استخدام شرکت ملی صنایع مس ایران

زمان اعلام نتایج آزمون*************

اطلاعیه ۳ مرداد ۹۱:

از میان ۲۰ هزار داوطلب،۱۵۰۰ نفر در این آزمون پذیرفته میشوند.نتایج این آزمون که روز های ۲۹ و ۳۰ تیر برگزار شد،ساعت ۱۲ شنبه ۴ شهریور در www.karasa.ir اعلام میشود.

اطلاعیه های قبلی مربوط به استخدام این شرکت که منقضی شده است:

تا ۸ خرداد ۹۱ تمدید شد

شرکت ملی صنایع مس ایران (سهامی عام) در نظر دارد از بین نیروهای واجد شرایط بومی شهرستان های رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر از واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و روانشناختی و گزینش بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

افرادیکه متقاضی شرکت در آزمون می باشند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف www.karasa.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در شغل مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده از تاریخ ۱/۲/۱۳۹۱ لغایت ۳۱/۲/۱۳۹۱ اقدام نمایند.

الف: شرایط شرکت در آزمون

۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی

۳-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد

۴-عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)

۵-عدم اشتغال به تحصیل در مقطع مورد نیاز در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به هنگام ثبت نام

۶-عدم اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن

۷-داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت ملی صنایع مس ایران

۸-داشتن حداقل معدل کل تحصیلی ۱۲ برای متقاضیان فوق دیپلم و به بالا

۹-متقاضیان باید بومی شهرستان مذکور باشند. بومی شهرستان (رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار) و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر به فردی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشد:

۱- ۹- محل تولد یا محل صدور شناسنامه فرد، یکی از توابع شهرستان (رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار) و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر باشد.

۲- ۹- طی نمودن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) فرد متقاضی در یکی از توابع شهرستان (رفسنجان، شهربابک، سیرجان، انار) و روستاهای دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر

تبصره : فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در یکی از توابع شهرستان(رفسنجان، شهربابک، سیرجان ، انار) و دهستان کوه پنج شهرستان بردسیر باشد نیز بومی شهرستان تلقی می‌شوند.

۳- ۹- کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک و معادن جدید که حداقل در ۵ سال اخیر در این شرکتها مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد.

۱۰-حداکثر سن قابل قبول بدون احتساب سنوات سربازی لغایت تاریخ ۳۱/۲/۹۱ برای داوطلبین دیپلم ۲۷ و فوق دیپلم ۲۹ سال، لیسانس ۳۱ سال، فوق لیسانس ۳۳ سال می‌باشد.

تبصره ۱ : به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در شرکتهای پیمانکاری و پروژه­ای مرتبط و مستقر در مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک که به

تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد، یک سال به شرط سنی فوق افزوده خواهد شد که میزان آن از ۱۰ سال تجاوز نخواهد کرد.

تبصره ۲: حداکثر سن داوطلبان، جانبازان ، آزادگان بالای ۵ سال اسارت، فرزند آزاده، فرزند شهید، فرزند مفقودالاثر، فرزند جانباز کمتر از %۵۰، فرزند جانباز بالای % ۵۰ مطابق قوانین ذیربط رعایت خواهد بود.

توضیحات مهم :

۱- محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان آزمون، به تشخیص شرکت ملی صنایع مس ایران بنا بر شغل و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی توسط معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت در مجتمع های سرچشمه، شهربابک و معادن جدید تعیین خواهد شد.

۲- پذیرفته‌شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.

۳- پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون به‌مدت یکسال مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هرگونه قید و شرط و با رعایت مفاد قانون کار، به خدمت آنها خاتمه داده خواهد شد.

۴- شرکت ملی صنایع مس هیچ‌گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته‌شدگان نخواهد داشت.

۵- با توجه به اینکه پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می باشد لذا پذیرفته شدگان نهایی می بایست صرفا با شرایط و مدارک تحصیلی پذیرش شده (حداقل ۱۰ سال با همان مدارک پذیرش شده) به کار در مجتمع های سرچشمه و شهربابک و معادن جدید مشغول گردند.

۶- بدیهی است به اطلاعات ناقص و خلاف واقع ارائه شده بهنگام ثبت نام نهایی ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه افراد مذکور در هر یک از مراحل قبول شوند از ادامه بکارگیری فرد خاطی جلوگیری بعمل خواهد آمد. لذا شایسته است در تکمیل اطلاعات درخواستی دقت لازم را بعمل آورید.

ب: نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز ۳۱/۲/۹۱ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود)

۱-مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

۲-واریز مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ ریال (یکصد و پنجاه هزار ریال) به صورت الکترونیکی و بانکی به‌عنوان حق ثبت نام به حساب ۰۳۰۴۹۱۲۲۲۷ بانک تجارت به نام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف (نگهداری فیش واریزی و شماره آن برای ثبت نام و در صورت پذیرش در آزمون برای مصاحبه مورد نیاز داوطلب خواهد بود)

* وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

برای پرداخت اینترنتی اینجا را کلیک کنید

۳- داوطلب گرامی جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشید.

حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد

– موارد مهم و حائز اهمیت و قابل توجه

· عکس داوطلب ۴×۳

· گواهی تحصیلی

· کارت ملی

· کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد

o داوطلبانی که رشته انتخابی آنها دیپلم با عنوان شغلی حراست می باشند فقط باید کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم باشند.

· فیش بانکی در صورتی که برای وجه واریزی از طریق بانک اقدام کرده اید.

– داوطلب گرامی در صورتی که حائز شرایط ذیل هستیدحتما مدارک مربوط به آن را اسکن کرده زیرا در زمان ثبت نام ‌الزامی می‌باشد.

n فرزند کارکنان شرکت مس که یکی از موارد ذیل باشد: (تنها یک فرزند که قبلا از مزایای مربوط استفاده ننموده است)

۱. شاغل

۲. بازنشسته

۳. از کار افتاده ناشی از کار

۴. از کار افتاده غیر ناشی از کار

۵. فوت در زمان اشتغال

۶. بازخرید

۷. تامین نیرو

n اولویت های اجتماعی ذیل:

۱. آزادگان بالای ۵ سال اسارت

۲. فرزند آزاده

۳. فرزند شهید

۴. فرزند مفقودالاثر

۵. جانباز

۶. فرزند جانباز بالای %۵۰

۷. فرزند جانباز کمتر از %۵۰

n مالک (مالک به کسی اطلاق می شود که ملک مربوطه براساس نیاز شرکت خریداری شده و سند مربوطه به شرکت مس منتقل شده است و فقط شامل خود مالک و فرزندان می شود که تاییدیه حقوقی را قبلا دارد).

ü سهمیه موارد مذکور تنها به یکی از فرزندان تعلق خواهد گرفت به شرط آنکه در سالهای قبل هیچ یک از اعضای خانواده از سهیمه استفاده نکرده باشد.

n بومی بودن (موارد آن در بند ۹ شرایط شرکت در آزمون ذکر شده است)

ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.

· داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت پرینت صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.

تبصره ۱ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و

پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند. بدیهی است در هریک

از مراحل آزمون، مصاحبه، اعلام نتایج، گزینش و حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود، ضمن

ممانعت از ادامه کار، اقدام قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

تبصره ۲ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

ج: دریافت کارت آزمون:

۱-دریافت کارت برای داوطلبان از روز ۱۷/۰۴/۹۱ تا پایان ۲۱/۰۴/۹۱ ، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، امکان‌پذیر است.

۲-محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

د: نحوه برگزاری آزمون:

۱-آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۲-آزمون مقطع دیپلم شامل ۱۰۰ سؤال در زمینه معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی، هوش و زبان انگلیسی است.

۳-آزمون مقاطع فوق دیپلم و بالاتر شامل۵۰ سؤال عمومی و ۶۰ سؤال تخصصی می باشد. سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

تبصره: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.

هـ : اعلام نتایج آزمون :

نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.

داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵- ۶۶۵۵۱۳۳۹- ۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

جداول رشته های مورد نیاز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها