استخدام در مقاطع درجه‌داری و افسری توسط پلیس اصفهان + جزییات

معاون نیروی انسانی پلیس استان اصفهان اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به‌منظور تکمیل نیرو در مقاطع درجه‌داری و افسری از بین جوانان متعهد، انقلابی و علاقه‌مند به خدمت در نیروی انتظامی استخدام می‌کند.

سرهنگ مسعود ابراهیمیان گفت: دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم می‌توانند در مقطع درجه‌داری و افراد با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در مقطع افسری ثبت‌نام کنند.

این مقام انتظامی توضیح داد: افرادی که مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد رشته‌های تحصیلی علوم سیاسی، زبان خارجه، حقوق با گرایش‌های عمومی، جزا و جرم شناسایی و خصوصی، حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت امور بانکی-رایانه با گرایش نرم‌افزار و سخت‌افزار رادارند می‌توانند در مقطع افسری ثبت‌نام کنند.

سرهنگ ابراهیمیان با اشاره به اینکه حداقل شرط معدل برای استخدام ۱۴ است، ادامه داد: مدارک کارشناسی و بالاتر از دانشگاه‌های دولتی و آزاد موردقبول است و افراد علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان آیت اله طیب، کوی سرلت مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۲۱۸۷۱۶۸ تماس حاصل نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها