استخدام سه هزار و ۲۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی کشور

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از برگزاری آزمون استخدامی این سازمان در روز جمعه (فردا) به منظور جذب سه هزار و ۲۰۰ نفر در سطح کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا، سید ‘تقی نوربخش’ روز پنجشنبه در نشست سراسری کمیته های بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی که با حضور نمایندگانی از سراسر کشور در قزوین برگزار شد، افزود: افرادی که پس از قبولی در این آزمون به استخدام تامین اجتماعی در می آیند، بخشی از مشکلات ما را در زمینه کمبود نیروی انسانی تامین خواهند کرد.
وی شمار جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را حدود ۳۹ میلیون نفر برشمرد و تصریح کرد: این سازمان یک نهاد بین نسلی است که در صورت یکپارچه سازی ساختاری اجزای آن در حوزه بیمه ای، درمانی و اقتصادی می تواند بسترساز رفاه اجتماعی باشد.
نوربخش با بیان اینکه در زمان آغاز مسوولیت در این سازمان، آن را با وضعیت نامطلوبی تحویل گرفتیم، گفت: در ابتدای کار در این سازمان، با کسری بودجه ۵۱ هزار میلیارد ریالی مواجه بودیم، اما توانستیم با برنامه ریزی و بدون فروش دارایی های آن، این کمبود را جبران کنیم و حتی مستمری بازنشستگان را ۲۵ درصد افزایش دهیم.
وی افزود: در مدت هشت سال فعالیت دولت قبل، هشت مدیرعامل در سازمان تامین اجتماعی تغییر کرد اما با آغاز به کار دولت تدبیر و امید و ایجاد تغییرات ساختاری، بر بسیاری از مشکلات فائق آمده ایم و درباره انتصاب مدیران نیز تلاش کرده ایم از نیروهای داخلی سازمان، فارغ از گرایش های سیاسی آنان استفاده کنیم.
این مسوول بر تعادل مصارف و درآمدهای این سازمان به عنوانی نهادی درآمد هزینه ای تاکید کرد و یادآور شد: محاسبات بیمه ای این سازمان باید با راهکارها و روش های مناسب به گونه ای باشد تا از فزونی گرفتن هزینه ها بر درآمدها جلوگیری کند.
نوربخش با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در اجرای این طرح دارد و در بخش خرید خدمت مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرا و تامین منابع آن در سال جاری هزینه خواهد کرد.
وی افزود: در بخش درمان مستقیم نیز علاوه بر راه اندازی چهار بیمارستان در شهرهای کرمان، بیرجند، ایلام و عسلویه ، خرید یکصد دستگاه آمبولانس و استخدام سه هزار و ۲۰۰ نیرو در سال جاری، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان نیز تخصیص منابع در بخش درمان داریم.
مدیرعامل تامین اجتماعی همچنین از حذف دفترچه های درمانی بیمه و جایگزینی آنها با کارت هوشمند در مراکز این سازمان تا پایان سال جاری خبر داد.
نوربخش، افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی، ایجاد مسکن امید برای مستمری بگیران فاقد مسکن و حذف فرانشیز در مراکز طرف قرارداد این سازمان را از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری برای خدمت به بیمه شدگان نام برد.
در حال حاضر، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها