استخدام سرباز معلم در آموزش و پرورش کردستان

رئیس سازمان آموزش و پرورش کردستان:
آموزش و پرورش استان کردستان سرباز معلم جذب می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آموزش و پرورش استان کردستان گفت: این سازمان برای سال‌تحصیلی ۹۰ ـ ۸۹ از بین مشمولان واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت و بدون مهر غیبت سرباز معلم می‌پذیرد.

خسرو ساکی در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در این راستا کسانی پذیرفته می‌شوند که تاریخ اعزام آنها از اسفند ماه ۸۸ تا شهریور ۸۸ باشد.
وی افزود: دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس و واجدین شرایط می‌توانند از تاریخ صدور این خبر ظرف مدت یک هفته به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان مراجعه و ثبت نام کنند.
وی خاطرنشان کرد: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به احکام و شریعت اسلامی، برخورداری از شرایط جسمانی و روانی کامل، ارائه مدرک تحصیلی هنگام ثبت نام، ارائه برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون از اهم شرایط عمومی داوطلبان است و از داوطلبان فقط در همان منطقه‌ای که ثبت نام شده‌اند، به‌کارگیری می‌شوند و در صورت عدم مراجعه داوطلبان در رشته‌های مرتبط از رشته‌های نیمه مرتبط با هماهنگی گروه طرح و برنامه سازمان اقدام خواهد شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان کردستان اذعان داشت: داشتن برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن اول اسفند ماه ۸۸ تا پایان شهریور ۸۹ باشد، داشتن کارت واکسیناسیون و یا ممهور شدن برگه اعزام به مهر واکسیناسیون، ارائه اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، ارائه عکس ۴×۳ که مشخصات داوطلب در پشت آن قید شده باشد، ارائه اصلی و کپی مدارک تحصیلی، تکمیل دقیق دو برگ فرم مشخصات فردی گزینش، تکمیل فرم درخواست ثبت نام، ارائه گواهی معتبر امتیازآور مورد درخواست در فرم امتیازبندی از مراجع ذی‌صلاح و تکمیل فرم تعهد ادامه خدمت پس از اتمام خدمت در سال دوم به‌عنوان حق‌التدریس و همچنین تکمیل فرم عدم ارائه کسر خدمت توسط داوطلب هنگام ثبت نام مدارکی است که داوطلبان باید برای ثبت نام ارائه دهند.
ساکی یادآور شد: ثبت نام از دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس در گروه طرح و برنامه سازمان آموزش و پرورش کردستان انجام خواهد گرفت و به‌کارگیری پذیرفته شدگان با مدرک تحصیلی فوق دیپلم در دوره متوسطه صرفاً در شاخه فنی وحرفه‌ای و کاردانش به عنوان استاد کار (در رشته تحصیلی مرتبط) مجاز خواهد بود.
وی تصریح کرد: همچنین ثبت نام دیپلمه‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی با معدل کتبی دیپلم حداقل ۱۲ و دیپلمه‌های علوم انسانی و فنی‌وحرفه‌ای با معدل کتبی حداقل ۱۳ امکانپذیر است و دیپلمه‌های کاردانش امکان جذب به صورت سرباز معلم را ندارند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها