استخدام در شرکت تیام شبکه

از علاقه مندی شما جهت همکاری با شرکت تیام شبکه سپاسگزاریم!
اگر به دنبال محیطی سالم، دوستانه، جذاب و دانش محور برای بروز توانایی های خود هستید، شرکت تیام شبکه محل پیشرفت و رشد شما خواهد بود.
شرکت تیام شبکه از پیشروان صنعت کامپیوتر در ایران محسوب می شود که ارائه دهنده راهکارهای مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است.
از این میان می توان به کابل کشی ساخت یافته، شبکه های بی سیم، شبکه های شهری، VoIP، شبکه های مجازی، IP Telephony، NGN،Data Center ، امنیت شبکه، مدیریت شبکه، Video Conferencing و … اشاره نمود.
علاوه بر این، شرکت تیام شبکه توزیع کننده محصولات شرکت های Cisco و UNICOM و همچنین از ارائه کنندگان رک های کامپیوتری و مخابراتی در ایران است.
مدیران شرکت تیام شبکه به خوبی دریافته اند که موفقیت و موقعیت یک سازمان تنها در گرو محصولات آن نیست،
بلکه در نگاه مدیران این شرکت، افرادی که این محصولات را بازاریابی نموده، به فروش رسانده و آن ها را نصب، راه اندازی و پشتیبانی می کنند، از عوامل کلیدی موفقیت و ترقی شرکت محسوب میگردند.
برخی مزایای همکاری با شرکت تیام شبکه عبارتند از :
♦ شرایط مناسب جهت بروز توانایی های بالقوه کارکنان
♦ پرداخت حقوق بر مبنای عملکرد کارکنان
♦ پاداش برای فعالیت های ویژه
♦ پیشرفت شغلی
♦ صندوق رفاه
♦ بیمه تامین اجتماعی
♦ بیمه تکمیلی درمان
♦ کمک هزینه نهار
♦ دوره های آموزشی
جهت اعلام آمادگی برای فعالیت در بخش­های مهندسی فروش، توسعه بازار، مهندسی شبکه، منابع انسانی و مالی (به ­ویژه در صورت در دست داشتن گواهینامه ­های تخصصیCCNP و(CCIE ،خواهشمند است مشخصات و سابقه کاری خود را به نشانی[email protected] ارسال فرمایید.
شرکت تیام شبکه مدعی فراهم­ سازی فرصت­ های برابر برای تمامی متقاضیان، بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن، مذهب و وضعیت تاهل است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها