استخدام رسمی ۳۲ نفر در شهرداری قائمشهر در وقت اضافه عمر شورای چهارم

ایمان پویامهر روز سه شنبه در سومین جلسه علنی شورا افزود : این اقدام باعث شد تا ۱۰۰ میلیون تومان به هزینه های شورای شهر جدید اضافه شود .
وی با انتقاد از آنچه که ایجاد حاشیه های مختلف برای شورای پنجم از سوی شورای قبلی نامید ، گفت : در حالی که ۶ ماه از سال گذشته است ولی هنوز لایحه بودجه مصوب شورای چهارم شهر قائمشهر مصوبه کمیته انطباق را ندارد.
پویامهر از آنچه که برداشت غیرقانونی شورای چهارم از بودجه شورا نامید انتقاد کرد و افزود : هرگونه برداشتی که از بودجه شورا بدون مصوبه کمیته انطباق ، غیرقانونی است.
وی توضیح داد : امسال از بودجه ۷۰۰ میلیون تومانی شورا تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برداشت شده است و مشخص نیست که شهردار وقت با کدام مجوز این مبلغ را به شورای قبلی داده است .
این عضو شورای پنجم شهر قائمشهر گفت : قبل از شروع به کار شورای جدید ، شهردار و شورای شهر دوره چهارم باید مواردی از قبیل نیروی انسانی ، تفکیک بودجه ، میزان بدهی ها و غیره را با مهر و امضا امور مالی تحویل شورا جدید ، استانداری و وزارت کشور می دادند ، اما این کار صورت نگرفته است و در حال حاضر کمیسیون بودجه اطلاعی از میزان بدهی در طول مدت شروع به کار ما ندارد .
وی بر ضرورت حضور خبرنگاران در نشست های علنی شورای شهر تاکید کرد و از رسانه ها خواست تا مباحث مطرح شده در جلسات علنی شورا را به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند.
پویامهر گفت : باید اعضای شورا در جلسات با صراحت و به صورت شفاف حرف های خودشان را بگویند و این کار باید از همان ابتدای کار شورای پنجم به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و نباید به بهانه این که کارمان را تازه شروع کردیم ، موضوع هایی از قبیل شفافیت را به سخره بگیریم .
شورای شهر قائمشهر ۹ عضو دارد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها