استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور + اعلام نتایج و اطلاعیه

استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ۹۴

سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ٩۴

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور لطفا تجربیات آزمون خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید.تمام اخبار مرتبط با آزمون در همین صفحه به اطلاع شما کاربران عزیز خواهد رسید.

اطلاعیه ۲۲ بهمن ۹۵ – اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور

پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۱۳۹۵/۷/۸، بدین وسیله ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور به اطلاع می‌رساند داوطلبان پذیرفته‌شده لازم است برای اطلاع از زمان و نحوه مراجعه به دستگاههای ذیربط در روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۴ به آدرس و نشانی اینترنتی Http://dastyar.karmandiran.ir   مراجعه نمایند.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کلیک کنید


خبر ۲۹ شهریور ۹۵ – اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص نتایج نهایی آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور 

باعنایت به برگزاری آزمون دستیاران ستادی در تاریخ ۹۴/۱۲/۲۱، نتیجه بررسی وضعیت آن دسته از داوطلبان آزمون مذکور که شرط رتبه آنان محرز نگردیده بود، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر گردیده است .
ضمناً به اطلاع افراد واجد شرایط رتبه و حدنصاب آزمون می رساند که برنامه زمان بندی انجام مصاحبه استخدامی در روز دوشنبه ۹۵/۷/۵ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج خواهد شد.


خبر ۱۸ مرداد ۹۵ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستیاران دستگاه های اجرایی کشور اسفند ماه سال ۱۳۹۴

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی دستیاران دستگاه های اجرایی کشور (اسفند ماه سال ۱۳۹۴) می‌رساند. نتایج آزمون یاد شده به صورت کارنامه برای داوطلبان در سه گروه بشرح ذیل در سایت این سازمان  به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده می‌باشد.
۱- داوطلبان فاقد شرط رتبه کشوری : برای این گروه از داوطلبان بدلیل عدم داشتن شرط رتبه کشوری لازم صرفاً کارنامه ای جهت اطلاع از وضعیت علمی در سایت قرار گرفته است.
۲- داوطلبانی که بر اساس اطلاعات اعلامی، رتبه کشوری آنان مشخص نگردیده است : این گروه از داوطلبان در صورتی برای مصاحبه دعوت خواهند شد که بر اساس مفاد آگهی استخدامی منتشره، حائز شرط رتبه کشوری باشند. بنابراین برای این گروه از داوطلبان نیز کارنامه ای جهت اطلاع از وضعیت علمی در سایت قرار گرفته است. «بدیهی است این افراد در صورت داشتن شرط لازم از لحاط رتبه کشوری با در دست داشتن تاییدیه مذکور، برای تعیین وضعیت خود از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ به مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری واقع در تهران خیابان کریم خان زند، خیابان استاد نجات الهی شمالی، شماره ۱۹۸ مراجعه نمایند. شایان ذکر است تاریخ مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و در صورت عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر، به منزله انصراف وی از سایر فرایند آزمون خواهد بود.»
۳- داوطلبان واجد شرط رتبه کشوری : با توجه به رتبه های اعلام شده در سایت این سازمان و کسب حد نصاب نمره لازم، این گروه از داوطلبان لازم است جهت آگاهی از زمان و مکان مصاحبه و همچنین مدارک و مستندات مورد نیاز، به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه مورخ  ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ در سایت این سازمان قرار  خواهد گرفت، مراجعه نمایند.


خبر ۱۷ مرداد – اعلام نتایح آزمون دستیاران دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۴

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی دستیاران دستگاه های اجرایی کشور (اسفند ماه ۱۳۹۴) می رساند نتایج آزمون یاد شده به صورت کارنامه از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۹۵/۰۵/۱۸ از طریق این سایت قابل مشاهده خواهد بود

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید


 

کارنامه آزمون استخدامی

سیستم کارنامه آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۴


نتیجه اولیه آزمون دستیاران دستگاه های اجرایی فردا اعلام می شود

خبرگزاری مهر : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور اسفندماه ۹۴ صبح فردا سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتیجه اولیه آزمون کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور اسفندماه ۹۴ به صورت کارنامه تنظبم و این کارنامه صبح فردا منتشر می شود.
وی افزود: داوطلبان در این آزمون می توانند برای مشاهده و دریافت کارنامه از طریق شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاعات کارت اعتباری اقدام کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: برای شرکت در آزمون دستیاران ستادی دستگاه های جرایی کشور در اسفندماه ۹۴ تعداد ۶ هزار و ۸۴۸ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۷ معادل ۵۱.۲۱ درصد زن و تعداد ۳ هزار و ۳۴۱ نفر معادل ۴۸.۷۹ درصد مرد بودند.
وی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در بعد از ظهر جمعه ۲۱ اسفند در ۳۱ شهر برگزار شد.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد ۶ هزار ۸۴۸ نفر داوطلب که در آزمون ثبت نام کردند تعداد ۵ هزار و ۵۳۲ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱ هزار و ۳۱۶ نفر غایب بودند. در واقع ۸۰.۷۸ درصد حاضر و  ۱۹.۲۲ درصد غایب بودند.
وی یادآور شد: از تعداد حاضرین در جلسه آزمون تعداد ۲ هزار و ۸۶۹ نفر معادل ۵۱.۸۶ درصد زن و ۲ هزار و ۶۶۳ نفر معادل ۴۸.۱۴ درصد مرد بودند.


خبر ۲۶ اسفند ۹۴ – اعلام نتیجه نهایی اولین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای سال ۱۳۹۴

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


نظر سنجی از داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اسفندماه سال ۱۳۹۴

به استحضار می رساند سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون ، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد. براین اساس خواهشمند است نسبت به تکمیل پرسشنامه پیوست اقدام نمایید.

برای شرکت در نظر سنجی اینجا کلیک کنید


 

 

 

خبر ۱۷ اسفند ۹۴: (فعال شد)

دریافت کارت آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور


تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی

 خبرگزاری صدا و سیما:مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: تا صبح امروز سه هزار و ۲۲۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

حسین توکلی با بیان اینکه اطلاعیه جدید این سازمان درباره برخی از کد رشته های جدید در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر شده است افزود: داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است.

توکلی افزود: نخستین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور جمعه ۲۱ اسفند برگزار می شود.


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تمدید مهلت ثبت نام و همچنین برخی شغل محلهای جدید و اصلاحات در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۴

 پیرو اطلاعیه مورخ ۰۴/۱۱/۹۴ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۴، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اصلاحاتی در برخی از شغل محلها و همچنین تعدادی شغل محل جدید علاوه بر شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام به شرح ذیل ارائه می‌گردد. لذا با عنایت به مراتب فوق و به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۴/۱۱/۱۱) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۵ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. بنابراین کلیه متقاضیان ضرورت دارد که تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
الف) تغییرات و اصلاحات در شغل محل ها:
۱- اصلاحات مربوط به شغل محلهای سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری:
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۵۹ (خوشه اموراقتصادی کد ۲۳۷۳) مندرج درصفحه۱۸، از ۲ به۱ نفر اصلاح می گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۴(خوشه امور حقوقی کد ۲۳۶۵) مندرج در صفحه ۲۱، از ۱ به ۴ نفر اصلاح شده و رشته تحصیلی حقوق عمومی کد ۳۱۶۸۶ و رشته تحصیلی حقوق خصوصی کد ۳۰۴۳۱ به رشته‌های تحصیلی مجاز این شغل محل اضافه می گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۷ (خوشه انرژی هسته‌ای ۱ کد ۲۴۱۵) مندرج در صفحه ۲۴، از ۱۷ به ۶ نفر اصلاح شده و همچنین رشته تحصیلی فیزیک هسته ای کد ۳۰۹۶۹ به رشته های تحصیلی مجاز این شغل محل اضافه می گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۸ (خوشه انرژی هسته‌ای ۲ کد ۲۴۱۶) مندرج در صفحه ۲۴، از ۴ به ۲ نفر اصلاح می‌گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۶ (خوشه امور منابع انسانی و تحول اداری کد ۲۴۱۴)، مندرج در صفحه ۱۷، از ۲ به ۳ نفر اصلاح شده و رشته تحصیلی مدیریت استراتژیک کد ۳۱۰۲۳ به رشته‌های تحصیلی مجازاین شغل محل اضافه می‌گردد.
۲- اصلاحات مربوط به شغل محلهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۳۲۰ (خوشه امورپژوهشی کد ۲۴۰۵) مندرج در صفحه ۱۹، از ۱۲ به ۱۰ نفر اصلاح می‌گردد.
–  ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۳۱۸ (خوشه امورفناوری اطلاعات کد ۲۳۶۴) مندرج در صفحه ۲۰، از ۴ به ۲ نفر اصلاح می‌گردد.
– در شغل محل ۱۰۳۱۷ (خوشه امور آمار کد ۲۳۶۲) مندرج در صفحه ۲۰، نام دستگاه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سازمان سنجش آموزش کشور اصلاح می گردد.
۳- ظرفیت پذیرش در شغل محل۱۰۲۷۰ (خوشه اموراقتصادی کد۲۳۷۳) مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی مندرج در صفحه ۱۸، از ۲۱ به ۱۵ نفر اصلاح می‌گردد.
۴- ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۵۶ (خوشه اموربیمه کد ۲۳۷۴) مربوط به بیمه مرکزی ایران مندرج در صفحه ۱۹، از ۷ به ۱ نفر کاهش یافته و محل خدمت آن از آذربایجان شرقی- تبریز به تهران – تهران اصلاح شده و همچنین رشته تحصیلی مدیریت مالی گرایش بیمه کد ۳۲۲۳۸ به رشته‌های تحصیلی مجاز این شغل محل (اموربیمه کد ۲۳۷۴) اضافه می‌گردد.
۵- ظرفیت پذیرش کد شغل محل ۱۰۳۰۶ (خوشه امور حقوقی کد۲۳۶۵) مربوط به وزارت دادگستری مندرج در صفحه ۲۱، از ۱۴ به ۷ نفر اصلاح می گردد.
۶- رشته تحصیلی مدیریت شهری با کد ۳۱۰۶۲ به رشته‌های تحصیلی مجاز خوشه شغلی امور شهری و روستایی (کد ۲۳۷۹) مندرج در صفحه ۱۴ اضافه می گردد.
ب) شغل محل های جدید:
فهرست شغل محل های بیمه مرکزی ایران
تعداد
جنس پذیرش
محل خدمت
خوشه ی شغلی
شغل
کد شغل محل
۳
مرد / زن
تهران-تهران
امور اقتصادی
دستیار امور اقتصادی
۱۰۳۴۲
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۰۴۰۹:حسابداری و امور مالی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۱۰۷۴:مدیریت مالی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۰۴۹:مهندسی صنایع گرایش سیستم های مالی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۰۵۰:مهندسی مالی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۱۷۷:کلیه رشته های تحصیلی مجموعه علوم اقتصادی  کلیه گرایش ها(فوق لیسانس,دکتری)
۳
مرد / زن
تهران-تهران
امور امار
دستیار امور امار
۱۰۳۴۳
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۰۰۲۱:امار بیمه(فوق لیسانس,دکتری)
فهرست شغل محل های سازمان سنجش آموزش کشور
۲
مرد / زن
تهران-تهران
امور فناوری اطلاعات
دستیار امور فناوری اطلاعات
۱۰۳۴۴
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۱۷۶۶:مهندسی فناوری اطلاعات – تمامی گرایشها(فوق لیسانس,دکتری)-۳۱۸۸۷:مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۰۰۹:مدیریت فناوری اطلاعات -کلیه گرایش ها(فوق لیسانس,دکتری)
۲
مرد / زن
تهران-تهران
امورپژوهشی
دستیارامور پژوهشی
۱۰۳۴۵
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۱۷۲۹:پژوهشگری علوم اجتماعی کلیه گرایش ها(فوق لیسانس,دکتری)-۳۱۸۶۶:تحقیقات اموزشی کلیه گرایش ها(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۱۵۵:سنجش و اندازه گیری کلیه گرایشها(فوق لیسانس,دکتری)
فهرست شغل محل های سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری
۲
مرد / زن
تهران-تهران
امور اقتصادی
دستیار امور اقتصادی
۱۰۳۴۶
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۰۴۰۹:حسابداری و امور مالی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۰۴۹:مهندسی صنایع گرایش سیستم های مالی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۰۵۰:مهندسی مالی(فوق لیسانس,دکتری)
۲
مرد / زن
تهران-تهران
اینده پژوهی
دستیاراینده پژوهی
۱۰۳۴۷
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۲۱۵۶:اینده پژوهی(فوق لیسانس,دکتری)
 
فهرست شغل محل های وزارت امور اقتصادی و دارایی
۲
مرد / زن
تهران-تهران
امورمنابع انسانی و تحول اداری
دستیارامورمنابع انسانی و تحول اداری
۱۰۳۴۸
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۱۰۵۲:مدیریت دولتی – کلیه گرایش ها(فوق لیسانس,دکتری)-۳۱۰۵۹:مدیریت سیستم ها(فوق لیسانس,دکتری)-۳۱۰۷۹: مدیریت منابع انسانی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۱۷۶۰:مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۱۴۵:مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۱۴۶: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت منابع انسانی(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۱۴۷:اموزش وبهسازی منابع انسانی (فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۱۴۸:کارافرینی(فوق لیسانس,دکتری)
۱۰۳۴۹
دستیاراموربیمه
امور بیمه
تهران-تهران
مرد/زن
۴
رشته های تحصیلی مجاز: ۳۲۰۵۱ مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه(فوق لیسانس,دکتری)-۳۲۲۳۸مدیریت مالی گرایش بیمه (فوق لیسانس,دکتری)
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 


 

به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی در قالـب دسـتیاران سـتادی و در چـارچوب تصـویب نامـه شـماره ۲۰۶/۴۸۸۹۲ مورخ ۱۳۹۴/۴/۶ شورایعالی اداری با عنوان «ضوابط تامین دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور»، در نظر است تعداد ۹۱۳ نفر از متقاضیان واجد شرایط، از طریق امتحان کتبـی در دو حیطـه عمـومی و تخصصـی، مصـاحبه هـای اسـتخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب گردند. در ادامه توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد.

در بخـش نخسـت، توضـیحاتی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، فرآیند ثبت نام و پذیرش افراد، زمان و نحوه برگزاری آزمون، مواد آزمون و در بخـش دوم، خوشه ها، شغل محل های مربوط به هر دستگاه اجرایی آورده شده است.

شرایط استخدام افرادی می توانند متقاضی استخدام و داوطلب شرکت در این آزمون استخدامی شوند که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی ذیـل را دارا باشند.

الف ) شرایط عمومی

۱. داشتن تابعیت ایران
۲. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
۵. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
۶. نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
۷. نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی
۸. داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانائی برای انجام کاری که استخدام میشوند.

ب) شرایط اختصاصی

۱. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد با حداقل معدل ۱۶ یا مدرک دکتری.
۲. مرتبط بودن رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد با رشته تحصیلی مقطع دکتـری بـرای آندسـته از داوطلبـانی کـه دارای مدرک تحصیلی دکتری می باشند.
۳. تسلط به زبان انگلیسی.
۴. تبصره : داوطلبانی که علاوه بر زبان انگلیسی به زبان های خارجی دیگری تسلط دارند در شـرایط مسـاوی در اولویـت قرار دارند.
۵. تسلط به فناوری های نوین و نرم افزارهای عمومی و تخصصی مربوط.
۶. دارا بودن رتبه کشوری کمتر از ۵۰۰۰ در گروه ریاضی و فیزیک و علوم تجربی و کمتر از ۲۰۰۰ در سایر گـروه هـا در کنکور سراسری کارشناسی که توسط سازمان سنجش برگزار گردیده است.
۷. تبصره: دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری مـورد تاییـد وزارت علـوم، تحقیقـات و فنـاوری (اعـم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی و …)، مجاز به ثبت نام و شرکت در این آزمون می باشند، مشروط بر اینکه فارغ از نوع دانشگاه محل تحصیل در سطح کارشناسی، رتبه های اشـاره شـده در بند “۵” را در کنکور سراسری کارشناسی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور کسب نموده باشند.
۸. حداکثر سن ۴۰ سال تمام .
تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیههای معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال
ب) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه
ج) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانـک هـا و شـرکت هـای تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت هـای دولتـی کـه شـمول قـانون بـر آنهـا مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجـه و کمـک دولـت اسـتفاده مـی کننـد، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشتهانـد، بـه میـزان مـدت خدمت غیر رسمی آنها
تبصره ۳: کارشناسان واجد شرایط رسمی یا پیمانی که در دستگاههای دولتی اشـتغال دارنـد، بـرای احـراز پسـت هـای دسـتیاری در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، می توانند در این رقابت شرکت نمایند. بدیهی است در صورت پذیرفته شدن افراد مذکور در شغل – محل های سایر دستگاه های اجرایی، انتقال آن ها با رعایت مفاد ماده ۱۲۱ قانون مدیریت خـدمات کشـوری و آیـین نامـه اجرایی آن با همان وضعیت استخدامی (رسمی یا پیمانی ) امکان پذیر بوده و در این حالت مسئولیت اخذ موافقت دستگاه اجرایـی مبـدا بر عهده داوطلب پذیرفته شده میباشد.

تذکرمهم: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخـرین روز ثبت نام (۱۳۹۴/۱۱/۱۲) و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (۱۳۹۴/۱۱/۵) میباشد.

 

سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ٩۴

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

ثبت نام در آزمون

داوطلبان استخدام با توجه به شرایط احراز اعلام شده، مجاز به انتخاب یک خوشه شغلی بوده و جمعاً درصورت امکان، میتواننـد تـا چهار «شغل محل» در داخل خوشه شغلی انتخابی خود در تقاضانامه ثبتنامی درج نمایند. مراحل ثبت نام به شرح زیر می باشد:
۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
۲- فایل عکس اسکن شده. داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسـال از طریـق برنامه ثبتنام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۳ در ۴ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد.
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ باشد. – حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. – حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم اسـت از اصـل عکس و مطابق با توضیحات فوق اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کـافی نـت هـا انجـام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگـری بـه جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فـرد بـه عنـوان متخلـف تلقـی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام بصورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۴/۱۱/۵ لغایت دوشنبه مورخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ انجام خواهـد پـذیرفت.متقاضـیان واجد شرایط می بایست به پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعـه و پـس از پرداخـت مبلـغ ۲۹۰/۰۰۰ (دویست و نود هزار) ریال به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت بـه تکمیـل فـرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. (ایثارگران۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ مزبور معاف می باشند).
تبصره ۱ : با توجه به الزام پرداخت مبلغ مذکور به علت ثبت نام اینترنتی، ایثارگران واجد شرایط میبایست مبلغ مذکور را واریز و پس از هماهنگی و تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران، مبلغ واریزی به ایشان قابل استرداد خواهد بود.
تبصره ۲: داوطلبانی که قبلاً در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۴ (زمـان ثبـتنـام از تاریخ ۹۴/۱۰/۲۰ لغایت ۹۴/۱۱/۲) ثبتنام نمودهاند، در صورت تمایل بـرای ثبـت نـام در ایـن آزمـون، مبلـغ ۲۰۰/۰۰۰ (دویست هزار) ریال بصورت اینترنتی پرداخت خواهند نمود.
– لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمیگردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت بـه ثبـت نـام اقـدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد. صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:
– مدرک تحصیلی اعلام شده در هنگام ثبت نام – کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)
– کارت ملی – شناسنامه
– مدارک دال بر ایثارگری (ویژه ایثارگران)
– مدارک دال بر معلولیت عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی) (ویژه معلولین)

دستورالعمل نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام آزمون

۱- در ردیفهای۲ ،۱ و۳، داوطلب باید در محل مورد نظر نام، نام خانوادگی (فامیلی) و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وخوانا وارد نماید. (ازبکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود).
۲- در ردیف ۴، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست درمحل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
۳-در ردیف ۵، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد میباشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
۴- درردیف۶، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
۵- در ردیف ۷: داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید (ملاک محاسبه سن داوطلبان اولین روز ثبتنام (۹۴/۱۱/۵) میباشد).
۶- در ردیف ۸: داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
۷- در ردیف ۹ و ۱۰: داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره۲ مندرج درصفحه ۱۰ مشخص و در این محل درج نماید.
۸- در ردیف ۱۱: داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها ، دین خود را مشخص نماید.
۹- در ردیف ۱۲:داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند. (ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت یا معافیت دائم آخرین روز مهلت ثبت نام (۹۴/۱۱/۱۲) می باشد).
۱۰- در ردیف ۱۳: داوطلب معلول می بایست نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها را علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ به نشانی این سازمان (تهران، صندوق پستی: ۱۵۸۷۵-۱۳۶۵) ارسال نماید.
۱۱- درردیف ۱۴: داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی میباشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
۱۲- درردیف ۱۵: داوطلبان چپ دست می بایست این مربع را علامتگذاری نمایند.
۱۳- درردیف ۱۶: داوطلب می بایست گروه و رتبه مقطع کارشناسی خود را در این بند تکمیل نماید.
۱۴-در ردیف ۱۷: داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه وضعیت ایثارگری خود را در این بند علامتگذاری نماید.
۱۵- در ردیف ۱۸: داوطلب میبایست مشخصات و سوابق تحصیلی خود را در این بند تکمیل نماید.
۱۶-در ردیف ۱۹: داوطلب باید خوشه شغلی خود را در این بند درج نماید. (بر اساس جدول شماره ۱ مندرج در صفحات ۵-۷)
۱۷-در ردیف ۲۰: داوطلب میبایست کد شغل محل انتخابی خود را در این قسمت درج نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
۱۸-در ردیف ۲۱: داوطلب میبایست تجربه کاری مرتبط با خوشه شغلی انتخابی خود را در این بند علامتگذاری نماید.
۱۹- در ردیف ۲۲: داوطلب می بایست در صورت داشتن سوابق پژوهشی بند مربوطه را علامتگذاری نماید. ۲۰- در ردیف ۲۳: داوطلب میبایست میزان تسلّط خود به زبان انگلیسی را در این بند علامتگذاری نماید.
۲۱- در ردیف ۲۴: داوطلب می بایست کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۲ مندرج در صفحه ۱۰ مشخص و در این محل درج نماید. همچنین آدرس دقیق پستی و کدپستی دقیق خود را که یک عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
۲۲- در ردیف ۲۵: داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر و شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید. ۲۳- در ردیف ۲۶: داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.

تذکرات

الف : با توجه به اینکه مدارک متقاضیان توسط دستگاه اسـتخدام کننـده، پـس از تعیـین نمـرات داوطلبـان در آزمـون عمـومی و تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورت وجود نقص در مدارک فوقالذکر و یا در صورتی که مدارک داوطلبـان مغـایر بـا شـرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتنامی باشد در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیـه، مصـاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرایند جذب و بکارگیری حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
ب : داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گـرایش رشـته تحصیلی آن ها به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصـیلی، رشـته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند.
ج: هرجا در شرایط احراز اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بـوده و هـر جا رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته (سا یت ا یران استخدام) تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهـد بـود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبتنام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبتنام در شغل محـل هـایی کـه واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

مواد آزمون

به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات تخصصی داده خواهد شد.
الف) مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱- فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L) 2- زبان و ادبیات فارسی
۳- معارف اسلامی
۴- زبان انگلیسی ـ عمومی
۵- هوش و توانمندیهای ذهنی

سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ٩۴

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

ب) مواد آزمون حیطه تخصصی متناسب با هر یک از خوشه های شغلی طراحی خواهد شد. مواد آزمون هر یک از خوشه های شغلی به شرح جدول زیر می باشد:

توجه

-کلیه دروس عمومی و اختصاصی با ضریب یک محاسبه و اعمال خواهند شد.
– آزمون به صورت چهارگزینهای و با احتساب یکسوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
– اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد

فرآیند انتخاب متقاضیان و چگونگی اعلام نتیجه

انتخاب داوطلبین در سه مرحله صورت میگیرد. این مراحل عبارتند از:

الف) آزمون کتبی

شرط اولیه انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی برای انجام مصاحبه استخدامی، کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی بـا مطـابق شرایط ذیل میباشد:
– پس از برگزاری آزمون کتبی، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی با وزن برابر محاسـبه و براسـاس مجمـوع نمرات بدست آمده و با در نظر گرفتن حد نصاب هر شغل محل فهرست افراد پذیرفته شده در آزمون کتبی اعلام خواهد شد.
– حد نصاب آزمون کتبی، کسب حداقل ۵۰ درصد مجموع نمرات حیطه های عمومی و تخصصی آزمون در هر شغل محل می باشد.
توجه ۱: پس از تعیین حد نصاب در هر آزمون، داوطلبان فاقد حدنصاب از سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه ای جهت اطلاع از وضعیت علمی این گروه از داوطلبان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برای آنها صادر خواهد شد.
توجه ۲: کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون مشترک فراگیر هیچ گونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.

ب) مصاحبه های استخدامی

در این مرحله داوطلبان دارای حدنصاب براساس انتخاب های خود جهت انجام مصاحبه هـای اسـتخدامی بـه دسـتگاههای اجرایـی انتخابی، معرفی میشوند. معرفی افراد با در نظر گرفتن شغل محل های انتخابی و بر اسـاس مجمـوع نمـره آزمـون کتبـی و سـوابق آموزشی، پژوهشی و مهارتی صورت می پذیرد. به داوطلبان در صورت ارائه مدارک معتبر در هر یک از موارد زیر، امتیـازاتی تعلـق و مبنای انتخاب نهایی قرار خواهد گرفت:
– دارا بودن تجربه کاری مرتبط با شغل- محل انتخابی در بخش دولتی یا غیر دولتی و یا هر دو (به ازای هر سال ۲ نمره و سقف نمرات ۲۰ نمره) – دارا بودن گواهینامه های مهارت مرتبط با شغل
– محل انتخابی که مورد تائید نهادهای رسـمی و قـانونی ملـی و بـین المللـی باشد (با ازای هر گواهینامه ۱ نمره و سقف نمرات ۱۵ نمره). دارندگان گواهینامه های مربوط به ثبت اختراع، انجـام طرحهـای پژوهشی، مقالات منتشر شده در مجلات معتبر و کتاب های دارای شاپا، نیز میتوانند از امتیازات این شاخص استفاده نمایند.
– به دارندگان مدارک بین المللی زبان نظیر GRE ،TOLIMO ،TOEFL ،IELTS و …، در صورتی که حداقل پنجاه درصد از نمره کل این آزمون ها را کسب نموده باشند، از ۳ تا ۵ امتیاز تعلق خواهد گرفت.
– آشنایی با مقررات اداری، مالی، محاسباتی و برنامه ریزی مرتبط با حوزه کاری مورد تقاضا حداکثر به میزان ۱۰ امتیاز. توجه: شایستگی های عمومی و تخصصی مرتبط با حوزه کاری در مصاحبههای استخدامی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

ج) گزینش

۱- پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد اصلی به گزینش براساس مجمـوع نمـرات مکتسـبه، بـه تعـداد یـک برابـر ظرفیت پذیرش، به ترتیب نمره فضلی خواهد بود.

امتیازات و سهمیه های قانونی

ایثارگران و معلولینی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی استخدام منـدرج در ایـن آگهـی مـی باشـند، در صـورت دارا بـودن شایستگیهای عمومی و تخصصی هر یک از شغل محل های انتخابی با رعایت سقف های قانونی به شرح زیـر، در اولویـت اسـتخدام قرار دارند:
– ۲۵ درصد سهمیه ها، به جانبازان، و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسر شهداء و فرزندان و همسر جانبـازان بیسـت و پـنج درصـد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسر آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت با تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص می یابد. ایـن قبیل افراد می بایست در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام و شغل محل های مورد تقاضای خود را انتخاب نمایند.
– پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و همسر و فرزندان جانبازان زیر ۲۵% و همسران و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصـاص دارد. مشـمولین ایـن بنـد براساس آگهی استخدام در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت.
– تبصره یک: استخدام مازاد بر ۳۰% سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
– تبصره دو: ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صـورت ارائـه تصـویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
– تبصره سه: در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله (عضو خانواده جانباز از کارافتاده کلی، غیر قادر به کـار قیـد گـردد) در غیراینصورت این افراد نمی توانند از مزایای مزبور استفاده نمایند. – معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمـره مکتسـبه از ۳% سـهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

جدول شماره ۱ـ کد و عناوین خوشه های شغلی و مواد آزمون هر یک از آنها

 کد خوشه  نام خوشه  مواد آزمون شغلها
 ۲۳۵۹  امور جوانان مبانی جامعه شناسی ـ اصول و مبانی روانشناسی ـ اصول مدیریت ـ جامعه- دستیار امور جوانان شناسی جوانان ـ جامعه شناسی ورزش  دستیار امور جوانان
 ۲۳۶۰  امور ورزش  مبانی تربیت بدنی ـ فیزیولوژی ورزشی ـ سنجش و اندازهگیری در تربیت بدنی ـ   مبانی مدیریت و سازمانهای ورزشی  دستیار امور ورزشی
 ۲۳۶۱  امور فرهنگی  جامعه شناسی فرهنگی ـ نظریه های جامعه شناسی ـ نظریه ها و مکاتب مردم ـ برنامه ریزی امور فرهنگی  دستیار امور فرهنگی شناسی
 ۲۳۶۲  امور آمار  روشهای آماری ـ احتمال (مبانی احتمال و احتمال ۱) ـ رگرسیون ۱ ـ روش-  امور آمار های چند متغیره گسسته ـ نمونه گیری ۱  دستیار امور امار
 ۲۳۶۳  امور اموزشی  مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ـ روش تحقیق و آمار ـ تئوریهای مدیریت امور اموزشی  (رفتار سازمانی، منابع انسانی، اصول مدیریت ) ـ سنجش و ارزشیابی آموزشی  دستیار امور اموزشی
 ۲۳۶۴  امور فنّاوری اطلاعات  مهندسی فنّاوری اطلاعات ـ پایگاه داده ها ـ شبکه های کامپیوتری و امنیت  امور فنّاوری اطلاعات شبکه ـ زبانهای برنامه نویسی ـ ساختمان داده ها  دستیار امور فّناوری اطلاعات
 ۲۳۶۵  امورحقوقی  حقوق مدنی ـ حقوق تجارت ـ حقوق اداری ـ حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال) ـ آیین دادرسی مدنی و کیفری ـ حقوق بین الملل عمومی ـ حقوق مالکیت فکری  دستیار امور حقوقی
 ۲۳۶۶  امور تجهیزات کشاورزی  مکانیزاسیون کشاورزی ـ ماشینهای کشاورزی ـ طرح آزمایشهای کشاورزی ـ آمار و احتمالات ـ زراعت عمومی ـ موتور و تراکتور  دستیار تجهیزات کشاورزی
 ۲۳۶۷  امور اقتصاد کشاورزی  اقتصاد کشاورزی ـ اقتصاد خرد و کلان ـ ترویج و آموزش کشاورزی ـ مدیریت و تعاون روستایی ـ توسعه کشاورزی و عمران روستایی ـ آمار و احتمالات ـ اصول مدیریت بازاریابی  دستیار امور اقتصاد کشاورزی
 ۲۳۶۸  امور منابع طبیعی  تکثیر و پرورش آبزیان ـ صید و بهرهبرداری آبزیان ـ مرتعداری ـ آبخیزداری ـ  جنگل شناسی و اکولوژی جنگل ـ صنایع چوب، خمیر و کاغذ  دستیار امور منابع طبیعی
 ۲۳۶۹  امور سیاسی  نظریه های روابط بین الملل ـ اندیشه های سیاسی اسلام، ایران و غرب ـ جامعه-  شناسی سیاسی ـ سازمانهای بین المللی ـ مطالعات منطقه ای  دستیار امور سیاسی
 ۲۳۷۰  امور میراث فرهنگی  مبانی نظری مرمت ـ تاریخ، فرهنگ و هنر ایران و جهان ـ فن شناسی و آسیب-  شناسی آثار، بناها، محوطه ها و مجموعه ها  دستیار امور میراث فرهنگی
 ۲۳۷۱  امور گردشگری  تاریخ هنر و فرهنگ ایران و جهان ـ آشنایی با هنرهای سنتی ـ تحلیل رفتارهای جهانگردی و تعامل فرهنگی ـ اصول مدیریت و بازاریابی خدمات ـ اقتصاد جهانگردی ـ برنامه ریزی و توسعه جهانگردی  دستیار امور گردشگری
 ۲۳۷۲  امور صنایع دستی  آشنایی با فرهنگ، هنر و ادبیات ایران و جهان ـ آشنایی با هنرهای سنتی ـ   روشهای نوین حفاظت و مرمت ـ علم مواد و مصالح  دستیار امور صنایع دستی
 ۲۳۷۳  امور اقتصادی  تئوریهای حسابداری ـ تئوریهای مدیریت ـ حسابداری مالی ـ اقتصاد خرد و   کلان ـ آمار و اقتصادسنجی  دستیار امور اقتصادی
 ۲۳۷۴  امور بیمه  صول و کلیات بیمه های بازرگانی ـ بیمه های اموال ـ بیمه های اشخاص ـ قوانین  و مقررات بیمه های بازرگانی ـ بیمه های اتکائی ـ اقتصاد خرد و کلان  دستیار امور بیمه
 ۲۳۷۵  امور محیط زیست  آلودگی های محیط زیست ـ شناخت و حفاظت محیط زیست ـ خاکشناسی مناطق خشک ـ حفاظت خاک و آبخیزداری ـ رابطه آب، خاک و گیاه ـ اکولوژی و اکولوژی حیاتوحش ـ اقتصاد منابع تجدید پذیر  دستیار محیط زیست
 ۲۳۷۶  امور کشاورزی  ژنتیک و اصلاح نباتات ـ تغذیه دام و طیور و اصلاح دام ـ ترویج و آموزش کشاورزی و جامعه روستایی ـ اصول باغبانی و فیزیولوژی پس از برداشت ـ سیستمهای آبیاری و مهندسی زهکشی ـ رابطه آب و خاک و گیاه  دستیار امور کشاورزی
 ۲۳۷۷  امور ارتباطات  مخابرات ۱ و ۲ ـ شبکههای کامپیوتری ـ شبکههای ارتباطات سیار ـ شبکه های  مخابراتی کشور  دستیار امور ارتباطات
 ۲۳۷۸  امور امنیتی  مبانی نظری امنیت ـ امنیت در قرآن و سنّت ـ اصول و مبانی پدافند غیرعامل در امنیت ملّی ـ مبانی جاسوسی و ضد جاسوسی  دستیار امور امنیتی
 ۲۳۷۹  امور شهری و روستایی  برنامه ریزی شهری ـ برنامه ریزی روستایی ـ جغرافیای سیاسی ـ جامعه شناسی شهری ـ جامعه شناسی روستایی ـ توسعه روستایی  دستیار امور شهری و روستایی
 ۲۴۰۵  امور پژوهشی  روش تحقیق پیشرفته ـ سنجش و اندازه گیری ـ آمار پیشرفته ـ تکنیکهای  خاص تحقیق  دستیار امور پژوهشی
 ۲۴۰۶  امور صنایع  کنترل تولید و موجودی ها و برنامه ریزی تولید ـ برنامه ریزی و کنترل پروژه ـ طرح ریزی واحدهای صنعتی و طراحی سیستمهای صنعتی ـ اصول مدیریت و تئوری سازمان  دستیار امور صنایع
 ۲۴۰۷  امور معدن  زبان تخصصی ـ تحقیق در عملیات ـ مدیریت ریسک ـ اصول اکتشاف و  استخراج  دستیار امور معدن
 ۲۴۰۸  امور تجارت  مدیریت بازاریابی جهانی ـ مدیریت برند ـ بازاریابی عمومی ـ تئوریهای  مدیریت پیشرفته ـ رفتار مصرف کننده ـ تجارت بین الملل  دستیار امور تجارت
 ۲۴۰۹   امور فنّاوری  سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) ـ مدیریت تولید ـ ارزیابی تکنولوژی ـ  پیش بینی تکنولوژی ـ تکنولوژی و توسعه  دستیار امور فنّاوری
 ۲۴۱۰  امور آب  مکانیک جامدات ـ مکانیک خاک و بناهای آبی ـ مهندسی تصفیه آب و فاضلاب  ـ هیدرولوژی مهندسی ـ مکانیک سیالات و هیدرولیک  دستیار امور آب
 ۲۴۱۱  امور عمرانی  مکانیک جامدات ـ مکانیک خاک و پی سازی ـ اصول مهندسی زلزله ـ طراحی  سازه های بتنی و فولادی ـ مکانیک سیالات و هیدرولیک  دستیار امور عمرانی
 ۲۴۱۲  امور برق و انرژی  مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ـ الکترونیک ۱ و ۲ ـ الکترومغناطیس ـ ماشینهای  الکتریکی ۱ و ۲  دستیار امور برق و انرژی
 ۲۴۱۳  امور بهداشت و درمان  آمار و روش تحقیق ـ اپیدمیولوژی ـ علوم پایه پزشکی ـ بهداشت عمومی و ارتقای سلامت ـ اخلاق پزشکی و حرفهای دستیار امور بهداشت و درمان
 ۲۴۱۴  امور منابع انسانی و تحول اداری  منابع انسانی و رفتار سازمانی ـ تئوریهای مدیریت ـ آمار و روش تحقیق ـ مدیریت تحول ـ برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک  دستیار امور منابع انسانی و تحول اداری
 ۲۴۱۵  انرژی هسته ای ۱  فیزیک هسته ای ـ فیزیک بهداشت ـ فیزیک راکتور ـ انتقال حرارت هسته ای  دستیار انرژی هسته ای ۱
 ۲۴۱۶  انرژی هسته ای ۲  ترمودینامیک ـ طراحی راکتور ـ انتقال حرارت ـ انتقال جرم ـ مکانیک سیالات   ـ کنترل فراینده  دستیار انرژی هسته ای ۲
 ۲۴۱۷  امور ارتباطات اجتماعی  صول و مبانی روابط عمومی ـ اصول روزنامه نگاری ـ جامعه شناسی ارتباطات ـ مبانی و نظریه های جامعه شناسی  دستیار ارتباطات اجتماعی
 ۲۴۱۸  ایمنی و روابط کار  یمنی در صنعت ـ بیماریهای شغلی و کلیات بهداشت کار ـ ایمنی ساختمان ـ  قانون کار و روابط ـ حوادث ناشی از کار  دستیار ایمنی و روابط کار
 ۲۴۱۹  آینده پژوهی  روشها و ابزارهای آینده پژوهی ـ مدیریت و تفکر استراتژیک ـ تئوریهای  آینده پژوهی مدیریت ـ سیاست علم و فنّاوری  دستیار آینده پژوهی
 ۲۴۲۰  کارآفرینی  تئوریهای کارآفرینی ـ تحلیل محیط کسب و کار ـ مبانی سازمان و مدیریت ـ   آمار و روش تحقیق  دستیار کارآفرینی
 ۲۴۲۴  امور اجتماعی  نظریههای جامعهشناسی ـ روش تحقیق و آمار ـ اصول و مبانی مدیریت ـ  بررسی مسایل اجتماعی ایران  دستیار امور اجتماعی

جدول شماره ۲- کد و نام استان، نام و کد شهرستان

کد و نام استان نام و کد شهرستان
۱۰ آذربایجان شرقی آذرشهر (۱۰۰۱)، اسکو (۱۰۰۵)، اهر (۱۰۰۶)، بستان آباد (۱۰۰۹)، بناب (۱۰۱۰)، تبریز (۱۰۱۲)، جلفا (۱۰۱۴)، چاراویماق (۱۰۱۶)، خداآفرین (۱۰۲۵)، سراب (۱۰۱۷)، شبستر (۱۰۲۱)، عجب شیر (۱۰۲۳)، کلیبر (۱۰۲۶)، مراغه (۱۰۲۸)، مرند (۱۰۲۹)، ملکان (۱۰۳۲)، میانه (۱۰۳۶)، ورزقان (۱۰۳۸)، هریس (۱۰۴۰) و هشترود (۱۰۴۱).
۱۱ آذربایجان غربی ارومیه (۱۱۰۴)، اشنویه (۱۱۰۶)، بوکان (۱۱۰۹)، پلدشت (۱۱۱۱)، پیرانشهر (۱۱۱۳)، تکاب (۱۱۱۵)، چالدران (۱۱۱۷)، چایپاره (۱۱۱۹)، خوی (۱۱۲۳)، سردشت (۱۱۲۴)، سـلماس (۱۱۲۷)، شاهین دژ (۱۱۲۹)، شوط (۱۱۳۱)، ماکو (۱۱۳۳)، مهاباد (۱۱۳۵)، میاندوآب (۱۱۳۸) و نقده (۱۱۴۰).
۱۲ اردبیل اردبیل (۱۲۰۲)، بیله سوار (۱۲۰۵)، پارس آباد(۱۲۰۸)، خلخال (۱۲۱۱)، سرعین (۱۲۰۱)،کوثر(۱۲۱۳)،گرمی (۱۲۱۵)، مشگین شهر(۱۲۱۹)، نمین (۱۲۲۲) و نیر(۱۲۲۵)
۱۳ اصفهان آران وبیدگل (۱۳۰۲)، اردستان (۱۳۰۴)، اصفهان (۱۳۱۰)، برخوار (۱۳۱۲)، بویین میاندشت (۱۳۲۵)، تیران وکرون (۱۳۱۴)، چادگان (۱۳۱۶)، خمینـی شـهر (۱۳۱۷)، خوانسـار ،(۱۳۲۹) فلاورجـان ،(۱۳۲۷) فریدونشـهر ،(۱۳۲۶) فریـدن ،(۱۳۲۴) شهرضـا ،(۱۳۲۲) شاهین شهرومیمه ،(۱۳۲۰) سمیرم ،(۱۳۲۱) دهاقان ،(۱۳۴۰) خوروبیابانک ،(۱۳۱۸) کاشان (۱۳۳۲)، گلپایگان (۱۳۳۴)، لنجان (۱۳۳۶)، مبارکه (۱۳۳۸)، نائین (۱۳۴۱)، نجف آباد (۱۳۴۲) و نطنز (۱۳۴۵).
۴۰ الـبرز اشتهارد (۴۰۰۷)، ساوجبلاغ (۴۰۰۳)، طالقان (۴۰۰۵)، فردیس (۴۰۱۲)، کرج (۴۰۰۸) و نظرآباد (۴۰۱۰)
۱۴ ایلام آبدانان (۱۴۰۳)، ایلام (۱۴۰۵)، ایوان (۱۴۰۷)، بدره (۱۴۰۸)، درهشهر (۱۴۱۰)، دهلران (۱۴۱۲)، سیروان (۱۴۱۴)، چرداول (۱۴۱۵)، ملکشاهی (۱۴۱۹) و مهران (۱۴۱۸).
۱۵ بوشهر بوشهر (۱۵۰۲)، تنگستان (۱۵۰۴)، جم (۱۵۰۶)، دشتستان (۱۵۱۱)، دشتی (۱۵۱۴)، دیر (۱۵۱۶)، دیلم (۱۵۱۸)، عسلویه (۱۵۱۹)، کنگان (۱۵۲۰) و گناوه (۱۵۲۲).
۱۶ تهران اسلامشهر (۱۶۰۲)، بهارستان (۱۶۱۰)، پاکدشـت (۱۶۰۴)، پـردیس (۱۶۱۶)، پیشـوا (۱۶۳۳)، تهـران (۱۶۰۷)، دماونـد (۱۶۰۹)، ربـاط کـریم (۱۶۱۲)، ری (۱۶۱۵)، شـمیرانات ۱۶ تهران (۱۶۲۰)، شهریار (۱۶۲۴)، فیروزکوه (۱۶۲۷)، قدس (۱۶۲۳)، قرچک (۱۶۳۵)، ملارد (۱۶۲۵) و ورامین (۱۶۳۶).
۱۷ چهارمحال و بختیاری اردل (۱۷۰۱)، بروجن (۱۷۰۵)، بن (۱۷۰۶)، سامان (۱۷۰۷)، شهرکرد (۱۷۰۹)، فارسان (۱۷۱۰)، کوهرنگ (۱۷۱۲)، کیار (۱۷۱۳) و لردگان (۱۷۱۷)
۱۸ خراسان جنوبی بشرویه (۱۸۱۰)، بیرجند (۱۸۰۲)، خوسف (۱۸۰۱)، درمیان (۱۸۰۵)، زیرکوه (۱۸۱۳)، سرایان (۱۸۰۷)، سربیشه (۱۸۰۸)، طبس (۱۸۲۵)، فـردوس (۱۸۱۱)، قائنـات (۱۸۱۵) و ۱۸ خراسان جنوبی نهبندان (۱۸۱۸).
۱۹ خراسان رضوی باخرز (۱۹۰۸)، بجستان (۱۹۰۱)، بردسکن (۱۹۰۵)، بینالود (۱۹۰۶)، تایباد (۱۹۰۹)، تربت جام(۱۹۱۶)، تربت حیدریه (۱۹۲۲)، جغتای (۱۹۲۳)، جوین (۱۹۲۶)، چناران (۱۹۲۸)، خلیل آباد (۱۹۳۰)، خواف (۱۹۳۴)، خوشاب (۱۹۴۱)، داورزن (۱۹۴۲)، درگز (۱۹۳۷)، رشتخوار (۱۹۴۰)، زاوه (۱۹۲۰)، سبزوار (۱۹۴۵)، سرخس (۱۹۴۷)، فریمان (۱۹۴۹)، فیروزه (۱۹۱۲)، قوچان (۱۹۵۱)، کاشمر (۱۹۵۳)، کلات (۱۹۵۵)، گناباد (۱۹۵۷)، مشهد (۱۹۶۰)، مه ولات (۱۹۶۲) و نیشابور (۱۹۶۵)
۲۰ خراسان شمالی اسفراین (۲۰۰۲)، بجنورد (۲۰۰۵)، جاجرم (۲۰۰۸)، رازوجرگلان (۲۰۰۳)، شیروان (۲۰۱۱)، فاروج (۲۰۱۳)، گرمه (۲۰۱۷) و مانه و سملقان (۲۰۱۶)
۲۱ خوزستان آبادان (۲۱۰۲)، آغاجاری (۲۱۲۱)، امیدیه (۲۱۰۴)، اندیکا (۲۱۰۷)، اندیمشک (۲۱۰۹)، اهواز (۲۱۱۲)، ایـذه (۲۱۱۵)، بـاغملـک (۲۱۱۷)، بـاوی (۲۱۱۰)، بندرماهشـهر (۲۱۲۰)، بهبهـان ،(۲۱۴۰) شوشـتر ،(۲۱۳۸) شـوش ،(۲۱۳۵) شـادگان ،(۲۱۳۴) رامهرمـز ،(۲۱۳۲) رامشـیر ،(۲۱۳۱) دشـتآزادگـان ،(۲۱۲۹) دزفول ،(۲۱۲۵) خرمشهر ،(۲۱۱۱) حمیدیه ،(۲۱۲۴) کارون (۲۱۶۶)، گتوند (۲۱۴۲)، لالی (۲۱۴۴)، مسجدسلیمان (۲۱۴۶)، هفتگل (۲۱۴۸)، هندیجان (۲۱۵۰) و هویزه (۲۱۵۱).
۲۲ زنجان ابهر (۲۲۰۲)، ایجرود (۲۲۰۴)، خدابنده (۲۲۰۸)، خرمدره (۲۲۰۹)، زنجان (۲۲۱۲)، سلطانیه (۲۲۰۱)، طارم (۲۲۱۴) و ماهنشان (۲۲۱۶).
۲۳ سمنان آرادان (۲۳۰۹)، دامغان (۲۳۰۲)، سمنان (۲۳۰۴)، شاهرود (۲۳۰۷)، گرمسار (۲۳۱۱)، مهدی شهر (۲۳۱۳) و میامی (۲۳۰۸)
۲۴ سیستان و بلوچستان ایرانشهر (۲۴۰۳)، چاه بهار (۲۴۰۶)، خاش (۲۴۰۸)، دلگان (۲۴۱۱)، زابل (۲۴۱۴)، زاهدان (۲۴۱۸)، زهک (۲۴۲۲)، سراوان (۲۴۲۵)، سـرباز (۲۴۲۹)، سـیب سـوران (۲۴۳۰)، فنـوج (۲۴۳۷)، قصرقند (۲۴۳۸)، کنارک (۲۴۳۳)، مهرستان (۲۴۱۶)، میرجاوه (۲۴۱۹)، نیکشهر (۲۴۴۰)، نیمروز (۲۴۴۶)، هامون (۲۴۴۸) و هیرمند (۲۴۳۵).
۲۵ فارس آباده (۲۵۰۱)، ارسنجان (۲۵۰۲)، استهبان (۲۵۰۴)، اقلید (۲۵۰۷)، بوانات (۲۵۰۹)، پاسارگاد(۲۵۱۰)، جهرم(۲۵۱۵)، خرامه (۲۵۸۱)، خرمبید (۲۵۱۶)، خنج (۲۵۱۹)،داراب (۲۵۲۲)، رستم (۲۵۲۴)، زریندشت (۲۵۲۶)، سپیدان (۲۵۲۸)، سروستان (۲۵۳۱)، شیراز (۲۵۳۶)، فراشبند (۲۵۳۸)، فسـا (۲۵۴۱)، فیروزآبـاد(۲۵۴۳)، قیروکـارزین (۲۵۴۶)،کـازرون (۲۵۵۱)،کـوار (۲۵۳۵)،گراش (۲۵۵۷)، لارستان (۲۵۵۸)، لامرد(۲۵۶۱)، مرودشت (۲۵۶۵)، ممسنی (۲۵۶۸)، مهر(۲۵۷۱) و نیریز(۲۵۷۶)
۲۶ قزوین آبیک (۲۶۰۲)، آوج (۲۶۰۶)، البرز (۲۶۰۴)، بوئین زهرا (۲۶۱۰)، تاکستان (۲۶۱۴) و قزوین (۲۶۱۹).
۲۷ قم قم (۲۷۰۴).
۲۸ کردستان بانه (۲۸۰۲)، بیجار (۲۸۰۷)، دهگلان (۲۸۰۹)، دیواندره (۲۸۱۲)، سروآباد (۲۸۱۴)، سقز (۲۸۱۷)، سنندج (۲۸۱۹)، قروه (۲۸۲۲)، کامیاران (۲۸۲۳) و مریوان (۲۸۲۷).
۲۹ کرمان ارزوئیه (۲۹۰۱)، انار (۲۹۱۵)، بافت (۲۹۰۳)، بردسیر (۲۹۰۵)، بم (۲۹۰۸)، جیرفت (۲۹۱۲)، رابر (۲۹۰۲)، راور (۲۹۱۴)، رفسـنجان (۲۹۱۸)، رودبـارجنوب (۲۹۲۱)، ریگـان ،(۲۹۴۲) کوهبنـان ،(۲۹۴۰) کرمان ،(۲۹۳۴) قلعه گنج ،(۲۹۰۷) فهرج ،(۲۹۴۳) فاریاب ،(۲۹۳۲) عنبرآباد ،(۲۹۲۹) شهربابک ،(۲۹۲۷) سیرجان ،(۲۹۲۴) زرند ،(۲۹۲۳) کهنوج (۲۹۴۴)، منوجان (۲۹۴۶) و نرماشیر (۲۹۰۹).
۳۰ کرمانشاه اسلام آبادغرب (۳۰۰۲)، پاوه (۳۰۰۴)، ثلاث باباجانی (۳۰۰۷)، جـوانرود (۳۰۰۹)، دالاهـو (۳۰۱۱)، روانسـر (۳۰۱۳)، سـرپل ذهـاب (۳۰۱۴)، سـنقر (۳۰۱۶)، صـحنه (۳۰۱۸)، ۳۰ کرمانشاه قصرشیرین (۳۰۲۰)، کرمانشاه (۳۰۲۴)، کنگاور (۳۰۲۵)، گیلان غرب (۳۰۲۷) و هرسین (۳۰۲۹).
۳۱ کهگیلویه و بویراحمد باشت (۳۱۱۵)، بویراحمد (۳۱۰۳)، بهمئی (۳۱۰۵)، چرام (۳۱۱۰)، دنا (۳۱۰۸)، کهگیلویه (۳۱۱۴)، گچساران (۳۱۱۶) و لنده (۳۱۱۳).
۳۲ گلستان آزادشهر (۳۲۰۲)، آققلا (۳۲۰۳)، بندرگز (۳۲۰۵)، ترکمن (۳۲۰۸)، رامیـان (۳۲۱۰)، علـیآبـاد (۳۲۱۲)، کردکـوی (۳۲۱۳)، کلالـه (۳۲۱۵)، گـالیکش (۳۲۲۲)، گرگـان ۳۲ گلستان (۳۲۱۷)، گمیشان (۳۲۰۷)، گنبدکاووس (۳۲۱۹)، مراوه تپه (۳۲۲۱) و مینودشت (۳۲۲۳).
۳۳ گیلان آستارا (۳۳۰۲)، آستانهاشرفیه (۳۳۰۴)، املش (۳۳۰۶)، بندرانزلی (۳۳۰۷)، رشـت (۳۳۱۳)، رضوانشـهر (۳۳۱۵)، رودبـار (۳۳۱۹)، رودسـر (۳۳۲۳)، سـیاهکل (۳۳۲۵)، ۳۳ گیلان شفت (۳۳۲۷)، صومعه سرا (۳۳۲۹)، طوالش (۳۳۳۴)، فومن (۳۳۳۶)، لاهیجان (۳۳۳۸)، لنگرود (۳۳۴۱) و ماسال (۳۳۴۳)
۳۴ لرستان ازنا (۳۴۰۲)، الیگودرز (۳۴۰۵)، بروجرد (۳۴۰۷)، پلدختر (۳۴۰۸)، خرمآباد (۳۴۱۳)، دلفان (۳۴۱۵)، دورود (۳۴۱۷)، دوره (۳۴۱۸)، رومشکان (۳۴۲۴)، سلسـله (۳۴۲۲) ۳۴ لرستان و کوهدشت (۳۴۲۷)
۳۵ مازندران آمل (۳۵۰۳)، بابل (۳۵۰۹)، بابلسر (۳۵۱۲)، بهشهر (۳۵۱۳)، تنکابن (۳۵۱۷)، جویبار (۳۵۲۰)، چالوس (۳۵۲۲)، رامسـر (۳۵۲۳)، سـاری (۳۵۲۷)، سـوادکوه (۳۵۳۰)، سوادکوه شمالی (۳۵۲۹)، سیمرغ (۳۵۳۳)، عباسآباد (۳۵۱۶)، فریـدونکنار (۳۵۳۲)، قـائمشـهر (۳۵۳۴)، کلاردشـت (۳۵۲۱)، گلوگـاه (۳۵۳۶)، محمود آبـاد (۳۵۳۸)، میاندورود (۳۵۲۸)، نکاء (۳۵۳۹)، نور (۳۵۴۳) و نوشهر (۳۵۴۵).
۳۶ مرکزی اراک (۳۶۰۲)، آشتیان (۳۶۰۳)، تفرش (۳۶۰۵)، خمین (۳۶۰۷)، خنداب (۳۶۰۹)، دلیجـان (۳۶۱۰)، زرندیـه (۳۶۱۲)، سـاوه (۳۶۱۳)، شـازند (۳۶۱۷)، فراهـان (۳۶۰۴)، ۳۶ مرکزی کمیجان (۳۶۱۸) و محلات (۳۶۲۰)
۳۷ هرمزگان ابوموسی (۳۷۰۲)، بستک (۳۷۰۵)، بشاگرد (۳۷۱۵)، بندرعباس (۳۷۰۹)، بندرلنگه (۳۷۱۲)، پارسیان (۳۷۱۴)، جاسـک (۳۷۱۷)، حـاجیآبـاد (۳۷۲۰)، خمیـر (۳۷۲۲)، ۳۷ هرمزگان رودان (۳۷۲۶)، سیریک (۳۷۲۸)، قشم (۳۷۳۰) و میناب (۳۷۳۴)
۳۸ همدان اسدآباد (۳۸۰۱)، بهار (۳۸۰۴)، تویسرکان (۳۸۰۶)، رزن (۳۸۰۹)، فامنین (۳۸۲۲)، کبودرآهنگ (۳۸۱۲)، ملایر (۳۸۱۶)، نهاوند (۳۸۲۰) و همدان (۳۸۲۳).
۳۹ یزد ابرکوه (۳۹۰۲)، اردکان (۳۹۰۵)، اشکذر (۳۹۱۳)، بافق (۳۹۰۷)، بهاباد (۳۹۰۶)، تفت (۳۹۰۸)، خاتم (۳۹۱۰)، مهریز (۳۹۱۷)، میبد (۳۹۱۸) و یزد (۳۹۲۰).
۴۱ خارج از کشور داوطلبانی که محل تولد، صدور شناسنامه و یا اقامت آنان خارج از کشور میباشد، کد ۹۹۹۹ را در بند مربوط در تقاضانامه ثبتنام درج نمایند.

بخش دوم

ب شغل محل ها و شرایط اختصاصی دستگاه های متقاضی

استانداری های: استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، بیمه مرکزی ایران، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حج و زیارت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ذربایجان شرقی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، سازمانمدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهار محال و بختیاری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان ملی استاندارد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نهاد ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی،وزارت دادگستری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور، وزارت نیرو، وزارت ورزش و جوانان.

سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ٩۴

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰۵)

  1. مبین گفت:

    سلام چرا خبری از جواب مرحله دوم استخدامی دستیاران نیست

  2. مریم گفت:

    با سلام
    دوستانی که حد نصاب و آوردن لطفا درصداتونو اعلام کنید ما بدونیم چکارکردیم ما ۳ تا دوست بودیم هیچ کدوم قبول نشدیم متاسفانه

  3. فریبا گفت:

    منم برای دستیاران بودم وقتی اطلاعاتم رو وارد میکنم میگه داوطلب مورد نظر یافت نشد!!!!

  4. وانیا گفت:

    میشه بگید فرق دستیاران ستادی و اجرایی چیه؟ به لحاظ کاری و مزایا میپرسم

  5. بهار گفت:

    این چرا همش میگه داوطلب مورد نظر یافت نشد. من چکار کنم مگه همون آزمون استخدام متمرکز نیس که اسفند برگزار شد. بابا حداقل کارنامه مونو نشون بدید.

    • vahid گفت:

      این نتایج دستیاران ستادی نیست. نتیجه دومین ازمون دستگاه های اجرایی هست. ستادی هنوز اعلام نشده

  6. یه داوطلب گفت:

    سهیلا خانم : این نتاایجی که اعلام شد فقط نتایج دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایست، نتایج دستیاران هنوز اعلام نشد.

  7. سهیلا گفت:

    سلام
    روز بخیر
    ببخشید در خصوص آزمون دستیاران دستگاه های اجرایی من وقتی روی لینک اعلام نتایج این صفحه کلیک میکنم و اطلاعاتم رو وارد میکنم “میگه داوطلب یافت نشد” اینا نتایج کدوم آزمون هستش؟ مال دستیاران نیست؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

    • سیروس گفت:

      سلام
      منم وقتی اطلاعاتم را وارد میکنم
      میگه که داوطلبی با این مشخصات یافت نشد!!!!!

  8. bahar گفت:

    بچه ها خبر ندارید کی نتیجه ها میاد؟

  9. دانیال قاسمی گفت:

    بسمه تعالی

    داوطلبان عزیز متقاضی جذب در ازمون های متمرکز و دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۴

    با اهداء سلام و عرض تحیت،

    ضمن آرزوی موفقیت برای شما در هر مرحله از زندگی به استحضار آن عزیزان صدر الذکر می رساند که تا حد امکان از چگونگی تصحیح سوالات کلیه مراحل آزمون و ارزیابی شخصی و غیر کارشناسی دیگر عزیزان و همچنین سوالات ازمون که در سایت های استخدام درج شده و خارج از قوانین و مقررات دستگاه و مجری متبوع بوده و این أمر باعث تشویش أذهان عمومی و اضطراب در بین دوستان زحمتکش و شرکت کننده در ازمون های فوق الذکر گردیده و گاها” دیده شده که حتی دستگاه های متبوع و مجری ازمون های ذکر شده را به جهت درج سوالات غیر مرتبط و بسیار سخت در ازمون و دیگر مراحل، زیر سوالات و پاسخ های غیر کارشناسی برده اند و رویت شده است.
    لذا از محضر مبارک شما عزیزان، استدعا می شود که تحت هر عنوان به شایعات و دیگر پاسخ های غیر کارشناسی، توجه ننمایند و یقین به موضوع داشته باشید که کلیه عوامل محترم ذی ربط و مجری محترم آزمون های فوق الذکر، با نهایت دقت و از بدو الی ختم ازمون و مراحل آتی آن، پاسخ های آزمون و مصاحبه را مورد ارزیابی کارشناسی قرار داده و نتایج نهایی را از طریق تارنمای رسمی سازمان های متبوع، به اطلاع شما عزیزان خواهند رساند.

    و من الله التوفیق
    دانیال قاسمی
    ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ شمسی

  10. یکنفر گفت:

    سلام . بنده خوشه امور صنایع بودم. سطح سوالات عمومی متوسط بود و سوالات تخصصی راحت. با این حال چون قبلش فکر نمیکردم در این حد راحت باشه خیلی جدی نخونده بودم. دیگه توکل برخدا ببینیم چی میشه. هرچند شرط رتبه رو نداشتم و از همین الان روش حساب نمیکنم. امیدوارم بقیه دوستان شرطو داشته باشند وقبول بشن.

  11. bahar گفت:

    من ازمونو دادم تخصصیش واقعا سخت بود.من از کجا بدونم کدوم شهید تو کدوم عملیات شهید شده اخه…..ولی تست هوشاش واقعا راحت بود.من اصلا نتونستم تخصصی بزنم

  12. s6565 گفت:

    بنظرم سوالات خیلی سخت بود. و تعداد سوال هم کم بود که شانس افزایش درصد رو پایین می اورد.و اینکه مجموع دو تا رو ۵۰% میخان شرایط رو خیلی سخت تر کرده، اگر هر کدام ۵۰ % بود بهتر می شد.

  13. سمیه گفت:

    سلام دوستان عزیز خسته نباشید امیدوارم آزمون دستگاه های اجرایی رو با موفقیت پشت سر گذاشته باشید…
    اگه در مورد سطح سوالات آزمون نظر بدین خوشحال میشم…

  14. s6565 گفت:

    من شرکت کردم و کارت برام صادر شده،معدلم۳صدم کمتره،بنظرتون قبول شم؛ تو مصاحبه ردم میکنند؟
    البت تو همون دستگاه شاغل هستم.

  15. سینا گفت:

    چرا کارت آزمون در سایت سنجش قرار نگرفته؟فقط آزمون متمرکز را گذاشتند

  16. باران گفت:

    سلام
    من توی آزمون شرکت کردم ولی گویا کارت ورود به جلسه برایم صادر نشده
    رتبه ام بیشتر از شرط آزمون بود
    کسی در مورد اطلاع داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. باران گفت:

    آره

  18. مهدی گفت:

    از تهران

  19. باران گفت:

    سلام کسی از خوشه شغلی مشاور شهری و روستایی هست؟ اینجا؟

  20. m گفت:

    طبق قانون اساسی کشور داشتن معافیت پزشکی مانعی برای استخدام نیست.

    قانون عدم ممنوعیت استخدام دارندگان معافیت پزشکی
    ‌ماده واحده – استخدام افراد دارای معافیت پزشکی درصورتیکه واجد شرایط مورد احتیاج دستگاه مربوطه باشند بلامانع است.
    ‌تبصره – کلیه وزارتخانه‌ها ، مؤسسات و شرکتهای دولتی، بانکها، شهرداریها و سازمانها و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است‌موظفند مواردی را که مانع استخدام می‌باشد قبلا اعلام نمایند.
    ‌تاریخ تصویب ۱۳۷۷٫۲٫۲۳

    ‌تاریخ تایید شورای نگهبان۱۳۷۷٫۲٫۳۰

    اگرچه قانون به صراحت اعلام کرده که استخدام افرادی که معافیت پزشکی گرفته اند بلا مانع است و فقط در موارد خاص مصادیق شرایطی که مانع استخدام است باید اعلام شود اما هر روز شاهد درج آگهی‌های استخدامی‌مراکز دولتی، نیمه دولتی، بانک‌ها و مراکز خصوصی هستیم که اعلام می‌کنند :«الزامی‌است که متقاضیان، کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی داشته باشند»

    این به آن معناست که این افراد از حق طبیعی شان برای استخدام محروم خواهند بود و گزینه‌های بالقوه استخدامشان به طرز چشم گیری کاهش خواهد یافت.
    اما این که کارفرما، همه دارندگان معافیت‌های پزشکی را از تصاحب آن شغل محروم کند، با معیار عقل و قانون همخوانی ندارد، زیرا احتمال دارد مثلا فردی با توجه به نابینایی یک چشم، از انجام خدمت سربازی معاف شده باشد، اما برای کار در یک بانک، بسیار توانمند و موفق باشد.

  21. ا.ا گفت:

    با اینکه آزمون رو ثبت نام کردم آزمون نمیدم چون امیدم این بود که مسئولین شروط رو تغییر بدند ولی با این شرایط قبول هم بشی در مرحله مصاحبه حذفت می کنن چون آزمون بانک مرکزی هر کس بومی نبود رو حذف کردند حتی اونایی که ۶ سال تهران دانشجو بودند و هم چنین بانک تجارت لیسانس می خواست که من ارشد داشتم با اینکه حتی مصاحبه عقیدتی رفتم حذفم کردند.

  22. زهرا گفت:

    سلام
    مگه فرصت نموم نشده چرا همش این آگهی استخدامی رو می ذارین؟
    اعصابم خرد می کنه

  23. تینا گفت:

    سلام دوستان
    من سال ۸۵ کنکور دادم و الان رتبه ام رو دقیقا نمیدونم شما رتبه دقیقتون رو چطوری استعلام کردین؟

    • هادی گفت:

      برو تو سایت سازمان سنجش، سمت راست قسمت بالا تو قسمت سیستم پاسخگویی کدملی و شماره شناسنامه و سالی که کنکور دادی رو براشون بفرست، بعد چند روز بهت میگه که واجد شرایط در آزمون استخدامی هستی یا نه، رتبت رو بهت نمیگه

  24. دستیاری گفت:

    من برا قضیه رتبه زیر ۵ هزار کشوری پیگیر شدم. آخه داوطلب تجربی زیر ۵ هزار کشور در منطقه ۳ رتبه اش میشه ۵۰۰-۶۰۰ در منطقه دو میشه ۹۰۰-۱۲۰۰ و در منطقه یک میشه ۱۵۰۰-۲۰۰۰ به چنین رتبه ای داوطلب میتونست پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و.. بخونه انوقت نمیومد کشاورزی و یا منابع طبیعی بخوونه که الان با این رتبه نیاز دارند. یا همین وضعیت تو رشته های انسانی برای حقوق و …حتی دوستان من که در رشته های کشاورزی و منابع طبیعی در اون زمان دانشگاه تهران قبول شدند وضعیت رتبه ای آنها به این منوال نبود. جالبه اینه همه رفقای من علیرغم دونستن این وضعیت بازم ثبت نام کردند.
    ولی اینها در نهایت همینو بهونه میکنند و تک نک بچه ها رد میکنند. من دوستم در آزمون وزارت خارجه فقط بخاطر اینکه روز دفاع اش دو روز بعد از آزمون فوق بوده ولی موقع ثبت نام نوشت فوق لیسانس علیرغم پذیرش مصاحبه و گزینش لحظه آخر رد شد و موارد دیگر که خودم میدونم و شبیه همین مورده.
    سازمان سنجش بهم گفت ربطی به ما نداره واز طریق سامان مدیریت و برنامه و بودجه پیگیر شو. اونجا پیگیر شدم بعد کلی درد سر یکی پیدا شد و شماره بخش استخدامی اونجا را داد و آخر تماس اش گفت زحمت نکش هر چه زنگ بزنی اونجا جواب نمیدن و گوشیو برنمیدارن که همین هم شد. واقعا باعث تاسفه

    • محسن گفت:

      یعنی سنجش براشون زده بود قبول و بعد سازمان مدیریت بهشون کد استخدامی نداد، یا اینکه سنجش براشون زده بود مردود؟ لطفا جواب بدید برام مهمه

    • ا.ا گفت:

      دوست عزیز در موارد نکات ثبت نام این که در تاریخ مورد نظر مدرک فوق رو اخذ کرده باشید یا فلان مقطع یا حتما بومی بودن واقعا لحاظ میشه … من خودم به دلیل داشتن مدرک ارشد علیرغم گذراندن مصاحبه علمی و حتی عقیدتی حذف شدم چون تو شرایط زده بود مدرک لیسانس می خوان … من با این امید ثبت نام کردم که با یه تعهد حل شه ولی نشد … قانون اگر خوب باشد خوبه اینکه همه افراد شبیه من حذف شوند و ناراحتی نداره چرا که به نوعی داریم حق دیگری رو ضایع می کنیم … من حتی با نداشتن شرط رتبه ثبت نام کردم ولی این رو قبول دارم در برخی خوشه های شغلی این ظرط ارحاز نمی شود ولی انصاف داشته باشیم ازمون باید دوباره برگزار شه و شراط رو اصلاح کنن

  25. الهام گفت:

    روال کنکور دکتری رو اومدن عوض کردن
    برای چی؟
    برای اینکه پول بیشتری بتونن در بیارن
    چون حالا دیگه قراره برای قبولی سه یا چهار مرحله بگذرونیم اول هزینه ثبت نام کنکور بعد هزینه آزمون کتبی دانشگاه و بعد هزینه مصاحبه علمی توسط دانشگاه و …
    احتمالا هرکدوم حداقلش هفتاد تومن باشه با این حساب ما بعد از کنکور برای هر دانشگاهی بخوایم اقدام کنیم باید حداقل ۱۴۰ تومن هزینه کنیم
    از کجا بیاریم اخه بی انصافااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

  26. الهام گفت:

    کاشکی من زودتر نظرات شما رو خونده بودم چون من بخاطر همون شرط رتبه ثبت نام نکردم
    خب اخه اگه من رتبه کشوریم زیر ۵۰۰۰ بود که الان یا پزشک بودم یا دندانپزشک یا داروساز و … دیگه نمیرفتم علوم پایه یا کشاورزی یا … بخونم که
    به قول یکی از دوستان منم بعد ورود به دانشگاه متحول شدم و درس خون
    اصلا میدونید چیه بنظر من این ازمون هم مثل خیلی از موارد دیگه فرمالیته س
    بنظرم یه جریان سیاسی پشتشه
    احتمالا به خاطر نزدیک شدن انتخابات باشه
    برای اینکه رضایت افراد جامعه رو جلب کنن و ما رو گول بزنن که حس کنیم چقدر همه چی روبه راهه
    فک کنیم حالا که توافق شد دیگه اوضاع گل و بلبل میشه
    والا
    خب اخه توافق و …. چه فرقی به حال ما کرد؟
    اینهمه پول بلوکه شده ازاد شد کو؟ پس کجا رفت؟ ما بازم داریم با بدبختیامون دست و پنجه نرم میکنیم، فردا پس فردا هم یکی همه پولارو برمیداره فرار میکنه و بعدش هم یه چند مدت پرونده ش بررسی میشه اخرشم به نتیجه نمیرسه و بسته میشه و تمام
    پس همون بهتر که ثبت نام نکردم حداقل در سهم خودم گولشونو نخوردم که پولی که با زحمت دراوردم رو بریزم تو حلقشون
    استخدام شده منبع درامد براشون
    مگه برا برگزاری آزمون چقدر خرج میکنن که از هر نفر انقدر میگیرن
    یه حساب سرانگشتی بکنید متوجه میشید برا هر آزمون چقدر در میارن
    ماشاءالله

  27. رها گفت:

    سلام
    به نظر من بهتره به جای اینکه اینجا در خصوص شرط رتبه کنکور کارشناسی اعتراض کنیم اعتراضات خودمونوبه گوش مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برسونیم. حالا یا تلفنی، یا از طریق سایت.یا حتی اونقدر گسترشش بدیم که تو اخبار ۲۰.۳۰ عنوان بشه. باور کنید اگه همه اعتراض کنیم این شرطو بر می دارن یا حداقل تعدیل می کنن.

    • ا.ا گفت:

      این آزمونم میشه مثل آزمون بانک مرکزی؛ با این تفاوت اونجا شرط بومی بودن یه تنگنا شد به طوری که خیلی از قبول شدگان احراز صلاحیت نداشتن مثل خود بنده … تو این آزمون هم مطمئنم توی رشته محل هایی که رشته های مدیریت و علوم سیاسی و جامعه شناسی نیاز داشتند و یه مصاحبه برگزار می کردند با توجه به شرط رتبه کارشناسی اصلا نیاز به برگزاری آزمون نبود مثلا کسی زیر ۲۰۰۰ کشوری انسانی شه خوب طبق معمول میره حقوق، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری و فلسفه و رشته های مثل علوم سیاسی و جامعه شناسی تو اولویت بعد قرار می گیرند و معمولا تعداد افرادی که از رشته اسنانی در رشته مدیریت و اقتصاد ورود می کنند بهمون لیسانس اکتفا می کنند چون اصولا از دروس حل کردنی بیزارند. در مورد ۵۰۰۰ تجربی هم همه از دم پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و فیزیوتراپی و ژنتیک می خونن و ریاضی هم همه مهندس برق و مکانیک و … هستند فقط تنها چیزی که میمونه این هست بعضی از این دوستان در مقطع ارشد تغییر رشته میدهند و وارد رشته مدیریت و اقتصاد می شوند ( که به نظرم کار خوبی می کنند چون کشور ما در راس مدیریت به چنین افراد نیاز داریم ) که البته اونقدری نیستند که با هم رقابت کنند چون یا شاغل اند و تعدادشون به حد آزمون نمی رسه و مصاحبه چهار پنج برابر ظرفیتی کفایت می کنه. البته چیزی حائز اهمیته هست اینه که کسی رتبه کارسناسی حتی ۱۰۰۰۰۰ هم شده دلیل بر نداشتن کفایت نیست شاید نخونده کنکور داده حالا متحول شده ولی نمی تونه بره از نو بنشینه کنکور بده البته نباید از کسی هم رتبه خوب کنکور داشته گذشت چون زحمت کشیده به نظرم باید برا اونا امتیاز قائل شوند ولی رقابت بین همه برگزار شه.
      من از طریق سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور چنین نکته ای را بیان نمودم ولی فکر کنم مانند آزمون بانک مرکزی اعمال نشه و شاید برای آزمون های بعدی در نظر گرفته شود.

  28. پیشنهاد گفت:

    سلام
    منم کاملا با نظر دوستان در مورد غیر معقول بودن شرط رتبه زیر ۵۰۰۰ موافقم. من خودم با رتبه ۱۶۰۰ منطقه ۳ و رتبه ۹۰۰۰ کشوری ، قبول شدم. با همین رتبه من میتونستم رشته هایی مثل ژنتیک یا شیمی هم برم ولی بخاطر بازار کار نرفتم. خب قطعا افرادی که تو گروه ریاضی فیزیک و تجربی زیر ۵۰۰۰ شدن یه رشته ای مثل مدیریت رو تو اولویت نمیزارن. من که ثبت نام کردم . حالا آزمونو میدیم. من که بعید میدونم حتی به تعداد ظرفیت اون رشته مورد نظر افرادی باشن که این شرطو داشته باشن. در نهایت مجبورن این شرطو تعدیل کنن یا بردارن.

    • مریال گفت:

      منم با شما موافقم در نهایت مجبورن این شرط را تغییر بدن .رتبه های زیر ۵۰۰۰ مون نخبه ها هستن که فکر نمیکنم تا الان بیکار باشن!

      • Maryam گفت:

        چرا عزیزم
        من رتبه ۵۱۱کنکور انسانیم
        وهمچنان بیکار
        شهید بهشتی خوندم اما دریغ از یه بانک یا موسسه دولتی
        خصوصیها هم که کلا تعطیلن

  29. آرزو گفت:

    الان که زمان ثبت نام تموم شده رشته ی منم اضافه شده

  30. معصومه گفت:

    واقعا فقط میتونم بگم متاسفم واسه این معیارهایی که گذاشتن واسه استخدام. انسانها در طول دوران دچار تحول میشن شاید یه نفر،کارشناسی درس خون نبوده باشه دلیلی نداره که الانم همون وضع برقرار باشه.آ خه رتبه کارشناسی چه ربطی به الانمون داره که دانشجوی دکترایم

  31. یک نفر گفت:

    برای جذب ۹۱۳ نفر بیش از سه هزار نفر یعنی بالای سه برابر ظرفیت موجود داوطلبین در این آزمون شرکت کردند ولی باز مهلت ثبت نام تمدید شده . فکر میکنید دلیلش چه میتونه باشه !!!

    • بندهء خدا گفت:

      منظور از ۳ برابر ظرفیت این نیست که ۳ برابر تعداد استخدامی ثبت نام کنن بلکه پس از قبولی در آزمون ۳ برابر تعداد استخدامی اعلام میشه و پس از مصاحبه بر حسب اولویت یکیشون دعوت به کار میشه.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها