استخدام سازمان بسیج مستضعفین (خبر جدید)

استخدام سازمان بسیج مستضعفین

خبر ۳ آذر ۹۵ – ایجاد بیش از ۱۵۰ هزار شغل توسط بسیج مستضعفین

خبرگزاری تسنیم : مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با تاسیس کارگاه‌های مختلف در حوزه تولید مواد غذایی و با هدف تامین امنیت مواد غذایی در حوزه‌های مختلف مانند پرورش انواع ماهیان و ماکیان بیش از ۱۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده است.
اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تامین امنیت غذایی اظهار کرد: بسیج  با تاسیس کارگاه‌های مختلف در حوزه تولید مواد غذایی و با هدف تامین امنیت مواد غذایی در حوزه‌های مختلف مانند پرورش انواع ماهیان و ماکیان بیش از ۱۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: برای این مهم بیش از ۳۰۰ کانون بسیج مهندسی و کشاورزی با ایجاد کلاسهای آموزشی و تالیف ۲۰ کتاب در این حوزه در حال فعالیت هستند که با همکاری بسیجیان در روستاها و شهرستانها به یک خودکفایی نسبی در تولید مواد غذایی خواهیم رسید.
احمدی درباره طرح‌های آموزشی در حوزه کشاورزی خاطرنشان کرد: طرح دیگری نیز با نام «بسیج همگام با کشاورز» با همکاری بسیج سازندگی در روستاها برگزار شد که هدف آن علمی کردن کشاورزی از طریق آموزش کشاورزان است همچنین وامهایی برای تقویت کشاورزی علمی و تشویق کشاورزان توسط بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین درباره برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج  یادآور شد: هفته بسیج همانند سالهای گذشته از ۲۹ آبان تا ۶ آذر به‌مدت یک هفته در سراسر کشور با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اقتصادی برگزار خواهد شد.
احمدی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: از جمله برنامه‌های هفته‌ بسیج، تقدیر از بسیجیان پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاوتی و برگزاری رزمایش‌های «الی‌ بیت‌المقدس ۹۵» است که در برخی از استانها این رزمایش آغاز شده و در استان هرمزگان نیز آغاز خواهد شد همچنین پنجم آذر که روز اقتدار بسیج نامگذاری شده، گردان‌های امام علی(ع)، الزهرا(س)، امام حسین(ع) و عاشورا در نقاط مختلف کشور بعد دفاعی و رزمی بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

 


خبر ۱۰ شهریور ۹۵ – ۲۳۰ هزار شغل در کشور توسط بسیج ایجاد شده است

خبرگزاری تسنیم:  رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی توسط بسیج، بدون هیچ بار مالی برای دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا، با اشاره به اقدامات بسیج در رشد اشتغال‌زایی در کشور اظهار داشت: مجمع عالی بسیج کشور بیشتر از سه سال تشکیل‌شده که تاکنون توانسته پشتیبانی‌های خوبی برای دستگاه‌های اجرایی کشور ایفا کند.
وی افزود: بسیج در همان روزهای آغازین طرح اقتصاد مقاومتی آغازین به دنبال راهکارهای عملیاتی بوده که در این راستا اقدامات برجسته‌ای در بخش صنعت و کشاورزی انجام داده که در نوع خود تحولات بزرگی صورت گرفته که در گوشه و کنار کشور می‌توان آثار این تحولات را به عینه مشاهده کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به ایجاد ۲۳۰ فرصت شغلی توسط بدون هیچ بار مالی به دولت اشاره کرد و گفت: احداث کلینیک‌های صنعتی و تقویت واحدهای تولیدی کوچک با سرمایه اندک، آمار دلگرم‌کننده‌ای در بخش تولید می‌دهد.
وی ادامه داد: رشد ۴۲ درصد در پرورش قارچ، رشد ۳۷ درصدی داربستی کردن تاکستان‌های انگور، رشد ۲۰ درصدی در زمینه ماهی و آبزیان از جمله دستاوردهای سه سال اخیر توسط بسیج در کشور است.
سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه در زمینه صنایع تبدیلی کوچک روستایی نیز گام‌های مهمی برداشته‌ شده است گفت: صنایع تبدیلی کوچک روستایی موجب کاهش شدید قیمت تمام‌شده و رسیدن سود به سرمایه‌گذار می‌شود که در این زمینه می‌توان به صنایعی همچون نخودچی ممقان، سوهان قم، گز اصفهان، تابلو فرش سردرود و سایر موارد اشاره کرد.
وی افزود: به‌طور مثال می‌توان به وجود یک هزار و ۲۰۰ کارگاه نخودچی در ممقان آذربایجان شرقی اشاره کرد که از این طریق بیش از دو هزار خانواده زیر سایه این پتانسیل مشغول فعالیت هستند که علاوه بر این مسئله سالانه ۲۰۰ میلیون دلار گردش مالی در کشور ایجادشده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به مسئله صادرات در کشور توجه آن‌چنانی شده است، خاطرنشان کرد: اخیراً در روابط ایران، ترکیه و روسیه بازارهای اقتصادی این کشورها را از دست دادیم که ازاین‌پس باید توجه ویژه‌ای به این مسائل صورت گیرد.


خبر ۱۳ مرداد ۹۵ – بسیج مستضعفین برای ۵۰۰ هزار نفر اشتغالزایی کرد

خبرگزاری ایرنا : معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سازمان در قالب پرداخت تسهیلات به مشاغل کوچک برای ۵۰۰ هزار نفر طی چهار سال گذشته زمینه اشتغال ایجاد کرده است.
به گزارش ایرنا، سردار سعید فرجیان زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل بیان کرد: با وجود محدودیت منابع مالی ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از مشاغل خانگی کوچک و متوسط در چهار سال گذشته پرداخت شد و زمینه های اشتغال را فراهم کرد.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی جزو وظایف ذاتی بسیج نیست اما برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، این مجموعه از سال ۱۳۹۱ وارد عمل شد و پرداخت تسهیلات برای حمایت از مشاغل خانگی و کوچک را تا کنون در دستور کار داشته است.
معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: برخی به فعالیت های بسیج در این زمینه اعتقاد نداشتند اما پرداخت تسهیلات به مشاغلی مانند پرورش قارچ، ماهی، مرغ خانگی و تولید عسل در واحدهای کوچک خانگی موجب گرایش بسیاری افراد به این فعالیت ها و اشتغالزایی شد.
او اضافه کرد: بر این اساس در کنار حمایت از واحدهای تولیدی کوچک، راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک و متوسط نیز در سال جاری مورد توجه قرار می گیرد چرا که این واحدها می توانند در کنار اشتغال منجر به ایجاد ارزش افزوده شوند.
سردار فرجیان زاده گفت: برخی شهرستان ها در زمینه کشت گونه ای از محصولات کشاورزی مستعد هستند که باید قطب صنایع تبدیلی و در نهایت به برند تبدیل شوند و برای تحقق این امر از همه ظرفیت ها از جمله اطلاع رسانی و تبلیغ باید استفاده شود.
وی افزود: برای تامین بازار مصرف باید محصولات به دقت مطالعه شوند و سازمان بسیج مستضعفین نیز آمادگی دارد در این زمینه ورود کرده و تسهیلات مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار دهد تا در نهایت با کمک تولیدات همین واحدها محصولات در بازار داخلی و منطقه ای به جایگاهی قابل توجه برسد.
معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: موسسه های مالی و بانک ها نیز در چارچوب قوانین و مقررات باید در زمینه فرآیندها و تضامین تمهیدی در نظر بگیرند تا مردم تسهیلات مورد نظر را آسانتر دریافت کنند.
او خواستار اعمال تمهیدی در زمینه تسهیل اعطای استانداردها و مجوزهای بهداشتی شد و ادامه داد: سلامت و امنیت غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است و تولیدات انبوه ملزم به رعایت استانداردها هستند اما در تولید خرد می توان تسهیلی قایل شد.
سردار فرجیان زاده عنوان کرد: باید اقدام های جدی در سال جاری در دستور کار قرار بگیرد و حرکتی جهادی در زمینه مدیریت موضوع اعمال شود که برای مردم ملموس باشد چرا که نسخه درمان مشکلات موجود فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور مردم در عرصه اقتصاد و افزایش تولیدات استاندارد است.
وی در ادامه تشریح کرد: دشمن تمام توان خود را در حوزه اقتصاد متمرکز کرده تا نظام اسلامی را در این زمینه دچار چالش کند و اصلی ترین راهبرد مطابق نگاه امام راحل تکیه بر ایمان، اعتقاد و ایثارگری مردم است که می تواند راهگشا باشد.
معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین افزود: مقام معظم رهبری نیز با تکیه بر این نگاه موضوع اقتصاد مقاومتی را سال ۱۳۹۰ مطرح کردند و امروز مورد پذیرش اقتصاد دانان قرار دارد و اهتمام دولت در قرارگاه راهبری اقتصاد مقاومتی برای تحقق این سیاست ها قابل تقدیر است.
او گفت: مقامات عالی استان اردبیل نیز اهتمام ویژه ای در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دارند و در واقع اردبیل جزو استان های برتر در زمینه فعالیت های بسیج سازندگی است.
سردار فرجیان زاده با اشاره به پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی کوچک در استان اردبیل طی سال های ۱۳۹۲ تا ۹۴ عنوان کرد: از مسوولان انتظار می رود اقدام های مورد نظر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی با شتاب بیشتری صورت گیرد.


خبر ۳ آذر ۹۴ – ایجاد ۱۴۰ هزار شغل به همت بسیجیان

خبرگزاری صدا و سیما : رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دو سال و نیم گذشته به همت بسیجیان ۱۴۰ هزار شغل ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار نقدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران به حماسه های ملت بسیجی اشاره کرد و افزود: ملت غیور ایران با حماسه ها و پیروزی ها و جهاد، ایستادگی و مقاومت دشمن را به عجز و ناتوانی واداشته است.
وی گفت: امروز ملت بسیجی به عنوان نیروی بزرگ و رهایی بخش در مقابل همه جبهه استکبار ایستاده است و مقاومت را استمرار می‌بخشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز ده ها هزار استاد بسیجی در عرصه های علمی و تحول علوم انسانی نقش آفرینی می کنند و ده ها هزار پزشک و جامعه پزشکی بسیجی در خدمات رسانی به محرومان فعالند و در عرصه های جهاد سازندگی و محرومیت زدایی کشور در دور دسترس ترین نقاط کشور در تمام حوادث اعم از سیل و زلزله خدمات رسانی می کنند، نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای همسایه نیز در این عرصه نقش آفرینی می کند.
وی در ادامه به فعالیت ده ها هزار مهندس کشاورزی بسیجی اشاره کرد و گفت: فعالیت گسترده جامعه پرافتخار زنان بسیجی در عرصه تربیت، عفاف و حجاب و فعالیت گسترده پایگاه های بسیج محلات در برقراری امنیت، آرامش و خدمت به مردم و همچنین فعالیت اقشار بسیج عشایر غیور برای ارتقای تولید در کشور از دیگر نقش آفرینی های بسیجیان این عرصه است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه به فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار حلقه تربیتی در کشور اشاره کرد و افزود: امروز بسیج بزرگترین شبکه تربیتی در کل جهان را تشکیل داده است.
وی گفت: همه این فعالیت ها در عرصه حیات اجتماعی خبر از بارور شدن شجره طیبه می دهد که حضرت امام راحل به دست پربرکت خود آن را شکل داد و امروز شاهد ثمره آن هستیم.
سردار نقدی با بیان اینکه آنقدر فعالیت ملت بسیجی و مخلص گسترده و شاخه های آن متنوع است که هیچ کس قدرت جمع بندی فعالیت های آن را ندارد افزود: بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اعم از اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید فعالیت دارد بطوری که در طول دو سال و نیم گذشته به همت بسیجیان ۱۴۰ هزار شغل ایجاد شده است.
وی ادامه داد: این فعالیت ها به همت خود بسیجیان بوده و بدون دریافت هیچ گونه کمکی از مقامات دولت صورت گرفته است و در واقع بسیجی ها در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت دست به این فعالیت ها زده اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در عرصه فرهنگی نیز کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است که ۵ میلیون زائر راهیان نور از جمله آن است.
وی افزود: همچنین برگزاری ۱۵ هزار یادواره شهید و انتشار ۳۰۰ عنوان کتاب در سال از دیگر فعالیت های عرصه فرهنگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در کنار همه این فعالیت ها بسیج هیچگاه از ارتقاء توان رزمی خود غافل نبوده است گفت: امروز بسیج در اوج توانایی رزمی و اقتدار رزمی قرار دارد.
وی در ادامه به دیدار روز چهارشنبه فرماندهان ۲ هزار و ۲۵۰ گردان بسیجی با فرمانده کل قوا دیدار اشاره کرد و افزود: در این دیدار قدرت نظام اسلامی در دفاع از خود و برقراری امنیت به نمایش گذاشته خواهد شد.
سردار نقدی گفت: امروز در شمال غرب کشور در ارتفاعات سه الی چهار هزار متری بسیجیان قهرمان از مرزها و امنیت کشور حراست می کنند و در شرق کشور نیز در سراوان در گرمای طاقت فرسا این بسیجیان هستند که جلوی تروریست های دست پروده آمریکا تمام قد ایستاده اند و مانع ورود آن ها به کشور می شوند.
وی با بیان اینکه بسیج وابسته به هیچ گروه و جناحی نیست بلکه متعلق به همه کشور است افزود: تمام اقشار و همه ملت بسیجی اند و خصوصیات خاص خود را دارند و همه اقلیت ها اعم از شیعه، سنی، زرتشتی و مسیحی محب اهل بیت اند.
سردار نقدی ادامه داد: مکتب اهل بیت نیز ایثار و فداکاری، گذشت و عشق به مردم و تلاش بی مزد و منت را آموزش می دهد و چنین ملتی در دامن اهل بیت تربیت می شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه به رزمایش عظیم امروز اشاره کرد و گفت: این رزمایش قطره ای از دریای بی کران توان نظامی بسیج و اقتدار بسیج است.
وی در ادامه به خطر نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: وقتی مقام معظم رهبری از خطر نفوذ دشمنان می فرمایند این نشانه این است که دشمن شکست خورده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد : نفوذ نه به عنوان یک حرکت تاکتیکی است بلکه امروز نفوذ استراتژی دشمن است.
سردار نقدی گفت: در دو سال اول انقلاب دشمنان تمام همت شان این بود که انقلاب ما از راه استراتژی ترور از بین برود که شکست خوردند، در ادامه امریکایی ها استراتژی خود را تغییر دادند و روی خط حمله نظامی با تحریک صدام روی آوردند و وقتی صدام شکست خورد تنها کشوری که به صورت مستقیم ارتش آن با ما وارد جنگ شد، آمریکا بود که البته کشورهای دیگر به صورت غیرمستقیم از صدام حمایت می کردند و هشت سال استراتژی حمله نظامی آن ها نیز شکست خورد.
وی افزود: دشمنان در ادامه تغییر راهبرد دادند یعنی جنگ سیاسی فرهنگی را علیه ما آغاز کردند و فتنه راه انداختند اما ملت بسیجی به صحنه آمده اند و به گوش استکبار سیلی زدند.
سردار نقدی ادامه داد: در واقع ۱۰ سال استراتژی براندازی دشمن نیز شکست خورد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از آن به جنگ سیاسی رسانه ای روی آوردند به طوری که تمام رهبران غربی خبر از سقوط انقلاب اسلامی دادند، اما ملت ایران در ۹ دی با حضور میلیونی به میدان آمدند و جواب این خیانت را دادند که در این عرصه نیز دشمن شکست خوردند.
وی افزود: دشمنان به حمایت از فتنه گران داخلی روی آوردند و با تحریم های اقتصادی در تلاش بودند که این ملت را خسته کنند تا ملت پشت نظام را خالی کند و حتی برخی خبیثان داخلی در این راه با دشمنان همراه شدند و جنگ اقتصادی علیه ما راه انداختند و نتیجه آن تحریم های فلج کننده بود که در این راه نیز به جایی نرسیدند.
سردار نقدی گفت: در واقع نتیجه تحریم های فلج کننده این بود که خود دشمنان اعتراف کردند که تحریم ها نتیجه نداده است و ما باید مذاکره کنیم.
وی افزود : آمریکا در تمام استراتژی هایی که به کار برد شکست خورده است، بطوری که امسال در مهر ۹۴ وحشت خود را از اسلحه ملت ایران که مرگ بر آمریکاست اعلام می کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها