استخدام سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران

دعوت به همکاری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران

 

خبر ۲۵ مهر ۹۸ -اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی تهران

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سازمان آتش‌ نشانی تهران به اطلاع میرسانیم،نتایج اولیه آزمون استخدام مشاغل عملیات آتش نشانی تهران اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج کلیک کنید


خبر ۲۱ اردیبهشت ۹۸ – اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشان‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت به احتمال زیاد نتیجه نهایی آزمون استخدامی آتش‌نشان‌ها هفته جاری اعلام می‌شود.

جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا درباره اعلام نتیجه آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی در دو بخش علمی و ورزشی برگزار شده است. بخش آزمون علمی از سوی سازمان سنجش برگزار شد و بخش ورزشی نیز از سوی سازمان تربیت بدنی انجام شد که نتایج از سوی این دو سازمان به ما اعلام شده است و پس از پالایش نتایج و معدل‌گیری، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: قرار است طی هفته جاری نتیجه نهایی آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی اعلام شود و در این مرحله شهرداری به آتش‌نشانی مجوز استخدام ۲۰۰ آتش نشان را داده است و این تعداد پذیرش می‌شود.

گفتنی است، ثبت نام از متقاضیان در این دوره از آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در بهمن ماه ۹۷ انجام شده است.

منبع : خبرگزاری پانا


خبر ۱۷ بهمن ۹۷ – آزمون استخدامی آتش نشانی تهران تا ۲۸ بهمن ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت شهرداری تهران، حسین پرندوش با اشاره به برگزاری آزمون برگزاری استخدامی آتش نشان‌ها که آغاز شده است، گفت: «بر اساس مجوزی که شهرداری تهران به سازمان آتش نشانی داده است این آزمون اغاز شده و در این مرحله شهرداری به آتش نشانی مجوز استخدام ۲۰۰ آتش نشان را داده است.»وی با اشاره به روند برگزاری آزمون استخدامی افزود: «در مرحله اول ازمون، آتش نشانی تهران مجوز جذب برای ۲۰۰ نفر را در روزنامه کثیرالانتشار همشهری اعلام کرد که در این فراخوان هشت هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب در سامانه ثبت نام و اقدام به واریز وجه کردند.»

جهت مشاهده کامل خبر کلیک کنید


شهرداری تهران طی فراخوان عمومی از همکاران علاقه مند اعم از رسمی شهرداری تهران و قراردادی شرکت خدمات اداری شهر دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری که تمایل به همکاری با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران را دارند، بمنظور تکمیل کادر مجرب مورد نیاز آن واحد دعوت به همکاری کرده است. شایسته است متقاضیان واجد شرایط ضمن تهیه کارنامه کاری و تخصصی خود جهت تعیین زمان انجام مصاحبه(ازتاریخ۹۵/۹/۱۵ لغایت۹۵/۹/۳۰) و برای هرگونه سوال دیگر با آقای پرندوش مدیر منابع انسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران(۶۴۳۲۲۰۴۵-۶۴۳۲۲۱۱۰)تماس حاصل فرمایند.
زمان مصاحبه:در طول ساعات اداری (باتعیین وقت قبلی)
آدرس:خیابان آزادی،نبش خیابان میمنت،سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران،دفتر منابع انسانی
[email protected]

picture1

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها