استخدام سازمان آتش نشانی آذربایجان غربی (اعلام نتایج)

خبر ۲۸  اسفند ۹۵ – اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری ها بهمن ۹۴ / مشاغل عملیاتی آتش نشانی

طی اطلاعیه ای که توسط اداره کل امور شهری و شوراها منتشر گردید نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری ها بهمن ۹۴ در مشاغل عملیاتی آتش نشانی به شرح ذیل اعلام می گردد
اعلام نتیجه نهایی داوطلبین آزمون استخدامی بهمن ماه ۹۴ شهرداریهای استان آذربایجان غربی در پست های عملیاتی آتش نشانی به تفکیک رشته شغلی و شهر محل خدمت

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۰ آبان ۹۵ – اطلاعیه زمان، مکان آزمون عملی مشاغل آتش نشانی شهرداریهای استان آذربایجان غربی

اطلاعیه زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون عملی مشاغل آتش نشانی بهمن ماه۹۴ شهرداریهای استان آذربایجان غربی منتشرشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، اطلاعیه زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون عملی مشاغل آتش نشانی بهمن ماه۹۴ شهرداریهای استان آذربایجان غربی منتشر شد.
متن اطلاعیه
زمان آزمون: آزمون عملی آتش نشانی در روز یکشنبه مورخ ۲۳/۸/۹۵ برگزار خواهد شد .
مکان برگزاری آزمون : ارومیه – بلوار استاد شهریار – نرسیده به سه راهی ایثار – سالن دو میدانی شهید امینی
موارد آزمون
الف ) ارزیابی عمومی شامل سنجش توانمندی عمومی داوطلبین از طریق شش آزمون زیر:

۱-پرش طول
نحوه ارزیابی : پاره خط مشخصی روی زمین رسم کرده و داوطلب پشت آن قرار می گیرد . بعد از انجام پرش طول به سمت جلو ، محل فرود پاشنه ها تا پاره خط رسم شده ، میزان پرش را مشخص می کند . این حرکت در دو نوبت انجام شده و بیشترین طول پرش بعنوان رکورد در فرم مربوط ثبت می گردد .
۲- دوی ۹*۴ متر
نحوه ارزیابی : فاصله ۹ متری بر روی یک سطح مناسب تعیین شده  و دو پاره خط در ابتدا و انتهای این فاصله رسم و در یک سو دو قطعه چوب کوچک قرار می گیرد . داوطلب در سوی دیگر می ایستد ، با فرمان شروع با حداکثر سرعت فاصله ۹ متری را دویده و با برداشتن یک قطعه چوب آن را در سمت مقابل آورده و حرکت را برای حمل چوب دوم نیز ادامه می دهد . به این ترتیب فاصله ۹ متری تعیین شده را ۴ بار با حداکثر سرعت و در حد توانایی خود طی می کند . زمان شروع و پایان این حرکت بر حسب ثانیه در فرم مربوط ثبت می گردد .
۳-دوی ۴۵ متر
نحوه ارزیابی : فاصله ۴۵ متری بر روی یک سطح مناسب تعیین شده و دو پاره خط در ابتدا و انتهای این فاصله رسم می گردد . داوطلب پشت پاره خط در یک طرف قرار گرفته و فاصله ۴۵ متری را طی می کند . مدت زمان طی شده بر حسب ثانیه محاسبه و بعنوان رکورد داوطلب در فرم مربوط ثبت می گردد .
۴-دوی ۵۴۰ متر
نحوه ارزیابی : فاصله ۵۴۰ متری بر روی یک سطح مناسب تعیین شده و ابتدا و انتهای این فاصله بعنوان خط استارت و خط پایان تعیین می گردد . داوطلب پشت پاره خط در یک طرف قرار گرفته و فاصله ۵۴۰ متری را طی می کند . زمان طی شده بر حسب ثانیه محاسبه و بعنوان رکورد داوطلب در فرم مربوط ثبت می گردد .
۵– دراز نشست
نحوه ارزیابی : در این آزمون داوطلب به پشت دراز کشیده و با فرمان شروع ، اقدام به انجام این تست می نماید . در این تست داوطلب دستهای خود را بصورت مورب بر روی سینه گذاشته و مفصل زانو را در حد زاویه ۹۰ درجه تا نموده ، سر را بالا آورده تا حد امکان به پاها نزدیک و مجدداً به حالت اولیه باز می گردد . این حرکت در مدت یک دقیقه تکرار شده و تعداد دفعات انجام صحیح حرکت بعنوان مقیاس سنجش در فرم مربوط ثبت می گردد .
۶-بارفیکس یا کشش از میله
نحوه ارزیابی :  این آزمون به کمک یک میله افقی ( میله بارفیکس ) انجام می گیرد . داوطلب در زیر میله قرار گرفته و به کمک دستها خود را بالا کشیده و ناحیه چانه خود را تا حد میله افقی بالا آورده و مجدداً به حالت اولیه با دستهای کاملاً کشیده باز می گردد . تعداد دفعات انجام صحیح این آزمون در یک دقیقه بعنوان امتیاز وی محاسبه و در فرم مربوط ثبت می گردد .
ب) ارزیابی تخصصی شامل سنجش توانمندی تخصصی داوطلبین از طریق ۳ آزمون زیر :
۱- حمل دو عدد خاموش کننده آتش ۶ کیلوگرمی در طی مسیر ۵۰*۲ متر

نحوه ارزیابی : این آزمون با استفاده از دو عدد خاموش کننده ۶ کیلوگرمی از نوع پودر و گاز در مسیر رفت و برگشتی ۵۰ متری انجام شده و زمان ثبت شده بعنوان امتیاز داوطلب محاسبه و در فرم مربوط ثبت می گردد .
۲- حمل دو عدد لوله نواری دو و نیم اینچ در مسیر ۵۰ متر مستقیم
نحوه ارزیابی : داوطلب پشت دو حلقه نواری با کوپلنگ رول شده آتش نشانی واقع و با سوت داور با برداشت لوله از طریق معمول در آتش نشانی تا انتهای مسیر و خط پایان ادامه داده و در مسیر چنانچه لوله ها از هم باز یا به زمین اصابت نمایند زمان ثبت نشده و امتیاز حداکثری برای آن آیتم لحاظ می گردد . مسیر مسابقه ۵۰ متر و با حمل لوله نواری می باشد و در شرایط بدون اشکال ، زمان ثبت شده به عنوان امتیاز داوطلب محاسبه و در فرم مربوط ثبت می گردد .
۳- حمل نردبان ۳ متری تاشو آلومینیومی در مسیر ۴۵ متر مستقیم
نحوه ارزیابی : این آزمون در مسیر ۴۵ متر با برداشت یک عدد نردبان سه متری تاشو معمول روی خودروهای سبک آتش نشانی بصورت مستقیم و استقرار داوطلب در پشت نردبان و تا پایان خط ، زمان ثبت شده به عنوان امتیاز داوطلب محاسبه و در فرم مربوط ثبت می گردد .
توصیه های لازم
۱-حد نصاب در آزمون عملی کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز از ۹۰۰ امتیاز آزمون عملی می باشد و در صورتی که داوطلب موفق به کسب حد نصاب آزمون نگردد ، با هر شرایطی از انجام مراحل بعدی آزمون حذف خواهد شد .
۲-کلیه شرکت کنندگان در آزمون عملی باید ملبس به لباس ورزشی مناسب ( شامل شلوار – پیراهن – کفش ورزشی و … ) باشند .
۳- همراه داشتن کارت شناسایی عکسدار در روز آزمون برای داوطلبین الزامی می باشد .
۴-حضور داوطلبین راس ساعت ۸ صبح روز تعیین شده براساس جدول اعلامی الزامی می باشد .
۵-به دلیل نبود امکان تکرار آزمون عملی ، عدم حضور داوطلب در روز تعیین شده به منزله انصراف بوده و داوطلب از مراحل بعدی آزمون حذف خواهد شد .
۶-به همراه داشتن یک قطعه عکس جهت الصاق در کارتکس الزامی می باشد.

 


اطلاعیه جدید در مورد زمانبندی آزمون

به اطلاع می رساند آزمون در روز جمعه مورخ ۹۴/۱۱/۰۲ برگزار می گردد. لذا ضروری است داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۹ لغایت ۹۴/۱۱/۰۱ به سایت مراجعه نمایند.


آگهی استخدام پیمانی در شهرداری‌های استان آذربایجان غربی

استانداری آذربایجان غربی برای تأمین نیروی انسانی شهرداریهای خوی- سلماس- سردشت- فیرورق- اشنویه- بوکان- سیه چشمه- سیلوانا-قوشچی-بازرگان-پلدشت در مشاغل اداری و عملیاتی آتش نشانی از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و مصوبه شماره۳۳۳۶۱ مورخ ۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور , در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی , مصاحبه ،آزمون عملی(صرفآ درمشاغل آتش نشانی) و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای فوق الذکر استان به شرح ذیل استخدام ‌نماید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها