استخدام در شهرداری های مازندران فقط از طریق آزمون صورت می گیرد

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: استخدام در شهرداری های مازندران فقط از طریق آزمون صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا مازندران، علی نبیان در کارگاه آموزشی اعضای شورای شهر های غرب مازندران که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد با اشاره به آغاز فعالیت رسمی اعضای شوراهای شهر و روستا طی روزهای آینده، اظهار کرد: برخی مصوبات شوراها باید مورد موافقت هیات تطبیق شامل فرماندار، یک نماینده از شورای استان و نماینده قوه قضائیه قرار بگیرد.

وی به انتخابات کابینه دولت دکتر روحانی و رای اعتماد قابل توجه نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: رای اعتماد مناسب نمایندگان به ویژه دفاع احمدی نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت از دولت و وزیر نفت بسیار قابل توجه بود که جای تشکر دارد.

معاون عمرانی استانداری مازندران در ادامه به وظایف شوراهای جدید اشاره کرد و افزود: علاوه بر تحویل مهر دوره چهارم به دوره پنجم شورا و تهیه مهر جدید باید تمامی اموال شورا از سوی رئیس شورای چهارم به شورای پنجم انتقال یابد.

نبیان تاکید کرد: اعضای شورا باید در تلاش باشند تا به دور از هرگونه مسائل سیاسی و قومی قبیله ای بدهی خود را با خدمت صادقانه به مردم ادا کنند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخاب شهرداران از سوی اعضای شورای شهر تصریح کرد: اگر قرار است شهرداران فعلی باقی بمانند باید طی صورتجلسه ای به استاندار معرفی شدند تا با همان مسئولیت به مردم خدمات دهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: از ۳۱۶ نفر اعضای شورای شهر مازندران ۱۳ نفر دیپلم، ۳۷ نفر فوق دیپلم، ۱۲۷ نفر کارشناسی، ۱۱۲ نفر ارشد و ۹ نفر با مدرک دکترا هستند بنابراین در تعیین شورا باید قانون مدنظر قرار گیرد و مصوبات در مسیر قانون باشد.

نبییان خاطرنشان کرد: هرگونه استخدام نیرو در شهرداری باید از طریق آزمون انجام شود و اگر شهرداری در این میان به جذب نیرو بپردازد تخطی از قانون است.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت مستمر بر املاک در محدوده حریم شهر صورت گیرد، تصریح کرد: شما اعضای شورا باید در مدیریت شهری به شهرداران کمک کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها