استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح (اطلاعیه جدید)

استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح

 

خبر ۲۶ اردیبشهت ۹۶ – اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۵

با عنایت به برگزاری سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در تاریخ ۱۳۹۵/۸/۲۱، نتایج آزمون استخدامی مربوط به سازمان قضایی نیروهای مسلح که نهایی گردیده و مورد تأیید قرار گرفته است برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می گردد.
بدیهی است سایر رشته شغل محلهای باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.


اطلاعیه شماره ۶

تاریخ مجدد اعلام نتایج : با توجه به اینکه مقرر گردیده بود سازمان امور اداری و استخدام کشور نتیجه نهایی پذیرفته شدگان را در اختیار این سازمان قرار دهد ولی عملاً تاکنون لیست نهایی واصل نشده است با عرض پوزش از کلیه عزیزان و داوطلبین استخدام به اطلاع می رساند:
« بنا به اظهارات مسئولین سازمان مذکور این نتایج احتمالا در تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ به این سازمان ارسال خواهد شد و به محض وصول نتیجه، مراتب از طریق پرتال سازمان به اطلاع همگان خواهد رسید.
مجددا از همه داوطلبین از تاخیر پیش آمده عذر خواهی می نماید.»


اطلاعیه ۴ اسفند ۹۵

سازمان قضایی نیروهای مسلح:  با عرض پوزش از داوطلبین محترم ، به اطلاع می رساند نتایج نهایی مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح در تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ اعلام خواهد شد.


خبر ۲۰ بهمن ۹۵ – زمان اعلام نتایج نهایی مصاحبه تخصصی

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در مصاحبه تخصصی استخدام سازمان قضایی نیروهای مسلح می رساند نتایج نهایی منتخبین چند برابر ظرفیت استخدام، از تاریخ چهارم اسفند ماه بر روی سایت سازمان قابل مشاهده خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها