استخدام شرکت مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری

سامانه جذب نیروی شرکت مدیریت تولید برق شهید محمد منتظری اصفهان


برنامه زمان‌بندی آزمون :
۱. ثبت نام آزمون : از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳ مردادماه ۱۳۹۷ تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۷
۲. ویرایش اطلاعات : از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۷ تا پایان روز یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۷
۳. دریافت کارت ورود به جلسه : از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۷ تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۷ از طریق همین سامانه
۴. برگزاری آزمون : روز جمعه ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۷(زمان دقیق و مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد گردید)

تذکرات بسیار مهم:
۱-در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام درخصوص ثبت نام در این سامانه، لطفاً فقط و فقط از طریق ایمیل [email protected] و با ذکر دقیق و کامل مشخصات فردی(نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره تلفن همراه) و مشکل ایجاد شده، پیام ارسال فرمایید تا حداکثر ظرف ۲۴ ساعت، از طریق همان ایمیل، جواب خود را دریافت نمایید.
۲-چنانچه در هر مرحله از مراحل ثبت نام محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود .
۳-داوطلبینی که به هر دلیل، سابقه کد رهگیری و اطلاعات ثبت‌نامی خود را ندارند، از دکمه «نمایش مجدد اطلاعات و کد رهگیری» در پایین همین صفحه استفاده نمایند.
۴- هزینه شرکت در ازمون، مبلغ ۴۰۰۰۰۰ ریال می باشد که داوطلبین می‌بایست قبل از اقدام به ثبت‌نام و از طریق دکمه «خرید کارت شرکت در آزمون» در پایین همین صفحه، نسبت به پرداخت آن از طریق درگاه الکترونیک اقدام نمایند.

مراحل ثبت‌نام(حتماً قبل از ثبت‌نام، به طور کامل مطالعه شود)
۱. مطالعه دقیق و کامل شرایط و ضوابط آزمون : ابتدا لازم و ضروری است که کلیه شرایط و ضوابط شرکت در آزمون را از بخش «شرایط و ضوابط» همین سامانه مطالعه نموده وفقط در صورتی که از انطباق شرایط و ضوابط آزمون با شرایط اختصاصی خودتان اطمینان حاصل کردید، اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایید.
۲. خرید کارت ثبت‌نام در آزمون : پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون، با کلیک کردن بر روی دکمه «خرید کارت ثبت‌نام» در پایین همین صفحه و سپس کلیک کردن بر روی دکمه «آزمون استخدامی شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظری» اقدام به خرید کارت ثبت‌نام نمایید. چون پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق درگاه پرداخت الکترونیک صورت می‌گیرد، به همراه داشتن کارت بانکی با قابلیت خرید اینترنتی، ضروری می‌باشد. در پایان عملیات بانکی، سامانه خرید کارت، به شما یک کد ثبت‌نام دوازده رقمی ارائه می‌دهد که برای ثبت‌نام می‌بایست از این کد استفاده نمایید.
تبصره ۱ : در صورت کسر وجه از کارت بانکی شما و عدم تحویل کد ۱۲ رقمی توسط سامانه، حتماً قبل از هرگونه اقدام، از طریق پست الکترونیک [email protected] مراتب را با ذکر مشخصات فردی و تلفن همراه خود، با ما در میان بگذارید تا پس از بررسی(حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال ایمیل از طرف شما) نتیجه به شما اعلام گردد.
تبصره ۲ : در صورت عدم رعایت موارد مندرج در تبصره ۱، و خرید دوباره کارت ثبت‌نام، امکان برگشت وجه واریزی وجود نداشته و به هیچ عنوان به تقاضای داوطلب در این مورد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳. شروع فرآیند ثبت‌نام : پس از خرید موفق کارت ثبت‌نام و دریافت کد دوازده رقمی، با استفاده از دکمه «شروع فرآیند ثبت‌نام» از پایین همین صفحه، اقدام به ثبت‌نام نمایید. برای انجام این مرحله نیاز به اسکن عکس پرسنی و مدارک موجود در بخش شوایط و ضوابط آزمون می‌باشد. پس از بارگذاری عکس و مدارک مورد نیاز، در صفحه دریافت اطلاعات شخصی داوطلبان، کلیه اطلاعات فردی خود را به دقت وارد نموده و سپس با تایید اطلاعات، سامانه کد رهگیری به شما ارائه می‌نماید. دقت فرمایید تا قبل از دریافت کد رهگیری، هنوز ثبت‌نام شما به پایان نرسیده و امکان شرکت در آزمون نخواهید داشت.

توجه ویژه :
– در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در هنگام کار کردن با وب‌سایت، لطفاً صرفاً از طریق ایمیل [email protected] اقدام نموده(همراه با مشخصات فردی، کد ملی و شماره تلفن همراه)؛ در این صورت حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد، از طریق همان ایمیلی که مطلب خود را ارسال نموده‌اید، جواب خود را دریافت خواهید نمود.

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها