استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر ۱۴۰۰ (اعلام منابع آزمون)

آگهی پذیرش نیروی قراردادی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

 

خبر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ – اعلام منابع آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به اطلاع میرسانیم، منابع آزمون استخدامی اعلام گردید.

برای مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰- استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود و پیمانکاران از بین داوطلبان مرد و بومی استان به صورت قرادادی مطابق جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و روانشناختی اقدام به جذب نیرو نماید.
افرادی که متقاضی حضور در آزمون می باشند، می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۱۶/ ۰۲/ ۱۴۰۰ تا تاریخ ۳۱/ /۰۲/ ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت WWW.GISDCO.COM ثبت نام و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط عمومی

۱-۱-تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۱-۲-تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم.
۱-۴-عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذیصلاح)
۱-۵- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، موسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان ها به هر شکل ممکن
۱-۶-داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی با تایید واحد طب کار شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر
۱-۷-عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر، روان گردان و…(با تایید مراجع ذی صلاح و مورد تایید واحد طب کار شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر)
۱-۸- متقاضیان بایستی بومی استان کرمان باشند.

۱-۹- بومی شهرستان سیرجان، استان کرمان به افرادی گفته می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف : بومی هستم.
درصورتی که شهرستان محل تولد یا شهرستان محل صدور شناسنامه شما شهرستان سیرجان یا استان کرمان باشد .
ب : فرزند افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی دولت هستم و به تبعیت پدر ، محل تولد یا صدور شناسنامه شهرستانی غیر از شهرستان سیرجان یا استان کرمان است.
درصورتی که به تبعیت از پدر یا مادر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در شهرستانی غیر از شهرستان سیرجان یا استان کرمان متولد شده اید، باید مدارک اشتغال و مدارک بومی بودن پدر یا مادر خود (صفحه اول شناسنامه و کارت ملی) را ارسال نمائید.
ج : غیر بومی دارای سوابق تحصیلی در سیرجان یا استان کرمان می باشم.
درصورتی که دارای حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی، دبیرستان) بصورت متوالی یا متناوب در شهرستان سیرجان یا استان کرمان، باشید، باید مدارک تحصیلی مرتبط را پس از تائید سازمان آموزش و پرورش سیرجان یا استان کرمان ارسال نمائید.
د : شروط بالا را ندارم اما به تبعیت از همسر ساکن سیرجان یا استان کرمان هستم.
درصورتی که به تبعیت همسر خود در شهرستان سیرجان یا استان کرمان ساکن شده اید، باید مدارک بومی بودن همسر خود (صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی) را ارسال نمائید.
هـ : همسر یا فرزند افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی دولت هستم و به تبعیت وی ساکن شده ام.
درصورتی که به تبعیت از پدر، مادر یا همسر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در شهرستان سیرجان یا استان کرمان ساکن شده اید، باید مدارک استخدامی و اشتغال پدر، مادر یا همسرخود را ارسال نمائید.
متقاضیان می بایست هر یک از مدارک مربوط به بومی بودن را در زمان ثبت نام ضمیمه نمایند.

شرایط سنی

۱-۲- حداکثر سن مجاز برای داوطلبان شرکت کننده به شرح زیر می باشد.

سن مجاز بدون لحاظ کردن سابقه بیمه و سربازی ۲۹ سال (یعنی متولدین ۰۱/ ۰۱/۱۳۷۱و بعد ازآن ) می باشد

حداکثر سن مجاز با لحاظ کردن سابقه بیمه و خدمت سربازی۳۶ سال (یعنی متولدین ۰۱/ ۰۱/ ۱۳۶۴ و بعد ازآن ) می باشد

۲-۲- مدت زمان خدمت سربازی به سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۲-۳- به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط ، به سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد. (حداکثر ۵ سال)
۳-۲-۱- شرکت توسعه آهن و فولادگل گهر هیچگونه الزام و تعهدی در قبال پذیرش سوابق کاری ارائه شده توسط پذیرفته شدگان ندارد.
۲-۴- شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد:
۲-۴-۱ داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۴-۲ داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۴-۳ افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها (همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به سن مجاز اضافه می‌شود.

شرایط معدل

۳-۱-داشتن حداقل معدل ۱۴ برای رشته های مورد نیاز الزامی است.

 

شرایط مدرک تحصیلی

۴-۱-مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاه های معتبر خارج/ داخل از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
۴-۲- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل، ریز نمرات (در خصوص مدارک تحصیلی که فاقد معدل می باشد) و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).
۴-۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
۴-۴-مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
۴-۵- آن دسته از داوطلبانی که بر اساس الزامات این آگهی با مدرک تحصیلی بالاتر ثبت نام می نمایند در صورت قبولی و استخدام ، مزایای حقوقی شغل مورد تقاضا در آگهی را دریافت خواهند نمود.و شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به پذیرش مدرک بالاتر آنها را ندارد.
تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم و تاریخ اخذ مدرک تحصیلی آنان بعد از تاریخ ۰۱/ ۰۴/ ۱۴۰۰ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

اولویتها

۵-۱- اختصاص ۱۰% کل پذیرفته شدگان( در صورت نیاز به جذب) به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% مشروط بر این که حداقل ۶۰% میانگین نمره تعداد نفرات مورد نیاز را کسب کرده باشد.

۵ -۲- افراد بومی سیرجان دارای امتیاز می باشند .
۵-۳- در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای سابقه کار بالاتری هستند.

نحوه ثبت نام و مهلت آن

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز سی و یکم اردیبهشت هزار و چهارصد (۳۱/۰۲/۱۴۰۰) فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تمدید نخواهد بود)
۶-۱- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
۶-۲-داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.
حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۵۰ کیلوبایت و حجم فایل حاوی سایر مدارک اسکن شده نباید بیشتر از ۲مگابایت باشد.
-۱) عکس داوطلب ۴×۳
-۲) مدرک تحصیلی
-۳) کارت ملی
-۴) صفحه اول و دوم شناسنامه
-۵) کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم.
-۶) مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۴
-۷) مدارک بومی بودن موضوع بند ۲-۵
-۸) مدارک سابقه بیمه
-۹) گواهی دوره های آموزشی
هنگام ثبت نام در سایت، داوطلبان باید تمام مدارک فوق را در یک فایل با فرمت zip بر روی سایت ثبت نام بارگزاری نمایند. حجم فایل ارسالی حتما باید کمتر از ۲ مگابایت باشد.
۶-۳- ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.
۶-۴- داوطلبان پس از ثبت نام باید حداکثرتا ۷۲ ساعت بعد به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
تبصره : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده (موضوع بند ۲-۶ فراخوان) و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

نحوه برگزاری آزمون

۷-۱- آزمون به صورت چهارگزینه‌ای/کتبی و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.
۷-۲-منابع آزمون متعاقباً از طریق سایت آزمون اعلام خواهد شد.
۷-۳- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از حداقل ۶۰% میانگین نمره تعداد نفرات مورد نیاز کمتر باشد.
۷-۴- جهت آشنایی بیشتر، مطالعه کتابچه “معرفی شرکت توسعه آهن و فولادگل گهر” الزامی است.. این کتابچه در سایت شرکت قرار دارد.

توضیحات مهم

۸-۱- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
۸-۲- بدیهی است قبولی در آزمون کتبی به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی، و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان برای انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
۸-۳- افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
۸-۴- نحوه اشتغال و محل خدمت افراد، پس از قبولی نهایی توسط شرکت تعیین می گردد.
۸-۵- چنانچه هریک از داوطلبان در یکی از شرکتهای همکار و یا همگروه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شاغل باشند، لازم است تا قبل از تاریخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۰ از شرکت مربوطه استعفا داده و درخواست استعفا را به همراه رضایت نامه کارفرما به همراه سایر مدارک ارائه نماید.

۸-۵-۱- شرکت های هم گروه (مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر ، توسعه آهن و فولاد گل گهر ، جهان فولاد ، گهر زمین، گهر انرژی) شرکت هایی هستند که درصدی از سهام آنها متعلق به شرکت معدنی و صنعتی گل گهر است.

۸-۵-۲- شرکت های همکار (گهرروش ، نظم آوران ، پاریز پیشرو ، گهر همکار ، آرمان گهر ، گهر ترابر ) شرکت هایی هستند که به صورت پیمانکاری با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و یا شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر قرارداد دارند.

دریافت کارت آزمون

۹-۱-دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، امکان‌پذیر است.

برگزاری آزمون

زمان و نحوه برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون

۱۱-۱- نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه فقط از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد.
۱۱-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن ۳۱۲۹۴۴۶۱ و یا از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با شماره تلفن ۰۹۳۰۱۷۲۰۹۲۲ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده شرایط اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ تیر ۹۸ – اسامی دعوت شدگان به آزمون آمادگی جسمانی استخدام نگهبان شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، نتایج دعوت شدگان به آزمون آمادگی جسمانی جذب نیروی نگهبان در شرکت توسعه آهن و فولاد اعلام گردید.

مشاهده نتایج


خبر ۲۷ فروردین ۹۸ – اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام نگهبان شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر 

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام»برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع می رسانیم ،نتایج اولیه آزمون استخدام نگهبان شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اعلام شد

مشاهده نتایج


خبر ۱۰ بهمن ۹۷ – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در مقطع دیپلم

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع می رسانیم ، لینک دریافت کارت آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در مقطع دیپلم فعال شد

لینک دریافت کارت


خبر ۱۹ فروردین ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر
ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر ،به اطلاع می رسانیم ،نتایج آزمون پذیرش نیروی قراردادی این شرکت اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ دی ۹۶: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی تا ۹۶/۱۰/۱۹ ساعت ۱۷ تمدید شد.


«آگهی پذیرش نیروی قراردادی»

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در نظر دارد تعداد ۳۲ نفر نیروی مورد نیاز خود را در مقاطع دیپلم ، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد به بالا به شرح جداول شماره (۱) ، (۲) ، (۳) ، (۴) را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، روانشناختی و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید.

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف (www.karasa.ir) مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول (۱) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع دیپلم (محل خدمت سایت توسعه آهن و فولاد گل گهر)( بومی )

ردیف رشته های تحصیلی مدرک تحصیلی تعداد جنسیت توضیحات
۱ دیپلم کلیه رشته ها دیپلم ۱ مرد/زن متصدی دبیر خانه با حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط

 

جدول(۲) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع فوق دیپلم (محل خدمت سایت توسعه آهن و فولاد گل گهر)( بومی )

ردیف رشته های تحصیلی مدرک تحصیلی تعداد جنسیت توضیحات
۱ فوق دیپلم کلیه رشته ها فوق دیپلم ۳ مرد متصدی مانیتورینگ با حداقل ۳سال سابقه کار
۲ فوق دیپلم کلیه رشته ها فوق دیپلم ۱ مرد کارپرداز با حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط
۳ فوق دیپلم کلیه رشته ها فوق دیپلم ۱ مرد مسئول خدمات عمومی با حداقل ۳سال سابقه کار
۴ تاسیسات فوق دیپلم ۱ مرد مسئول نظارت ابنیه با حداقل ۳سال سابقه کارمرتبط

 

جدول(۳) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کارشناسی (محل خدمت سایت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

ردیف رشته های تحصیلی مدرک تحصیلی تعداد جنسیت توضیحات
۱ عمران (گرایش‌های عمران و نقشه‌بردای)

و ترافیک

کارشناسی ۱ مرد سرپرست حمل و نقل ، مواد و محصول با حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط
۲ حسابداری، مدیریت-کلیه گرایش ها کلیه رشته های فنی ،IT کارشناسی ۴ مرد سرپرست شیفت انبار با حداقل ۵سال سابقه کار
۳ حسابداری کارشناسی ۲ مرد/زن حسابدار باحداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط-۱ نفر دفتر تهران ۱ نفر سایت توسعه آهن و فولاد
۴ مکانیک کلیه گرایشها کارشناسی ۱ مرد کارشناس مکانیک با حداقل ۱سال سابقه کار مرتبط
۵ مکانیک کلیه گرایشها کارشناسی ۱ مرد کارشناس مکانیک و نگهداری و تعمیرات با حداقل ۱سال سابقه کار مرتبط
۶ متالورژی / شیمی کارشناسی ۱ مرد رئیس کنترل کیفیت با حداقل ۳سال سابقه کار مرتبط
۷ متالورژی کارشناسی ۴ مرد سرپرست شیفت تولید با حداقل ۳ سال سابقه مرتبط
۸ برق و ابزار دقیق کارشناسی ۱ مرد کارشناس فنی با حداقل ۱سال سابقه کار مرتبط
۹ صنایع کارشناسی ۱ مرد کارشناس برنامه ریزی با حداقل ۱سال سابقه کار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
۱۰ مدیریت کلیه رشته ها، IT ،صنایع ، کامپیوتر ، حقوق کارشناسی ۱ مرد/زن کارشناس منابع انسانی و اداری با حداقل ۳سال سابقه کار مرتبط
۱۱ ایمنی صنعتی کارشناسی ۱ مرد سرپرست ایمنی و آتش نشانی با حداقل ۴سال سابقه کار مرتبط در واحدهای فولاد و   احیاء
۱۲ پرستاری کارشناسی ۱ مرد سرپرست اورژانس و طب کاربا حداقل ۴سال سابقه کار مرتبط
۱۳ بهداشت حرفه‌ای کارشناسی ۱ مرد
۱۴ ایمنی صنعتی / بهداشت حرفه ای کارشناسی ۲ مرد بازرس ایمنی فنی باحداقل ۱سال سابقه کار مرتبط

 

جدول(۴) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد (محل خدمت سایت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

ردیف رشته های تحصیلی مدرک تحصیلی تعداد جنسیت توضیحات
۱ مدیریت مالی، حسابداری،-MBA -مهندسی صنایع، مهندسی مالی کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱ مرد کارشناس ارشد برنامه و بودجه با حداقل ۳سال سابقه کار مرتبط
۲ کامپیوتر و

ارشد فناوری اطلاعات

کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱ مرد/زن کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار با حداقل ۱ سال برای کارشناسی ارشد و ۳ سال برای‌کارشناسی
۳ متالورژی استخراجی کارشناس ارشد به بالا ۱ مرد کارشناسی فرآیند با حداقل ۱۰سال سابقه کار در زمینه فولاد سازی و ریخته گری

 

شرایط شرکت در آزمون:

  • شرایط عمومی:
    • تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
    • تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
    • دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
    • عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
    • عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن
    • داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت توسعه آهن و فولادگل گهر
    • عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح)

شرایط سنی:

  • حداکثر سن مجاز برای داوطلبان دیپلم ۲۶ سال (متولدین ۱۳۷۰/۱۰/۳۰ وبعد از آن)، فوق دیپلم ۲۸ سال (متولدین ۱۳۶۸/۱۰/۳۰ و بعد از آن)، برای داوطلبان لیسانس ۳۰ سال (متولدین ۱۳۶۶/۱۰/۳۰ و بعد از آن)،برای داوطلبان فوق لیسانس ۳۲ سال (متولدین ۱۳۶۴/۱۰/۳۰ و بعد از آن) می­باشد.
  • مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
  • به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
  • سابقه کار مفید و مرتبط مندرج در جداول شماره (۱،۲،۳،۴) که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
  • شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :
    • داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.
    • داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
    • افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
  • در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم از۳۳ سال و فوق دیپلم از۳۵ سال و لیسانس از۳۷ سال و فوق لیسانس ۳۹ سال نبایستی تجاوز نماید.
  • شرایط معدل:
    • داشتن حداقل معدل ۱۳ برای فارغ التحصیلان مقطع فوق دیپلم و لیسانس و حداقل معدل ۱۴ برای فوق لیسانس.
  • شرایط مدرک تحصیلی:
    • مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
    • دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).
    • تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
    • مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم ­آنان بعد از تاریخ ۹۶/۱۰/۳۰ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

  • اولویتهای جذب:
    • اختصاص ۱۰% کل پذیرفته شدگان به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% می باشد مشروط بر این که حداقل ۵۵% کل امتیازنفر اول پذیرفته شده در آزمون را کسب کرده باشد
    • بومی بودن دارای امتیاز می باشد ( بومی به افرادی گفته می شود که محل تولد یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها شهر سیرجان باشد.)
    • در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.

۶- نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز شنبه ۹۶/۱۰/۱۶ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).

۶-۱-     مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

۶-۲-     واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ریال (پانصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام در آزمون.

         *وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
تبصره ۱ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

۶-۳-   داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد)

  • عکس داوطلب ۴×۳
  • گواهی تحصیلی
  • کارت ملی
  • کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
  • سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
  • مدارک بومی بودن
  • مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۵

۶-۴-   ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.

۶-۵-   داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.

۶-۶-       تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون در سایت مذکور اعلام می­گردد.

تبصره ۲ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

۷-     نحوه برگزاری آزمون:

۷-۱-  آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۷-۲- آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سؤالات تخصصی شامل دروس:

کارشناسی ارشد مدیریت مالی، حسابداری، MBA، صنایع، مهندسی مالی کارشناسی ارشد برنامه و بودجه مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت مالی، حسابداری مدیریت، مدیریت سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، تئوری‌های مدیریت، اقتصاد مدیریت، سازمان‌های پولی و مالی، بازار پول و سرمایه
کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات مهندسی نرم افزار ساختمان داده و طراحی الگوریتم، سیستم عامل، معماری کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتری، اصول و مبانی مدیریت
کارشناسی ارشد متالورژی استخراجی کارشناسی فرآیند اصول استخراج فلزات، پدیده‌های انتقال، ترمودینامیک، سینتیک، فرآیندهای هیدرو متالورژی، فرآیندهای پیرومتالورژی و الکترو متالورژی
کارشناسی ارشد کلیه گرایش‌ها عمومی هوش و استعداد تحصیلی، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات
کارشناسی عمران عمران و نقشه برداری و ترافیک مقاومت مصالح، تحلیل سازه، مکانیک خاک، پی سازی، مکانیک سیالات، هیدرولیک، طراحی سازه‌های فولادی و طراحی سازه‌های بتنی
کارشناسی حسابداری، مدیریت-کلیه گرایش ها کلیه رشته های فنی ،IT سرپرست شیفت انبار تئوری مدیریت، مبانی انبار، اصول انبار داری و مدیریت انبار، کنترل موجودی، ایمنی در انبارها
کارشناسی حسابداری حسابدار اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی و حسابرسی
کارشناسی مکانیک کلیه‌گرایش‌ها کارشناس مکانیک مکانیک سیالات ۱و۲، ترمودینامیک ۱و۲، مقاومت مصالح ۱و۲ و استاتیک
کارشناسی مکانیک کلیه‌گرایش‌ها کارشناس مکانیک و نگهداری و تعمیرات مکانیک سیالات ۱و۲، ترمودینامیک ۱و۲، مقاومت مصالح ۱و۲ و استاتیک
کارشناسی متالورژی / شیمی رئیس کنترل کیفیت شیمی آزمایشگاهی، شیمی آلی، شیمی فیزیک، شیمی عمومی، شیمی تجزیه
کارشناسی متالورژی سرپرست شیفت تولید کریستالوگرافی، خواص فیزیکی مواد، خواص مکانیکی مواد و ترمودینامیک مواد
کارشناسی برق و ابزار دقیق کلیه گرایش‌ها مدار الکتریکی ۱و۲، کنترل خطی، تجزیه و تحلیل سیستم ها، الکترونیک، ماشین‌های الکتریکی
کارشناسی صنایع کارشناس برنامه ریزی تحلیل سیستم، کنترل پروژه، اقتصاد مهندسی، آمار و احتمال، تحقیق در عملیات و مبانی اقتصاد
کارشناسی مدیریت، کلیه رشته‌ها IT، صنایع، کامپیوتر، حقوق کارشناس منابع انسانی و اداری تئوری مدیریت، اقتصاد خرد و کلان، رفتار سازمانی و منابع انسانی
کارشناسی مهندسی ایمنی صنعتی سرپرست ایمنی و آتش‌نشانی مدیریت ایمنی، مهندسی ایمنی، اصول ایمنی در صنعت و خدمات، ایمنی و حفاظت فنی و اصول بهداشت محیط کار
کارشناسی پرستاری سرپرست اورژانس و طب کار فارماکولوژی، بیماری‌های عفونی، جراحی، داخلی، مغز و اعصاب و پاتولوژی
کارشناسی بهداشت حرفه ای کلیه گرایش‌ها عوامل زیان آور محیط کار، بیماریهای ناشی از کار، سم شناسی شغلی و ایمنی و ارگونومی در محیط کار، بهداشت محیط کار
کارشناسی ایمنی صنعتی/بهداشت حرفه‌ای بازرس ایمنی فنی مدیریت ایمنی، مهندسی ایمنی، اصول ایمنی در صنعت و خدمات، ایمنی و حفاظت فنی و اصول بهداشت محیط کار
کارشناسی کلیه گرایش‌ها عمومی هوش و استعداد تحصیلی، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات
فوق دیپلم کلیه رشته‌ها متصدی مانیتورینگ فناوری اطلاعات، زبان و ادبیات فارسی، نامه نگاری، رفتار سازمانی و اصول روابط عمومی
فوق دیپلم کلیه رشته‌ها کارپرداز اصول حسابداری، اقتصاد خرد و کلان، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت مالی و هوش و استعداد تحصیلی
فوق دیپلم کلیه رشته‌ها مسئول خدمات عمومی معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی، فناوری اطلاعات، ریاضی، هوش و استعداد تحصیلی و ادبیات فارسی
فوق دیپلم تاسیسات مسئول نظارت ابنیه ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، تهویه مطبوع و حرارت مرکزی، سیستم‌های کنترل تاسیسات و حرارت مرکزی با آب و هوای گرم
فوق دیپلم کلیه‌گرایش‌ها عمومی هوش و استعداد تحصیلی، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات
دیپلم کلیه رشته‌ها عمومی و تخصصی هوش و استعداد تحصیلی، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات

 

 

تبصره: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.

۷-۳- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از ۵۵ درصد امتیاز نفر اول کمتر باشد.

۸-  توضیحات مهم :

۸-۱- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۸-۲-   بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

۸-۳- کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.

۸-۴-   محل اشتغال افراد قبول شده در واقع در سایت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.

 

۹-   دریافت کارت آزمون:

۹-۱-    دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، در تاریخهای تعیین شده امکان‌پذیر است.

۹-۲-    آزمون در شهر سیرجان برگزار خواهد شد. محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

۱۰- اعلام نتایج آزمون :

۱۰-۱-   نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.

۱۰-۲-   داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

 

جهت ثبت نام کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۷)

  1. رها گفت:

    سلام بچه ها کسی از شرایط کاری و حقوق مزایا این شرکت اطلاع داره آخه من هم اینجا قبول شدم هم یه جا دیگه میخواستم ببینم اینجا شرایطش چیه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها