استخدام شرکت هواپیمایی چابهار

شرکت هواپیمایی چابهار جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده شغلی کمک خلبان،واجدین شرایط را پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی و طی دوره‌های آموزشی مورد نیاز جهت خدمت در این شرکت بصورت قراردادی استخدام می‌نماید.

 

ردیف عنوان شغلی جنسیت حداکثر سن تا تاریخ (۹۷/۰۷/۰۱)
۱ کمک خلبان مرد/زن ۳۵ سال

(متولدین ۶۲/۰۷/۰۱به بعد)

تبصره ۱: به ازای هر سه سال سابقه پرداخت بیمه برای انجام کار در شرکتهای حمل و نقل تجاری هوایی(ایرلاین‌ها) معادل یکسال به حداکثر سن افزوده خواهد شد.

تبصره ۲: حداکثر سن قابل قبول ۴۰ سال می‌باشد.

شرایط مورد نیاز
  • شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در جدول ذیل
  • دارا بودن گواهینامه خلبانی I.R  و C.P.L
  • دارا بودن مدرک دیپلم

Ø        شاخه نظری- ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی(حداقل معدل کل ۱۳)

Ø       شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش- کلیه رشته‌ها(حداقل معدل کل ۱۵)

تبصره:

  1. دارابودن حداقل معدل کتبی ۱۰در مقطع دیپلم الزامی می‌باشد.
  2. دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در صورت داشتن سایر شرایط مندرج در آگهی، بدون رعایت شرط معدل در مقطع دیپلم، مجاز به ثبت‌نام می‌باشند.

 

 

شرایط عمومی و اقتصادی:

  1. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  2. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
  3. عدم سوء پیشینه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر
  4. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی(ویژه آقایان)

تبصره: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم، باید قبل از ۹۷/۰۷/۰۱

  1. تسلط به زبان انگلیسی (قبولی گرید ۱۴ زبان انگلیسی)
  2. سلامت جسمانی ،روحی و روانی طبق استانداردهای هوایی و به تایید مرکز پزشکی هوایی معتمد شرکت
  3. دارا بودن حداقل سن ۱۸ سال تمام (متولدین ۷۹/۰۷/۰۱به قبل)
  4. واریز مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب ۱۴۷۹۱۰۰۳۷ نزد بانک تجارت شعبه اکباتان کد ۴۱۱   به نام شرکت هواپیمایی چابهار  قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت.
  5. داشتن حداکثر سن ۳۵ سال در صورت داشتن سابقه عملی مرتبط (مدت آن به حداکثر سن اضافه می‌شود)

 

مدارک مورد نیاز:

  • تکمیل فرم ثبت نام (http://s9.picofile.com/file/8339512250/%D9%81%D8%B1%D9%85.jpg و http://s9.picofile.com/file/8339764118/%D9%81%D8%B1%D9%85_001.jpg)
  • ۲ قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ با درج نام و نام خانوادگی در پشت آن که یک قطعه آن می‌بایست توسط متقاضی به روی فرم تکمیل شده الصاق گردد.
  • تصویر خوانا از مدرک تحصیلی دیپلم
  • تصویر خوانا از مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر ( در صورتی که حائز شرایط اعلام شده در تبصره ۲ بخش شرایط مورد نیاز بوده باشند.)
  • تبصره :ارسال گواهی تحصیلی صادره برای حوزه‌های نظام وظیفه و نیز گواهی موقت بدون ذکر معدل قابل قبول نخواهد بوده و همچنین تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از ۹۷/۰۷/۰۱ باشد.
  • تصویر خوانا از کارت ملی
  • تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه
  • تصویر خوانا از کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی (ویژه آقایان)
  • تصویر خوانا از گواهینامه‌های IR  و C.P.L
  • اصل رسید بانکی
  • داوطلبان واجد شرایط می‌بایست مدارک لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۹۷/۰۷/۳۰  صرفاً بوسیله پست پیشتاز به نشانی جاده مخصوص کرج، کوی شهید عموئیان(بیمه پنجم) نبش کوچه دوم، پلاک ۱،طبقه ۵  و کد پستی۱۳۹۳۷۸۳۸۵۳  ارسال نموده و رسید آنرا نزد خود نگهداری نمایند.

 

ملاحظات:

  1. پذیرفته شدگان نهایی قبل از شرکت در دوره‌های آموزشی می‌بایست نسبت به ارائه وثیقه ملکی و سفته معادل ۲ برابر هزینه‌های آموزشی به این شرکت اقدام و با تنظیم تعهدنامه رسمی، متعهد گردند که پس از طی دوره آموزش، مدت ۱۵ سال نسبت به ادامه خدمت  به صورت قراردادی با این شرکت همکاری نمایند و بدینوسیله در مدت مورد نظر حق هرگونه همکاری به هر شکل چه به صورت تمام وقت و چه پاره وقت را در کلیه خطوط و شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی از خود سلب می‌نمایند. بدیهی است در صورت عدم موفقیت در دوره‌های آموزشی متقاضی می‌بایست کلیه خسارت‌های وارده و هزینه‌های آموزشی را بر اساس اعلام نظر شرکت هواپیمایی چابهار تامین و پرداخت نمایند.
  • تبصره الف: استفاده از سرویس‌های حمل و نقل، صرفاً در محدوده ای که از سوی شرکت تعیین می‌گردد امکان پذیر خواهد بود.
  • تبصره ب: این شرکت تعهدی جهت تامین مسکن در طی دوره آموزش و اشتغال نخواهد داشت.

 

  1. خانواده های معظم ایثارگران و جانبازان عزیز انقلاب اسلامی در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و موفقیت در تمامی مراحل پذیرش و آموزش دارای  اولویت در دعوت به همکاری می‌باشند.
  2. به مدارک ناقص یا مدارکی که پس از تاریخ مقرر به پست تحویل و یا از هر طریق دیگر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  3. چنانچه در هر مرحله اثبات گردد متقاضی فاقد شرایط اعلام شده در فرم ثبت نام می‌باشد از ادامه مراحل پذیرش ایشان جلوگیری بعمل خواهد آمد و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه شرکت نخواهد بود.
  4. ارسال مدارک و قبولی در هر مرحله هیچگونه تعهدی جهت استخدام برای شرکت ایجاد نمی‌نماید و جذب و بکارگیری داوطلبان صرفاً پس از موفقیت در کلیه مراحل فوق‌الذکر خواهد بود.
  5. هزینه مربوط به ثبت نام و شرکت در آزمون و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد( بدیهی است قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از تطابق شرایط خود با مفاد آگهی اطمینان حاصل نمایند.)
  6. تاریخ آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز متعاقباً از طریق سایت شرکت هواپیمایی چابهار به آدرس www.chabaharairlines.com و یا ارسال پیامک به اطلاع واجدین شرایط خواهد رسید.
  7. مواد امتحانی شامل هوش و اطلاعات عمومی ، معارف اسلامی، روانشناسی، زبان انگلیسی (درحه گرید ۱۴) و همچنین آزمون تخصصی مربوطه خواهد بود.

لینک سایت شرکت هواپیمائی چابهار

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها