استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۰ (خبر جدید)

estekhdam-sherkat-naft

 استخدام شرکت نفت

سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت

سوالات استخدامی شرکت نفت – کارشناسی و ارشد

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۶ دی ۱۴۰۰: خبر از سرگیری آزمونهای استخدام وزارت نفت در سال های آینده
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر نفت درباره تصمیم این معاونت برای برگزاری آزمون سراسری برای جذب نیرو در صنعت نفت در سال‌های آینده توضیح داد و گفت: برای نیازهای سازمانی و همسو با تعهدهای اشتغال‌زایی، آزمون برگزار می‌کنیم.
مهدی علی‌مددی درباره برگزاری آزمون به‌منظور استخدام افراد خارج از نفت، به خبرنگار شانا گفت: تصمیم داریم در چهار سال دولت سیزدهم، به تناسب نیازهای سازمانی، آزمون‌های استخدامی برگزار و افراد خارج از نفت را پذیرش کنیم.
وی درباره شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان، نخبگان و دیگر افراد واجد شرایط تعیین‌شده در آگهی‌های استخدامی، می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در پایان درباره علت چنین تصمیمی توضیح داد: به ‌هر صورت، وزارت نفت برای اشتغال‌زایی در کشور تعهدهایی دارد، اما این افراد قرار است از محل بازنشستگی کارکنان تا سال ۱۴۰۴، در یک فضای رقابتی، پس از پذیرش در آزمون و انجام موفقیت‌آمیز مراحل استخدامی، جذب صنعت نفت شوند.

 


خبر ۲۴ شهریور ۱۴۰۰: برگزاری آزمون استخدامی دوباره در دستور کار وزارت نفت قرار می‌گیرد (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

علی‌مددی گفت: با توجه به بازنشستگی بخش قابل‌توجهی از کارکنان صنعت نفت طی چهار تا پنج سال آینده، برنامه‌های مناسبی در خصوص جذب تدارک دیده‌ایم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اظهار کرد: تعهد‌هایی نسبت به تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان صنعت نفت وجود دارد که تبدیل وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی مدت موقت و تبدیل‌وضعیت مشمولان ایثارگر از جمله آن هاست.

او با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت نفت دولت گذشته برای تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان در قالب قرارداد‌های جذب نوین، اعلام کرد: با دستور وزیر نفت، کارگروهی تخصصی برای بررسی همه تعهد‌ها و مسئولیت‌ها در حوزه منابع انسانی صنعت نفت ایجاد شده است. یکی از دستورکار‌های این کارگروه، بررسی قرارداد‌های جذب نوین است که با قوانین و مقررات حاکم بر صنعت نفت مغایرت دارد.

معاون وزیر نفت با تاکید بر ضرورت پرهیز از تکثر قرارداد‌ها در حوزه منابع انسانی وزارت نفت، به فعالیت کارکنان صنعت نفت در قالب‌های قراردادی رسمی، مدت معین، مدت موقت و ارکان ثالث اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی ما این است که عمل به تعهد‌های را با بهره‌مندی از قرارداد‌های موجود محقق کنیم تا حد امکان الگوی تازه‌ای به قرارداد‌های کنونی جذب نیروی انسانی وزارت نفت افزوده نشود.


خبر ۱۰ تیر ۹۸ – ثبت نام سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی در وزارت نفت

به منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های آتی شرکتهای اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است. بدین منظور از کلیه دانش‌آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند دعوت می‌شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط عمومی،‌ اختصاصی و رشته گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از تاریخ ۹۸/۴/۱۰ لغایت ۹۸/۶/۱۰ نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در “سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی” اقدام نمایند.

ضمناً پس از درج اطلاعات درخواستی، در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی متقاضیان ثبت می‌شود. شایان ذکر است، تامین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیر دائم برای سمت / وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات و یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی مذکور و از طریق انجام مصاحبه های فنی- تخصصی و ارزیابی سلامت روانشناختی براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی سایر مراحل و تشریفات بکارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می‌شود.

برای مشاهده دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

لینک ثبت نام


خبر ۲۹ مهر ۹۷ – مجوز استخدام ۲۴۰۰ نفر در وزارت نفت صادر شده

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مجوز استخدام ۲۴۰۰ نفر در وزارت نفت صادر شده افزود: این مجوز برای تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی و همچنین فارغ التحصیلان رشته‌های نفت و گاز و پتروشیمی مهم است با این وجود این آزمون باید هر چه سریع‌تر برگزار شود.


خبر ۸ مهر ۹۷ – خبر ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۷ صحت ندارد

طی چند روز گذشته چند کانال تلگرامی خبر از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی نفت در سال ۹۷ از اول آذر ماه خبر داده بودند. طبق پیگیری ها نشان میدهد این خبر صحت نداشته و به داوطلبان توصیه میشود هرگونه اخبار در این خصوص را فقط از مراجع رسمی وزارت نفت دنبال نمایند.

شایان ذکر میشود آزمون سال گذشته وزارت نفت با دستور دیوان عدالت اداری بعلت برخی امتیازات و مغایرات قانونی در دفترچه آزمون استخدامی لغو شده بود. هنوز از زمان ثبت نام آزمون استخدامی جدید خبری نیست.


۱۴ فروردین ۹۷ – چرا تیر وزارت نفت در بحث آزمون استخدامی به خطا رفت؟/سیاست گذشتگان آینده نخبگان را تیره و تار کرد

این روزها تنور آزمون استخدامی وزارت نفت داغ است، به طوری که مدام خبرهایی مبنی بر برگزاری و یا لغو آن از سوی مسئولان به گوش می‌رسد.

طی ماه های اخیر استخدام شرکت نفت به دلیل دارا بودن شرایط و ضوابط خاص با اعتراضات زیادی از سوی مسئولان و افراد شرکت کننده مواجه شد. به عنوان مثال اعتراض بسیاری از مسئولان استان خوزستان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار خوزستان را در پی داشت. همچنین در پی این موضوع برخی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل وزارت نفت دست به اعتراض زدند اما متاسفانه کار به جایی نبردند.

 مشاهده ادامه اگهی


۶ فروردین ۹۷ – برگزاری آزمون استخدامی ۲۵۰۰ نفره وزارت نفت

۹۷، سال برگزاری آزمون‌های استخدامی در صنعت نفت بوده به طوری‌که در سال جدید پیش بینی می‌شود دست کم ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ نفر از مسیر برگزاری آزمون‌های استخدامی جذب وزارت نفت و شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌های جدید گاز شوند.

 مشاهده ادامه اگهی


۲۳ اسفند ۹۶ – استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت

پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۹۶/۲/۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶/۹/۱۱ از سوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد. دیوان محترم در تاریخ ۹۶/۱۲/۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامی حکم کرده است.

 مشاهده ادامه اگهی


۲۱ اسفند ۹۶ – آزمون استخدامی سال ۱۳۹۷ وزارت نفت یکپارچه شد

«بیژن زنگنه» وزیر نفت با اشاره به صدور اطلاعیه ای مبنی بر لغو آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۶ به دنبال ایراداتی که دیوان عدالت اداری گرفته است، گفت: بر این اساس آزمون جدید استخدامی وزارت نفت با شرایط جدید برگزار خواهد شد.

 مشاهده ادامه اگهی


۲۰ اسفند ۹۶ – آزمون جدید با شرایط جدید در سال ۹۷ 

«بیژن زنگنه» وزیر نفت با اشاره به صدور اطلاعیه ای مبنی بر لغو آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۹۶ به دنبال ایراداتی که دیوان عدالت اداری گرفته است، گفت: بر این اساس آزمون جدید استخدامی وزارت نفت با شرایط جدید برگزار خواهد شد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با اعلام اینکه قطعا آزمون جدید استخدامی وزارت نفت با شرایط جدید و در نظر گرفتن ملاحظات دیوان عدالت اداری در سال ۹۷ برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هم اکنون هماهنگی ها برای برگزاری آزمون جدید وزارت نفت در حال انجام بوده و به زودی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

در همین حال، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت دیروز با انتشار گزارشی، اعلام کرده است: اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.

جزئیات تحولات جدید برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انرژی نیوز


۱۳ اسفند ۹۶ – آزمون استخدامی وزارت نفت لغو شد

آزمون استخدامی وزارت نفت تا انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون جدید لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: «پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۹۶.۲.۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶.۹.۱۱ ازسوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد.

دیوان محترم در تاریخ ۹۶.۱۲.۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامی حکم کرده است، بنابراین با عرض پوزش از همه ثبت نام کنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضایی، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختی متقاضیان به ایشان بازپرداخت خواهد شد.

تقاضا می شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نام از تاریخ ۹۶.۱۲.۲۲ به پایگاه اطلاع رسانی http://azmoon.nioc.ir مراجعه فرمایند.

درباره برگزاری آزمون جدید، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.»

 

لینک سایت


۷ اسفند ۹۶ – آزمون استخدامی وزارت نفت برگزار می‌شود

دیوان عدالت اداری پس از تعهد وزارت نفت، توقف ثبت‌نام آزمون استخدامی نفت را لغو کرد.

مشاهده ادامه آگهی


۵ اسفند ۹۶وزارت نفت تعهد داد/لغودستورتوقف آزمون استخدامی از سوی دیوان عدالت

خبر ۲۱ آذر ۹۶ – آزمون استخدامی وزارت نفت پس از اصلاح ایرادات برگزار می‌شود/ استخدام نیروهای بومی باید در اولویت قرار گیرد


خبر ۱۲ آذر ۹۶ – حکم توقف آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت اداری ابلاغ نشده است

باشگاه خبرنگاران جوان: دهقانی گفت: تاکنون حکمی مبنی بر توقف آزمون استخدامی از سوی دیوان عدالت اداری به وزارت نفت ابلاغ نشده است.
وزارت نفت در جذب دانش‎آموختگان دانشگاه صنعت نفت تابع مقررات است به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران دهقانی مدیرکل آموزش وزارت نفت امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) به دنبال ادامه تجمع عده‎ای از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل ساختمان وزارت نفت، اظهار کرد: کلیه فارغ‎التحصیلان گروه الف این دانشگاه که تا تاریخ اول آذرماه امسال در بانک اطلاعاتی اداره کل آموزش ثبت نام کرده‎اند به مصاحبه دعوت شده‎اند و ۱۹ آذرماه، فرایند مصاحبه با کلیه ثبت‎نام کنندگان به پایان می‎رسد.
وی با یادآوری این‎که به این ترتیب مصاحبه با تمام فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در دستور کار قرار دارد، افزود: از دانشجویان می‎خواهیم در این زمینه دغدغه‎ای نداشته باشند و مطمئن باشند که وزارت نفت در چارچوب قوانین و مقررات و با درنظر گرفتن استانداردهای لازم، واجدان شرایط را جذب خواهد کرد.
دهقانی با اشاره به مجوز وزارت نفت از سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب ۲۰۰ نفر از فارغ‎التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، ادامه داد: با وجود محدودیت، وزارت نفت از همه فارغ‎التحصیلان گروه الف برای مصاحبه دعوت کرده است و با پیگیری‎های انجام شده، هر تعداد از فارغ‎التحصیلانی که مراحل مصاحبه، گزینش و طب صنعتی را با موفقیت طی کنند حتی اگر بیش از تعداد مجوز باشد، جذب خواهند شد.
وی ادامه داد: پس از پایان فرایند مصاحبه، نمرات ارزیابی و نتایج بررسی می‎شود.
مدیرکل آموزش وزارت نفت با یادآوری این‎که آزمون کتبی و مصاحبه، هر یک مرحله جداگانه‎ای از استخدام در وزارت نفت به شمار می‏‎آیند، گفت: در حدود ۱۵ سال گذشته و طبق مقررات، همواره فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، تنها از مرحله آزمون کتبی معاف بوده‎اند و اکنون نیز همین روال ادامه دارد.
دهقانی افزود: تنها تفاوت این دوره با دوره‎های قبل به نحوه برگزاری مصاحبه بازمی‎گردد که امسال این فرآیند به صورت متمرکز درآمده تا عدالت بیشتری برقرار شود.
وی یادآور شد: افزون بر اقدامات صورت گرفته، برای دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که در آزمون استخدامی وزارت نفت نیز شرکت می‎کنند، امتیازاتی درنظر گرفته شده و آنها می‎توانند از طریق آزمون استخدامی نیز شانس خود برای استخدام در وزارت نفت را بیازمایند.
دهقانی در پاسخ به سوالی درباره صدور حکم توقف آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت اداری، بیان کرد: متولی برگزاری این آزمون، اداره کل آموزش وزارت نفت بوده و تاکنون چنین حکمی از دیوان عدالت اداری به این اداره کل ابلاغ نشده است.
به گفته وی؛ در صورتی که چنین حکمی ابلاغ شود، از سوی وزارت نفت مورد بررسی قرار می‎گیرد و اقدام مقتضی به عمل می‎آید.
مدیرکل آموزش وزارت نفت درباره حکم قبلی دیوان عدالت اداری مبنی بر جذب فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت هم توضیح داد: آن حکم، جامعیت نداشت و تنها درباره چند نفر از فارغ‎التحصیلان گروه الف بود که وزارت نفت درخواست تجدیدنظر کرده است.
دهقانی بار دیگر یادآور شد: از سال ۹۵، بند اولویت استخدام فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت از دفترچه‎های کنکور حذف شده است و فارغ‎التحصیلان ورودی سال‎های قبل هم مطمئن باشند که در صورت احراز شرایط لازم، در وزارت نفت جذب خواهند شد.
وی در عین حال با تاکید بر این‎که صنعت نفت، صنعتی سخت و پیچیده است و الزامات و استانداردهای خاص خود را می‎طلبد، یادآور شد: وزارت نفت همگام با تلاش برای جذب فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، از استانداردها و معیارهای خود کوتاه نخواهد آمد چرا که چنین اقدامی، افزون بر آن که غیرقانونی است، به نفع هیچ کس هم نیست.
به گفته این مقام مسئول، وقوع کوچکترین حادثه‎ای در صنعت نفت، خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد و اگرچه حوادث این صنعت، از دلایل مختلفی نشات می‎گیرد اما عامل انسانی نیز می‎تواند یکی از این دلایل باشد؛ از این رو حصول اطمینان از دانش و مهارت استخدام‎شوندگان ضرورت دارد.
به گفته وی؛ به دنبال درخواست‎های متعدد از سوی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، وزارت نفت بر خلاف گذشته، دیگر مدارک فارغ‎التحصیلان را نگه نمی‎دارد و تعهدی از آنان دریافت نمی‎کند.
وی درباره ابهامی که در خصوص بورسیه بودن دانشجویان دانشگاه صنعت نفت نیز مطرح شده است، توضیح داد: وزارت نفت همواره کمک هزینه تحصیلی اعطا کرده است که این مقوله کاملا متفاوت از بورسیه شدن دانشجویان است و نباید بورسیه تلقی شود؛ زیرا در دفترچه‎های کنکور که در سال‎های گذشته منتشر شده، عنوان «کمک هزینه تحصیلی» قید شده است.


خبر ۹ آذر ۹۶ – تغییر شرایط آزمون استخدامی شرکت نفت

مدیرکل آموزش وزارت نفت، تغییرات دفترچه های آزمون استخدامی این وزارتخانه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، کامران دهقانی درباره تغییرات دفترچه آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها گفت: رتبه مجاز ورود به دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی از ۴ هزار به ۶ هزار و در مقطع کارشناسی ارشد از ٢٠٠ به ٢۵٠ تغییر یافته است.
وی افزود: شرط معدل برای همه فارغ التحصیلان رشته های مورد نیاز در آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها، یک نمره کاهش یافته است؛ به طور مثال در حالی‌که تا پیش از این فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارای معدل ١٩ و بالاتر مجاز به ثبت نام در این آزمون بودند، اکنون امکام ثبت نام دارندگان معدل ١٨ و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز در این مقطع تحصیلی فراهم شده است و این کاهش یک نمره ای، درباره دیگر مقاطع و دانشگاه ها نیز صدق می‌کند.
دهقانی در ادامه درباره دفترچه آزمون ویژه شاغلان صحبت کرد و گفت: بر اساس تغییرات به عمل آمده، فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی هم می‌توانند در صورت داشتن حداقل چهار سال سابقه کار مستمر در صنایع نامبرده در دفترچه، در این آزمون شرکت کنند.
وی عنوان کرد: افراد دارای سابقه کار لازم در صورتی که مدرک کارشناسی خود را تا پیش از ٣٠ بهمن ماه سال ٩۵ اخذ کرده باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی وزارت نفت، این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به تغییرات به عمل آمده، امکان ویرایش اطلاعات و ثبت نام با استناد به این تغییرات از ساعت ١٧ امروز (٩ آذر) امکان‌پذیر می‌شود.


خبر ۸ آذر ۹۶ – مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نفت تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت نفت تا ساعت ۲۴، جمعه ۱۷ آذرماه ۹۶ تمدید شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام جدید شرکت ملی نفت ایران، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت نفت تمدید شده است.
شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت می‎رساند که مهلت ثبت نام در این آزمون یک هفته تمدید شده است.
بر این اساس، به‌منظور ایجاد فرصت و مساعدت به داوطلبان مناطق زلزله‎زده غرب کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ هفدهم آذرماه امسال تمدید شده است.
همچنین در اطلاعیه قبلی آمده است در اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران در خصوص دلیل تمدید دوباره مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت و همچنین زمان تمدید آمده است: “به منظور ایجاد فرصت و مساعدت با داوطلبان مناطق زلزله‌زده غرب کشور، زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۶.۹.۸ تمدید شده است.”


خبر ۳۰ آبان ۹۶ – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت می رساند به منظورایجاد فرصت و مساعدت با داوطلبان مناطق زلزله زده غرب کشور، زمان ثبت نام آزمون استخدامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۹/۸ تمدید می شود.
فارغ التحصیلان رشته “مهندسی مدیریت پروژه” (کدهای ۳۲۴۲ و ۲۱۳۳) می توانند در رشته امتحانی “مهندسی صنایع” نیز در آزمون ها شرکت نمایند.


خبر ۲۳ آبان ۹۶ – دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد

شرکت های تابعه وزارت نفت به منظور تامین نیروی انسانی متعهد و شایسته از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴/۲/۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور از بین بانوان و آقایان فارغ‌التحصیل برتر مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین فارغ التحصیلان دارای تجارب حرفه ای (حداقل چهار سال سابقه کاری متوالی و مرتبط در مشاغل مورد نظر) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه،طب صنعتی و گزینش استخدام می‌نمایند.

عنوان گام آزمون فارغ التحصیلان دارای حداقل ۴ سال سابقه کار متوالی و مرتبط آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها
ثبت نام در آزمون ۹۶/۰۸/۲۵ – ۹۶/۰۹/۰۱ ۹۶/۰۸/۲۵ – ۹۶/۰۹/۰۱
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی ۹۶/۱۰/۱۱ ۹۶/۱۰/۱۱
آزمون کتبی ۹۶/۱۰/۱۴ ۹۶/۱۰/۱۵
اعلام نتایج آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد
کنترل مدارک متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد
مصاحبه استخدامی متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد
اعلام نتایج نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد

۱- شرایط آگهی استخدام فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها در وزارت نفت

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت

۱- مقدمه

شرکتهای تابعه وزارت نفت به منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در بخشهای مختلف صنعت نفت از بین فارغ التحصیلان برتر مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (بانوان و آقایان) در رشته های تحصیلی تعیین شده از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش به تعداد ۱۲۵۰ نفر استخدام می نمایند.

۲- تعاریف

منظور از برخی واژه ها و عبارتهای مندرج در این راهنما به شرح ذیل می باشد:

داوطلب بومی استان: به فردی اطلاق می شود که متولد استان محل خدمت انتخابی باشد، یا دیپلم خود را از استان محل خدمت دریافت کرده باشد و یا همسر وی متولد استان محل خدمت انتخابی باشد.

داوطلب بومی شهرستان: به فردی اطلاق می شود که متولد شهرستان محل خدمت انتخابی باشد، یاا دیاپلم خاود را از شهرستان محل خدمت دریافت کرده باشد و یا همسر وی متولد شهرستان محل خدمت انتخابی باشد.

تبصره ۱ شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و قم مشمول امتیازات افراد بومی نمی باشند.
تبصره ۲ گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی و محل اخذ آن برای تعیین بومی بودن ملاک نبوده و مورد پذیرش نمی باشد.

فرزند کارکنان صنعت نفت: داوطلبانی که پدر یا مادر آنها براساس اطلاعات موجود در سیستم جامع نیروی انسانی نفت از جمله کارکنان رسمی صنعت نفت (شاغل، بازنشسته، از کار افتاده کلی دائم یا فوت شده) می باشند.

تبصره ۱ فرزندان کارکنان قراردادی/ پیمانکاری و یا هر عنوان دیگر مشمول این تعریف نخواهند بود.
تبصره ۲ فرزندان کارکنان شرکتهای واگذار شده به بخش خصوصی مشمول این تعریف نمی باشند.

سابقه کار معتبر داخل صنعت نفت: مدت زمان کارکرد نیروی انسانی شاغل با شرایط ذیل در ردیف سوابق کاری داخل صنعت نفت محسوب می گردد:

الف نیروهای قراردادی مدت معین دارای سابقه خدمت در برابرپستهای سازمانی شرکتها/ واحدهای تابعاه صنعت نفت – (دارای شماره پرسنلی در سیستم جامع نیروی انسانی)

ب نیروهای قرارداد مدت موقت (مستقیم) در شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت (دارای شماره پرسنلی در سیستم جامع نیروی انسانی)

ج شاغلین شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت در فعالیتهای مستمر و غیر پروژه ای (با پرداخت حق بیمه کامل)

سابقه کار معتبر خارج از صنعت نفت: مدت زمان پرداخت حق بیمه کامل به واسطه کارکرد افراد در هریک از ارگانها یا واحدهای صنفی یا صنعتی کشور که تابعه صنعت نفت نباشد و یا کمتر از ۵۱ درصد سهام آن در مالکیت صنعت نفت باشاد.
همچنین سوابق مربوط به شرکتهایی که زیر مجموعه وزارت نفت بوده و به بخش خصوصی واگذار گردیده اند از تاریخ واگذاری جزو سوابق خارج از صنعت نفت محسوب می گردد.

امتیاز ویژه: امتیازی است که به نسبت درصد معینی از نمره کسب شده داوطلبان واجد شرایط مربوطه به امتیازات ایشان اضافه می گردد (بخش ۸ راهنما)

سهمیه ایثارگران: درصدی از ظرفیت مجوز استخدام که براساس قوانین لازم الاجرا در صنعت نفت به داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگران اختصاص می یابد (بخش ۹ راهنما).

گروه پردازشی: مجموعه ای از داوطلبان استخدام در هریک از سهمیه های استخدامی که رشته امتحانی، شهرستان محل خدمت و شرکت انتخابی ایشان یکسان بوده که در رقابت با یکدیگر رتبه بندی می گردند.

پردازش : محاسبه رتبه داوطلبان براساس نمرات مکتسبه و اعمال امتیازات ویژه (درصورت شمول) در مقایسه با سایر داوطلبان مشابه در هریک از گروه های پردازشی.

حدنصاب قبولی: حداقل نمرات مورد نیاز جهت راهیابی داوطلب به فرآیند پردازش نمرات و رتبه بندی در هر یک از مراحل ارزیابی.

نیرو های طرح خدمت نظام (امریه) : داوطلبانی که دوره خدمت سربازی خود را به صورت امریه در شرکت هاای تابعاه صنعت نفت گذرانیده اند.

۳- شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت ایران
۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶- عدم منع از خدمات دولتی به موجب آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
۷- دارا بودن «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و یا « دانشنامه پایان تحصیلات» و یا «ارزشنامه مدرک خارجی
»در یکی از مقاطع، رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز
۸- دارا بودن کارت معافیت دائم یا پایان خدمت وظیفه عمومی (داوطلبان ذکور)
۹- عدم اشتغال به صورت رسمی، پیمانی و یا بازخرید خدمت در دستگاههای دولتی در زمان ثبت نام
تذکر: طبق قوانین کشوری دریافت حقوق از دو دستگاه دولتی ممنوع می باشد.
۱۰- عدم اشتغال به صورت پیمانی و رسمی در هر یک از واحدهای تابعه صنعت نفت
۱۱- برخورداری از سلامت جسمی، روانشناختی و اعتقادی

۴- شرایط اختصاصی

فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی مورد نیاز که دارای یکی از شرایط ذیل باشند:

الف) دانش آموختگان برتر دانشگاه های سراسری

مقطع کارشناسی: دارای رتبه کل کشوری ۴۰۰۰ و کمتر در آزمون سراسری ورودی دانشگاه های دولتی (بدون لحاظ سهمیه در گروه آزمایشی مربوطه) توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۷

مقطع کارشناسی ارشد: دارای رتبه کشوری ۲۰۰ و کمتر در آزمون سراسری ورودی کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی در رشته تحصیلی مربوطه توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸

تبصره ۱: داوطلبانی که با استفاده از آیین نامه استعدادهای درخشان دانشگاهها بدون شرکت در کنکور سراسری ورودی کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها پذیرفته و فارغ التحصیل شده اند صرفاَ با شرط حداقل معدل کل فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد ۱۸ حائز شرایط شرکت در آزمون خواهند بود.

تبصره ۲: فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور (شامل دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، علم و صنعت ایران، علامه طباطبایی، تبریز، خواجه نصیرالدین طوسی و فردوسی مشهد) با تقلیل ۲ نمره در شرط معدل و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با تقلیل ۱ نمره مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

تبصره ۳: فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی در صورت قبولی در آزمون کتبی می بایست در روز کنترل مدارک گواهی رتبه کنکور سراسری از سازمان سنجش آموزش کشور و یا گواهی پذیرش از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان از دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند.

تبصره ۴: لازم بذکر است سازوکار و نحوه اخذ گواهی رتبه کنکور سراسری از سازمان سنجش آموزش کشور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و درحال حاضر نیاز به انجام اقدامی توسط داوطلب نمی باشد.

ب) دانش آموختگان برتر دانشگاه های آزاد اسلامی

مقطع کارشناسی: نفرات اول تا سوم فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد اسلامی در میان هم ورودی های هر رشته و گرایش تحصیلی توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸

مقطع کارشناسی ارشد: نفرات اول تا سوم فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد اسلامی در میان هم ورودی های هر رشته و گرایش تحصیلی توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۹

تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی در صورت قبولی در آزمون کتبی می بایست در روز کنترل مدارک گواهی رتبه فارغ التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند.

ج) دانش آموختگان دانشگاههای خارج کشور

دانش آموختگان دانشگاههای ممتاز (گروه الف): فارغ التحصیلان دانشگاههای ممتاز خارج کشور در مقطع کارشناسی با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۵ و در مقطع کارشناسی ارشد با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۶

دانش آموختگان سایر دانشگاههای خارج از کشور (گروه های ب، ج و د): فارغ التحصیلان سایر دانشگاههای خارج کشور (به غیر از دانشگاههای ممتاز) در مقطع کارشناسی با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۷ و در مقطع کارشناسی ارشد با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸

تبصره ۱: شرایط فوق صرفاً به استناد معدل مندرج در مدرک تحصیلی معتبر و مالاک استخدام داوطلبان، احراز می گردد.
در صورت عدم درج معدل کل در مدرک فارغ التحصیلی، داوطلب می بایست تا قبل از روز کنترل مدارک نسبت به تهیه ریزنمراتی که به تایید دانشگاه رسیده باشد اقدام نماید. همچنین درخصوص مدارک دانشگاههای خارج کشور که در آنها معدل فارغ التحصیلی برحسب اعدادی غیر از طیف صفر تا بیست می باشد، داوطلب می بایست نسبت به تهیه گواهی تراز معدل خود از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام نماید.
تبصره ۲: جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسران و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، رزمندگان، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران به استخدام شرکت در می آیند از شمول شرط معدل معاف بوده لیکن این دسته از داوطلبان می بایست شرط رتبه کنکور/رتبه فارغ التحصیلی مخصوص دانش آموختگان برتر دانشگاههای سراسری و آزاد اسلامی (مندرج در بندهای الف و ب فوق) را دارا باشند.
تبصره ۳: با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای استخدام، تابع مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد لذا در رابطه با حداقل معدل قابل قبول برای آن دسته از ایثارگران که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد به استخدام شرکت درآمده و از شمول شرط معدل معاف گردیده اند، می بایست مراتب به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برسد. مشمولان سهمیه ۵ و ۲۵ درصد ایثارگران که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر به انتخاب ازمیان محل های خدمت ایثارگری مربوطه خواهند بود.

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت

۵- رشته ها/گرایشهای تحصیلی مورد نیاز:

کلیه دانش آموختگان برتر مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای سراسری، آزاد اسلامی و خارج از کشاور در رشته های تحصیلی مندرج در جدول ذیل که دارای شرایط اختصاصی بخش ۴ باشند مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود:

رشته امتحانی رشته و گراشهای تحصیلی
اقتصاد، اقتصاد انرژی و بازاریابی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
حسابداری مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
حقوق و حقوق تجارت بین الملل مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
زمین شناسی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش استراتژی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش بازرگانی و بازاریابی بین الملل مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش مدیریت توسعه و منابع انسانی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش مدیریت مالی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت مالی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی ایمنی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی برق مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی شیمی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی صنایع مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی عمران مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی کامپیوتر مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی مکانیک مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی مواد مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت اکتشاف مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت بهره برداری مخازن نفت مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت حفاری مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت مخازن هیدروکربوری مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
علوم و فناوری نانو مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون

*تذکر مهم: فارغ التحصیلان رشته و گرایش های تحصیلی مرتبط با رشته امتحانی اقتصاد و اقتصاد انرژی و علوم و فناوری نانو صرفاً در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.

۶- شرایط سنی

حداقل سن داوطلبان جهت ورود به آزمون ۱۸ سال و حداکثر سن قابل قبول به شرح ذیل می باشد:

مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۶۶/۰۱/۰۱ و بعد)

مقطع کارشناسی ارشد ۳۴ سال (متولدین ۶۲/۰۱/۰۱ و بعد)

تسهیلات شرایط سنی

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت

۱- مدت زمان خدمت سربازی انجام شده (مندرج در کارت پایان خدمت) به حداکثر سن مجاز داوطلب اضافه می شود.

۲- مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت داشته باشند و یا بصورت قرارداد تمام وقات براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار، با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکت اصلی و تایید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری به حداکثر سن اضافه می گردد.

۳- سابقه کار خارج از صنعت نفت افرادی که دارای تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز می باشند در صورت ارائه مدارک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکت اصلی و تایید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری تا پنج (۵) سال به حداکثر سن اضافه می گردد.

تبصره: کلیه داوطلبانی که با بهره گیری از بندهای ۲ و ۳ مذکور واجد شرط سنی شناخته شده اند مکلفند نسبت به ارائه مدارک معتبر (از جمله گواهی سابقه کار و گواهی سازمان تأمین اجتماعی) مندرج به شرح جزئیات سوابق کاری اقدام نموده تا با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکتهای اصلی و تأیید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری اقدام گردد. بنابراین این افراد می توانند در آزمون شرکت نموده و سابقه کار نفرات مشمول این تبصره به حداکثر سن (۳۰ سال برای مقطع کارشناسی و ۳۴ سال برای مقطع کارشناسی ارشد) اضافه می گردد و پس از برگزاری آزمون نسبت به دریافت مدارک و بررسی صحت آنها اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم صدور تأییدات لازم افراد مذکور واجد شرایط عمومی استخدامی شناخته نخواهند شد و از فرایند استخدامی حذف می شوند.

۴- شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه سال قابل افزایش می باشد. داوطلبان بومی که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر به انتخاب شهرستان های محل خدمت بومی استان خود می باشند و امکان انتخاب سایر استانها را نخواهند داشت.

۵- براساس قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان شاهد، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسران و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، رزمندگان، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران به استخدام شرکت در می آیند مشمول شرط حداکثر سن جهت استخدام نمی گردند . مشمولان سهمیه ۵ و ۲۵ درصد ایثارگران که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر باه انتخااب ازمیان محل های خدمت ایثارگری مربوطه خواهند بود.

در هر حال و تحت هر شرایطی با مراعات تسهیلات فوق نباید سن داوطلبان در مقطع کارشناسی از ۳۵ سال و مقطع کارشناسی ارشد از ۴۰ سال بیشتر باشد.
تبصره: سقف سن مجاز برای مشمولان سهمیه ایثارگران (۵ درصد و ۲۵ درصد) که از شرط حداکثر سن معاف می باشند و در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد استخدام می گردند به دلیل تکمیل سنوات مورد نیاز برای اعمال مقررات بازنشستگی صنعت نفت، برای آقایان ۵۰ سال و برای بانوان ۴۰ سال خواهد بود.

۷ -ضوابط تحصیلی

مدارک دانشگاهی (گواهینامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه پایان تحصیلات یا ارزشنامه مدرک تحصیلی خارجی) افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمونهای استخدامی است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی یا آزاد اسلامی موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و یا از لحاظ ارزش علمی و استخدامی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

تبصره ۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست ۹۶/۱۰/۱۵ و قبل از آن باشد.

تبصره ۲: داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده، در آزمونهای استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هریک از مراحل استخدام مشخص شود فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.

تبصره ۳: هیچ گونه مدرک دیگری اعم از معادل، افتخاری، نامه های صادره از دانشگاه ها مبنی بر لغو معافیت تحصیلی نظام وظیفه و یا غیره بعنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.

تبصره ۴ : دانشجویان مقاطع تحصیلی اعلام شده (که تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در مدرک آنها پس از برگزاری آزمون خواهد بود) و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده حق شرکت در آزمون استخدامی را ندارند.

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت

۸ -امتیازات ویژه:

افراد ذکر شده در جدول زیر در صورت شرکت در آزمونهای استخدامی و کسب حد نصاب قبولی از امتیازات ویژه برخوردار خواهند شد. این امتیاز صرفاً برای یکبار در مرحله آزمون کتبی یا در مرحله مصاحبه تخصصی (هر کدام که به نفع داوطلب باشد) به نتیجه امتیازات کسب شده فرد اضافه می شود.

ردیف واجدین شرایط اولویت میزان امتیاز(درصد از کل امتیاز کسب شده)
۱ فرزندان کارکنان رسمی (شاغل، بازنشسته، از کار افتاده دائم یا فوت شده) صنعت نفت ۲۰ درصد
۲ فرزندان کارکنان رسمی (شاغل، بازنشسته، از کار افتاده دائم یا فوت شده)صنعت نفت دارای سابقه خدمت اشتغال در سمتهای سازمانی طرحهای اقماری یا مناطق گرمسیر (جنوب) یا خانگیران به ازای هرسال سابقه خدمت ۱ درصد تا حداکثر ۳۰ درصد
۳ فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت ۱۵ درصد
۴ افراد بومی شهر ۱۵ درصد
۵ افراد بومی استان ۱۰ درصد
۶ شاغلین شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت در فعالیتهای مستمر و غیر پروژه ای به ازای هرسال سابقه خدمت ۲/۵ درصد تا حداکثر ۲۰ درصد
۷ نیروهای قرارداد مدت موقت در شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت به ازای هرسال سابقه خدمت ۳ درصد تا حداکثر ۳۰ درصد
۸ نیروهای قراردادی مدت معین دارای سابقه خدمت در برابر پستهای سازمانی شرکتها/ واحدهای تابعه صنعت نفت به ازای هرسال سابقه خدمت ۵ درصد تا حداکثر ۴۰ درصد
۹ نیرو های طرح خدمت نظام(امریه) در شرکت ها و واحدهای تابعه صنعت نفت به جزء مدت دوره آموزش نظامی به ازای هر سال ۲/۵ درصد
۱۰ دارندگان مدارج حفظ قرآن کریم وفق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به ازای هر درجه ۴ درصد حداکثر ۲۰ درصد

تذکر ۱ : امتیاز مندرج در ردیف ۲ جدول فوق علاوه بر امتیاز ۲۰ درصدی مربوط به فرزندان کارکنان مندرج در ردیف ۱ قابل احتساب می باشد.
تذکر ۲: امتیاز مندرج در ردیف ۲ جدول به سنوات اشتغال در طرح های اقماری اعم از مناطق گرمسیر و غیرگرمسیر تعلق می گیرد. این امتیاز در خصوص مشمولین اشتغال در طرح های اقماری مناطق گرمسیر جنوب به صورت توامان در طول دوره اقماری مورد محاسبه قرار نمی گیرد.
تذکر ۳ : شرکتها و واحدهای تابعه صنعت نفت که به بخش خصوصی واگذار گردیده اند از تاریخ واگذاری در زمره شرکتهای خارج از صنعت نفت محسوب گردیده و امتیازات ویژه داوطلبان دارای سابقه کار در آن شرکتها/واحدها (برداشت شده ا یران ا ستخدام) صرفاً تا تاریخ واگذاری، به عنوان سابقه کار داخل صنعت نفت، قابل محاسبه خواهد بود.
تذکر ۴: افراد بومی استان/شهرستان در صورتی از امتیاز منظور شده بهره مند خواهند شد که تعهد محضری مبنی بر حداقل ۱۰ (ده) سال خدمت در محل تعیین شده را نیز بسپارند. ملاک عمل درخصوص شرایط بومی، آخرین تقسیمات جغرافیایی کشوری می باشد.
تذکر ۵: مدارک مربوط به حفظ قرآن کریم داوطلبان می بایست مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی باشد تا در اعطای امتیاز مربوطه مورد پذیرش قرار گیرد.
تذکر ۶: سقف مجموع عوامل امتیاز واجدین شرایط جدول فوق حداکثر تا ۱۰۰ درصد کل امتیاز کسب شده لحاظ می گردد.

۹ -سهمیه های ایثارگران

۱-۹ -سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران

۲۵ درصد از ظرفیت جذب مجوز استخدامی به جانبازان و آزادگان ، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان
۲۵ %و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان باالی یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدای بیکار واجد شرایط که دارای
شرط رتبه کنکور سراسری/رتبه فارغ التحصیلی (مندرج در بخش ۴ دفترچه)باشند، اختصاص دارد.

براساس توافقات و هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، این دسته از مشمولان می بایست مشابه سایر داوطلبان جهت شرکت در آزمون کتبی ثبت نام نموده و حداکثر ۱۰ اولویت شهرستان و شرکت محل خدمت خود را (در
محل هایی خدمتی که دارای سهمیه جذب ۲۵ درصد ایثارگران باشد) را به عنوان اولویت های ایثارگری (۲۵ درصد) انتخاب
نمایند. نمرات این دسته از داوطلبان در گروه های پردازشی اختصاصی سهمیه ۲۵ درصد(صرفاً در مقایسه و رقابت با سایر
مشمولان سهمیه یاد شده) مورد پردازش قرار گرفته و نفرات برگزیده آزمون کتبی براساس عملکرد آزمونی ایشان با اعمال امتیازت خاص ایثارگری به تعداد ۲ برابر سهمیه تخصیصی انتخاب و به سایر مراحل ارزیابی راه پیدا می کنند. داوطلبان
پذیرفته شده نهایی نیز بر اساس بند ۱۰ این دفترچه به تعداد سهمیه تخصیصی به این دسته از مشمولان، مشخص و به
واحدهای دارنده مجوز معرفی می شوند. الزام بذکر است برای مشموالن سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران کسب حدنصاب نمرات
الزامی نمی باشد.

تبصره ۱ –در فرایند جذب و استخدام مشمولان سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، اولویت استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات
جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت. اولویت استخدامی در بین این مشمولان به ترتیب
با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر (براساس درصد جانبازی) و فرزندان آزادگان با یک
سال اسارت و بیشتر می باشد و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق الذکر مانده سهمیه قابل تسری به سایر
ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده (به ترتیب به همسر شهید، همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر آزادگان با یک سال
اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید) خواهد بود.

تبصره ۲ :با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران سهمیه استخدامی مربوط به ایثارگران (۲۵
درصد) در دفترچه راهنمای آزمون مشخص و از سهمیه آزاد مجزا گردیده و ایثارگران برای بهره مندی از این سهمیه
بایستی در سیستم سجایا دارای وضعیت شغلی بیکار باشند.

۲-۹ -سهمیه ۵ درصدی ایثارگران

۵ درصد از مجوز استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان با کمتر از یک سال اسارت که دارای شرط رتبه کنکور سراسری/رتبه فارغ التحصیلی (مندرج در بخش ۴ دفترچه) باشند، از طریق شرکت در آزمون استخدامی اختصاص می یابد. این دسته از داوطلبان نیز در صورت واجد شرایط بودن می بایست حداکثر ۱۰ اولویت شهرستان و شرکت محل خدمت خود را (در محل خدمت هایی که دارای سهمیه جذب ۵ درصد ایثارگران باشد) در فرم ثبت نام به عنوان اولویت های ایثارگری (۵ درصد) انتخاب نمایند.

تذکر ۱ :خدمت داوطلبانه در جبهه شامل بسیجیان ، جهادگران و نیروهای مردمی رزمنده، کارکنان شاغل و بازنشستگان دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها و شرکت ها و موسسات دولتی یا تحت پوشش قانون کار و مقررات تامین اجتماعی و قوانین خاص، صاحبان شغل آزاد در شرکتها و موسسات خصوصی، صنوف آزاد و افراد بدون شغل (دانشجویان، دانش آموزان و افراد فاقد کار) بوده که از طریق بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی به مناطق جنگی، عملیاتی و امنیتی اعزام شده اند. تاییدیه مدت حضور در مناطق مذکور حسب مورد با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

تذکر ۲ :ایثارگران وخانواده محترم ایشان که متقاضی استفاده از سهمیه های فوق الذکر می باشند ضروریست قبل از ثبت نام با بررسی جدول نیازهای استخدامی از وجود این سهمیه ها در رشته تحصیلی و شهرستان مورد نظر خود اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام نمایند.
تذکر ۳ :کلیه ایثارگران یاد شده صرفاً مشمول بهره مندی از یکی از سهمیه های فوق (۲۵ درصد یا ۵ درصد) می باشند.
تذکر ۴ :مشمولان بندهای ۹-۱ و ۹-۲ (سهمیه های ۵ درصد و ۲۵ درصد ایثارگران) می بایست همانند سایر داوطلبان شرط رتبه کنکور سراسری/رتبه فارغ التحصیلی (مندرج در بخش ۴ دفترچه) را دارا باشند.
تذکر ۵ :به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه می شود برای حصول اطمینان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی مذکور، قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تذکر ۶ :لازم بذکر است تنها ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵ درصد بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرایند ثبت نام و برگزاری این آزمون استخدامی در سیستم سجایا “بیکار” ثبت شده باشد و دانشجو هم نباشند. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق مسئولیت آن بعهده ایثارگر خواهد بود.

۱۰-مراحل ارزیابی

۱-۱۰-آزمون کتبی

هدف از این مرحله، تعیین سطح معلومات عمومی، پایه، دانش فنی، هوش و توانمندیهای ذهنی متقاضیان استخدام می باشد. این آزمون مشتمل بر دروس عمومی (ادبیات فارسی و آیین نگارش، زبان انگلیسی، کامپیوتر، هوش و توانمندیهای ذهنی) و دروس تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی می باشد.

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت

تبصره ۱: ضریب دروس ادبیات فارسی و زبان انگلیسی (۱) و هوش و توانمندی های ذهنی و کامپیوتر (۲) خواهد بود.
تبصره ۲: امتیاز کل آزمون کتبی با احتساب ضریب ۴۰ درصد برای امتیاز دروس عمومی و ۶۰ درصد برای امتیاز دروس تخصصی محاسبه می گردد.
تبصره ۳: برای ورود به مرحله پردازش نمرات، کسب حدنصاب تعیین شده برای آزمون کتبی الزامی می باشد.
تبصره ۴: جهت اطلاع از دروس تخصصی آزمون کتبی به بخش ۱۵ دفترچه راهنما مراجعه نمایید

آزمون کتبی فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۱۵ بصورت همزمان در حوزه های تعیین شده برگزار خواهد گردید.

۲-۱۰ مصاحبه

مصاحبه از دو بخش تخصصی و ارزیابی روانشناختی تشکیل شده است که هدف از بخش تخصصی مصاحبه، بررسی سوابق، فعالیتها و تجارب کاری پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی و ارزیابی توانمندی ها، قابلیتها و مهارتهای ایشان می باشد. مصاحبه کنندگان از مدیران، سرپرستان یا کارشناسان شرکت های تابعه وزارت نفت خواهند بود. در بخش روانشناختی مصاحبه، داوطلب از بعد سازگاری روانشناختی، چگونگی تعاملات و مهارتهای اجتماعی و مهارتهای مقابله ای ارزیابی می گردد.
تبصره- مجموع امتیازات بخش مصاحبه ۱۰۰ خواهد بود و کسب حداقل ۴۰ درصد امتیاز مرحله مصاحبه جهت راهیابی داوطلب به فرایند پردازش نمرات الزامی و امتیاز کمتر از آن به منزله عدم پذیرش نهایی متقاضی می باشد. شایان ذکر است کسب حدنصاب در این مرحله به منزله پذیرش نبوده و وضعیت نهایی فرد بر اساس نمرات آزمون کتبی، مصاحبه، امتیازات ویژه و در رقابت با سایر داوطلبان مشابه و تعداد نیاز استخدامی تعیین خواهد شد.

۱۱- تعیین پذیرفته شدگان

۱-۱۱- آزمون کتبی

شرط لازم جهت ورود داوطلبان به فرآیند پردازش نمرات آزمون کتبی کسب حدنصاب تعیین شده برای نمره کل آزمون کتبی در هر یک از گروه های پردازشی می باشد. پس از تعیین حدنصاب آزمون در هر رشته تحصیلی، داوطلبان فاقد حدنصاب، از ادامه فرآیند حذف خواهند شد. درصورت کسب حد نصاب توسط داوطلب، نمره کل وی با ارزش وزنی ۴۰ درصد برای دروس عمومی و ۶۰ درصد برای دروس تخصصی درهر رشته تحصیلی محاسبه گردیده که این امتیاز مبنای رتبه بندی داوطلب در محل های خدمت انتخابی قرار میگیرد.

تذکر: کسب حدنصاب آزمون کتبی به هیچ عنوان به منزله پذیرش داوطلب نبوده و وضعیت قبولی هر فرد با توجه به رتبه کسب شده در مقایسه با سایر داوطلبان مشابه و براساس دو برابر نیاز در هر محل خدمت انتخابی داوطلب می باشد.

۲-۱۱ – پذیرفته شدگان نهایی

شرط ورود به مرحله پردازش نهایی نمرات کسب حد نصاب الزم در مصاحبه می باشد. نمرات نهایی براساس جمع امتیازات در مرحله آزمون کتبی و مصاحبه (با وزن ۷۰ درصد برای آزمون کتبی و ۳۰ درصد برای مصاحبه) با درنظر گرفتن امتیازات ویژه محاسبه خواهد شد. پذیرفته شدگان نهایی به ترتیب اولویت بالاترین امتیاز و با توجه به تعداد نیاز در هر یک از گروه های پردازشی تعیین و جهت طی مراحل طب صنعتی و گزینش معرفی خواهند شد.
تذکر ۱: در صورت تساوی نمرات مکتسبه داوطلبان، اولویت به ترتیب با شاغلین قراردادی، بومی شهرستان و سپس بومی استان می باشد.
تذکر ۲ :کسب حدنصاب مرحله مصاحبه به منزله قبولی نهایی داوطلب نبوده و وضعیت نهایی داوطلب با توجه به جمع امتیازات در مرحله آزمون کتبی و مصاحبه (با وزن ۷۰ درصد برای آزمون کتبی و ۳۰ درصد برای مصاحبه) با درنظر گرفتن امتیازات ویژه و در رقابت با سایر داوطلبان و تعداد نیاز استخدامی تعیین خواهد شد.

برای مطالعه شرایط تکمیلی شامل راهنمای ثبت نام، برای دانلود دفترچه فارغ التحصیلان دارای حداقل چهار سال سابقه کار اینجا کلیک نماییداستانها و تعداد نیروی مورد نیاز،مواد آزمون تخصصی،لیست دانشگاههای مورد پذیرش و …. لطفا فایل شرایط را دانلود و مطالعه نمایید

برای دانلود دفترچه آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها اینجا کلیک نمایید

 

۲- شرایط آگهی استخدام فارغ التحصیلان دارای حداقل چهار سال سابقه کار در وزارت نفت

شرکت های تابعه وزارت نفت به منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در بخشهای مختلف صنعت نفت از بین فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (بانوان و آقایان) در رشته های تحصیلی تعیین شده، که دارای سابقه کار متوالی و مرتبط حداقل ۴ سال تا تاریخ ۱۴/۱۰/۹۶(تاریخ شروع بکار ۱۴/۱۰/۹۲ و قبل از آن) در مشاغل مورد نظر در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه (صنایع فولاد، ذوب فلزات و برق) با پرداخت حق بیمه مستمر و کامل باشند، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش به تعداد ۱۰۵۰ نفر استخدام می نمایند.

برای مطالعه شرایط تکمیلی شامل راهنمای ثبت نام، استانها و تعداد نیروی مورد نیاز،مواد آزمون تخصصی،لیست دانشگاههای مورد پذیرش و …. لطفا فایل شرایط را دانلود و مطالعه نمایید

برای دانلود دفترچه فارغ التحصیلان دارای حداقل چهار سال سابقه کار اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲۴۰)

  1. Hamid گفت:

    باسلام این آزمون شام دانشگاه فنی حرفه ای هم میشه دانشجویان رشته فنی هم میتونن دراین آزمون شرکت کنن

  2. محمد گفت:

    سلام
    ایا خبری از ازمون هست یانه؟
    یا سر کاریم!!!!!!

  3. سحر گفت:

    با سلام
    آیا در آزمونی که بعدا قراره دوباره ثبت نام به عمل بیاد رشته ها همین هست؟ میخواستم بپرسم اگه هزینه ای که قبلا بابت ثبت نام پرداخت کردیم رو پس نگیریم چه تضمینی هست که رشته ثبت نامی در آگهی جدید هم وجود داشته باشه؟؟؟

  4. محمد گفت:

    سلام و عرض ادب نیخواستم در مورد سهمیه بپرسم پدر من رزمنده زمان در مناطق جنگی بوده که بمدت ۱۸ ماه خدمت کرده ولی مدارکش رو گم کرده رفتم پیگیر شدم گفتندبرای ایثار ۶ ماه بیشتر سابقه بهشون نمیدیم مگر اینکه شاهد بیارید
    خواستم بپرسم‌این شش ماخ بسنده ویکنه یا حتما باید‌۱۲ ماه باشه
    ممنون میشم جواب بدید

  5. عبدالله تخت دار گفت:

    سلام
    واقعا به ما بومی ها ظلم می شود نیرو داخل جزیره قشم هست ولی از تبریز – تهران می آورند جناب دکتر روحانی شما کجایید

  6. محمد گفت:

    سلام
    استخدام شرکت نفت لغو شده دیگه نمیشه ثبت نام کرد در حالی که تا ۱۷ام وقت داشت؟

  7. خسرو گفت:

    سلام بچه ها سایت ثبت نام چرا بالا نمیاد.دو روزه این جوری شده؟برای شما هم همینطوره

  8. عارف گفت:

    چرا هیچ سازمانی رشته روابط بین الملل نمیخواد.
    بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشدروابط بین الملل از بهترین دانشگاه کشور.
    با معدل ۱۸.۵ ورتبه زیر۲۰۰ دوساله بیکارم.

  9. فرهاد گفت:

    سلام لطفا این نظر رو تایید کنید
    دوستان لطفا همه روز یک شنبه ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ بیاید در وزارت نفت تجمع کنید بلکه بفهمن ما هم انسان هستیم و حق زندگی و کار کردن توی کشورمون رو داریم .
    خواهش میکنم این نظر رو تایید کنید

  10. امیر گفت:

    آقا منم از طریق استعدادهای درخشان ارشدمو گرفتم با معدل ۱۷.۴۷، تو یه دانشگاه دولتی ولی دانشگاهم جزو اونایی نیست که شرط تقلیل معدل هم بهش تعلق بگیره.
    بنظرتون میتونم ثبت نام کنم؟ تو این مملکت هیچی مشخص نیست شاید یدفعه گفتن معدل بالای ۱۷ هم قبوله.

  11. رضا گفت:

    سلام.یسوال،باسهمیه۲۵درصدایثارگری وقتی همه شرایط را داری ولی دانشگاه علمی کاربردی باشی هم میشه ثبت نام کرد؟چون رتبه کنکورنداره نفراول تاسوم هم نبوده

  12. کاوه گفت:

    هم شرط معدل و رتبه کنکور گذاشتن. هم میخوان امتحان بگیرن. خوب بگن میخوان پول ثبت نام امتحان بگیرن.

    • محمد گفت:

      دقیقا همینه . این آزمون باید لغو گردد چرا که وزیر و بادمجانهای دور قابش با این ترفند بدنبال استخدام ایادی خود هستند همین و بس.

  13. reza گفت:

    عزیزان برا اموزش و پرورش هم یه مدتی بود شرط معدل بالا رو گذاشته بودن اما خیلیا رفتن اونجا و اعتراض کردن از نظر من اگه همه برن وزارت نفت اعتراض کنن تغییرش میدن این شرایطو

  14. عاطفه گفت:

    سلام، من معدل لیسانسم ۱۷ هست اما رتبه کل کشوری کنکور سراسری ورود به کارشناسیم زیر ۴۰۰۰ نیست، چیکار کنم؟ میتونم شرکت کنم آیا؟!!

  15. K.kh گفت:

    ببخشید دوستان همه یا معدلشون بالاست یا رتبه پس دیگه تکلیف امثال من که نه رتبه بالایی دارم و نه دانشگاه خاصی بودم معدلم هم ۱۵ هست یعنی کلا انگار وجود نداریم…
    ما اصلا نمیتونیم شرکت کنیم نه؟

  16. محسن گفت:

    سلام دوستان لیسانس دانشگاه علمی کاربردی میتونه شرکت کنه یا فقط دولتی و آزاد میتونن شرکت کنن.

  17. آزمون گفت:

    من ۲۹ سالمه، کارشناسی ارشد و ۶ سال سابقه کار دارم .
    هر دو شرایط رو دارم : نخبه و شاغل بنظر شما با کدوم شرکت کنم؟

  18. رضا گفت:

    سلام
    من بچه جانبازم. جانباز شیمیایی ۷۰ درصد. معدلم ۱۷.۳ بود. دانشگاه شیراز. مهندس مکانیک.فارغ التحصیل برتر دانشگاه
    شرط رتبه رو ندارم. نمیتونم تو ازمون شرکت کنم. دو ساله ازمون میدم. بیکارم.
    بابا این چه شرایطی هست گذاشتن آخه.
    بعدشم همه میگن شما که سهمیه دارید. خدایا خودت کمک جوونا کن، مسئولین که دلشون برای جوون مملکت نمی سوزه.

  19. دیوان عدالت گفت:

    لام دوستان. اگر وارد سایت دیوان عدالت اداری بشوید. با عضویت در کانال تلگرامی دیوان عدالت اداری به راحتی میتونید اعتراضتونو به گوش ادمین کانال برسونید. اگر تعداد بالا باشه حتما تاثیر گذاره
    از ادمین سایت میخوام لطفا این پیام رو تایید کنن تا شاید گره ای از مشکلات جوانان باز بشه

  20. درسا گفت:

    من رتبه ارشدم زیر ۲۰۰ نیست ولی معدل و رتبه لیسانسم به شرایط گفته شده میخوره.آیا من می توانم در آزمون با مدرک لیسانسم شرکت کنم؟
    ممنون میشم اگر جواب بدین

    • کاوه گفت:

      امتحان بده ضرر نداره

    • رسول گفت:

      بله اما داشتن مدرک ارشد رو تا طی کردن تمامی مراحل استخدام باید کتمان و در صورت متوجه شدن سازمان انکار کنید اگه نشد میتونید با سپردن تعهد محضری که بعد از استخدام از ردیف حقوقی فوق لیسانس استفاده نمیکنید جذب بشید،موفق باشید.

  21. yasin گفت:

    این استخدامی که ازهرشهر۲یا۳نفرمیگیرن خیلی ازشهرهاهم شامل استخدامی نمیشن وهزارجوربندوتبصره داره فقط یه جور بازیه وپول گرفتن از فارالتحصیلان.

  22. احسان گفت:

    این که اصلا رشته ی حقوق نمیخواد که چرا توی اطلاعیه زدین حقوق هم میخواد

  23. fateme گفت:

    چرا شاگردهای اول دانشگاه های ازاد میتونن شرکت کنن اما شاگرد اولای دانشگاه دولتی نه؟؟؟؟من شاگرد دوم ورودی خودم هستم و شرط معدل رو هم دارم اما رتبه کنکورم از ۴۰۰۰ بیشتره

  24. tfa گفت:

    در این ۵ سال که آزمون ۹۱میگذره حداقل سالی ۲۷۰۰نفر کارمند رسمی بازنشسته شدند.یعنی ۱۳۵۰۰نفر تو این ۵ سال.

  25. امین گفت:

    سلام.
    من ارشد مکانیک از دانشگاه فردوسی مشهد را دارم. معدل ۱۷.۵۵ دارم. از طریق استعداد درخشان در مقطع ارشد قبول شدم.
    آیا امکان شرکت را دارم؟
    ضمنا الان دانشجوی دکتری هستم. آیا دانشجوی دکتری بودن مانع قبولی میشود؟
    لطفا جواب بدهید
    ممنون

  26. کارمند شرکت نفت گفت:

    یه خبرهایی از فشار به وزارت نفت برای تغییر شرایط استخدام به گوش میرسه.ایشاله که شرایط از این وضعیت کهکهشانی در بیاد و همه بتونن شرکت کنند

  27. فارغ التحصیلِ خانه دار گفت:

    سلام.دوستان لطفا با غر زدن تو سایتایی که عزیزان هیچ کمکی ازشون برنمیاد وقتو تلف نکنید. باید یه اعتراض عمومی بشه که به گوش اونایی که باید برسه. پیشنهادم فردا صبح اینستاگرام برنامه حالا خورشید و فردا شب پیامک اخبار بیست و سی هس و همچنین تماس با نماینده های شهرتون به ویژه نماینده های کمیسیون انرژی برای طرح در مجلس. وگرنه با تو سایتای مختلف غرزدن اتفاقی نمی افته. لطفا تو سایتای مختلف حرکت جمعی رو تبلیغ کنید شاید فرجی شد

  28. صادق گفت:

    با سلام
    من کارشناسی نا پیوسته برق خوندم ایا میتونم ثبت نام کنم

  29. Reza گفت:

    تبعیض نژادی قائل شدن!!!!
    یعنی چی ۴ سال سابقه یا شریف باشی! پس بقیه چی؟اینهمه تحصیل کرده داریم.گناه که نکردیم درس خوندیم.

  30. سیامک گفت:

    سلام میخواستم بدونم رشته شیمی کاربردی هم هست؟ چون اینجا نوشتن مهندسی شیمی گرایش کاربردی … مهندسی شیمی گرایش کاربردی نداره اصلا … منظورشون شیمی کاربردیه؟

  31. عباسي گفت:

    سلام.دوستان من رمز عبور تهیه کردم اما نمیتونم شرکت کنم.
    اگر کسی قصد شرکت داره خبر بده تا براش بفرستم

  32. تهران گفت:

    با سلام
    من هر دو شرایط و دارم
    به نظرتون احتمال قبولی کدومش بیشتره؟

  33. محمد سلیمی گفت:

    با سلام
    بنده ۱۵ سال در شرکت نفت کار میکنم و مدرک کارشناسی با معدل ۱۸ هستم و رشته ام با کارم مرتبط میباشد اما شرایط سنی برای کارشناسی ۳۵ سال است در صورتیکه سن من ۳۸ است بنظر شما من چه کار کنم میتونم شرکت کنم لطفا راهنماییم کنید.

    • امین گفت:

      مگه نمیگی کار میکینی ۱۵ سال تو کدوم بخشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      این استخدامی که گذاشتن برای همین شرکت های تابع وزارت نفت هستش خود وزارت نفت که نیست

  34. فرزند شاغل گفت:

    به نظر من ما هر چقدر اعتراض کنیم فایده ای نداره و به گوش هیچ کدوم از مسعولین نمیرسه و کاری نمیکنن الان چند روز شرایط و اعلام کردن اما هیچ کدوم از شبکه های خبری اعلام نکرد که مردم معترض هستن . این ازمون الکیه که صدای مردم در نیاد بگن الان یک سال گفتید وزارت نفت استخدامی داره و پس چرا خبری نشد ما ها که سهمیه ایثارگری و شهدا نداریم گناهمون چیه؟ خواهش میکنم یه کاری کنید چرا شبکه های خبری صدای مارو به مسعولین نمیرسونن

    • امير گفت:

      چرا ب سهمیه خانواده شهدا حمله میکنید مگر شرایطش رو نخوندی انها هم نمیتوانند شرکت کنند

  35. زمین شناس گفت:

    آقا توروخدا یکی جواب منو بده آخه این ظلم نیست؟؟؟ من که رتبه زیر ۲۰ کشوری کارشناسی ارشد بودم فقط واسه این که معدلم به ۱۸ نمیرسه نمیتونم تو این آزمون شرکت کنم
    بابا بخدا زندگی خرج داره… اونم تو تهران که حتی واسه نفس کشیدنش هم باید خداتومن پول بدی.
    آخه من چطوری می تونستم درسم رو بخونم، درصورتی که وسع مالیم نمیکشید اونجا دووم بیارم.
    اونجا با هزار بدبختی هم کار می کردم هم نذاشتم معدلم از ۱۷/۵ بیاد پایین. این واقعا ناجوانمردیه…
    خواهش میکنم یکی راهنماییم کنه، ینی من هم با این رتبه نمیتونم ثبت نام کنم؟؟

    • m گفت:

      ده دانشگاه برتر دو نمره تقلیل معدل داره و بقیه دانشگاههای دولتی هم یک نمره تقلیل داره…

      • شمس گفت:

        سلام
        اینو بر چه اساس میگید؟
        جایی اعلام شده؟
        تو شرایط این سایت که زده دانشگاه های برتر ۲ و دانشگاه صنعت نفت ۱ نمره تقلیل داره فقط

      • امین گفت:

        دانشگاه های آزاد چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بنی هاشمی گفت:

      اگر دقت کرده باشید اسم برخی از دانشگاه ها گفته شده که اگر فارغ التحصیل اونجا باشد شرط معدل دو نمره کاهش پیدا میکنه . یعنی با نمره ۱۶ هم میتونید شرکت کنید

    • مدیریتی گفت:

      منم معدلم ۱۷ و نیم هست. ولی جزو اون دانشگاه های خاص هستم.
      شما کدوم دانشگاه بودین. یه سری دانشگاه رو تو دفترچه زده که با دو نمره کمتر معدل میتونن شرکت کنن

  36. تهران گفت:

    با سلام
    من هر دو شرایط و دارم
    به نظرتون احتمال قبولی کدومش بیشتره?

  37. n گفت:

    آخه این شرط معدل چیه گذاشتین؟ من کارشناسی ارشدام، شاگرد اول رشته ام تو دانشگاه دولتی هستم با معدل ۱۷ و نیم ولی نمیتونم شرکت کنم دانشگاه ام هم جز دانشگاه های برتر مد نظر شما نیست؟ آخه این چه وضعیه چرا هیشکی اعتراض نمیکنه
    این اصلا عادلانه نیس

  38. علی گفت:

    آقایی که این شرایط شرط معدل و نمیدونم فقط از کنکور سراسری رو گذاشتی
    چرا نمی گذاری تو آزمون همه چی معلوم شه؟!!؟ و ارزش واقعی هر فرد مشخص بشه؟!!؟
    یعنی شما حس رقابت و امید حدود ۸۰% مهندس رو گرفتی
    کاش میشد تو جای ما بودی و نا امیدی رو درک میکردی…

  39. نیما گفت:

    زحمت کشیدین بعد یه سال بالاخره اقایون تصمیم گرفتن ازمون برگزار شه نتیجش شد این. یعنی واقعا خجالت نمیکشن اینا، واقعا این شرایط چیه بچه دارین غول میزنین یعنی چی؟! مثلا بگن که ما ازمون گذاشتیم شما تحصیل کرده ها لیاقت نداشتین لابد یه سال داشتن این استراتژی ها رو بررسی میکردن که چجوری سر مردم شیره بمالن بعد میان منت هم میزارن

  40. دانشگاه برتر گفت:

    شرایط کاملا منصفانست
    دانشگاه های برتر حق دارن که ابن شرایط رو داشته باشن

  41. محمد گفت:

    من ارشد فنآوری اطلاعات گرایش شبکه هستم و توی استخدامی فقط گفته مهندسی کامپیوتر. آیا من می‌تونم ثبت نام کنم؟

  42. ایلام گفت:

    سلام
    من بومی ایلام هستم
    ثبت نام رو انجام دادم اما متاسفانه گزینه ای به اسم بومی وجود نداشت، دوستانی که ثبت نام کردند برای شما هم همینطور بود؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها