استخدام شرکت مخابرات ایران سال ۹۵

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

آغاز ثبت نام و استخدام نیروهای مورد نیاز شرکت مخابرات ایران

اطلاعیه ثبت نام جهت برگزاری آزمون انتخاب نیروهای کارشناسی
با عنایت به اعلام نیاز شرکت مخابرات ایران مبنی بر معرفی تعدادی نیروی متخصص جهت فعالیت های کارشناسی مورد نیاز ، شرکت خدمات اول مخابرات در نظر دارد با انتخاب از بین پرسنل پیمانکاری شاغل در هر منطقه که دارای مدرک لیسانس و بالاترمرتبط با فعالیت های شغلی اعلام شده از سوی شرکت مخابرات ایران است، اقدام نماید.
مدارک تحصیلی مرتبط برابر با فعالیت های شغلی مورد نیاز شرکت مخابرات ایران به شرح زیر است.

IT ـICT ـ اقتصاد ـ الکترونیک ـ آمار ـ برق ـ پژوهشگری ـ تکنولوژی کامپیوتر ـ حسابداری ـ حسابرسی ـ
حقوق( کلیه گرایش ها) ـ روابط عمومی ـ روزنامه نگاری ـ ریاضی کاربردی ـ علوم اجتماعی ـ علوم ارتباطات ـ علوم کامپیوتر ـ فیزیک نظری ـ فیزیک کاربردی (گرایش حالت جامد) ـ فیزیک کاربردی (گرایش فوتونیک) ـ کامپیوتر (گرایش سخت افزار) ـ کامپیوتر (گرایش نرم افزار) ـ مترجمی زبان انگلیسی ـ مخابرات ـ مدیریت MBA ـ مدیریت اجرایی ـ مدیریت استراتژیک ـ مدیریت آموزشی ـ مدیریت بازاریابی ـ مدیریت بازرگانی ـ مدیریت دولتی ـ مدیریت صنعتی ـ مدیریت مالی ـ مکانیک ـ هوش مصنوعی ـ مدیریت فناوری اطلاعات ـ مدیریت تبلیغات تجاری ـ مدیریت کسب و کار ـ مهندسی صنایع ـ روان شناسی

 

نکات مهم :

  • اطلاعات موجود در برنامه ثبت نام این شرکت بر اساس آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده به مدیریت پیمانکاری در استان می باشد .
  • پرسنلی که با توجه به موضوع فوق قادر به ثبت نام در سایت نمی باشند در صورت دارا بودن شرایط شرکت در آزمون می توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام نسبت به ورود اطلاعات خود اقدام نمایند.

بدیهی است که پس از بررسی و تایید مدارک ارسالی ، امکان ثبت نام با ارسال پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

  • زمان شروع ثبت نام از تاریخ ۹۵/۱۰/۲۷ و زمان پایان ثبت نام ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۵/۱۱/۰۱ می باشد.
  • لازم به ذکر است در این مرحله صرفا این آزمون در مناطق کرمان و آذربایجان غربی و ستاد شرکت مخابرات ایران برگزار خواهد شد.
  • توصیه می شود قبل از انجام ثبت نام نسبت به آماده سازی موارد ذیل اقدام شود :
  • تصویر کارت ملی با فرمت jpg و png با حداکثر سایز ۲۰۰کیلو بایت
  • تصویر عکس پرسنلی زمینه سفید با فرمت jpg و png با حداکثر سایز ۵۰کیلو بایت
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با فرمت jpg و png با حداکثر سایز ۳۰۰کیلو بایت
  • زمان برگزاری آزمون مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۸۷۸۷۰۰۰۰ داخلی های  ۳۴۲۰ و ۳۴۲۱  و ۳۴۲۲ تماس حاصل فرمایید.
  • جهت سهولت در انجام پروسه ثبت نام پیشنهاد می گردد از بالاترین نسخه مرورگر های Mozilla Firefox و Google Chrome استفاده نمایید .

 

دریافت اطلاعیه دوم

 جهت ورود به سایت ثبت نام روی لینک زیر کلیک نمایید.

 


خبر ۱۸ مهر ۹۵ : سخنگوی مخابرات ایران در تلکام هفدهم: با یکپارچه‌سازی مخابرات بزودی جذب نیرو خواهیم داشت

 


خبر ۲۸ اسفند ۹۳ استخدام: پنجمین و آخرین دوره آموزشی کارکنان جدید‌الاستخدام آغاز شد

 

پنجمین و آخرین دوره آموزشی ویژه نیروهای جدیدالاستخدام شرکت،‌ شنبه ۲۳ اسفندماه ۹۳ در مجموعه فرهنگی، ورزشی شهدای مخابرات (شادمان) آغاز شد.
به گزارش پیام تهران آنلاین، این دوره آموزش با برنامه‌های آموزشی چون، اخلاق اداری و شئونات اسلامی در محیط کار، توجیهی امنیتی اطلاعات، آشنایی با کمیته انضباطی شرکت مخابرات و سلامت اداری، آشنایی با گزارش‌نویسی و شیوه نگارش،‌ آشنایی مقدماتی با قانون کار و آشنایی با سیستم اتوماسیون اداری به مدت یک هفته از شنبه ۲۳ اسفند ۹۳  لغایت سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۳  توسط اساتید و مربیان آموزشی اداره آموزش و پژوهش شرکت مخابرات استان تهران برگزار می‌شود.
در حاشیه برگزاری این دوره،‌ علیمحمدی رئیس اداره آموزش و پژوهش شرکت ضمن تشکر و قدردانی از نیروی مقاومت بسیج، دفتر روابط عمومی و معاون مالی اداری و تدارکاتی شرکت  چه در زمان مهندس عرب و  معاون مالی فعلی مهندس ناجی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، از کارکنان و همکاران اداره آموزش و پژوهش شرکت که با امکانات محدود و حجم کاری بالا برای برگزاری هرچه‌ بهتر دوره‌های آموزشی برای کارکنان شرکت مخابرات استان تهران سعی وتلاش نمودند قدردانی کرد.
رئیس اداره آموزش و پژوهش شرکت ضمن تشریح برنامه‌های سال ۹۴ از نیازسنجی آموزشی متناسب با تخصص و شغل کارکنان خبر داد و بیان کرد: به حول و قوه الهی اداره آموزش و پژوهش شرکت در نظر دارد با نیاز سنجی تخصصی و آموزشی دوره‌های آموزش سال آینده را باتوجه به شغل کارکنان برنامه‌ریزی و به صورت الزام‌آور برای کارکنان شرکت برگزار نماید.
وی با اشاره به اجرای دوره آموزشی مجازی دربستر اینترنت و (IPTV)‌ گفت: دوره‌های مجازی با بسترسازی اینترنت و (IPTV) به صورت آزمایشی اجرا شده که با رضایت ۹۲ درصدی همکارن شرکت کننده دراین طرح، درحال تکمیل است که ان‌شاءا… در سال ۹۴ این دوره‌ها  برای کارکنان در جهت افزایش راندمان و کیفیت آموزشی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
علیمحمدی با اشاره به ماهیت فنی و تخصصی شرکت افزود:‌ دوره‌های آموزشی وهمایش‌ها با اولویت تخصص‌های فنی، آی‌تی،‌ اداری و تدارکاتی و دوره‌های عمومی برگزار می‌شود که ۱۱ دوره آموزشی سمینار محور در دو دوره ۶ ماهه در سال ۱۳۹۳ برگزار شد.

 

رئیس اداره آموزش وپژوهش شرکت، در پایان ابراز داشت:  تمامی کارکنان و بازنشستگان شرکت که توانایی تدریس باتوجه به تخصص خود در زمینه های فنی و تخصصی مورد نیاز شرکت نظیر سوییچ،‌ شبکه، رایانه،‌ آی‌تی دارند، می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پژوهش شرکت و بعد از طی مراحل اداری و کسب مجوز‌های آموزشی لازم، در این اداره به عنوان استاد و مربی آموزشی فعالیت نمایند.

 

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۳ -پذیرفته شدگان (قبول – مشروط) آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران بدانند

پذیرفته شدگان ( قبول – مشروط ) آزمون استخدامی شرکت ارتباطات سیار، فرم ضمیمه خبر را تکمیل و به معاونت توسعه سرمایه انسانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، به دنبال اعلام خبر پذیرفته شدگان مشروط آزمون استخدامی شرکت ارتباطات سیار، که در تاریخ ۱۰/۲/۹۳ در سایت شرکت مخابرات ایران اعلام شد، پذیرفته شدگان ( قبول – مشروط) آزمون مذکور حداکثر تا روز پنجشنبه مورخه ۱۸/۲/۹۳ فرصت دارند فرم پیوست این خبر را تکمیل و آن را به نشانی [email protected] ارسال کنند.

گفتنی ست، سایر مراحل استخدامی به صورت تلفنی به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

برای دریافت فرم مذکور اینجا کلیک کنید

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۳ –  اطلاعیه شرکت مخابرات ایران در این خصوص  اسامی قبولیهای نهایی 

 

به لطف و عنایت خدا و تلاش مدیران محترم مخابرات ایران و همکاری مدیران محترم همراه اول و البته تلاش و پیگیری دوستان آزمونی بالاخره نتایج آزمون مخابرات ایران در سال ۱۳۹۱ سهمیه شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) اعلام شد.

اطلاعیه شرکت مخابرات ایران در این خصوص  اسامی قبولیهای نهایی 

(دقت:‌ لیست شامل دو بخش است. قبول- قبول مشروط. در هر دو بخش اسمتون را جستجو کنید)

از تمامی مدیران و کسانی که به هر نحو در راستای این امر تلاش کردند تشکر ویِزه داریم و امیدواریم در شب اول ماه رجب مشمول دعاهای خاصه حضرت ولیعصر باشند. (اسامی ایشان متعاقبا اعلام میشود)

برای دوستان قبولی آرزوی موفقیت و مفید بودن برای شرکت داریم

برای دوستان مردود آرزوی موفقیت بیشتر داریم.

بعد از اعلام اسامی- ۵ نفر از آزمونیها مزاحم آقای مهندس پوررنجبر مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران شدیم و در مورد “قبول” و “قبول مشروط” سوال کردیم و با لطف و سعه صدر توضیح دادند و به مدیر مربوطه زنگ زدند و توصیه های لازم را فرمودند. (مشاوران ما میفرمایند فعلا بصلاح است این قسمت را همچنان توی سایت و وبلاگها ننویسین. منتظر اطلاعیه شرکت مخابرات ایران در روز دوشنبه باشین!)

در مورد این کلمه مشروط حساسیت نداشته باشین. شما در هر صورت قبول نهایی هستین.

خبر ۴ اردیبهشت ۹۳ – آغاز دوره آموزشی آخرین گروه از نیروهای جدیدالاستخدام

امیر حسین جلالت _دوره آموزشی آخرین گروه از نیروهای جدیدالاستخدام شرکت امروز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شهدای یگانه (شادمان) آغاز شد.

به گزارش پیام تهران آنلاین درمراسم افتتاحیه این دوره‌ آموزشی که به مدت ۱۶ ساعت طی چهار روز برگزار می‌شود ، علی عرب در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: ورود نیروهای جدید الورود به منزله خون و هوای تازه برای شرکت مخابرات استان تهران است که امیدوارم با دانش،‌ مهارت و تخصص شما عزیزان اهداف متعالی شرکت محقق شود.

 

معاون مالی اداری  تدارکاتی مدیرعامل  با تاکید بر رعایت تقوی در زندگی و  وظایف شغلی پشتکار و آموزش مستمر را برای بروزرسانی دانش و تخصص کارکنان جدیدالورود امری حیاتی دانست و اظهار داشت :با توجه به  حیطه فعالیت شرکت در زمینه ((آی تی)) و تغییر مستمر آن  و  اینکه شرکت مخابرات استان تهران به عنوان یک سازمان  پاک که شهدای زیادی را تقدیم  ایران اسلامی کرده است و بخش زیادی  از کارکنان آن جانباز و ایثارگر است ، چه در آموزش تخصصی و چه معنوی به تعلیم و ارتقای دانش و فرهنگ کاری نیروی انسانی خود نگاه ویژه ای دارد.

وی بااشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمانها بیان داشت: شما کارکنان جوان شرکت به عنوان نیروی انسانی، سرمایه گرانبها و تولید‌کننده ثروت هستید که باید ضمن انجام وظایف محوله به بهترین نحو ،در دوران خدمت خود  ضمن احترام به مشتریان درون سازمانی  ( همکارن ) و برون سازمانی که همان مشترکان  هستند  وفاداری به شرکت مخابرات استان تهران را نیز سر لوحه خویش قراردهید.

شایان ذکر است علیرضا علی‌محمدی رییس آموزش و پژوهش شرکت، دوره‌های آموزشی را به شرح ذیل بیان کرد:

۱. تاریخچه مخابرات و روابط بین شرکت‌های مخابراتی و آشنایی با تنظیم مقررات مدرس: بهروز کرمی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری

۲. آشنایی با اتوماسیون اداری مدرس: خانم حسنی

۳. آشنایی با گزارش‌نویسی و شیوه نگارش مدرس:‌ استاد نماینده

۴. توجیهی امنیتی اطلاعات مدرس:‌ مقتدایی از دفتر حراست

۵. آشنایی با شرکت مخابرات مدرس:‌ بهروز کرمی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری

۶. اخلاق کارگزاران مدرس:‌ حجه‌الاسلام حسینی مسئول شورای فرهنگی
۷. آشنایی مقدماتی با قانون کار مدرس: الهیان مدرس و مؤلف کتب مختلف در راستای قانون کار

 

۸. آشنایی با شرکت مخابرات و سلامت اداری مدرس:‌ مطهری‌نژاد مدیرکل دفتر حقوقی

خبر ۱۴ دی ۹۲ -برنامه شرکت مخابرات برای استخدام فرزندان بازنشستگان پیش از موعد

کارکنان شرکت مخابرات که دارای سابقه بالا هستند و قابلیت بازنشستگی برای آنها مهیاست می‌توانند فرزندان‌شان را به شرطی که در رشته‌های مرتبط با مخابرات تحصیل کرده باشند جایگزین خود کنندصابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب گفت: تمامی همکاران این شرکت که درخواست بازنشستگی پیش از موعد یا بازخرید داشته باشند می‌توانند فرزندان‌شان خود را به شرط داشتن شرایط لازم جایگزین خود کنند.

وی افزود:‌ مخابرات با استفاده از این امکان در تلاش است تا علم آموخته شده توسط جوانان امروز را همراه با تلفیق تجربه پدران و مادران‌شان به کار گیرد که قطعا این امر به رشد بهره‌وری در شرکت می‌انجامد.
وی بیان کرد:‌ چنانچه کسی دارای این شرایط است می‌تواند درخواست خود را به مدیریت شرکت اعلام کرده و پس از بررسی مراحل اجرایی انجام شود.
فیضی گفت: در کنار این موضوع در برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم نیروهای بخش خصوصی که به صورت پیمانکاری برای شرکت مخابرات کار می‌کنند را به صورت رسمی استخدام کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای جذب نیروهای جدید دارید، افزود: موضوعاتی در این رابطه طرح شده که هنوز نهایی نشده که در صورت حصول نتیجه فراخوان جذب نیرو به صورت رسمی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
فیضی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات در حال ایجاد تحولی عظیم در بدنی فنی خود است، گفت: استفاده از نیروهای متخصص و جوان یکی از اولویت‌های اصلی مخابرات در شرایط کنونی محسوب می‌شود.

خبر ۹ دی ۹۲ – جزییاتی جدید از آیین نامه بازنشستگی و استخدام مخابرات تشریح شد

داوود زارعیان با بیان این مطلب گفت: براساس آیین نامه بازنشستگی در صورتی که مبلغ پاداش تشویقی کارکنان به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برسد شرکت فقط تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را پرداخت خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در صورتی که کارکنانی که تصمیم به بازنشسته شدن دارند اقدام به جایگزین کردن فرزندان خود در شرکت داشته باشند نمی توانند از پاداش تشویقی استفاده کنند افزود: این موضوع درست است، اما در صورتی کارکنان می‌تواند فرزند خود را جایگزین کنند که تحصیلات مرتبط داشته باشند و در فرآیند مصاحبه و سایر موارد مرتبط با استخدام قبول شوند.

زارعیان درباره اینکه اگر فردی متقاضی جایگزین شدن فرزندش بود و در مراحل استخدامی و مصاحبه امکان به کارگیری فرزند وجود نداشت آیا باز هم پاداش تشویقی به آن تعلق خواهد گرفت، عنوان کرد: این موضوع نیز مد نظر مدیران ارشد شرکت مخابرات بوده و از آنجا که نیت اصلی صاحبان سهام جلب رضایت کارکنان بوده است در صورت پذیرفته نشدن فرزند کل مبلغ پاداش تشویقی به فرد براساس آیین نامه بازنشستگی تعلق خواهد گرفت.

زارعیان در خصوص رضایت کارکنان از آیین نامه جدید بازنشستگی شرکت گفت: با توجه به نظراتی که تاکنون دریافت کرده‌ایم به نظر می رسد کارکنان شرکت نیز از این آیین نامه رضایت دارند و تاکنون نیز مخالفت چندانی در این رابطه نداشته‍‌ایم.

وی درباره به کارگیری کارکنان جدید شرکت که از طریق آزمون جذب شده اند افزود: تمامی افرادی که در شرکت های مخابراتی استانی جذب شده اند اکنون مشغول به کار شده اند و تعداد کمی از افراد که برای ورود به شرکت ارتباطات سیار آزمون داده بودند به دلیل متفاوت بودن فرآیند استخدام هنوز به کار گرفته نشده اند که آنها نیز به زودی به کار گرفته خواهند شد.

جذب نیروی جدید منوط به تعداد بازنشستگان است

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در خصوص اینکه گفته شده بود مخابرات امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر نیرو جذب خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه تعداد افراد بازنشسته مخابرات، امسال بسیار کم بوده جایی برای جذب نیرو نداشتیم اما با توجه به اینکه اکنون آیین نامه بازنشستگی ابلاغ شده است به نظر می رسد شرایط متفاوت شود.

وی در خصوص اینکه چه تعداد از کارکنان مخابرات مشمول آیین نامه بازنشستگی خواهند شد، بیان کرد: فعلا نمی توان در خصوص میزان افرادی که مشمول این طرح می شوند اظهار نظر کرد، اما با توجه به اعلام عمومی در سطوح مختلف شرکت ها به نظر می رسد به زودی درخواست‌های افراد برای بازنشستگی ارایه شود.

خبر ۱ آذر ۹۲ – مهندس پوررنجبر: نتایج سیاری ها و قبولی هایش مشخص شد

مهندس پوررنجبر-مدیر عامل:

سلام
لیست قبولیها استخراج و تقدیم هیات مدیره جهت طرح و تصمیم گیری شد
به احتمال بسیار قوی ۴ شنبه اینده لیست مشخص و طبق روال مخابرات مثل قبلی ها اعلام می شود.

مهندس پوررنجبر : قرار نیست قبول شدگان نهایی سیاری جایگزین ظرفیت های خالی استانی شوند

کاربر: شنیدم به آزمونیهای سیار قول داده شده که به جای نیروهایی که از استانها کم شده این دوستان را جایگزین کنند حال چرا ماهایی که جوانیمان را در این شرکت گذرانده ایم و در مرحله اول هم قبول شدیم و در مرحله دوم با کمال ناباوری رد شدیم این فرصت داده نشود؟

مهندس پوررنجبر :

سلام
نه عزیزم  به ازمونیها قول جایگزینی ندادیم
اگر طبق مقررات مخابرات قبول شوند بجای سیار احتمال بکارگیریشان در استانها هست
یعنی یا میرن سیار یا میرن استان
البته خدا وکیلی درست ترین کار این بود که شرکتیها ی صلاحیت دار و توانمند را بروشی سختگیرانه و عادلانه شناسایی و درصد بالایی از انها ودرصدی هم از بیرون میگرفتیم البته تا حدودی همین اتفاق افتاده ولی نه به اون غلظت و دقت مد نظر من
حالا اجازه بدید یه خرده جلو بریم فعلا که اینطور پیش میره سه چهار ماهی گیر حل و فصل مشکلات عمومی با دوستان دیگر باید باشیم
من در اینده برای شرکتیهای توانمند امیدوار هستم البته اونهایی که واقعا توانمند باشند نه اینکه …..

خبر ۲۷ آبان ۹۲ – بدینوسیله اعلام می دارد معاونت شبکه شرکت مخابرات ایران به منظور افزایش سرعت دسترسی کاربران به اینترنت و بالا بردن سطح رضایت مندی ایشان مطالعه و استقرار پروِژه caching server را در شبکه دیتای سراسر کشور آغاز نموده است.

لذا از تمام افراد حقیقی و حقوقی دارای تخصص و تجربه در زمینه شبکه دعوت بعمل می آورد سوابق و مستندات کاری خود را بهمراه شرح کامل تجربیات مرتبط با پروژه حداکثر تا تاریخ ۳۰/۸/۹۲ به نشانی [email protected] ارسال نمایید.

 

خبر ۲۲ تیراطلاعیه مهم اداره کارگزینی شرکت مخابرات استان هرمزگان

روابط عمومی مخابرات استان هرمزگان اعلام کرد : طبق اطلاعیه اداره کارگزینی ، آندسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی شرکت مخابرات استان هرمزگان پذیرفته شده اند می بایست به منظور تکمیل پرونده و امضاء قرارداد استخدامی و دریافت برنامه شرکت در دوره های آموزشی بدو استخدام در تاریخ ۱۹/۴/۹۲ به شرکت مخابرات استان واقع در بلوار امام خمینی ره خیابان رسالت جنوبی ، خیابان حکمت ، ساختمان شماره یک ، طبقه اول اداره کارگزینی مراجعه نمایند .

خبر ۱۹ تیر ۹۲ -بدینوسیله به اطلاع آن دسته از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱۷/۶/۹۱ که اسامی آنان بعنوان قبول شده نهایی شرکت مخابرات استان تهران در سایت شرکت مخابرات ایران درج گردیده و تاکنون جهت تحویل مدارک مراجعه نکرده‌اند می‌رساند که حداکثر تا تاریخ ۲۲/۴/۹۲ مهلت دارند جهت دریافت معرفی‌نامه عدم سوء پیشینه و تحویل مدارک برابر اصل شده خود به واحد استخدام واقع در طبقه ششم ساختمان شاهد مراجعه نمایند. ضمناً فرایند مربوط به انجام معاینات پزشکی متقاضیانی که مدارک برابر اصل شده خود را تحویل داده‌اند در حال انجام می‌باشد.

خبر ۲۸ اسفند – روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد، نتایج اعلام شده در مورد پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی این شرکت صرفا مربوط به پذیرفته شدگان شرکت مخابرات ایران و شرکتهای مخابرات استانی می باشد.
نتایج مصاحبه شوندگان شرکت ارتباطات سیار متعاقبا بر اساس اطلاعیه دیگری از طریق سایت اینترنتی شرکت مخابرات ایران به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.
«این اطلاعیه می افزاید پیامی که متقاضیان استخدام شرکت ارتباطات سیار همزمان با ورود کد ملی و شماره شناسنامه خود مبنی بر “عدم کسب امتیاز لازم جهت استخدام”دریافت می نمایند معتبر نمی باشد.»

برای راحتی مطالعه و کم شدند  حجم صفحه از این به بعد اخبار قدیمی به آرشیو منتقل می شوند! که می توانید با کلیک رو مثبت ذیل آنها را مشاهده کنید.

[toggle title=”آرشیو مطالب” state=”close” ]

خبر ۲۷ اسفند – اعلام نتایج آزمون مخابرات روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد، نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران آماده است و شرکت کنندگان در فرآیند مصاحبه این آزمون می توانند برای دسترسی به نتایج نهایی آزمون از طریق سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir اقدام نمایند.

»»» ورود به سامانه نتایج نهایی آزمون استخدامی «««

خبر ۷ اسفند –نتایج استخدامی‌ مخابرات قبل از پایان سال اعلام خواهد شد

خبر ۲ اسفند – مصاحبه‌ی سیار شروع شده

بستگی به رشته داره که مصاحبتون کی باشه؛ رشتم رو پرسیدن و گفتن مال شما هم همین روزاست. گفتن مصاحبه‌ی رشته‌ی برق قدرت شروع شده (مثل اینکه گفتن پریروز و دیروز، از بس خوشحال شدم اینو دقیق متوجه نشدم!)، روزای آینده الکترونیک و روزهای آینده‌ش هم مخابرات. گفتن دعوتنامه‌ها ارسال شده و نگران نباشین. اطلاع بیشتری نداشتن و فرمودن کلا خود سیار داره کار ارسال دعوتنامه را انجام میده. همه‌ش همین قدر پرسیدم بیشترش رو خودتونم میتونین بپرسین.

خبر ۲۴ دی – ارسال دعوت نامه برای قبول شدگان مرحله اول آزمون مخابرات در سراسر کشور- لینک خبر

خبر ۲۴ آذر- پس از اعلام زمان آغاز مصاحبه قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران, که دهم دی ماه جاری است, جزئیات بیشتری به شیوه قطره چکانی از سوی شرکت مخابرات اعلام شد.

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

مرتضی .. بنابر اعلام شرکت مخابرات ایران به نقل از مهندس باطنی معاونت منابع انسانی مدیرعامل مخابرات استانها , کار گروهی با نظارت نماینده مخابرات ایران مسئولیت انجام مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران را از دهم دیماه ۹۱ به عهده خواهند گرفت در این مرحله با دعوت از پذیرفته شدگان مرحله مصاحبه حضوری آغاز خواهد شد.

این مرحله شامل ۳۰امتیاز است که ۱۰ امتیاز آن اختصاص به کنترل وتطبیق مدارک و مشخصات داوطلب دارد و۲۰ امتیاز دیگر به مصاحبه حضوری تعلق خواهد گرفت. پس از اجرای این مرحله و جمع بندی نهایی نتایج, پذیرفته شدگان قطعی از سوی شرکت مخابرات ایران اعلام خواهد شد.

منبع خبر : سایت مخابرات ما

خبر ۱۹ آذر- زمان مصاحبه آزمون مخابرات همین هفته مشخص می‌شود

به گفته مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران کارشناسان در حال برنامه‌ریزی به منظور برگزاری سریع‌تر مصاحبه حضوری از افرادی هستند که در آزمون استخدامی این شرکت قبول شده‌اند.

داوود زارعیان با بیان این مطلب گفت: از آنجا که استخدام در سراسر کشور پراکنده است و نزدیک به ۷۰ تا ۸۰ شهر باید مصاحبه حضوری استخدامی را برگزار کنند نیازمند برنامه‌ریزی دقیق برای این منظور هستند. وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده قطعا همین هفته زمان برگزاری مصاحبه حضوری مشخص خواهد شد.

خبر جدید – ۱ آذر :

پاسخگویی بی نظیر آقای زارعی در مورد مسائل پیشرو متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران :

* زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران چه موقع خواهد بود ؟

پاسخ : مشخص نمی باشد.

* آیا سوالات تخصصی جز موارد مصاحبه می باشد؟

پاسخ : اعلام نمی کنیم .

* در مورد کاربرانی که به نتایج آزمون اعتراض دارند ، تلفن های سازمان دائما اشغال هستند و یا کسی پاسخگو نمی باشد ، برخی از کاربران بیش از ۵ بار ارسال ایمیل داشتند ، اما هیچ پاسخی دریافت نکردند، چه زمانی به اعتراضات رسیدگی می شود؟

پاسخ : باید منتظر بمانند.

؟؟!!؟؟!!

شماره تلفن آقای زارعی : ۸۸۱۱۳۶۷۷

خبر جدید – ۲۱ آبان:

امکان مشاهده کارنامه داوطلبان از طریق سایت شرکت مخابرات وجود نخواهد داشت، در صورت وجود اعتراض از طرق از پیش اعلام شده، داوطلبان می توانند اقدام نمایند و کارنامه خود را در صورت لزوم مشاهده نمایند.

ظرفیت استخدام مخابرات با وجود اعمال سهمیه ها افزایش نیافته است.

— — —

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی این شرکت ، تمامی شرکت کنندگان در آزمون می توانند سؤالها ، نظرات یا پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی [email protected] و یا از طریق تلفن به شماره های ۹ – ۸۸۱۷۰۱۳۰ اعلام نمایند. بدیهی است پس از بررسی سوالات رسیده از همان طریق پاسخ متقاضیان ارسال خواهد شد.

»»» ورود به سامانه نتایج مرحله اول آزمون استخدامی «««

  نتایج مرحله اول آزمون جذب نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران اعلام شد نتایج مرحله اول آزمون جذب نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران که در تاریخ هفدهم شهریور سال جاری برگزار شده بود، اعلام شد . به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، نتیجه مرحله اول این آزمون با دو برایر ظرفیت مورد نیاز از طریق سایت شرکت مخابرات ایران اعلام شد. گفتنی ست، نتیجه نهایی این آزمون، پس از طی مراحل مصاحبه و تکمیل مدارک از طریق سایت شرکت مخابرات ایران اعلام خواهد شد.تاریخ و مکان مصاحبه متعاقبا به اطلاع داوطلبان می رسد.

»»» ورود به سامانه نتایج مرحله اول آزمون استخدامی «««

خبر ۶ آبان – نتایج آزمون مخابرات

سخنگوی مخابرات ایران از اعلام اسامی ۵۰۰۰ برگزیده این آزمون در ۱۱ آبان ماه خبر داد.

داوود زارعیان سنخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : نتیجه آزمون استخدامی مخابرات که ۱۷ شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود ۱۱ آبان اعلام خواهد شد.

وی گفت : در مرحله اول ۵۰۰۰ برگزیده انتخاب می شوند که پس از مصاحبه و گزینش ۲۵۰۰ نفر نهایی به استخدام شرکت مخابرات ایران در خواهند آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، نتایج آزمون جذب نیروی انسانی تا پایان هفته آینده اعلام می شود.

دریافت یا عدم دریافت اس ام اس به هیچ وجه به معنی قبولی یا رد آزمون استخدامی مخابرات نمی باشد ، تنها به منظور اطلاع رسانی در مورد خانواده محترم شهدا و .. می باشد.

اطلاعیه ۲۳ مهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، نظر به اینکه مقرر گردیده است برای جانبازان ، آزادگان ، فرزندان و همسران شهداء و فرزندان جانبازان دارای ۲۵% جانبازی و بالاتر ، فرزندان و همسران آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت که در آزمون استخدامی مورخ ۱۷ / ۶ / ۹۱ این شرکت و شرکتهای تابعه حضور داشته اند، امتیاز ویژه در نظر گرفته شود ، لذا خواهشمند است آن دسته از داوطلبانی کـــه جزو این عزیزان می باشند مدارک و مستندات تأیید شده از سوی مراجع ذیصلاح را حداکثر تا ۲۳/ ۷ / ۹۱ به کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه جهت اعمال امتیاز ارایه نمایند. گفتنی است محل ارائه مدارک مربوط به داوطلبین شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار و شرکت مدیریت املاک: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی- کوچه چهارم، پلاک۴، طبقه سوم غربی- آقای زارعی(۸۸۵۱۵۱۵۱- ۸۸۱۱۳۶۷۷) محل ارائه مدارک مربوط به داوطلبین شرکت مخابرات استان تهران: میدان ونک، اتوبان کردستان، روبروی دیوان محاسبات، ساختمان شاهد، برج وسط ، طبقه ششم، اتاق ۶۰۱ و محل ارائه مدارک مربوط به داوطلبین استخدام شرکت های مخابرات استانی، کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه است. بدیهی است به مدارک ارایه شده پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

خبر جدید – ۱۸ مهر:

طی تماسی که سایت با مسئولین سازمان مخابرات داشتند تاریخ اعلام نتایج ، آبان ماه اعلام شده است.

چرا اس ام اس دریافت کردید؟

امروز به تمام کسانی که در آزمون استخدامی مخابرات شرکت کرده اند اس ام اس ارسال خواهد شد که در صورتی که جز سهمیه خانواده شهدا و یا ایثارگران هستند ، از ستاد مربوطه نامه دریافت کنند و به سازمان استان خودشان مراجعه کنند. در این آزمون بر خلاف قانون سهمیه جداگانه ای برای خانواده شهدا و جانبازان در نظر گرفته نشده بود، به همین دلیل از طریق اس ام اس ، اطلاع رسانی صورت گرفته است.

استخدام شرکت مخابرات سال ۹۱نمونه سوالات آزمون های قبلی

[/toggle]

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲۳,۳۹۲)

  1. محمد گفت:

    سلام خدمت دوست عزیز :
    نگاه کنید اصلا ربطی به قدیمی و جدید نداره ؛ این آزمون نیست یه جوری رفع تکلیف مخابرات جلوی اعتراضات خودکارمندانش جهت استخدام مستقیم هستش, این آزمون رو گذاشتند که بگن ما ثبت نام کردیم و از طریق آزمون نیرو گرفتیم؛ و هیچ شخصی جزء نیروهای پیمانی شهرستان ارومیه و کرمان وستاد مخابرات ایران که اسمشون تو لیست هست میتونند ثبت نام کنند، اگه هم ثبت نام کنی و اسمت تولیست نباشه میگه مجازنیستی؛ پس خودتو اذیت نکن که فقط و فقط سرکاری هستش.

  2. حامد گفت:

    سلام.اطلاعیه اخیری که در خصوص استخدام مخابرات گذاشتین یعنی اینکه شاغلین(پرسنل) قدیمی رو استخدام میکنه؟؟؟

  3. zohreh گفت:

    سلام دوستان … سال نو همگی مبارک … این خبر ۲۸ اسفند جریانش چیه؟ … من امروز خبرو دیدم … یعنی یه عده دیگه از دوستانی که تو آزمو قبول و مصاحبه مردود شدن مشغول به کار شدن؟

  4. خانم ب گفت:

    سلام
    سال نو بر مدیر و دست اندرکاران سایت مبارک
    همچنین بر دوستان قدیمی… البته اگر هنوز کسی به این پیج سر میزند

    • رضا گفت:

      سلام
      مبارک مبارک
      همچنان سر میزنیم سر

    • مريم33 گفت:

      سلام. سال نو شما هم مبارک. من خیلی کم دیگه به اینجا سر میزنم. بچه ها چه خبر ؟؟؟ برگردید از مخابرات بگید و ارزشیابی هاااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!

  5. خانم ب گفت:

    سلام
    سال نو م
    بارک

  6. عباس گفت:

    سلام شرکت پتروشیمی اراک ثبتنام میکرد ۳/۱۱/۱۳۹۳از همه جاهم اومده بودن امابعدازثبتنام شنیدم نیروهاشو قبلا گرفته اعصابم اونقد داغون شدک نمیشه گفت.رشتمم برقومخابرات بودامابازتوکل ب خدا.ایشالله همه جووناب هدفشون برسن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها