استخدام شرکت مهندسی مهساب آرتا نیرو(مهلت تا ۳ اسفند)

آزمون شرکت مهندسی مهساب آرتانیرو


در راستای تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهرستان های تابعه استان گیلان برای شغل اپراتوری پستهای فوق توزیع وانتقال

اسفند ماه ۱۳۹۷

جهت ثبت نام در آزمون ابتدا از منوی “سامانه خرید کارت ثبت نام” اقدام به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام نموده و شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام را دریافت نمایید و سپس از منوی  “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام نمایید.

تذکر: دریافت شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام به منزله ثبت نام در آزمون نیست و داوطلب باید از منوی  “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام نموده  و شماره رهگیری دریافت نماید.

در صورت بروز مشکل با شماره ۳۳۶۱۵۵۵۱ ۰۱۳ تماس حاصل نمایید.
سه شنبه ۲۳ / ۱۱ / ۱۳۹۷
شروع ثبت نام
جمعه ۰۳ / ۱۲ / ۱۳۹۷
خاتمه ثبت نام
از روز دوشنبه مورخ ۲۰ / ۱۲ / ۱۳۹۷
لغایت چهارشنبه مورخ ۲۲ / ۱۲ / ۱۳۹۷
اخذکارت ورود به جلسه اینترنتی
روز جمعه مورخ ۲۴ / ۱۲ / ۱۳۹۷
تاریخ آزمون

(آگهی تامین نیروی انسانی)

 

شرکت مهندسی مهساب آرتانیرو درنظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود به تعداد ۲۲ نفر نیروی انسانی مرد، از طریق برگزاری آزمون نسبت به شناسائی افراد واجد شرایط جهت انجام کار موقت در شهرستانهای تابعه استانگیلان برای شغل اپراتوری پستهای فوق توزیع و انتقال با شرایط ذیل اقدام نماید.

جدول ۱. نیاز نیروی انسانی شرکت مهندسی مهساب آرتا نیرو

محل خدمت مدارک تحصیلی مورد نیاز جنسیت تعداد  نیروی انسانی رشته شغلی
کل استان گیلان فوق دیپلم در رشتههای:

–  برق (قدرت)

–  الکتروتکنیک (برق صنعتی)

–  الکترونیک (الکترونیک عمومی)

–  تاسیسات الکتریکی

مرد  ۲۲ اپراتور پست های فشار قوی

بخش اول. شرایط عمومی داوطلبان:

  1. داشتن تابعیت ایران
  2. داشتن حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر سن ۲۸ سال
  3. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  4. داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم برق با گرایشهای مرتبط مندرج در جدول فوق

تذکر مهم: دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر از فوق دیپلم مجاز به شرکت در آزمون نیستند و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان، مصاحبه و یا حتی پس از بکارگیری داوطلب مشخص شود که هر یک از آنان دارای مدارک تحصیلی بالاتر از فوق دیپلم بوده اند ،بکارگیری آنان کان لم یکن تلقی میگردد.بنابراین صرفا” دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم مجاز در آزمون می باشند.

  1. برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی انجام کار و نداشتن نقص عضو
  2. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  3. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  4. داوطلبان میبایست بومی استان گیلان باشند.

تذکر ۱: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان و محاسبه سن آنها، تاریخ پایان روز آزمون (مورخ ۲۴/۱۲/۱۳۹۷) می باشد و مدارکی که پس از این تاریخ اخذ شوند، مورد پذیرش نخواهد بود .

تذکر ۲: موارد زیر به شرط ارائه تائیدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

الف) سابقه اشتغال به کار مرتبط در صورت پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی به مدت ۵ سال به حداکثر سن اضافه میشود .

ب) مدت انجام خدمت سربازی حداکثر به مدت ۲ سال به حداکثر سن اضافه میشود   .

تذکر ۳: شرایط بومی بودن عبارتند از:

الف) استان محل تولد داوطلب یا همسر وی استان گیلان باشد.

  • فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب استان گیلان باشد.
  • داوطلب حداقل چهار( ۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان گیلان طی کرده باشد.
  • داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان گیلان داشته باشد.

هـ) پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار( ۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان گیلان داشته باشد.

 

 

 

بخش دوم. ایثارگران:

۲۵ درصد جذب این شرکت (تعداد ۶ نفر)، به خانوادههای شاهد، جانبازان و آزادگان، فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد (%۲۵) و بالاتر، فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، اسرا و برادر شاهد تخصیص می یابد. همچنین ۵ درصد سهمیه جذب (تعداد ۱ نفر) نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ششماه حضور داوطلبانه در جبههها و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (%۲۵) و آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص می یابد.

افرادی که دارای شرایط مشروحه فوق میباشند میتوانند با انتخاب گزینه سهمیه ایثارگری در فرم ثبت نام، در هر یک از سهمیههای جذب ۲۵ درصدی و ۵ درصدی آزمون ثبت نام کرده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط سهمیه ایثارگری، به ترتیب بالاترین نمره آزمون انتخاب خواهند شد .

تذکر ۱: داوطلبان استفاده از سهمیه ایثارگران میبایست تائیدیه ایثارگری خود را از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تهیه و اصل آن را در موعد مقرر ارائه نمایند .

بخش سوم. مواد آزمون و ضرائب آن:

مواد آزمون بکارگیری نیروی انسانی، تعداد سوالات در هر درس و ضرائب آن مطابق جدول شماره ۲ می باشد:

جدول ۲. مواد آزمون کتبی و ضرائب آن

ضریب دروس آزمون تعداد

سوال

نوع

سوال

 ۱ ادبیات فارسی و آیین نگارش، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، فناوری اطلاعات  ۶۰ عمومی
 ۲ توانمندیهای ذهنی
 ۳ –  مدارهای الکتریکی (مبانی مدارهای DC، مدارهای تک فاز و سه فاز)

–  اندازه گیری الکتریکی (دستگاه های اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال در پست های انتقال و فوق توزیع)

–  اصول تولید و انتقال انرژی الکتریکی (انواع نیروگاه، شبکه های انتقال و فوق توزیع و نقش انها در سیستم قدرت ،اصول توزیع انرژی الکتریکی)

–  پست های فشار قوی (تجهیزات پست های انتقال و توزیع از قبیل ترانسفورماتور، بریکر، سکسیونر، سیستم های رله و حفاظت، عایقها، نقش پست انتقال و فوق توزیع در سیستم قدرت)

 ۷۵ اصلی و

تخصصی

بخش چهارم. نحوه ثبت نام و مدارک لازم:

ثبت نام در آزمون بکارگیری نیروی انسانی از روز سهشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۳۹۷ لغایت روز جمعه مورخ ۰۳/۱۲/۱۳۹۷ در سامانه اینترنتی به نشانی www.ieht-gilan.ir انجام می گیرد. آزمون نیز در روز جمعه مورخ ۲۴/۱۲/۱۳۹۷ در محلی که از طریق کارت ورود به جلسه اطلاع رسانی میگردد، برگزار می شود .

داوطلبان می بایست فایل عکس ۴×۳ خود را با حجم ۷۰ کیلوبایت با فرمت JPG در سایت اینترنتی بارگزاری نمایند.

واریز مبلغ ۶۵۰,۰۰۰ (ششصد و پنجاه هزار) ریال به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه پرداخت اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند داشتن رمز دوم و کد ۲CVV.

بخش پنجم. توضیحات مهم:

  1. مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک نظام وظیفه،مدرک سابقه کار و پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی(در صورت داشتن سابقه کار مرتبط با پرداخت حق بیمه)، تائیدیه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای داوطلبان استفاده از سهمیه ۲۵ و ۵ درصد ایثارگران) به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه، حداکثر هفت( ۷) روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد .
  2. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، تطبیق مدارک،مصاحبه و … محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت بکارگیری داوطلب ،قرارداد کاری وی لغو و یا بلااثر می گردد وکلیه خسارات وارده مطابق ضوابط و مقررات و رویه شرکت از داوطلب اخذ خواهد شد .

۳.حقوق و مزایای پذیرفته شدگان نهایی آزمون در صورت اشتغال به کار در چهارچوب قانون کار محاسبه و پرداخت می گردد.

  1. ۴. شماره تماس شرکت مهساب آرتا نیرو : ۳۳۶۱۵۵۵۱-۰۱۳

دفترچه راهنما آزمون

سامانه ثبت نام در آزمون

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها