استخدام رسمی ۳۵ نیروی حق‎التدریسی در فنی وحرفه‎ای گلستان

ابوطالب جلالی در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه جذب نیروهای حق‎التدریس در اداره فنی وحرفه‎ای گلستان به منظور بالا بردن سطح کیفی و کمی آموزش و مهارت‎آموزی از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و تا به امروز بالغ بر ۱۰۰ مربی با این اداره همکاری دارند که در حال حاضر موفق شده‎ایم مجوز استخدام ۳۵ نفر را بگیریم.

وی تصریح کرد: تمامی افرادی که به صورت حق‎التدریس با اداره فنی وحرفه‎ای همکاری دارند بیمه و از خدمات بازنشستگی بهره‎مند هستند و در اولویت استخدام سازمان در مراحل بعدی قرار دارند.

جلالی خاطرنشان کرد: رشته‎هایی مثل تاسیسات از قدیمی‎ترین رشته‎های فنی وحرفه‎ای هست که با استقبال خوبی هم روبرو هستند ضمن اینکه در تلاش هستیم تا مشکل شهرستان‎ها و مناطقی که فاقد چارت آموزشی مشخص هستند مرتفع و در عین حال آموزش‎های فنی وحرفه‎ای جدید مثل پرورش کرم ورمی کمپوست در آموزش‎های ما گنجانده شود که برای این منظور با یک مربی کاربلد و باتجربه هم قرارداد همکاری امضا کرده‎ایم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‎ای گلستان اضافه کرد: در اعطای تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی برای افرادی که از مراکز فنی و حرفه‎ای مدرک گرفته‌اند یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار جذب و در اختیار متقاضیان قرار دادیم که ۹۵ درصدد افراد را شامل می‎شود و تلاش می‎کنیم پنج درصد باقیمانده هم با استفاده از طرح‎های جایگزین از خدمات بانکی بهره‎مند شوند.

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها