استخدام در شرکت ایرانی انگلیسی کاسپید

آن چه که باعث شده صدها شرکت داخلی و خارجی با اطمینان خاطر کاسپید را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در زمینه خدمات مربوط به وب انتخاب کرده و با اطمینان خاطر از آن بهره مند شوند، کارنامه درخشان ما در حوزه های کار تخصصی ماست.

شرکت کاسپید ا از همان ابتدا، یعنی مرحله ارائه مشاوره های اولیه تا زمانی که طراحی صفحات وب به پایان می رسد و خدمات تکمیلی سایت تداوم می یابد، ارائه کلیه خدمات مربوط به وب را مبتنی بر کیفیت و استانداردی کرده است که جزو سیاست گذاری های راهبردی این شرکت است. بخشی از این سیاست گذاری ها شامل ایجاد سرویس هایی با ارزش افزوده برای مشتریان است که به اشکال مختلف انجام می شود.

استفاده از تکنیک های روز در طراحی و بهینه سازی وب سایت، داشتن سرور اختصاصی در انگلستان، داشتن مدرک بین المللی گوگل، ارتباط با بانک های بین المللی جهت فروش Online، ثبت شرکت کاسپید در انگلستان، ایران و امارات، پشتیبانی و پاسخ گویی ۲۴ ساعته به مشتریان، تنها بخشی از وجوه تمایز کاسپید در قیاس با شرکت های دیگر است.

کاسپید این افتخار را دارد که در دفاتر ایران و انگلستان خود از همکاری نیروهای متخصص که به تازه ترین دانش و تکنولوژی طراحی سایت و ارائه خدمات بهینه سازی و افزایش ترافیک سایت مجهز هستند، بهره مند شود و بتواند خود را در قالب یکی از تخصصی ترین شرکت های فعال در زمینه مهندسی وب در ایران قرار دهد.

شرکت طراحی سایت کاسپید، مانند هر شرکت خلاق، نوآور و روزآمد دیگر، همواره در پی استخدام و جلب همکاری توانمندترین نیروهای متخصص در حوزه کاری خود است تا به این ترتیب بتواند با توانی مضاعف به سرویس دهی به مشتریان خود ادامه دهد.

در این راستا، این شرکت با هدف توسعه فعالیت‌های خود، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه مند به فعالیت در محیطی حرفه ای و صمیمی هستند دعوت می کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی زیر، به شرکت طراحی کاسپید این امکان را بدهند که در صورت نیاز از همکاری آن ها بهره مند شود.

افراد واجد شرایط در زمینه‌های آنالیز، گرافیک،HTML و برنامه نویسی می‌توانند فرم همکاری ذیل را تکمیل و ارسال نمایند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن ها تماس گرفته شود.

بدیهی است پرکردن فرم اطلاعات فردی، تعهدی در خصوص الزام به استخدام در شرکت طراحی کاسپید ایجاد نمی کند، اما ما امیدواریم طیفی از نیروهای متخصص آینده خود را از میان شما علاقه مندان گزینش کنیم.

دقت و صداقت در پر کردن فیلد ها مربوط به اطلاعات خواسته شده، گام اول در یک همکاری موفقیت آمیز احتمالی خواهد بود.

لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. میترا گفت:

    با سلام میخواستم ببینم میتونم با شما به صورت غیرحضوری(کار در منزل)همکاری کنم؟؟؟لطفا بهم اطلاع بدید.با تشکر…

  2. به مدیر گفت:

    مدیریت محترم سایت انتظار می رود با درج کردن استخدام های شرکت های خصوصی در قسمت بالای سایت از آن ها حمایت و به مرور با درج استخدام های جدیدتر به پایین آیند چون خیلی از استخدام های سایت قدیمی شده اند فرصت را برای درج استخدام های جدید و سایر شرکت ها لطفا بوجود آورید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها