استخدام سازمان صدا و سیما سال ۹۷ (خبر جدید)

استخدام سازمان صدا و سیما

 

خبر ۲۰ اسفند ۹۷ – دور جدید جذب نیرو در صداوسیما با نخبه‌گرایی همراه است

علی عسکری گفت: جایگاه و معبر اصلی که می‌تواند رسانه ملی را برای انجام ماموریت‌هایش توانمند کند، دانشگاه صداوسیماست.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس رسانه ملی در نشست هیات امنای دانشگاه صداوسیما با تاکید بر اینکه در دور جدید ریاست سازمان جذب نیرو با نخبه گرایی همراه است، گفت: جایگاه و معبر اصلی که می‌تواند سازمان را برای انجام ماموریت‌هایش توانا کند، دانشگاه صداوسیماست.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۷ بهمن ۹۷ – استخدام سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما به منظور تکمیل سهمیه امریه خود از بین داوطلبان واجد شرایط ذیل با اولویت مناطق کم برخوردار و در رشته های مورد نیاز دعوت به همکاری می نماید .لذا از آن دسته از متقاضیان که تمایل دارند به عنوان امریه در این سازمان خدمت مقدس سربازی خود را سپری نمایند دعوت می گردد پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به ثبت درخواست و مدارک خود اقدام نمایند.
شرایط عمومی :
– تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
-احراز صلاحیت اخلاقی و عقیدتی با تایید گزینش و مرکز صیانت وحفاظت سازمان( نداشتن فساد اخلاقی- عدم سوء پیشینه کیفری )
-عدم اعتیاد به مواد مخدر
– داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانی با تایید اداره کل بهداشت و درمان سازمان صدا و سیما
-پذیرش وجذب مشمولان وظیفه دارای سابقه خدمت در مراکز نظامی و انتظامی امکان پذیر نمی باشد.
-پذیرش مشمولان وظیفه ای که در طول خدمت سربازی قصد ادامه تحصیل ،گرفتن معافیت کفالت پزشکی و … را دارند،امکان پذیر نمی باشد.
-برای مشمولان وظیفه دارای برگ اعزام به خدمت با مهر غیبت(۹۰ روز اضافه خدمت) امریه سربازی صادر نمی شود.
-افراد مشمول طرح خدمت سربازی تا پایان مقدمات اولیه مراحل جذب نباید دفترچه اعزام به خدمت را اخذ نمایند.

شرایط اختصاصی :
داوطلبان صرفاً در صورت دارا بودن شرایط مندرج در جدول ذیل نسبت به ثبت نام اقدام نمایند:

شرایط اختصاصی
دانشگاه مورد پذیرش رشته مقطع تحصیلی حداکثر مدت تحصیل حداکثر سن مورد قبول
دانشگاه های معتبر روزانه دولتی مهندسی فناوری اطلاعات کلیه گرایشات مهندسی کامپیوتر کلیه گرایشات مهندسی برق کلیه گرایشات به جزء برق قدرت علوم کامپیوتر کلیه گرایشات کارشناسی ۹ ترم ۲۶
کارشناسی ارشد ۶ ترم ۲۸
الکترونیک کلیه گرایشات کاردانی ۵ ترم ۲۴

 

نکته ۱ : سازمان صدا و سیما تعهدی نسبت به استخدام داوطلبان پس از اتمام دوره خدمت سربازی ندارد.
نکته ۲ : انتخاب محل خدمت و عنوان شغلی به عهده این سازمان می باشد.
نکته ۳ : نظر به اینکه رشته و گرایش تحصیلی قید شده در سامانه، ملاک تصمیم گیری و انتخاب افراد برای احراز مشاغل مورد نیاز در قالب طرح خدمت سربازی می باشد، مقتضی است داوطلبان محترم در انتخاب رشته و گرایش مربوطه دقت نظر لازم را مبذول نمایند.
نکته ۴:متقاضیان ثبت نام در این سامانه می بایست از دانشگاه مربوطه فارغ التحصیل و پاسخ استعلام مدرک تحصیلی آنها در موعد مقرر به اداره کل منابع انسانی سازمان واصل شود.
نکته۵: حداکثر مدت تعیین تکلیف ، انتخاب واطلاع رسانی به متقاضیان ثبت نام کننده در این سامانه ۲ ماه از تاریخ ثبت نهایی اطلاعات بوده و سازمان صدا وسیما هیچگونه مسئولیتی در خصوص غیبت و عدم اخذ دفترچه اعزام به خدمت از تاریخ فراغت از تحصیل افراد ندارد.

رعایت موارد زیر در هنگام ثبت نام ضروری می باشد.

۱. ثبت نام برای هر کد ملی و شماره تلفن همراه متقاضی فقط یکبار امکان پذیر می باشد.
۲. در ثبت شماره تلفن همراه خود دقت نمایید،بعد از ثبت نام امکان تغییر شماره تلفن همراه وجود ندارد .
۳. بعد از ثبت درخواست کد ثبت نام به شما اختصاص می یابد، این کد را یادداشت و نگهداری نمایید.برای پیگیری های بعدی به این کد نیاز خواهید داشت.
۴. برای ثبت نام به تصاویر آخرین مدرک تحصیلی ( گواهی موقت ) ،تمام صفحات شناسنامه ،کارت ملی پشت رو و عکس پرسنلی نیاز می باشد .

متقاضی گرامی در صورت استفاده از مرورگر Internet Explorer از نسخه ۸ به بعد آن استفاده نمایید.

 

ثبت نام کلیک کنید


خبر ۲۶ دی ۹۷ – برنامه های صدا و سیما برای آموزش و جذب نیروهای جدید در صداوسیما 

رئیس دانشگاه صداوسیما از تاسیس هنرستان صداوسیما در استان‌های کشور خبر داد و اعلام کرد: نیروهای جدید به صداوسیما تزریق می‌کنیم
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما درگفت‌وگویی اعلام کرد: حدود۴۹ سال از تاسیس دانشگاه صداوسیما می‌گذرد و با ورود به پنجاهمین سال فعالیت این دانشگاه، قرار است تا تغییر و تحول‌هایی را در این دانشگاه شاهد باشیم.
وی از اضافه شدن رشته نویسندگی به این دانشگاه خبر داد و گفت: تاسیس هنرستان صداوسیما در استان ها، به کارگیری دانشجوهای این دانشگاه در تولیدات تلویزیونی و رادیویی و تاسیس شبکه رادیو و تلویزیونی دانشگاه صداوسیما از اتفاق‌های مهمی است که این روزها در این دانشگاه در حال رخ دادن است.
تاسیس هنرستان صداوسیما در استان‌ها
به گزارش بازارکار از فارس، رئیس دانشگاه صداوسیما افزود: با مجوزی که از رئیس سازمان صداوسیما دریافت کردیم، قرار بر این شد تا هنرستان‌های صداو سیما را در مرحله اول در ۱۰ استان و در فاز دو در تمامی استان‌ها راه اندازی کنیم. در مرحله اول ۱۰ مراکز استان که صداوسیمای آنها از نظر نیروی انسانی دچار مشکل هستند در اولویت ما قرار دارند. برای مثال استان‌هایی که مراکز صداوسیمای بسیار فعالی دارند و نیاز به نیروی انسانی دارند و همچنین استان‌هایی که محروم از آموزش هستند و با کمبود امکانات مواجهند، در اولویت‌های بعدی هستند. استان‌هایی هستند که به خاطر عدم وجود هنرستان خوب، مجبورند تا نیروی صدابردار، تصویربردار و کارگردان بومی را از هنرستان‌های سایر شهرها بیاورند و این نیروها نیز عمدتا زیاد نمی‌مانند و همین باعث می‌شود تا در تولید برنامه‌هایشان دچار مشکل شوند.

منبع : بازارکار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. محرمی گفت:

    هشت سال است به صورت حق الزحمه و بدون هیچ گونه بیمه ای و مزایایی با کمترین دستمزدی که در هیچ جایی نیست از ما کار می کشند ولی موقع استخدام دیگران استخدام می شوند.

    • رضا احمدی گفت:

      عزیزم مگه به زور بردن یا نگهت داشتن اونجا. با پارتی میرن تو این وضعیت بیکاری کار میکنن طلبکارم هستن

  2. الیاس گفت:

    با سلام
    بهتر نیست اول به فکر نیروهایی باشین که بصورت شرکتی و قراردادی در صدا و سیما چندین سال هست که چند کار رو انجام میدن باشین بعد به فکر تاسیس هنرستان و گرفتن نیروی جدید!!

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها