استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور (استخدام جدید)

استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور


خبر ۲۴ شهریور ۹۸ – استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور (مباشر)

آزمون شرکت مهندسین باختر مشاور (مباشر)
به منظور تأمین نیروی مورد نیاز خود در تعدادی از شهرستانهای استان همدان
مهر ماه ۱۳۹۸
جهت ثبت نام در آزمون ابتدا از منوی “سامانه خرید کارت ثبت نام” اقدام به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام نموده و شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام را دریافت نمایید و سپس از منوی  “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام نمایید.

تذکر: دریافت شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام به منزله ثبت نام در آزمون نیست و داوطلب باید از منوی  “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام و بارگزاری مدارک نموده  و شماره رهگیری دریافت نماید.

در صورت بروز مشکل با شماره ۳۸۲۳۶۴۸۶ ۰۸۳ تماس حاصل نمایید.
شنبه ۲۳ / ۰۶ / ۱۳۹۸
شروع ثبت نام
جمعه ۱۹ / ۰۷ / ۱۳۹۸
خاتمه ثبت نام
از روز دوشنبه مورخ ۲۲ / ۰۷ / ۱۳۹۸
لغایت پنجشنبه مورخ ۲۵ / ۰۷ / ۱۳۹۸
اخذکارت ورود به جلسه اینترنتی
روز جمعه مورخ ۲۶ / ۰۷ / ۱۳۹۸
تاریخ آزمون

دفترچه راهنما آزمون

سامانه ثبت نام در آزمون


خبر ۳۰ آبان ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور

ضمن آرزوی موفقیت تیم «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور به اطلاع میرسانیم ، نتایج آزمون اعلام شد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ آبان ۹۷ – زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مهندسین باختر مشاور

ضمن آرزوی موفقیت تیم «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور به اطلاع میرسانیم،نتیجه آزمون روزهای چهارشنبه (۳۰ آبان) و پنجشنه (۱ آذر) در سایت قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر  ۲۲ آبان ۹۷ – اطلاعیه تکمیلی آگهی جذب نیرو شرکت مهندسین باختر مشاور

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت مهندسین باختر مشاور به اطلاع میرسانیم؛ اطلاعیه تکمیلی در این زمینه منتشر شده است

برای مشاهده اطلاعات بیشتر ویژه آزمون استان مرکزی و همدان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اطلاعات بیشتر ویژه آزمون استان لرستان اینجا کلیک نمایید


جهت ثبت نام در آزمون ابتدا از منوی “سامانه خرید کارت ثبت نام” اقدام به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام نموده و شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام را دریافت نمایید و سپس از منوی  “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام نمایید.

تذکر: دریافت شماره سریال ۱۴ رقمی ثبت نام به منزله ثبت نام در آزمون نیست و داوطلب باید از منوی  “سامانه ثبت نام در آزمون” اقدام به ثبت نام و بارگزاری مدارک نموده  و شماره رهگیری دریافت نماید.

در صورت بروز مشکل با شماره ۳۸۲۳۶۴۸۶ ۰۸۳ تماس حاصل نمایید.
شنبه ۱۶ / ۰۴ / ۱۳۹۷
شروع ثبت نام
پنجشنبه ۱۱ / ۰۵ / ۱۳۹۷
خاتمه ثبت نام
از روز شنبه مورخ ۲۰ / ۰۵ / ۱۳۹۷
لغایت چهارشنبه مورخ ۲۴ / ۰۵ / ۱۳۹۷
اخذکارت ورود به جلسه اینترنتی
روز جمعه مورخ ۲۶ / ۰۵ / ۱۳۹۷
تاریخ آزمون

شرکت مهندسین باختر مشاور)مباشر( به منظور تأمین نیاز خود در تعدادی از شهرستانهای استان مرکزی  اقدام به جذب نیروی انسانی در شغل کارگر برقکار جمعاً به تعداد ۳۲ نفر صرفاً از میان برادران واجد شرایط  در چارچوب قانون کار از طریق برگزاری آزمون کتبی ، آمادگی جسمانی ، مصاحبه و گزینش می نماید .

  1. ۱. شرایط عمومی متقاضیان

۰.۰. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۰.۱. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۰.۱. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۰.۰. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۰.۱. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۰.۱. عدم وجود هرگونه رابطه استخدامی رسمی، ثابت ، پیمانی و یا کار مشخص با دستگاههای اجرایی در زمان ثبت نام

  1. شرایط اختصاصی

۳.۱. شرایط تحصیلی: داشتن مدرک تحصیلی مطابق با مقطع ، رشته و گرایش اعلام شده در جدول شماره یک  

  • داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که رشته ، گرایش و مقطع تحصیلی آنان با عنوان رشته ، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل دفترچه راهنمای ثبت نام مطابقت داشته باشد و عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت یا دیپلم درج شده باشد. در غیر اینصورت حذف خواهند شد.
  • ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل ، کارت پایان خدمت و سن داوطلبان ، زمان برگزاری آزمون در مورخ ۱۱/۱۱/۷۹ می باشد.) ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.(
  • در هر یک از رشته های شغلی امتحانی ) مشخص شده در جدول شماره یک( صرفاً فارغ التحصــیلان همان مقطع و رشته و گرایش عنوان شده می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته های غیر مرتبط امکان پذیر نمی باشد در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد .
  • پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صـورت می پذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.

۳.۳. شرایط نظام وظیفه: انجام خدمت دوره نظام وظیفه یا معافیت قانونی دائم مشروط به اینکه علت معافیت پزشکی مانعی در انجام وظایف محوله ایجاد ننماید.

تذکر: دارندگان معافیت پزشکی می بایست در صورت قبولی در آزمون نسبت به تکمیل فرم معاینـات پزشکی پیوست دفترچه اقدام نموده و فرم مذکور را پس از تایید پزشک معتمد در زمان تطبیق مدارک ارائه نماید. تاریخ ترخیص از خدمت یا تاریخ معافیت مندرج در کارت باید قبل از روز برگزاری آزمون کتبی باشد.

۱

۳.۲. شرایط سنی : 

  • داشتن شرایط سنی حداکثر ۱۱ سال تمام )متولدین بعد از تاریخ ۱۱/۱۱/۷۱(
  • ملاک محاسبه حداکثر سن ، تاریخ آزمون) ۲۶/۱۱/۷۹ ( می باشد .داوطلبین توجه داشته باشند که بجز مـوارد عنوان شده ذیل، سن ایشان به هیچ عنوان نباید از حداکثر سن مقرر تجاوز نماید.  لازم به ذکر است موارد زیر با ارائه تاییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود.
  • مدت انجام خدمت ضرورت نظام وظیفه به حداکثر سن مقرر در آگهی اضافه می شود.
  • سابقه کار تا سقف ۱ سال با داشتن تاییدیه ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت حق بیمه به حداکثر سن اضافه می شود.

 ج. در هر صورت حداکثر سن از ۳۳ سال تجاوز نخواهد کرد .

۱.۰. بومی بودن :

۱.۱. داوطلبان بومی مورد تقاضا در اولویت جذب می باشند.

لذا داوطلبانی که دارای یکی از ویژگی های ذیل باشند بومی محسوب می شوند:

  • همسر و فرزندان کارمندان رسمی ، پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل یا بازنشسته( که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا آنان یکی باشد.
  • شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
  • داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی را بصورت متوالی یا متناوب و در شهرستـــان مورد تقاضا طی کرده باشد.
  • داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان یا استان مورد تقاضا را داشته باشد.
  • پدر ، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان یا استان مورد تقاضا را داشته باشد.

تذکر۰ : داوطلب می بایست دو اولویت محل کار را انتخاب کرده وشرایط بومی بودن را با توجه به پنج ویژگی فوق در هر اولویت جداگانه و به دقت تعیین نماید.

تذکر ۱ : مبنای شهرستان و استان برای تعیین بومی بودن داوطلب ، آخرین تقسیمات کشوری اعلام شده توسط وزارت کشور در زمان ثبت نام می باشد.

درهراولویت انتخابی یکی از ضرایب جدول زیر در نمرات خام داوطلب که در آزمون کتبی کسب نموده ضرب خواهدشد:

غیربومی)سایراستانها( بومی استان بومی شهرستان
 ۰  ۰.۱۱  ۰.۱ ضریب

 

  1. ۲. سایر شرایط

۳

۱.۰. کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد .در صورت عدم ارائه کارت  ، گواهی خدمت نظام وظیفه قابل قبول بوده و متقاضی درصورت قبولی مکلف است پیش از پایان مرحله گزینش نسبت به ارائه اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی اقدام نماید .

۱.۱. داوطلب می بایست دارای گواهینامه دوره فن ورز شبکه های هوایی مورد تایید وزارت نیرو از موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی صنعت آب و برق یا سازمان فنی و حرفه ای باشد. پذیرفته شدگانی که دوره فوق را تاکنون طی نکرده اند پس از قبولی در مصاحبه مکلف به گذراندن دوره فن ورز شبکه های هوایی حداکثر تا تاریخ ۱۰/۱۰/۷۹ می باشند.

۱.۱. انتخاب داوطلبان برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که در آزمون شرکت کرده و به ترتیب بالاترین مجموع نمرات آزمون با لحاظ ضریب بومی بودن را کسب نموده اند، انجام خواهد شد.

۱.۰. در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط مندرج در آگهی، در آزمون شرکت نماید از ادامه اشتغال وی در هر مرحله حتی پس از عقد قرارداد ممانعت به عمل خواهد آمد .

۱.۱. انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل آمادگی جسمانی ، مصاحبه و گزینش میسر میباشد . ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب  به نشانی http://kshieht.ir  و سایت شرکت مهندسین باختر مشاور به نشانی

.به اطلاع داوطلبان خواهد رسید  http://www.bakhtarmoshaver.ir

۱.۱. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی به عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه  محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتـــی در صورت بکارگیری ،قرارداد وی لغو و بلا اثر میگردد .

۱.۹. پذیرفته شدن متقاضیان مشروط به دارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز برای مشاغل مربوطه می باشد .

۱.۰. ملاک محدوده های جغرافیایی، آخرین تقسیمات کشوری اعلام شده می باشد.

  1. مراحل ثبت نام:
    • داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می بایست از روز شنبه مورخ ۰۱/۱۰/۷۹ تا پایان  روز پنجشنبه  مورخ ۰۰/۱۱/۷۹  به سایت http://kshir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
    • داوطلبان میبایست مبلغ ۱۱۱۱۱۱ )سیصد و پنجاه هزار( ریال را بعنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند داشتن رمز دوم و کد cvv2 ، واریز نمایند.

هشدار: چون وجه واریزی قابل استرداد نمی باشد از داوطلبان گرامی درخواست دارد قبلاً دفترچه آزمون را به دقت مطالعه نمایند و درصورت نداشتن شرایط از واریز وجه جداً خودداری نمایند .

۲

 

۰.۱. پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگـزاری آزمـون از طریق سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب  به نشانی http://kshieht.ir و سایت شرکت مهندسین باختر مشاور به نشانی www.bakhtarmoshaver.ir  الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد .

  • ثبت نام در روز های اولیه و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بـهـتر اسـت ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود .
  • ارائه کارت ورود به جلسه آزمون )چاپ شده بر روی کاغذ( و کارت ملی هنگام ورود به حوزه الزامی است در غیر این صورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.

تذکر: در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون اطلاع رسانی لازم از طریق پایگاه اینترنتیhttp://www.bakhtarmoshaver.ir  و http://kshieht.ir بعمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن، رعایت و انجام آن ها می باشند.

  1. زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون :

کارت شرکت در آزمون از روز شنبه مورخ ۲۰/۱۱/۷۹ تا پایان روز پنجشنبه ۲۵/۱۱/۷۹ برروی سایت به نشانی اینترنتی http://kshieht.ir قابل دریافت می باشد. آزمون در روز جمعه  مورخ ۱۱/۱۱/۷۹ در شهر اراک برگزار خواهد شد.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج گردیده است و از طریق پایـگاه اینترنتی

.اطلاع رسانی می گردد http://kshieht.ir

  1. نحوه اعلام نتیجه:
    • تعیین حد نصاب علمی: شرط لازم )و نه کافی( انتخاب داوطلبان جهت معرفی به مصاحبه و سایر مراحل ، کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی بوده و مطابق قواعد زیر می باشد.

پس از تعیین حد نصاب در هر آزمون ، داوطلبان فاقد حد نصاب ، از سایر مراحل حذف می گردد .کسب حد نصاب نمره علمی لازم در آزمون هیچگونه حق  جذبی برای داوطلب ایجاد نمی کند.

  • اعلام لیست اولیه ۱ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک

۱.۱. اعلام تاریخ و زمان مصاحبه و تست آمادگی جسمانی به داوطلبان

  • انجام مصاحبه حضوری
  • معرفی به گزینش )نفرات برتر( :پس از برگزاری مصاحبه و آمادگی جسمانی ، بر اساس مجموعه نمره کل نهایی خواهد بود.

۱.۱. در صورت حذف داوطلبین سه برابر ظرفیت در مراحل ۱.۱ الی ۱.۱ اسامی جایگزین به ترتیب از بین دارندگان بالاترین نمره در آزمون اعلام خواهدشد.

  1. سایر موارد:
۹.۰. قبولی در آزمون به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه و آمادگی جسمانی ، گزینش، مـعاینات پزشکی، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح نیز الزامی می باشد .

۹.۱. پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهای استان حوزه فعالیت شرکت را برابر قرارداد  داشته باشند.

۹.۱. در این آزمون ، هر داوطلب می بایست ۱ شهر را انتخاب نماید. با توجه به ضرایب تعیین شده برای افراد بومی انتخاب اولویت یک از بین شهرهایی که داوطلب، بومی آن محسوب می شود احتمال قبولی را افزایش می دهد.

۹.۰. پذیرفته شدگان این آزمون برای همکاری با شرکت مهندسین باختر مشاور و در قالب قرارداد منعقده در چهارچوب ضوابط و مقررات قانون کار انتخاب می شوند.

۹.۱. دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در آزمون را ندارند . بدیهی است عقد قرارداد با پذیرفته شدگان بر اساس مقطع تحصیلی مندرج در آگهی می باشد .

۹.۱. با توجه به اینکه مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی توسط نماینده مجری آزمون و نماینده شرکت بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارک داوطلبان به ویژه بومی بودن و سابقه اشتغال غیر رسمی برای محاسبه حداکثر سن، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضا نامه ثبت نام باشد ، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نشده و در هر مرحله از آزمون شامل اعلام نتیجه اولیه ، مصاحبه ، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرآیند جذب حذف شده و حق هرگونه اعتراض را از خود ســــلب می نماید.

۹.۹. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب بوده و در هر مرحله از آزمون و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده است و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مرحله بـعدی محروم گردیده و حتی در صورت شروع بکار، قرارداد لغو و بلا اثر می شود.

**داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر صرفاً با شماره تلفن ۱۰۱۱۱۰۰۱-۱۰۱ تماس حاصل فرمایند.
 

 

           

صفحه ۵ از ۸

 

جدول شماره ۰:

جدول رشته تحصیلی شغلی   و محل های استخدامی

مدرک تحصیلی و گرایش رشته شغلی تعداد  شهرستان ردیف
دیپلم ریاضی دیپلم علوم تجربی دیپلم کاردانش گرایش های زیر مجموعه) برق ،کامپیوتر، مکانیک(

دیپلم فنی و حرفه ای گرایش های زیر مجموعه )الکترو نیک ، برق، مکانیک ، الکتروتکنیک، تاسیسات مکاترونیک(

کارگر برقکار

 

۰ نفر آشتیان  ۰
۰ نفر اراک  ۱
۱ نفر تفرش  ۱
۰ نفر خمین  ۰
۰ نفر خنداب  ۱
۱ نفر زرندیه  ۱
۱ نفر ساوه  ۹
۱ نفر شازند  ۰
۰ نفر فراهان  ۷
۰ نفر غرق آباد  ۰۱
۰ نفر کمیجان  ۰۰

 

 

 

 

 

جدول شماره ۱ دروس آزمون کارگر برقکار

تعداد

سوالات

دروس عمومی رشته شغلی
۱۲ اطلاعات عمومی کارگر برقکار
۱۲ توانمندی های ذهنی
۱۲ مبانی کامپیوتر
۱۲ ریاضیات
 ۱۲       آیین نگارش

 

  • جمع سوالات عمومی:  ۰۶ سوال
  • مدت پاسخگویی:  ۰۶۶ دقیقه
  • هر پاسخ غلط یک چهارم نمره منفی دارد.

 

لینک ثبت نام

دفترچه راهنما آزمون

           

فرم معاینات پزشکی) ویژه دارندگان کارت معافیت پزشکی(

  دین : نام خانوادگی :
مذهب :  نام :
وضعیت تأهل: شماره شناسنامه و محل صدور : تاریخ ومحل تولد :

 

کد ملی :
نشانی کامل محل سکونت : 

استان:                                                                                                         شهرستان : 

خیابان/کوچه :                                                                                            پلاک :                                 طبقه / واحد  :        

کد پستی ده رقمی  :                                                                                  شماره تلفن : 

شماره تلفن همراه :

مشخصات کارت معافیت :
نوع معافیت پزشکی :
توضیح در مورد علت معافیت پزشکی :

 

شغل مورد درخواست :
اینجانب  ………………………………………. فرزند …………………………….. با شماره ملی…………………………  داوطلب شرکت در آزمون جذب

نیروی انسانی شرکت باختر مشاور  صحت مندرجات فوق را تایید نموده و  قبول می نمایم در صورتیکه متعاقباً خلاف اظهاراتم ثابت شود ، ادامه مراحل و یا ادامه اشتغال منتفی خواهد شد و بدینوسیله حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نمایم . 

نام و نام خانوادگی :                                                                                                                                    تاریخ :                                    

امضای متقاضی :

۱۲– نظر پزشک معتمد:

 

 

                      تاریخ  .                               :

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. مجتبی رضائی گفت:

    آقا تورا به مقدساتتون به خاطر خدا موقع زدن آگهی جذب به اداره ها توشهرستانهااجبار کنید آگهی رو یا اعلام کنند با بیرون رو دیوار اداره یه بنر بزنن تا واقعا اونی که حقشه بیاد .از سال ۹۳ من مشغول کار هستم به عنوان بازرس لوازم اندازه گیری وسیم بان ولی هنوز موفق به شرکت در آزمون نشدم چون اصلا به ما نمیگن که قراره نیرو بگیرن. بعد از ۵سال من نه رسمیتی نه حقوق ثابتی ونه بیمه ای که حداقل امتیازه واسه یه کارگر که از لحاظ کار حداقل سه برابر بقیه کار انجام میده وبه کارش تعهد داره رو ندارم.باسند ومدرک موجود حاضرم کارکرد این پنج سالمو بهتون ارائه بدم تا خودتون قضاوت کنید که آیا حق منه با زن ودوتا بچه جذب شرکت بشم یا اونی که تا الان دستش به سیم هم نخورده.خلاصه ببخشید زیاد صحبت کردم ممنون میشم از پیگیری ورسیدگیتون.با تشکراز کلیه مسئولین شرکت مباشر وبرق همدان.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها