استخدام شرکتی توزیع نیروی برق غرب مازندران

آزمون تامین نیرو شرکت های پیمانکار طرف قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران  فروردین ۱۳۹۷ 

از روز سه شنبه مورخ ۱۵ / ۱۲ / ۱۳۹۶
لغایت یکشنبه مورخ ۲۰ / ۱۲ / ۱۳۹۶
ثبت نام
از سه شنبه مورخ ۲۲ / ۱۲ / ۱۳۹۶
لغایت چهارشنبه مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۱۳۹۶
ویرایش اطلاعات
از روز دوشنبه مورخ ۲۷ / ۰۱ / ۱۳۹۷
لغایت چهارشنبه مورخ ۲۹ / ۰۱ / ۱۳۹۷
اخذکارت ورود به جلسه اینترنتی
روز جمعه مورخ ۳۱ / ۰۱ / ۱۳۹۷
زمان آزمون

داوطلب محترم قبل از ثبت نام در سایت موارد ذیل را دقت نمایید.
۱-مطالعه کامل دفترچه راهنما ی آزمون
۲-واریز مبلغ  ۳۰۰۰۰۰ ریال بابت ثبت نام به حساب  ۰۲۰۷۳۹۱۹۰۶۰۰۸  نزد شعبه بانک ملی و بهمرا ه داشتن اسکن فیش واریزی با فرمت JPG و با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت
۳-بعد ثبت نام در رشته شغلی مورد نظر منابع مربوطه را دانلود نمایید

 

شرکت خدمات اداری و پشتیبانی و فنی مهندسی امید خزر گلستان  در نظر دارد برای اجرای قراردادهای شرکتهای پیمانکاری  طرف قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران  در سال آتی نسبت به تامین نیرو در  بخشهای  سیمبانی و مامور قرائت کنتور برق جمعا به  تعداد ۱۸  نفر از افراد واجد شرایط  از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه)  به شرط دارا بودن شرایط ذیل پس از طی فرایند بکارگیری  نماید.

الف) شرایط عمومی متقاضیان :

داشتن تابعیت ایران

انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان   عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات   نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند

اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران   التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

عدم داشتن منع قانونی برای فعالیت و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها  و شرکت ها

احراز صلاحیت های عمومی و گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه توسط پیمانکار یا مشاور  ب) شرایط اختصاصی :

داشتن شرایط سنی حداکثر سن :

۲۶ سال تمام ( متولدین بعد از تاریخ ۳۱/۱/۱۳۷۱) برای تمامی متقاضیان دیپلم

۲۸ سال تمام ( متولدین بعد از تاریخ ۳۱/۱/۱۳۶۹) برای تمامی متقاضیان فوق دیپلم

۳۰ سال تمام ( متولدین بعد از تاریخ ۳۱/۱/۱۳۶۷) برای تمامی متقاضیان لیسانس

۳۲ سال تمام ( متولدین بعد از تاریخ ۳۱/۱/۱۳۶۵) برای تمامی متقاضیان فوق لیسانس

( برای متقاضیان رشته های شغلی در صورت داشتن سابقه بیمه تامین اجتماعی و مرتبط به مدت حداکثر

۳ سال اضافه می گردد .)  تذکرات:

۱کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه ( آقایان ) و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد.

٢

 

 

  • انتخاب داوطلبان برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی تعیین شده را کسب  کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر ۳ ماه بعد از آزمون در سایت اعلام خواهد شد.
  • در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شرکت نماید ، از ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
  • انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمناٌ اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تأیید مراجع ذی صلاح از طریق سایت آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

توضیح: مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه ، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه ، و مدرک بومی، به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه، حداکثر ۵ روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.

  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال ( اعلام ) مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت بکارگیری، لغو و بلا اثر می گردد.

۶ داوطلبان واجد شرایط مندرج در جدول شماره ۱، با ارائه مستندات مورد تائید، ضرایب تعیین شده در آزمون کتبی ( آزمون اختصاصی ) آنان اعمال گردیده و سپس نتایج مربوطه محاسبه خواهد شد.

جدول شماره (۱)

ضریب عنوان ردیف
۱/۲۰

 

فرزندان کارکنان فوت  یا قطع عضو شده ناشی از کار ( اعم از قراردادی و شرکتی) . ۱
۱/۱۵ فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته ۲
۱/۱۰ الف)فرزندان زنان شاغل سرپرست خانوار ( حجمی و تامین نیرو )، ( مشروط بر ارائه تائیدیه محاکم قضایی و تائیدیه شرکت برای زنان سرپرست خانوار) و خانواده معظم شهدا

‌ب)                  فرزندان نیروهای شرکتی ( حجمی ، تامین نیرو و خدماتی ) به ازای هر سال سابقه یک درصد (۱%) تا سقف ۱۰ سال ( مشروط بر ارائه سابقه بیمه و تائیدیه شرکت )

‌ج)                    فرزندان کارکنان بازنشسته شرکت های تابعه ، وابسته و موسسات وابسته به وزارت نیرو ( مشروط بر ارائه تائید شرکت محل خدمت والدین ) و معلولین و  افراد تحت پوشش سازمان  بهزیستی

۳

تذکر ۱ : پیرامون مفاد بند >> ذ<< قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه ، ۲۵ % از سهمیه این آزمون به ایثارگران با ارائه مدارک معتبر اختصاص می یابد .

 

*تذکر ۲: منظور از کارکنان شاغل و بازنشسته، و زنان شاغل، افرادی است که در شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اشتغال داشته یا دارند.

** تذکر  ۳ :شرط پذیرفته شدن کلیه متقاضیان مشروط به د ارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز برای مشاغل مربوطه می باشد.

***تذکر ۴ : توضیح لازم به ذکر اینکه ملاک انتخاب افراد پذیرفته شده بومی بودن شهرستان مورد تقاضای فعالیت می باشد.

تذکر ۵ : شرایط بومی بودن متقاضیان شرکت کننده در آزمون باید یکی از موارد : سه سال آخر تحصیلی تا دیپلم  یا  محل تولد  شهر مورد تقاضا باشد .

تذکر ۶ : لازم به ذکر است متقاضیان شرکت کننده در آزمون باید فقط ساکن شهرستان های را  رامسر ، عباس آباد

، کلاردشت ، تنکابن ، چالوس ، نوشهر ، نور  و  محمود آباد  باشد و شهرستان های دیگر استان و کشور حق شرکت در آزمون را  ندارند .

مواد آزمون :

ضریب مواد آزمون   رشته شغلی ردیف
۱ هوش استعداد تحصیلی توانمندی های عمومی مامور قرائت کنتور برق ۱
زبان عمومی
ICDL
۱.۵ آئین نامه تکمیلی تعرفه برق* سوالات آزمون تخصصی
جزوه آشنایی با انشعابات برق *
ایمنی عمومی برق*
۱ هوش استعداد تحصیلی توانمندی های عمومی سیمبان ۲
زبان عمومی
ICDL
۱.۵ ریاضی عمومی سوالات آزمون تخصصی
فن ورز شبکه هوائی *
ایمنی عمومی برق*

* منابع در سایت موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق واحدآموزشی  مازندران به

آدرس اینترنتی  www.mwphti.ir  یا  www.omidkhazar.com.   موجود است .  ج) جدول نیازها :

  مدرک تحصیلی مورد نیاز رشته شغلی ردیف
تعداد شهرستان
مرد ۲ ۱ ۱ رامسر ، تنکابن ، عباس آباد دیپلم و فوق دیپلم مامور قرائت کنتور برق ۱
۲ ۱ ۱ نوشهر ، چالوس ، کلاردشت
۳ ۱ ۲ نور ، محمودآباد
مرد ۴ ۱ ۳ رامسر ، تنکابن ، عباس آباد حداقل دیپلم سیمبان ۲
۷ ۱ ۶ نوشهر ، چالوس ، کلاردشت

د) چگونگی ثبت نام:

داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز  سه شنبه مورخ ۱۵/۱۲/۹۶ حداکثر تا ساعت ۲۴ روز دو شنبه مورخه ۲۰/۰۱/۹۷ از طریق پایگاه اطلاع رسانی لینک سامانه ثبت نام آزمون در سایت های

www.mwphti.ir یا www.omidkhazar.com    اقدام به ثبتنام در آزمون نمایند.

  • داوطلبان می بایست مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) ریال را به عنوان هزینه شرکت در آزمون به شماره حساب سیبا     ۰۲۰۷۳۹۱۹۰۶۰۰۸      بانک ملی بنام شرکت خدمات اداری و پشتیبانی و

فنی مهندسی امید خزر گلستان  واریز نماید و فیش پرداختی را بعد از اسکن نمودن از طریق  سایت ثبت نام ارسال نمایند.

توضیح: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکر : مبلغ فوق الذکر ۴۰ درصد از کل هزینه ها می باشد که مابقی هزینه ها توسط شرکت تامین می گردد .

  • پس از انجام کامل و موفقیت آمیز ثبت نام که شامل تکمیل کلیه فیلدهای اطلاعاتی و پرداخت هزینه آزمون می باشد، به داوطلبان کد رهگیری اختصاص یافته و اعلام می شود. ضروری است کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.
  • به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازها (جدول »ج«) ، راهنما ،نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی

مربوط را کاملاً  مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند “ ه“ آماده نمایند.  ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.

  • ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود.

شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی توسط داوطلب ،اطلاع رسانی لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه معرفی شده از سوی داوطلب یا برقراری تماس تلفنی ،برای ویرایش اطلاعات در موعد مقرر به عمل خواهد آمد (تاریخ مربوط به ویرایش اطلاعات متعاقباً به اطلاع داوطلبان رسانیده خواهد شد).  در صورت بی توجهی به پیامک ارسالی و این موضوع، مسؤولیت تبعات آن به عهده داوطلب می باشد.

یادآوری می نماید ویرایش و تغییر دادن اطلاعات مربوط به وضعیت ایثارگری به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. داوطلبان محترم دقت کافی و لازم را در این موارد و به هنگام ثبت نام به عمل آورند.

  • مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

تذکر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصی در مرحله ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر  می توانند با شماره تلفن مجری آزمون ،مندرج در بند »ز« تماس حاصل نمایند. متذکر می شود  که ویرایش اطلاعات، فقط در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.

ه) راهنما و نحوه ثبت نام :

۱-  از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید. ۲- هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد. ۳-  از زدن کلید  (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.۴-  تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است. ۵-  کد ملی خود را به صورت کامل ( با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید. ۶-  برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۴×۳ (تمام رخ، زمینه روشن و جدید) ، با فرمت JPG و با حجم حداکثر۴۰ کیلوبایت استفاده نمایید.عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود. ۷- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید.  ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.۸-  فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با ۵ رقم می باشد را به دلخواه تکمیل نموده وآن را به دقت یادداشت کرده یابه خاطر بسپارید. در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید. ۹-  پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن،  به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.

و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

  • ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی mwphti.ir یا  www.omidkhazar.comانجام خواهد پذیرفت.
  • آزمون در روز جمعه مورخ   ۳۱/۰۱/۹۷ در محل هایی که آدرس آنها در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد.
  • در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق همین پایگاه اینترنتی به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن ، رعایت و انجام آن ها می باشند.

۴ – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.

۱۳۹۶/ ۱۲/۱۵ شروع ثبت نام
۱۳۹۷ /۰۱/۲۰ خاتمه ثبت نام
از روز چهارشنبه مورخ  ۲۲ / ۰۱ / ۱۳۹۷

 

لغایت پنج  شنبه مورخ ۲۳ / ۰۱ / ۱۳۹۷

 

مهلت ویرایش اطلاعات
از روز دو شنبه مورخ ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۷   لغایت چهار شنبه مورخ۲۹/ ۰۱/ ۱۳۹۷ اخذکارت ورود به جلسه اینترنتی
روز جمعه مورخ ۳۱/۰۱/ ۱۳۹۷ زمان آزمون

سایر موارد :

  • در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازها) صرفاً فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش های غیر مرتبط امکان پذیر نمی باشد. در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.
  • پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
  • قبولی در آزمون به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه ، گزینش، معاینات پزشکی، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح نیز الزامی می باشـد.
  • پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهر های استان حوزه فعالیت شرکت برابر قرارداد را داشتـه باشند .
  • در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود ثبت نام نماید .

ز)  مشخصات مجری آزمون:

۰۱۱-۳۳۱۰۵۲۷۱ واحد آموزشی مازندران

 

 

 

راهنمای آزمون

ثبت نام در آزمون

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها