استخدام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی :
آزمون استخدامی سازمان به زودی برگزار خواهد شد.
همایون علی حسینی- مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با روابط عمومی سازمان گفت: آزمون استخدامی سازمان به منظور جذب ۶۲ نفر نیروی انسانی مورد نیاز به زودی برگزار خواهد شد.
وی افزود: با عنایت به جلسات متعدد با کارشناسان و مدیران حوزه معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و همچنین نظر مساعد اداره امور اطلاعات و آمار اداری حوزه فوق الذکر در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کار گیری افراد در دستگاه های اجرایی اقدامات لازم صورت پذیرفت و علی رغم وجود موانع قانونی و محدودیت شدید در جذب نیروی انسانی در دستگاه های دولتی، به حول و قوه الهی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موفق به اخذ مجوز ۶۲ سهمیه استخدامی گردید.
علی حسینی تصریح کرد: بعد از انجام آزمون و جذب این تعداد نیرو، ان شاء الله در سال آینده پس از اخذ مجوز از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سازمان اقدام به برگزاری آزمون و جذب نیروهای متخصص جدید خواهد نمود.
وی در پایان گفت: افراد واجد شرایطی که قبلا ثبت نام نموده اند می توانند پس از اعلام تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.cra.ir در آزمون استخدامی شرکت نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها