استخدام شرکت فولاد بوتیای ایرانیان ۹۴ + اعلام نتایج

به اطلاع کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه می رساند، نتایج مصاحبه در سایت اعلام گردیده است. داوطلبان محترم می توانند با ورود به پروفایل کاربری خود از نتیجه آزمون اطلاع حاصل نمایند.
قبول شدگان این مرحله بایستی در تاریخ هایی که در تماس تلفنی به اطلاع آن ها خواهد رسید جهت دریافت معرفی نامه اخذ تأییدیه سوء پشینه و عدم اعتیاد به دفتر شرکت فولاد بوتیا به آدرس کرمان- بلوار جمهوری اسلامی ، ساختمان بانک پاسارگاد طبقه ششم مراجعه نمایند. پس از دریافت تأییدیه های فوق افراد جهت انجام معاینات پزشکی به یکی از مراکز طب کار معرفی خواهند شد و پس از تأیید شدن از نظر دارا بودن سلامت جسمی و روحی لازم جهت کار در واحد گندله سازی، سایر مراحل اداری انجام خواهد شد.
با توجه به اینکه کارخانه گندله سازی هم اکنون در حال احداث می باشد ، متعاقبا با پذیرفته شدگان به نسبت پیشرفت فیزیکی پروژه و نیاز کارخانه تماس گرفته و نسبت به عقد قرارداد و معرفی به واحد آموزش شرکت اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت انصراف برخی افراد پذیرفته شده و یا عدم کسب شرایط احراز لازم توسط متقاضی استخدام ، از سایر داوطلبین و مطابق اولویت افراد، طی تماس تلفنی دعوت به عمل خواهد آمد.
توجه:
– داوطلبین در روز حضور در دفتر شرکت بایستی کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را به همراه داشته باشند.
– اعلام قبولی در این مرحله به منزله پذیرش قطعی نبوده و در صورت عدم اخذ تاییدیه های لازم ، هیچ حقی را برای داوطلبان در خصوص استخدام ایجاد نمی کند.

لینک اعلام نتایج

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها