استخدام سازمان بنادر و دریانوردی (کلیه اخبار)

استخدام سازمان بنادر و دریانوردی

 

خبر ۱۰ بهمن ۹۵ – برنامه استخدام ۲۰۰ نفر در سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاریی صدا و سیما: ۱۶۰ نفر برای پست های تخصصی بندری، دریایی، فنی و مهندسی و حوزه های ایمنی دریایی و۴۰ نفر برای مشاغل عمومی و پشتیبانی با اولویت بنادر جنوبی کشور به استخدام سازمان بنادر در می آیند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان بنادر با اشاره به دریافت مجوز استخدام۲۰۰ نفر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نشست معاونان اداری، مالی و طرح و توسعه سازمان بنادر گفت: از سهمیه استخدامی جدید تعدادی از میان نیروهای قراردادی داخل سازمان، که دارای گواهینامه های قبولی آزمون ادواری در رشته های شغلی مورد نیاز سازمان باشند، جذب خواهند شد.
رمضانعلی محمودی ادامه داد: با هماهنگی ها و رعایت شرایط مورد نظر سازمان امور اداری و استخدامی، بخشی از مجوز جدید استخدامی به نیروهای قراردادی فعال در سازمان بنادر و دریانوردی اختصاص داده می شود.
مدیر کل برنامه وبودجه سازمان بنادر درباره شرایط اعلامی سازمان امور اداری و استخدامی تأکید کرد : قبولی در آزمون استخدام ادواری و برخورداری از شناسه قراردادی۲ شرط لازم علاوه بر داشتن شرایط احراز تصدی شغل در سازمان است و با انجام مصاحبه تخصصی و ارزیابی مهارت های مورد نیاز شغلی، فرآیند استخدام نهایی می شود.
به گفته محمودی، داشتن گواهی نامه قبولی در آزمون استخدام ادواری، قانون است و بر اساس بخشنامه به دستگا های دولتی اعلام شده است.
مدیرکل برنامه و بودجه سازمان بنادر با بیان اینکه این سازمان با رعایت کامل قوانین و مقررات نسبت به استخدام نیروهای جدید اقدام خواهد کرد، گفت : مطابقت رشته تحصیلی با تصدی پست و داشتن مهارت های لازم برای انجام وظایف محوله از دیگر شروط احراز صلاحیت در استخدام آتی خواهد بود.


خبر ۹ بهمن ۹۵ – سال آینده استخدام دریایی خواهیم داشت

بازارکار: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای استخدام نیروی‌های رسمی در سال آینده مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم.
منصور آرامی در گفتگو با این شبکه خبری ضمن تاکید بر اهمیت ارتقای سطح علمی نیروهای حوزه بندری و دریایی گفت: ما هم برای تقویت نیروهای درون‌سازمانی خودمان در سطح حاکمیتی بنادر و هم در بخش شرکت‌های خصوصی که با ما کار می‌کنند در حال انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه‌های صنعتی شریف و دیگر دانشگاه‌ها هستیم که به طور قطع این اتفاق می‌تواند موجب ارتقای سطح دانش نیروها بشود.
او افزود: این اقدام برای نیروی رسمی صورت گرفته و علاوه  بر این خود شرکت‌های خصوصی هم که در بخش‌های مختلف بندری و دریایی فعال هستند برای پیشبرد پروژه‌های جدید نیازمند نیروی تازه هستند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی درباره شرایط استخدام نیرو برای بندر چابهار نیز تاکید کرد: ما الان برای تزریق نیرو در کل کشور مجوزهای لازم را گرفتیم که بندر چابهار هم قطعا جزو همین مجموعه خواهد بود.
آرامی با اشاره به اینکه بومی‌بودن اولین فاکتور برای استخدام است تصریح کرد: بومی‌بودن در همه جای کشور اولین شرط استخدام است. طبق این مجوز سهمیه استخدامی که ما گرفته‌ایم ۹۰ درصد استخدام‌ها در بنادر است و بعد هم آنها بومی هستند. در واقع طبق شرایطی که خود سازمان امور استخدامی دارد بومی بودن اولویت اول است.
او افزود: ما برای تامین نیروهای خودمان مجوزها را گرفتیم و تلاش داریم که بتوانیم برای سال آینده تعدادی نیروی رسمی به مجموعه حاکمیتی بنادر تزریق کنیم. الان تعدادشان مشخص نیست اما حتما بر اساس نیازمندی‌ها خواهد بود.


استخدام سازمان بنادر و دریانوردی در سراسر کشور سال ۹۰

سازمان بنادر و دریانودردی در نظر دارد تعداد ۱۰۴ نفر افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر را جهت خدمت در بنادر جنوبی کشور دعوت می‌کند
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته‌های شغلی مورد نظر ، مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و درخواست شغل می‌تواننند از تاریخ ۲۰/۴/۱۳۹۰ به سایت سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس http://www.pmo.ir مراجعه نمایند
ضمنا مهلت ارسال درخواست ثبت نام الکترونیکی از تاریخ ۲۰/۴/۱۳۹۰ به مدت یک هفته می‌باشد

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها