استخدام سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

استخدام سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در چندین استان

 استخدام کارشناس املاک و فروش، آمار و اطلاعات، اداری و دبیرخانه در هرمزگان

سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی (استان هرمزگان) جهت تکمیل کادر خود در استان هرمزگان از افراد واجد شرایط در رشته های کارشناس املاک و فروش، کارشناس آمار و اطلاعات و کارشناس اداری و دبیرخانه از طریق وب سایت موسسه تحقیق و توسعه دانشمند دعوت به همکاری می نماید.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید


به اطلاع متقاضیان محترم آزمون استخدامی سازمان اموال و املاک استان های تهران – یزد –  خراسان شمالی – قزوین – اردبیل – آذربایجان غربی می رساند کارت ورود به جلسه این آزمون از روز دوشنبه ساعت ۱۵  از طریق این لینک  قابل دریافت در سامانه استخدام دانشمند خواهد بود. این آزمون در ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۹ شهریور ماه ۱۳۹۶ در شهر های تهران – مشهد – تبریز – یزد برگزار می گردد. لازم به ذکر است داوطلبین مجاز استان تهران و قزوین در محل آزمون شهر تهران ، داوطلبین مجاز استان آذربایجان غربی و اردبیل در شهر تبریز و داوطلبین مجاز استان خراسان شمالی در شهر مشهد، و همچنین داوطلبین مجاز استان یزد در شهر یزد ، در آدرس های درج شده در کارت ورود به جلسه شرکت خواهند کرد.  ضمنا به اطلاع متقاضیان گروه آزمونی املاک و فروش تهران می رساند این آزمون در این دوره آزمونی لغو گردیده است.

 

تذکر : همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی برای حضور در آزمون الزامی می باشد.


اطلاعیه شماره ۱۶

به اطلاع متقاضیان محترم آزمون استخدامی سازمان اموال و املاک استان های تهران – یزد – کرمانشاه – خراسان شمالی – قزوین – اردبیل – آذربایجان غربی می رساند ثبت نام در این آزمون از طریق این لینک  ثبت نام در سامانه مدیریت منابع دانشمند خواهد بود. این ثبت نام تا ساعت ۲۴ تاریخ ۱۳۹۶/۶/۲ ادامه خواهد داشت.

استان یزد:

yazd

استان تهران :

tehran2

استان قزوین :

ghazvin

استان آذربایجان غربی :

azarbayejan

استان خراسان شمالی :

khorasan

استان اردبیل :

ardebil3

 


استخدام کارشناس کنترل پروژه,کارشناس امور مالی,تایپیست

 


سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نظر دارد در رشته های زیر جهت شهرستان ایلام اقدام به جذب نیرو نمایید لذا ثبت نام تا تاریخ ۹۵/۱۲/۱۱ برای متقاضیان استخدام در این سازمان امکان پذیر می باشد.

رشته های مورد نیاز سابقه کار تعداد افراد مورد نیاز
حسابداری ۳ سال ۱ نفر
فناوری اطلاعات-نرم افزار ۲ سال ۱ نفر
حقوق ثبت ۲ سال ۱ نفر

متقاضیان محترم میتوانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۵ به لینک زیر مراجعه نمایند.

سامانه استخدام سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴)

  1. مهدی گفت:

    دیدگاهی که هیچ بازخوردی نداره به چه درد میخوره؟ چرا هیچ اطلاعی در خصوص نتایج آزمون نمیدهید و وقعی به نظرات مردم نمی نهید؟ آزمون سر کاری بود؟!

  2. زهرا گفت:

    چرا خبری از اعلام نتایج نیست؟؟
    یک ماه از انتشار آگهی و ۲۰ روز از برگزاری آزمون گذشته ولی هنوز خبری از اعلام نتایج نشده، چرا؟؟؟؟
    آزمون‌های دیگه‌ای آن هم با گستردگی بیشتری، بعد از این آزمون برگزار شدند، اعلام نتایج و مصاحبه هم انجام شده، اما این آزمون همچنان خبری نیست

  3. مهدی گفت:

    با سلام

    لطفا تاریخ اعلام نتایج آزمون استخدامی که در روز پنج شنبه ۹ شهریور ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید و همچنین متعاقب آن تاریخ و محل مصاحبه را در صورت امکان اعلام فرمائید

    با تشکر

  4. جعفر گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت خواهشمندیم از نتیجه قبول شدگان این آزمون در این سایت اطلاع رسانی کنید.با تشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها