استخدام دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۰ (اطلاعیه جدید)

استخدام دیوان محاسبات کشور

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ – اطلاعیه درباره اصلاحات و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ و با توجه به اعلام دیوان محاسبات کشور مبنی بر اضافه شدن ردیف (۶) به شرایط اختصاصی آزمون مذکور، ضمن اصلاح شرایط اختصاصی آزمون به شرح ذیل، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۱/۱۶) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

شرایط اختصاصی استخدام:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ می‌باشد).

تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس می‌بایست یکی بوده و یا یکی از رشته‌های ذکر شده همان شغل در این فراخوان باشد.

۲- داشتن حداکثر سن ۳۰ سال تمام برای مقطع کارشناسی ( از تاریخ ۷۰/۱۲/۱۹ به بعد)

۳- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد ( از تاریخ ۶۷/۱۲/۱۹ به بعد)

۳- داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تمام برای مقطع دکتری (از تاریخ ۶۵/۱۲/۱۹ به بعد)

۴- مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‌گردد.

۵-گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تائیدیه های مربوط به سهمیه های قانونی، می بایست حداکثر تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تائیدیه ها در روز تطبیق مدارک ارائه شود.

۶- سابقه خدمت متقاضیانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی به خدمت اشتغال داشته اند به حداکثر سن آن ها اضافه می گردد.

خبر ۱۱ بهمن ۱۴۰۰- استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰

دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام نماید؛ لذا متقاضیان می‌بایست در مهلت مقرر، پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:

۱- داشتن تابعیت ایرانی.

۲- التزام به دین مبین اسلام.

۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تایید مراجع ذیصلاح).

۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها.

۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان.

توضیح ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نیست و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ باشد.

توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط، پس از تایید پزشک معتمد بلامانع خواهد بود.

۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی لازم جهت انجام امور محوله با توجه به رشته شغلی انتخابی (طبق تایید مراجع پزشکی)

۸- متقاضیان استخدام نباید مستخدم بازخرید سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.

۹- کارکنان رسمی و پیمانی دیوان محاسبات کشور به منظور تغییر محل جغرافیایی خدمت، حق شرکت در آزمون را ندارند.

شرایط اختصاصی استخدام:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ می‌باشد).

تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس می‌بایست یکی بوده و یا یکی از رشته‌های ذکر شده همان شغل در این فراخوان باشد.

۲- داشتن حداکثر سن ۳۰ سال تمام برای مقطع کارشناسی ( از تاریخ ۷۰/۱۲/۱۹ به بعد)

۳- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد ( از تاریخ ۶۷/۱۲/۱۹ به بعد)

۳- داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تمام برای مقطع دکتری (از تاریخ ۶۵/۱۲/۱۹ به بعد)

۴- مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‌گردد.

۵-گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تائیدیه های مربوط به سهمیه های قانونی، می بایست حداکثر تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تائیدیه ها در روز تطبیق مدارک ارائه شود.

محل خدمت:

محل خدمت براساس مشاغل مورد نیاز در جدول شماره ۱ در ذیل این اطلاعیه درج شده است.

امتیازات و سهمیه های قانونی:

سهمیه ایثارگران

۱. بیست و پنج درصد (۲۵%) از ظرفیت استخدامی به جانبازان و آزادگان فاقد شغل، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان با مدت اسارت یکسال و بالاتر، خواهر و برادر شهید به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می یابد.

۲. پنج درصد (۵%) از ظرفیت استخدامی به رزمندگان ( با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها )، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می‌یابد.

۳. مرجع صدور تائیدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان و فرزندان و همسران آنها، همسر و خانواده شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان خود، معاونت نیروی انسانی بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل، معاونت توسعه و منابع انسانی وزرات جهاد کشاورزی در مورد جهادگران می باشند.

۴. سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران در آگهی استخدام مشخص و از سهمیه سایر متقاضیان مجزا شده است. متقاضیان ایثارگر تائید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً می بایست رشته شغلی– محل خدمت مشخص شده در سهمیه مذکور را انتخاب نمایند.

۵. ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده (۲۱) قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تائید شود و در صورت عدم تائید بنیاد، مجاز به انتخاب رشته شغلی– محل خدمت مشخص شده سهمیه یاد شده نمی باشند.

۶. مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران نیستند. به عبارت دیگر هر متقاضی ایثارگر می‌تواند در صورت مشمول بودن، صرفاً یکی از سهمیه‌های مشخص شده براساس ضوابط مربوط را استفاده نماید. بنابراین مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، برای استفاده از سهمیه اختصاصی خود، صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای آنان را در آگهی استخدامی انتخاب نمایند.

۷. جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان آزادگان یکسال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

۸. سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران در آگهی استخدام مشخص و از سهمیه سایر متقاضیان مجزا گردیده است. متقاضیان ایثارگر تائید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً می بایست رشته شغلی– محل خدمت مشخص شده در سهمیه مذکور را انتخاب نمایند.

سهمیه معلولین عادی:

تا سقف سه درصد (۳%) ظرفیت استخدامی به معلولان مشروط بر دارا بودن شرایط احراز شغل و برخورداری از توانایی جسمی متناسب با شغل مورد نظر به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می یابد (معلول عادی فردی است که دارای کارت سازمان بهزیستی باشد و توانایی انجام مشاغل مندرج در جدول شماره ۱ «مندرج در ذیل این اطلاعیه» با تایید پزشک معتمد دیوان محاسبات کشور را داشته باشد).

مراحل ثبت نام، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و تطبیق مدارک:

۱- متقاضیان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون ثبت نام نمایند.

۲- متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۹۰۰.۰۰۰ ریال نسبت به دریافت سریال ثبت‌نامی اقدام و سپس با مراجعه به بخش مربوطه در آزمون ثبت نام نمایند.

۳- پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، وجه واریزی مسترد نمی شود.

۴- کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون نیز در روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان به صورت غیرمتمرکز و منطقه‌ای برگزار می شود.

۵- صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تائید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اعلام قبولی اولیه در آزمون، توسط دیوان محاسبات کشور بررسی خواهد شد.

۶- نتایج، کارنامه و فهرست پذیرفته شدگان در آزمون (سه برابر ظرفیت نهایی پذیرفته شده) تا ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

۷- پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت پس از تطبیق مدارک و تکمیل پرونده، طی برنامه زمانی وارد فرآیند مصاحبه تخصصی خواهند شد.

یادآوری ها:

۱- افرادی که کارمند شاغل سایر سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند، می بایست پس از پذیرفته شدن حداکثر تا یک ماه نسبت به ارائه استعفا نامه خود به دیوان محاسبات کشور اقدام نمایند؛ در غیر این صورت از ادامه فرآیند استخدامی حذف می‌شوند.

۲- سربازان امریه‌ای که خدمت سربازی را در دیوان محاسبات کشور به پایان رسانده باشند و کارکنان قراردادی و شرکتی دیوان در صورتی که حائز شرایط مندرج در اطلاعیه باشند می‌توانند در آزمون مربوط به رشته شغلی مورد تصدی شرکت نمایند.

۳- چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات کشور محرز شود متقاضی اقدام به ارائه اطلاعات خلاف واقع نموده، استخدام فرد باطل شده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۴- پس از پذیرفته شدن و نهایی شدن مراحل استخدام، انتقال از استان محل قبولی به استان های دیگر به مدت ۵ سال امکان پذیر نیست.

۵- در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول شماره ۱ در ذیل این اطلاعیه) صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می توانند شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها، مدارک معادل یا مقطع تحصیلی بالاتر یا پایین تر امکان پذیر نیست.

۶- قبولی در آزمون کتبی به هیچ وجه به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد، بلکه قبولی نهایی پس از کسب حد نصاب نمره و پذیرش در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، گزینش و انجام مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می-باشد. لازم به تاکید است گزینش نهایی از بین متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد گرفت.

۷- مواد آزمون عمومی و اختصاصی برای هریک از عناوین شغلی برای اطلاع در جدول شماره ۲ ذیل این اطلاعیه درج شده است.

 فایل جدول ۱ و ۲ شامل رشته های شغلی-ظرفیت جذب و مواد امتحانی آزمون دیوان محاسبات

لینک ثبت نام

 


خبر ۵ بهمن ۹۸ – اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ دیوان محاسبات کشور 

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور می رساند؛
الف- فهرست اسامی پذیرفته شدگانی که در آزمون کتبی حداقل نمره را کسب نموده اند براساس حروف الفبا در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و سایت دیوان محاسبات کشور به نشانی www.dmk.ir اعلام گردیده است.
ب- فهرست اسامی افراد موضوع بند الف دلیل بر قبولی و استخدام فرد نمی باشد و پذیرفته شدن فرد پس از راستی آزمایی مدارک و مستندات، منطبق با شرایط استخدام و همچنین طی مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش متعاقباً اعلام می گردد.
ج- معرفی شدگان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰مدارک ذیل را به نشانی تهران – میدان ونک- انتهای خیابان برزیل شرقی – پلاک ۲ صندوق پستی ۱۴۱۵۵۶۴۷۱ یا ۱۵۸۷۵۶۵۱۵ با پست پیشتاز ارسال نمایند :
۱-تصویر مدرک تحصیلی
۲-تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( پشت و رو )
۳- تصویر تمام صفحات شناسنامه
۴- تصویر کارت ملی ( پشت و رو )
۵- دو قطعه عکس ۴*۳
۶-تصویر مدارک دال بر ایثارگری ( مختص ایثارگران )
۷- تصویر مدارک دال بر معلولیت ( مختص معلولین )
۸- ارائه مدارک سابقه کاری مرتبط درخواست شده در آگهی استخدامی برای معرفی شدگان رشته شغلی کارشناس فنی – عمران
د- کلیه مدارک ارسال شده با مفاد آگهی استخدامی تطبیق داده خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت؛ ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف و نفر ذخیره جایگزین فرد مورد نظر خواهد شد.
ه- به مدارکی که در موعد مقرر ارسال نشده و یا کسری مدارک داشته باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
و- بدیهی است صحت و سقم مدارک ارسالی ( مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت – مدرک ایثارگری یا معلولیت ) از مراجع ذیصلاح استعلام می گردد و در صورت عدم تائید مراجع مربوطه، ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف و نفر ذخیره جایگزین می گردد.
ز- شرکت کنندگان می توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتایج اولیه به نشانی تهران – میدان ونک- انتهای خیابان برزیل شرقی – پلاک ۲ صندوق پستی ۱۴۳۵۷۶۳۸۷۱ دیوان محاسبات کشور، اداره کارگزینی ارسال نمایند.

برای دریافت فهرست اسامی پذیرفته شدگان اینجا را کلیک کنید


۱۰ شهریور ۹۸  : استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۹۸

دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی از بین افراد بومی و ساکن استان ها(به جزء ستاد، استان های تهران و البرز) به شرح زیر استخدام نماید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل؛ ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۷/۷ لغایت یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۷/۱۴ به مدت هشت روز انجام می پذیرد.
لذا کلیه متقاضیان می بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیان محترم جهت اطلاع از ضوابط و شرایط استخدام مدارک پیوست را به دقت مطالعه نمایند.

> شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- التزام به دین مبین اسلام.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء‌پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان.
توضیح ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک معتمد بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تأیید مراجع پزشکی)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

> شرایط اختصاصی استخدام

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس. (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ می باشد.)
تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس می بایست یکی بوده و یا یکی از رشته های ذکر شده در همان شغل در این فراخوان باشد.
تبصره ۲: افراد شرکت کننده در زمان ثبت نام نباید دانشجو باشند.
تبصره ۳: ادامه تحصیل افراد پذیرفته شده صرفاً از طرق دوره های پودمانی مصوب دیوان محاسبات خواهد بود.
تبصره ۴: افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری نمی توانند در این آزمون شرکت کنند.
۲- داشتن معدل ۱۴ و بالاتر در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس
۳- داشتن حداکثر سن ۲۸ سال تمام برای مقطع کارشناسی ( از تاریخ ۱۳۷۰/۰۹/۰۱ به بعد)
۴- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد ( از تاریخ ۱۳۶۵/۰۹/۰۱ به بعد)
۵- سابقه کار مرتبط در دیوان محاسبات کشور و یا مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می گردد.
۶ -داشتن ۳ سال سابقی کار مفید و مرتبط جهت رشته شغلی کارشناس عمران(۳سال به حداکثر سن اضافی می گردد.)

> مراحل ثبت نام

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
۳-ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
۱-۳- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. ( عکس تمام رخ)
۲-۳- عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ * ۲۰۰ پیکسل باشد.
۴-۳- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لک باشد.
۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۳- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۳- حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن زمینه سفید باشد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برا داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است.تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد.بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقرارت با وی رفتار خواهد شد.

> پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی

داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال می باشد.با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال نسبت به دریافت سریال ثبت نامی و سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۲۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ با توجه به آمار ثبت نام کنندگان به صورت غیر متمرکز، منطقه ای و به طور قطعی برگزار می گردد.

تذکرات:

– به مدرک تحصیلی پایین تر، بالاتر، معادل و رشته های غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– افرادی که کارمند شاغل سایر سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند، می بایست پس از پذیرفته شدن حداکثر تا یکماه نسبت به ارئه استعفا نامه خود به دیوان محاسبات کشور اقدام نمایند.در غیر این صورت نفر بعدی جایگزین خواهد شد.
– سربازان امریه ای که خدمت سربازی را در دیوان محاسبات کشور به پایان رسانده باشند و کارکنان پیمانی، قراردادی و شرکتی دیوان در صورتی که حائز شرایط مندرج در اطلاعیه باشند می توانند در آزمون مربوط به رشته شغلی مورد تصدی شرکت نمایند.
– با توجه به اینکه پذیرش داوطلبان بر اساس شرایط بئمی بودن صورت می گیرد لذا متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط داوطلب بومی نسبت به انتخاب استان محل خدمت خود اقدام نمایند.
– چنانچه در هریک از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات کشور محرز گردد که متقاضی اقدام به ارئه اطلاعات خلاف واقع نموده، استخدام مشارالیه کان لم یکن تلقی گردیده و متقاضی حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.

– پس از پذیرفته شدن و نهایی شدن مراحل استخدامی امکان انتقال از استان محل قبولی به استان های دیگار مطلقا امکاان پذیر نمی باشد.

> سهمیه ها

– ایثارگران داوطلب مشمول قوانین و مقررات مرتبط خواهند بود.
– معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب لازم به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود.( معلول عادی فردی است که دارای کارت سازمان بهزیستی باشد و توانایی انجام مشاغل مندرج در جدول شماره ۱ با تایید پزشک معتمد دیوان محاسبات کشور را داشته باشد.)

> شرایط بومی

هر داوطلب اگر یکی از شرایط زیر را داشته باشد به عنوان داوطلب بومی تلقی می گردد:
۱) استان محل تولد داوطلب با همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۲) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیرو های مسلح (اعم از شاغل یا بازشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
۳) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
۴) شخص داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
۵) پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

جدول شماره ۱ – رشته های شغلی آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

عنوان و کد رشته شغلی عنوان و کد رشته تحصیلی  مقطه تحصیلی  جنس تعداد عنوان تعداد و کد محل جغرافیایی خدمت
حسابرس حسابداری
حسابرسی
مدیریت صنعتی
مدیریت بازرگانی
مدیریت دولتی
مدیریت مالی
 کارشناسی و کارشناسی ارشد  مرد ۳۰ نفر ستاد
۶ نفر (برای هر استان) البرز- ایلام- چهارمحال و بختیاری- خراسان جنوبی- خراسان شمالی- خراسان رضوی- همدان- فارس- کهگیلویه و بویراحمد -لرستان- مازندران- یزد – سمنان
۵ نفر (برای هر استان) زنجان- سیستان و بلوچستان- کردستان- کرمان- آذربایجان غربی – همدان – سمنان
۴ نفر (برای هر استان) ۴ نفر (برای هر استان)
اردبیل- اصفهان- بوشهر- خوزستان – کردستان
۳ نفر (برای هر استان) تهران- قزوین- کرمانشاه- گیلان- هرمزگان- آذربایجان شرقی
۲ نفر (برای هر استان) قم-مرکزی- گلستان – کرمانشاه
کارشناس اداری مدیریت دولتی
مدیریت بازرگانی
مدیریت صنعتی
 کارشناسی و کارشناسی ارشد  مرد- زن ۲ نفر ستاد
کارشناس مالی حسابداری
حسابرسی
 کارشناسی و کارشناسی ارشد  مرد- زن ۱ نفر ستاد
کارشناس رسیدگی به شکایات حقوق
حقوق عمومی
حقوق جزا
حقوق خصوصی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
 کارشناسی و کارشناسی ارشد  مرد- زن ۱ نفر ستاد
دادیار حقوق  کارشناسی و کارشناسی ارشد  مرد ۳ نفر ستاد
کارشناس حقوقی حقوق
حقوق عمومی
حقوق جزا
حقوق خصوصی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد- زن ۱ نفر همدان
کارشناس فنی – عمران مهندس عمران کارشناسی و کارشناسی ارشد مرد ۱ نفر (برای هر استان) کردستان – سمنان – کرمانشاه
کارشناس حساب حسابداری کارشناسی مرد ۳ نفر ستاد

مواد آزمون استخدامی دیوان محاسابت کشور به شرح ذیل است:

الف ) عمومی

مواد آزمون
کلیه رشته ها ۱- معارف اسلامی
۲- ریاضی و آمار مقدماتی
۳- زبان انگلیسی- عمومی
۴- اطلاعات عمومی (قانون اساسی و قانون دیوان محاسبات کشور)
۵- زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش
۶- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)

ب ) تخصصی

عنوان و کد رشته شغلی مواد آزمون
حسابرس ۱- حسابداری مالی
۲- حسابرسی
۳- حسابداری دولتی
۴- قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی ،قانون تجارت ،قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات)
۵- بودجه
۶- کابرد نرم افزار ها در حسابداری و حسابرسی
۷-زبان تخصصی
کارشناس امور اداری ۱- مبانی سازمان و مدیریت
۲- مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی
۳- بودجه ریزی دولتی
۴- آمار و کاربرد آن در مدیریت
۵- حقوق اداری، تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری
۶- زبان تخصصی
کارشناس مالی ۱- اصول حسابداری
۲- حسابداری میانه
۳- حسابداری دولتی
۴- مدیریت مالی
۵- قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی ،قانون تجارت، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات)
۶- بودجه ریزی دولتی
۷- کاربرد کامپیوتر در حسابداری
۸- زبان تخصصی
کارشناس رسیدگی به شکایات ۱- حقوق مدنی (به استثنای اشخاص، خانواده ،ارث و وصیت)
۲- حقوق تجارت
۳- حقوق جزای عمومی
۴- حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
۵- قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات )
۶- حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری )
۷- زبان تخصصی
دادیار ۱- حقوق مدنی (به استثنای اشخاص، خانواده، ارث و وصیت)
۲- حقوق تجارت
۳- حقوق جزای عمومی
۴- حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
۵- قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات)
۶- حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه های مربوط)
۷- زبان تخصصی
کارشناس حقوقی ۱ – حقوق مدنی ( به استثنای اشخاص، اشخاص، خانواده، ارث و وصیت)
۲ -حقوق تجارت
۳ -حقوق جزای عمومی
۴ -حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
۵- قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات)
۶- حقوق اداری (قانون مدیریت حدمات کشوری و ایین نامه های مربوط)
۷- زبان تخصصی
کارشناس فنی- عمران ۱ -مکانیک جامدات (مقاومت مصالح وتحلیل سازه ها)
۲ -مکانیک خاک و پی
۳ -مکانیک سیالات و هیدرولیک
۴ -طراحی سازه های فلزیو بتنی
۵ -اصول مهندسی زلزله
۶- زبان تخصصی
کارشناس حساب ۱ -حسابداری مالی
۲ -حسابرسی
۳ -حسابداری دولتی
۴- -قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی، قانون تجارت، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات)
۵ -بودجه
۶ -کاربرد نرم افزارها در حسابداری و حسابرسی
۷- زبان تخصصی

خبر ۳ شهریور ۹۷ – اطلاعیه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۷

بدین وسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور می رساند:

الف ـ فهرست اسامی افرادی که در آزمون کتبی حداقل نمره را براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور کسب کرده اند براساس حروف الفباء در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام گردیده است.

ب ـ فهرست اسامی افراد موضوع بند الف دلیل بر قبولی و استخدام فرد نمی باشد و پذیرفته شدن فرد پس از راستی آزمایی مدارک و مستندات، منطبق با شرایط استخدام و همچنین طی مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش متعاقباً اعلام می گردد.

ج ـ معرفی شدگان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۷ مدارک ذیل را به صندوق پستی شماره ۱۴۱۵۵۶۴۷۱ یا ۱۵۸۷۵۶۵۱۵ با پست پیشتاز ارسال نمایند:

۱ـ تصویر مدرک تحصیلی

۲ـ تصویر دوطرف کارت پایان خدمت یا معافیت

۳ـ تصویر تمام صفحات شناسنامه

۴ـ تصویر دوطرف کارت ملی

۵ـ دو قطعه عکس۴*۳

۶ـ تصویر مدارک دال بر ایثارگری (مختص ایثارگران)

۷ـ تصویر مدارک دال بر بومی بودن (منطبق با موارد عنوان شده در آگهی استخدام)

۸- معرفی شدگان رشته های شغلی کارشناس تاسیسات و کارشناس فنی- عمران مدارک سابقه کاری مرتبط، درخواست شده در آگهی استخدام

د ـ کلیه مدارک ارسال شده با مفاد آگهی استخدام تطبیق داده خواهد شد و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف و نفر ذخیره جایگزین فرد موردنظر می گردد.

ه ـ به مدارکی که در خارج از موعد مقرر ارسال و یا کسر مدارک داشته باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وـ بدیهی است صحت و سقم مدارک ارسالی (مدرک تحصیلی ـ کارت پایان خدمت ـ ایثارگری ـ بومی) از مراجع ذیصلاح استعلام می گردد و درصورت عدم تایید مراجع مربوط ادامه مراحل استخدامی فرد متوقف خواهد شد و نفر ذخیره جایگزین فرد موردنظر می گردد.

ز- شرکت کنندگان می توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتایج اولیه به آدرس تهران، میدان ونک، انتهای خیابان برزیل شرقی، پلاک ۲، کدپستی ۱۴۳۵۷۶۳۸۷۱ دیوان محاسبات کشور، اداره کارگزینی، ارسال نمایند.

برای مشاهده نتایج معرفی شدگان مرحله اول اینجا کلیک نمایید

در صورتی که تمایل دارید از اطلاعیه های جدید دیوان محاسبات خبردار شوید در کانال تلگرام استخدام عضو شوید.

خبر ۲۹ خرداد ۹۷: توزیع کارت آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور فعال شد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی دیوان محاسبات کشور عضو کانال تلگرام استخدام شوید


 ۹ اردیبهشت ۹۷ – شروع ثبت نام آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور 

اطلاعیه دیوان محاسبات کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷

دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی از بین افراد بومی و ساکن استان‌ها (به جزء ستاد و مامور به مجلس) به شرح ذیل استخدام نماید:

– ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۲/۹ لغایت یکشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۱۶ به مدت هشت روز انجام می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان می‌بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:

۱- داشتن تابعیت ایرانی.

۲- التزام به دین مبین اسلام.

۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذیصلاح)

۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها.

۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان.

توضیح ۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از ۹۷/۰۳/۳۱ باشد.

توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط ، پس از تایید پزشک معتمد بلامانع خواهد بود.

۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تایید مراجع پزشکی)

۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم بازخرید سایر دستگاه‌های اجرایی باشند.

۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

شرایط اختصاصی استخدام:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس. (ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۹۷/۰۳/۳۱ می‌باشد.)

تبصره ۱: رشته تحصیلی مقطع لیسانس افراد با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس می‌بایست یکی بوده و یا یکی از رشته‌های ذکر شده همان شغل در این فراخوان باشد.

تبصره ۲: افراد شرکت کننده در زمان ثبت نام نباید دانشجو باشند.

تبصره ۳: ادامه تحصیل افراد پذیرفته شده صرفاً از طریق دوره‌های پودمانی مصوب دیوان محاسبات خواهد بود.

تبصره ۴: افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

۲- داشتن معدل ۱۴ و بالاتر در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس

۳- داشتن حداکثر سن ۲۸ سال تمام برای مقطع کارشناسی (از تاریخ ۶۹/۰۳/۳۱ به بعد)

۴- داشتن حداکثر سن ۳۳ سال تمام برای مقطع کارشناسی ارشد (از تاریخ ۶۴/۰۳/۳۱ به بعد)

۵- سابقه کار مرتبط در دیوان محاسبات کشور و یا مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‌گردد.

۶- داشتن ۳ سال سابقه کار مفید ، مستند و مرتبط با طرح ،نظارت، نگهداری و اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی و یا دارندگان پروانه پایه ۳ اشتغال به کار سازمان مهندسی ساختمان جهت رشته شغلی کارشناس تاسیسات (۳سال به حداکثر سن اضافه می گردد.)

۷- داشتن ۳ سال سابقه کار مفید و مرتبط جهت رشته شغلی کارشناس عمران(۳سال به حداکثر سن اضافه می گردد.)

 

۱- مراجعه به پایگاه اصلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.

۳- ارسال عکس: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.

۱-۳- عکس ۴×۳که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

۲-۳- عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.

۴-۳- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لک باشد.

۵-۳- حجم فایل ذخیر شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

۶-۳- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

۷-۳- حتی الامکان عکس‌ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

تذکرمهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است. تاکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی:

داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد. با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۲۰۰۰۰۰ (دویست هزار) ریال نسبت به دریافت سریال ثبت‌نامی و سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۷/۰۳/۲۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۳/۳۱ با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان به صورت غیر متمرکز، منطقه‌ای و به طور قطعی برگزار می‌گردد.

تذکرات:

– به مدارک تحصیلی پایین‌تر، بالاتر، معادل و رشته‌های غیر مرتبط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– افرادی که کارمند شاغل سایر سازمان ها و دستگاه های دولتی هستند، می بایست پس از پذیرفته شدن حداکثر تا یک ماه نسبت به ارائه استعفا نامه خود به دیوان محاسبات کشور اقدام نمایند. در غیر این صورت نفر بعدی جایگزین خواهد شد.

– سربازان امریه‌ای که خدمت سربازی را در دیوان محاسبات کشور به پایان رسانده باشند و کارکنان پیمانی، قراردادی و شرکتی دیوان در صورتی که حائز شرایط مندرج در اطلاعیه باشند می‌توانند در آزمون مربوط به رشته شغلی مورد تصدی شرکت نمایند. (کارکنان پیمانی موقت و قراردادی می‌توانند با توجه به پست فعلی خود در آزمون مربوط در رشته شغلی مربوطه شرکت کنند)

– با توجه به اینکه پذیرش داوطلبان بر اساس شرایط بومی بودن صورت می‌گیرد لذا متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط داوطلب بومی نسبت به انتخاب استان محل خدمت خود اقدام نمایند.

– چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات کشور محرز گردد که متقاضی اقدام به ارائه اطلاعات خلاف واقع نموده، استخدام مشارالیه کان لم‌یکن تلقی گردیده و متقاضی حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.

سهمیه‌ها:

– ایثارگران داوطلب مشمول قوانین و مقررات مرتبط خواهند بود.

– معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب لازم به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود. (معلول عادی فردی است که دارای کارت سازمان بهزیستی باشد و توانایی انجام مشاغل مندرج در جدول شماره ۱ با تایید پزشک معتمد دیوان محاسبات کشور را داشته باشد.)

شرایط بومی:

هر داوطلب اگر یکی از شرایط زیر را داشته باشد به عنوان داوطلب بومی تلقی میگردد:

۱) استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۲) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان (افراد بازنشسته) با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۳) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

۴) شخص داوطلب حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

۵) پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

 

جهت دانلود فایل رشته های مورد نیاز و مواد آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی دیوان محاسبات کشور عضو کانال تلگرام استخدام شوید

برای مشاهده شرایط کامل آگهی استخدام در سال ۹۵ اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۳۰)

  1. minanaseri گفت:

    با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

  2. ا.م.دیوان گفت:

    از اونجایی که بنده خبر دارم آزمون نتایجش شهریور میاد،
    زیاد هم عجله نکنید چون دیوان خودش اسامی رو میده ف سایت سنجش کارنامه نمیده بدونید چند درصد زدید و تو چه درسی ضعف داشتید یا چی رو کم زدید یا زیاد

  3. به تمام شرکت کنندگان آزمون دیوان گفت:

    عزیزان لطفا با تلفنخانه ستاد دیوان محاسبات به شماره ۸۱۴۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید و بگین وصل کنند به معاون امور اداری. بگین سریعتر اسامی قبولی رو اعلام کنند. هر چه تماس ها بیشتر باشه بهتره. پس اگر شما هم چشم انتظار هستین زنگ بزنید و پشت گوش نندازین

  4. مسعود گفت:

    سلام. محل برگزاری آزمون کدوم شهره؟

  5. فکور گفت:

    سلام دوستان من شرط معدل رعایت نکردم وتو ازمون دیوان محاسبات شرکت کردم امیدی به ادامه دادن هست لطفا هرکی هر اطلاعی داره دراختیارم بگذاره

  6. مهدی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من همه کارهارو انجام دادم بعد موقعی که میخوام تایید و ادامه رو بزنم اخطار بند ۱۷ محل جغرافیایی محل خدمت شما با محل جغرافیایی محل خدمت قابل پذیرش در شغل ۱۱۹ مطابقت ندارد!!!
    واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ، امکانش هست کمکم کنین تا ثبت نامم تکمیل بشه!

  7. reza گفت:

    سلام این شرایط سنی که ۵ سال گفتن انفاق شده شامل دیوان محاسبات هم میشه یا نه؟میشه با لیسانس با سهمیه ایثارگری فرزند رزمنده با سن ۳۳ سال شرکت کنیم تو دیوان محاسبات؟

  8. محمد گفت:

    سلام
    من رشته کارشناسی و ارشدم هر دو علوم کامپیوتر بوده. میتونم تو این آزمون شرکت کنم؟
    یا حداقل بگید از کجا میتونم اطلاع پیدا کنم.
    ممنون از لطفتون

  9. aloneN گفت:

    سلام . منظور از ستاد کجاست؟

  10. بیتا گفت:

    سلام.من دانشحو هستم و دقیقا روز ازمون تاریخ اخرین امتحانمه میتونم ثبت نام کنم تو ازمون؟و اینکه منابع چیه؟

  11. مهدی گفت:

    با سلام
    دوستان من ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی هستم لیسانسم هم مدیریت دولتی هست میتونم تو این آزمون شرکت کنم یا نه؟ لطفا راهنماییم کنید

  12. saead گفت:

    سلام
    در شرایط ازمون ذکر شده به جز ستاد ؟ یعنی چی ؟

  13. حامد گفت:

    سلام. ضمن آرزوی موفقیت هم برای خودم (خخخ) هم برای دوستان عزیزی که در این آزمون شرکت کرده بودند
    کسی از زمان اعلام نتایج خبری داره؟!

  14. رقیه گفت:

    سلام من دقیقا متولد ۶۲/۴/۱هستم و مدرکم ارشد مدیریت اجرایی و معدلم بالای ۱۸ و لیسانسم یه رشته دیگه است مرتبط از آذربایجان شرقی هستم حالا شامل استخدام میشه سن و بومی بودنم لطفا بهم بگین

  15. yyy گفت:

    سلام بالاخره معدل ۱۵ میخان یا ۱۶؟؟؟؟؟؟؟

  16. فاطمه گفت:

    سلام
    منظور از ستاد(مرکزی) چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    منظورشون تهرانه؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. سعیده گفت:

    با سلام و عرض ادب خواستم بدونم نتایج ازمون کی اعلام میشه بی صبرانه منتظرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • من گفت:

      جواب آزمون بیست مهر اومده تو سایت دیوان نتایج اعلام شده
      منتظر نباشید که سازمان سنجش اعلام کنه

  18. مينا گفت:

    سلام
    چرا جواب آزمون نمیاد؟
    سرکاری بوده؟
    فقط میخواستن پول جمع کنن؟؟؟

  19. مهرانه گفت:

    کسی نمیدونه کی جواب آزمون میاد؟

  20. امیر مهدی گفت:

    سلام دوستان آرزروی موفقیت برای همه تان دارم ؛ در آزمون شرکت نکرده بودم میخواستم بگم اگه میشه سوالاتی را که اومده بود میشه با مادرمیان بگذارید .باتشکر

  21. tala گفت:

    مبارکش باشه

  22. فاطمه گفت:

    دوستان فردا روز آزمونه توکل به خدا

  23. فاطمه گفت:

    دوستان فردا روز آزمونه توکل به خدا

  24. همیشه بیکار گفت:

    ازمون تامین هم همینطوری بود
    عادی شد دیگه!!!

  25. تنها گفت:

    بچه ها من شماره پرونده ندارم..
    کسی پرینت گرفته از کارتش؟
    تو اطلاعیه زده از روی مشخصات فردی میشه پرینت گرفت ولی همش شماره پرونده می خواد
    برای ما که شهرستانیم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    لطفا راهنمایی کنین.

  26. پگاه گفت:

    سلام من تازه امروزعمومی هاروتموم کردم یعنی واسه تخصصی وقت کم نمیارم.کسایی که خوندن راحت بوده یاسخت؟؟؟

  27. حامد گفت:

    سلام ….

    کسی خونده ..؟

    من الان میخام بخونم از کجا شروع کنم بهتره راهنمایی کنید مرسی

    من تهرانم کسی جزوه یا کتابی داره بده منم استفاده کنم

    مرسیییی

  28. ا-غ گفت:

    سلام به همه و آرزوی موفقیت
    کسی هس که محل رو اردبیل انتخاب کنه؟؟؟؟؟؟؟

  29. زاهدان گفت:

    آقا هستید یابانو؟

    • فرشته گفت:

      اسمم معلومه که
      من امار سه فصل اولو فقط میخونم ولی ریاضی فولم
      از بین درسا فقط دولتی ضعیفم کتاب قانون محاسباتو قانونه تجارتم دفعه اوله میخونم
      شما تو چه درسی قوی هستی؟

    • فرشته گفت:

      با هم درس بخونیم بهتره
      من همه درسارو باهم میخونم مثه شما تکی نمیخونم
      اسمتون چیه

    • فرشته گفت:

      امار چه کتابی میخونی
      من هادی رنجبران

  30. زاهدان گفت:

    دارم آمارو میخونم.کدوم دانشگاه و چ سالی درستون تمام شده؟

  31. زاهدان گفت:

    .سلام کارشناسی مدیریت بازرگانی.شما چطور؟

    • فرشته گفت:

      منم کارشناس حسابداری
      اسمه شریفتون چیه
      شما از کی شروع به خوندن کردین چه کتابایی میخونین

  32. مهدی گفت:

    با عرض سلام من رشته ام مدیریت بازرگانی آیا کتب دانشگاه پیام نور برای منابع تخصصی منبع خوبی؟مثلا برای حسابرسی و حسابداری دولتی و اصول حسابداری

  33. nazi گفت:

    سلام دوستان واسه درسای عمومی چه منابعی بخونیم واسه معارف و ادبیات و علوم سیاسی لطفا کتاب معرفی کنید.

  34. اتیه گفت:

    سلام
    میشه یکی کمکم بکنه… منظورش از اصول حسابرسی یعنی باید اصول حسابرسی ۱ و ۲ و… بخونی؟
    همینطور برای اصول حسابداری؟
    ممون میشم جواب بدین

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها