استخدام در سپاه پاسداران در سال ۹۵

اخبار استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در این صفحه اخبار لحظه به لحظه اخبار مرتبط با استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام میشود.

 

 

خبر ۳۱ شهریور ۹۵ – وضعیت کد رشته های انتخابی بورسیه سپاه اعلام شد

باشگاه خبرنگاران جوان: مشاور عالی سازمان سنجش از وضعیت کد رشته های انتخابی بورسیه سپاه خبر داد.
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از آنجا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت اعلام شده در دهه اول شهریور را به سازمان سنجش اعلام نکرده است، از این رو وضعیت علمی تمام داوطلبانی که نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام کرده‌اند با توجه به ضوابط و اولویت کد رشته‌های انتخابی بررسی می‌شود.
وی اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ابتدا به سایت اطلاع‌رسانی این دانشگاه مراجعه کنند.


خبر ۱۹ خرداد ۹۵ – ۴ مزیت‌ پذیرش دانشجو در دانشگاه سپاه

خبرگزاری تسنیم : معاون دانشگاه بقیه‌الله(عج) سپاه از برداشتن محدودیت مهمی در پذیرش دانشجو برای دانشگاه بقیه‌الله(عج) خبر داد و در ادامه ۴ مزیت‌ پذیرش دانشجو در دانشگاه سپاه را نیز تشریح کرد.


به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس‌زاده – معاون آموزشی دانشگاه بقیهالله(عج) اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج)، به‌‌عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح علوم پزشکی و تیپ یک در کشور بوده که در قالب چهار دانشکده پزشکی، داروسازی، پرستاری و بهداشت به پذیرش دانشجو روی آورده است.

معاون آموزشی دانشگاه بقیه‌الله(عج) در ادامه با بیان اینکه دانشجویانی که برای ادامه تحصیل این دانشگاه را انتخاب می‌کنند، از چند ویژگی پذیرش دانشجو در این دانشگاه برخوردار می‌شوند، به بسیج پزشکی گفت: بر اساس توافقی که امسال با سازمان سنجش انجام شده است، دانشجو حین ثبت‌نام اولیه، نیازی به انتخاب گزینه خاصی ندارد.

وی با ارائه توضیحات بیشتر افزود: دانشجویان موقع انتخاب رشته می‌توانند بین اولویت یک تا ۹، دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله را انتخاب کنند، در حالی که قبلاً دانشجو موقع ثبت‌نام، باید گزینه مربوط به دانشگاه بقیهالله (عج) را انتخاب می‌کرد، درغیر اینصورت موقع صدور کارنامه این امکان را نداشت؛ اما با تصمیمات جدید این محدودیت برداشته شده است و دانشجو پس از دریافت کارنامه کنکور خود، بدون هیچ محدودیتی می‌تواند انتخاب رشته کند و دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج) را در رشته‌های اعلام شده انتخاب کند؛ این اقدام بسیار خوبی بود که با کمک سازمان سنجش و دانشگاه انجام شد.

مزیت‌های پذیرش دانشجو در دانشگاه بقیه‌الله(عج)سپاه

رئیس‌زاده، مزیت‌های پذیرش دانشجو در دانشگاه بقیهالله(عج) را اینچنین عنوان کرد: مزیت اول این است که دانشجویان از روز اول بورس می‌شوند و ضمانت شغلی خواهند داشت و حقوقی را با توجه به نُرم‎های موجود دریافت می‌کنند؛ بنابراین آینده شغلی دانشجو از ابتدای پذیرش مشخص است؛ مزیت دوم این است که دانشجویان پسر، دوره سربازی نخواهند داشت و خدمت سربازی با حضور در این دانشگاه به حساب خواهد آمد؛ مزیت سوم، این است که دوران تحصیل، جزو سنوات خدمت به حساب می‌آید؛ مزیت چهارم، اعطای تسهیلاتی برای ارتقای تحصیلی و ورود به دوره تحصیلات تکمیلی به‌خصوص برای دانشجویان رشته‌های مختلف پزشکی جهت ورود به رشته‌های دستیاری، درنظرگرفته شده است؛ این دانشگاه در ۱۰ رشته دستیار دارد و رزیدنت می‌پذیرد.

رتبه یک دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج) در شتاب رُشد آموزشی کشور

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، عنوان کرد: این دانشگاه چندین سال پیاپی – بیش از هفت سال – در جشنواره‌های مختلف پژوهشی درمیان دانشگاه‌های هم‌سطح خود، رتبه اول را کسب کرده است و بنا به اعلام وزارت بهداشت، در حوزه شتاب رُشد آموزشی در طرح”راد”، رتبه اول بین ۵۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور را کسب کرد و در جشنواره آموزشی وزارت بهداشت مورد تقدیر واقع شد.

وی درباره جو دانشگاه بقیه الله(عج) سپاه به‌عنوان امتیاز برجسته آن گفت: این دانشگاه، محیط کاملاً فرهنگی و اخلاقی دارد و فضای اسلامی و سالم مبتنی بر علم و دانش بر آن حاکم است؛ اساتید بسیار برجسته‌ای که در کشور و در سطح ملی و بین‌المللی بنام هستند، در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند؛ برخی از اساتید این دانشگاه، چهره‌های بارز و شناخته شده‌ای دارند و از بابت غنی بودن اساتید برجسته وضعیت خوبی داریم.

رئیس‌زاده گفت: در حوزه‌های پژوهشی ۲۲ مرکز در اختیار داریم که دانشجویان می‌توانند در امور تحقیقاتی ورود پیدا کنند؛ برای رشد، پیشرفت، پژوهش، آموزش و ارتقا شرایط دانشگاه بقیهالله (عج) مطلوب است و امکانات رفاهی در حد مقدور از جمله خوابگاه، وام و اردوهای دانشجویی فراهم است؛ فضاهای آموزشی کاملا بازسازی و نوسازی شده‌اند و ساختمان آموزش کاملا مجهز به امکانات فن‌آوری اطلاعات و IT است؛ در یک کلام انتخاب این دانشگاه از سوی دانشجویان، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه، آینده‌نگرانه و سرنوشت ساز باشد.

وی درخصوص پذیرش دانشجویان خواهر گفت: در رشته پزشکی، ۱۰ نفر، داروسازی ۵ نفر، پرستاری ۵ نفر، هوشبری ۵ نفر و اتاق عمل ۵ نفر دانشجوی خواهر خواهیم داشت.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) سپاه در پایان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در ۱۰ رشته‌ تخصصی نیز دستیار می‌پذیرد که ازطریق آزمون رزیدنتی انجام می‌شود.


شرایط ذکر شده در زیر از آگهی های استخدامی سپاه پاسداران گردآوری شده که ممکن است در آگهی های استخدامی جدید دستخوش تغییراتی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شرایط عمومی استخدام در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی‌ایران به شرح زیر است:

‌ماده ۱۶ – شرایط عمومی استخدام کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

‌الف – اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
ب – اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
ج – التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
‌د – عدم عضویت و هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای سیاسی.
ه – نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیر اسلامی. التقاطی، الحادی و غیر قانونی.
‌و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
‌ز – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز.
ح – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز.
ط – داشتن حداقل ۱۶ سال سن تمام و حداکثر ۴۰ سال سن.
ی – داشتن حسن شهرت و عدم سوء سابقه.

‌تبصره ۱ – استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

‌تبصره ۲ – پرسنل پیمانی و بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن و محصلین از حداقل سن تعیین شده مستثنی می‌باشند.

‌تبصره ۳ – برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی استخدام، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آنان در اولویت‌می‌باشند.

‌تبصره ۴ – استخدام پرسنل مذکور در این ماده منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط هیأت مرکزی گزینش است که پس از ارزیابی در طول دوره‌آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته‌های گزینش تفویض نماید.

‌ماده ۱۷ – هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش در سپاه را به عهده دارد.

‌تبصره – هسته‌های گزینش در ستاد کل سپاه، نیروها و سازمانهای وابسته، توسط هیأت مرکزی گزینش سپاه، برای گزینش پرسنل تشکیل می‌گردد.

‌ماده ۱۸ – استخدام پرسنل نظامی برای خدمت در کادر ثابت بر اساس یکی از مقاطع تحصیلی پایان دوره‌های راهنمایی، دبیرستان، فوق دیپلم،‌لیسانس، فوق لیسانس ، و دکترا و بالاتر انجام می‌گیرد.

‌ماده ۱۹ – کارمندان به دو صورت زیر استخدام می‌شوند:

‌الف – بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر

ب – بر اساس تخصص و مهارت عملی با داشتن حداقل مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره دبیرستان.

‌ماده ۲۰ – سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

‌ماده ۲۱ – سپاه می‌تواند به منظور تأمین نیاز سازمانی خود داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی می‌باشند با اخذ تعهد ۵‌سال خدمت نظامی و یا ۶ سال خدمت کارمندی به صورت پیمانی استخدام نماید. و تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز نمی‌باشد.

‌تبصره ۱ – خدمت پرسنل پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و در صورتی که‌قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا بر کنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

‌تبصره ۲ – سپاه می‌تواند پرسنلی را که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد به صورت پیمانی استخدام نماید.

‌ماده ۲۲ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت و همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل‌بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که شرایط لازم را دارا هستند برای کادر ثابت استخدام نماید و این قبیل داوطلبان در شرایط مساوی از اولویت‌برخوردارند. آموزش، درجه یا رتبه و ترفیعات آنان تابع مقررات مندرج در این قانون خواهد بود.

‌ماده ۲۳ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز با پرسنل بسیجی ویژه که حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند، قراردادی انعقاد نماید که خدمت دوره‌ضرورت خود را پس از گذراندن آموزشهای لازم در طول حداکثر ۱۰ سال هر سال به مدت حداقل یک ماه طی نمایند تا بدینوسیله همواره آمادگی رزمی‌برای مأموریتهای مختلف در شرایط ویژه را داشته باشند.

‌تبصره ۱ – سپاه در مواقع جنگ و اضطرار این نیروها را احضار نموده و چنانچه بیشتر از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند به همان اندازه از‌مدت خدمت و آموزش سالهای بعد کسر خواهد شد.

‌تبصره ۲ – این دسته از پرسنل پس از گذراندن آموزشهای لازم در بدو خدمت از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای‌استخدام و تحصیل و نظیر آن بر برخوردار می‌باشند، لیکن در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرار داد تا انجام کامل خدمت ضرورت، حقوق مزبور از آنها‌سلب می‌شود.

‌تبصره ۳ – کلیه نهادها و سازمانها و وزارتخانه‌ها و شرکتهای دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی موظفند شغل‌این دسته از افراد را در طول خدمت سالانه آنها در سپاه حفظ نمایند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نمود.

‌تبصره ۴ – حقوق و مزایای این افراد بعد از آموزشهای لازم بدو خدمت مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود.

‌تبصره ۵ – آیین‌نامه اجرایی این افراد ماده توسط وزارت و ستاد کل سپاه پس از کسب نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

‌ماده ۲۴ – خرید خدمت اشخاص بنا به ضرورت و برای مدت محدود با تشخیص نیروها و سازمانهای استخدام‌کننده به موجب آیین‌نامه موضوع‌ماده ۳۷ قانون ارتش می‌باشد و اصلاحات مورد نیاز آن توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

‌ماده ۲۵ – استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اساس‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاهها خواهد بود.

‌تبصره – استخدام مربی و پرداخت حق‌التدریس برای آموزشهای پائین‌تر از سطوح دانشگاهی تابع آیین‌نامه موضوع ماده ۳۸ قانون ارتش خواهد‌بود. اصلاحات مورد نیاز توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت دفاع تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

‌ماده ۲۶ – استخدام افراد در سپاه ، بدون نیاز سازمانی و همچنین استخدام و یا تغییر وضع پرسنل جز به یکی از صور مذکور در این قانون مطلقاً‌ممنوع است.

‌بخش سوم – سازمان و طبقه بندی مشاغل

‌ماده ۲۷ – تعداد و ترکیب نیروی انسانی سپاه و همچنین نسبت درجات و رتبه‌های آنان بر مبنای خط مشی، استراتژی و تهدیدات، برابر جداول‌سازمان و تجهیزات مصوب و به نسبتی که به وسیله ستاد کل سپاه تعیین و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید مشخص می‌گردد.

‌تبصره ۱ – جداول سازمان نیروی انسانی سپاه و ستاد کل شامل محلهای سازمانی و ضرورت نظامی یا کارمندی یا مشترک بودن شغل و درجات و‌رتبه‌های متناسب برای هر محل سازمانی حسب مورد توسط ستاد کل سپاه و ستاد کل تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.

‌تبصره ۲ – به منظور جلوگیری از تورم پرسنل کادر ثابت در سپاه و سازمانهای وابسته در جداول سازمانی مشاغل باید به نحوی پیش‌بینی گردد که‌حتی‌الامکان از پرسنل وظیفه پیمانی و بسیجی استفاده شود.

‌ماده ۲۸ – رسته عبارت است از مجموعه رشته‌های شغلی که از نظر تخصص یا نوع آموزش وابستگی و ارتباط نزدیک داشته باشند.

‌ماده ۲۹ – مشاغل سپاه به تناسب احتیاج نیروها و سازمانها از رسته‌های مختلف تشکیل می‌شود. انواع رسته و علائم رسته‌ای و همچنین علائم‌درجات و شکل لباس پرسنل نظامی به موجب دستورالعملهایی خواهد بود که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.

‌ماده ۳۰ – بکارگیری پرسنل در مشاغل غیر مرتبط با رسته آنان ممنوع بوده و سپاه موظف است به منظور ایجاد انعطاف در اجرای مأموریتهای محوله‌به غیر از رسته اصلی ، رسته رزمی یا پشتیبانی رزمی دیگری برای کلیه پرسنل پیش بینی نماید.

‌تبصره – تغییر رسته پرسنل ممنوع می‌باشد و در موارد لزوم برابر دستورالعملی است که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل‌خواهد رسید.

‌ماده ۳۱ – ستاد کل سپاه موظف است حداکثر ظرف مدت یک سال در چارچوب این قانون کلیه مشاغل سپاه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار‌داده و شرح وظایف و شرایط احراز هر شغل را تعیین و پس از تأیید فرماندهی کل سپاه در انتصابات و ترفیعات ملاک عمل قرار دهد.

‌ماده ۳۲ – ستاد کل سپاه موظف است مشاغل مختص کارمندان موضوع بند(ب) ماده ۱۹ این قانون را از نظر پیچیدگی و تخصص به سه گروه (۱) ،(۲)، و (۳) و میزان مهارت در انجام مشاغل هر یک از سه گروه را به سه رده (۱) و (۲) و (۳) طبقه بندی نماید. کمیسیون ارزیابی مهارت در بدو‌استخدام تخصص و مهارت این قبیل کارمندان را مورد ارزیابی قرار داده و گروه و رده آنان را تعیین می‌نماید.

‌ماده ۳۳ – ستاد کل سپاه می‌تواند بنا به دستور فرماندهی کل سپاه برای انجام وظایف پیش‌بینی نشده پستهای موقت را ایجاد نموده و حداکثر ظرف‌مدت یک سال تکلیف آنان را از لحاظ حذف شغل و یا درج آن در جداول سازمان معین نماید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲۲۳)

  1. محمد رضا گفت:

    سلام ۲۱سال دارم کاردانی اینترنت و شبکه های گسترده کامپیوتر میتونم در سپاه استخدام بشم شرایطش چیه در ضمن دوره ی تکمیلی چه فایده ای داره

  2. ث گفت:

    سلام من میخواستم بدونم خانمام میشه بیان سپاه ؟من لیسانس جغرافیا وبرنامه ریزی شهری دارم ۲۴سال سنمه معدلم ۱۵ونیم چیکارکنم ک عضو سپاه شم
    البته بسیجی فعالم هستم

  3. hossein گفت:

    باسلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز بنده دیپلم انسانی دارم و بسیج فعال هم هستم و گذراندن دوره های تکمیلی یا( همون دوره های ۴۵ روزه )
    و معدلم ۱۳ هستش خواستم بدونم میتونم استخدام سپاه شوم یا خیر؟

    ///
    اگر معدل بالای ۱۳ قبول میکنن ایا شرایط ویژه هم دارن که از طریق این که سرباز سپاه بشی بتونی استخدام بشی یا خیر

  4. صلاح الدین خضری گفت:

    با عرض سلام
    من از مهاباد میتوانم بیام استان برای ثبت نام چون چند سال پرونده گذشتم هیچ خبرم نیست دارای سواد اول دبیرستام

  5. حسن گفت:

    من از بچه گی علاقه زیادی به نظام دارم و جونم را در راه کشورم میگذارم و جونم عشقم دولتم می باشد انگیزم این است که من دوست دارم شغلم نظامی باشد خلاصه حرفم این است که من عشق نظام عشق وطنم هستم دوست دارم به وطنم خدمت کنم وسلام نامه تمام

  6. توحيد رزاقى گفت:

    سلام.جوانى هستم ٢٣ ساله از ارومیه.قصد استخدام در نیروهاى ویژه بسیج دارم.با مدرک تحیصیلى زیر دیپلم(دوم دبیرستان)

  7. civh گفت:

    آیا دانشگاه امام حسین در رشته مهندسی بورسیه دانشجو دختر جذب می کنه

  8. یه فوق لیسانس بیکار گفت:

    با سلام . لطفا اگر کسی در ارتباط با سوالم از سپاه اطلاعاتی دارد راهنمایی بفرماید.
    من مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه دولتی دارم. دوره های نرم افزار تخصصی تحلیلی و … را گذرانده ام. آیا سپاه نیاز به همچین نیرویی دارد؟
    در صورت استخدام آیا در زمینه تخصصی رشته خودم کار خواهم کرد یا کارهای کمی مرتبط؟

  9. bahbnn گفت:

    سلام علیکم من انصراف داده لیسانس رشته نرم افزار در دانشگاه ازادم و معاف از رزم هم هستم اکنون من فوق دیپلم و معاف از ررزم هم هستم میتونم پذیرش در سپاه بگیرم را خیر در ضمن کارت سبزو بقیه مدارک بسیجی هم همشو دارم ممنون میشم کمکم کنید

  10. علیرضا گفت:

    با سلام،
    ببخشید میخواستم بدونم برای قسمت مهندسی با شرایط زیر امکان پذیرش در سپاه هست؟
    مهندسی مخابرات معدل ۱۷.۴ از دانشگاه صنعتی اصفهان
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  11. مصطفی گفت:

    با سلام اینجانب کارشناس ارشد زبان فرانسه و انگلیسی نیز تسلط دارم.مترجم روزمزدی وزارت ارشاد جهت همراهی خبرنگاران فرانسوی در ایرانم میخواستم جذب سپاه بشم.حوالی شهریار تهران هستم چگونه اقدام کنم.ممنون

  12. فرزاد گفت:

    با سلام وخسته نباشید
    من دوسال عضو بورسیه سپاه دانشگاه بقیه الله هستم
    شرایط عضویت در سپاه قدس؟؟؟
    ممنون…

  13. مهندس گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید
    ببخشید من الان در موسسه ی غیرانتفاعی در رشته مهندسی عمران مقطع پیوسته درس میخونم میخوام بدونم سپاه مدرکم رو قبول داره یان؟؟؟
    خیلی خوشحال میشم کمکم کنید
    باتشکر

    • علی گفت:

      سلام دانشگاه دولتی و آزاد و قبل سال ۹۲ هر دانشگاهی که باشی با معدل ۱۴ به بالا قبول دارند.

  14. محمد گفت:

    سلام من برای استخدام درجه داری سپاه به گزینش سپاه استان زنجان رفتم گفتن فعلا هیچ استخدامی ندارن و گفتن گزینش بومیه نمیشه از تهران اقدام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • علی گفت:

      فقط با مدرک لیسانس و معدل ۱۴ به بالا و هم چنین در دانشگاه دولتی و آزاد و قبل سال ۹۲ هر دانشگاهی که باشی با معدل ۱۴ به بالا قبول دارند.و مدرک دیپلم و فوق دیپلم برای راننده پایه یک و آشپز و شغل های تخصص لازم دارند که انهم پیمانی و قرار دادی هستش.

  15. یوسف سعیدی ویری گفت:

    سلام خسته نباشید.
    سالم ببخشید . من سعیدی ویری هستم . و دارای مدارک زیر می باشم.
    ۱- لیسانس مهندسی کامپیوتر ۲- معدل ۱۷ ۳-دارای کارت پایان خدمت
    ۴-داشتن گواهینامه ۵-مدرک قران به مدت ۷۰ ساعت ۶-دارای بسیج فعال محلات به مدت ۸ سال ۷-دارای حکم بازرسی ۸-۲۵ سال سن ۹- دارای مدرکnetwork++و ۱۰-از دانشگاه غیر انتفاعی هستم . وغیر…
    خواهش می کنم به من پاسخ بدید. چکار کنم ؟کجا برم؟به کی بگم؟ و جواب را به ایمیلم ارسال کنید . شما را به خدا می سپارم. یاعلی مدد…..

    • علی گفت:

      فقط با مدرک لیسانس و معدل ۱۴ به بالا و هم چنین در دانشگاه دولتی و آزاد و قبل سال ۹۲ هر دانشگاهی که باشی با معدل ۱۴ به بالا قبول دارند.و مدرک دیپلم و فوق دیپلم برای راننده پایه یک و آشپز و شغل های تخصص لازم دارند که انهم پیمانی و قرار دادی هستش.

  16. shida گفت:

    سلام. من توحوزه علمیه درس میخونم معدلمم بالاست برای لیسانس الاهیات میخونم هجده ساله هم هستم امکانش هست جذب سپاه بشم پدرمم سپاهی هستن اگرلطف کنید زمان استخدام این ارگان روبگید ممنون میشم
    اجرکم عندالله

    • علی گفت:

      شما به گزینش جهت حوزه طلاب مراجعه کنید ضمنا فقط با مدرک لیسانس و معدل ۱۴ به بالا و هم چنین در دانشگاه دولتی و آزاد و قبل سال ۹۲ هر دانشگاهی که باشی با معدل ۱۴ به بالا قبول دارند.و مدرک دیپلم و فوق دیپلم برای راننده پایه یک و آشپز و شغل های تخصص لازم دارند که انهم پیمانی و قرار دادی هستش.

  17. عادل شاه او یسی گفت:

    سلام خدمت برادران عزیز.
    من ۱۹ سالمه دیپلم رشته ساختمان با معدل ۱۲/۱۲،سه سال بسیج فعالم،عضو گردان امام حسینم،برگه سبز و زردم دارم،میخوام تو سپاه استخدام بشم.خیلی علاقه دارم.لطفا کمک کنین استخدام .
    بشم شیرینی شما هم پیشه من محفوظه.
    یا علی مدد

    • علی گفت:

      غیر ممکنه فقط با مدرک لیسانس و معدل ۱۴ به بالا و هم چنین در دانشگاه دولتی و آزاد و قبل سال ۹۲ هر دانشگاهی که باشی با معدل ۱۴ به بالا قبول دارند.و مدرک دیپلم و فوق دیپلم برای راننده پایه یک و آشپز و شغل های تخصص لازم دارند که انهم پیمانی و قرار دادی هستشو آن هم شرایط خاص وجود داره.

  18. مهدی 7879 گفت:

    سلام ببخشید تو شرایط سپاه گفته شده ۱۶ سال تمام رو قبول میکنن من ۱۷ سال دارم و رشته مکانیک خودرو هستم امسال دیپلم رو میگیرم نمیتونم برم سپاه

    • علی گفت:

      فقط با مدرک لیسانس و معدل ۱۴ به بالا و هم چنین در دانشگاه دولتی و آزاد و قبل سال ۹۲ هر دانشگاهی که باشی با معدل ۱۴ به بالا قبول دارند.و مدرک دیپلم و فوق دیپلم برای راننده پایه یک و آشپز و شغل های تخصص لازم دارند که انهم پیمانی و قرار دادی هستش.

  19. زهرا گفت:

    سلام ببخشید تو شرایط سپاه گفته شده ۱۶ سال تمام رو قبول میکنن من ۱۷ سال دارم و رشته مکانیک خودرو هستم امسال دیپلم رو میگیرم نمیتونم برم سپاه

    • علی گفت:

      برای خانوما خیلی کم استعداد پذیرش وجود داره
      فقط با مدرک لیسانس و معدل ۱۴ به بالا و هم چنین در دانشگاه دولتی و آزاد و قبل سال ۹۲ هر دانشگاهی که باشی با معدل ۱۴ به بالا قبول دارند.و مدرک دیپلم و فوق دیپلم برای راننده پایه یک و آشپز و شغل های تخصص لازم دارند که انهم پیمانی و قرار دادی هستش.

  20. علیرضا گفت:

    بنام خدا
    تنها ارزوم اینه است بتونم توسپاه قدس استخدام بشم وسردار بزرگم وانسان به تمام معنا رو از نزدیک زیارت کنم والسلام.

  21. زینب گفت:

    من ۱۵سال سن دارم رشته انسانی سابقه بسیج دارم(کادرهسم) حافظ سی جز ران هم هسم .میتونم عضو سپاه شم؟

  22. قاسم گفت:

    سلام من ۲۸ ساله هسم لیسانس مهندسی عمران دارم با معدل ۱۹.۳۲میتونم جذب سپاه شم سابقه بسیج ندارم خدمتم تو ارتش بوده جز سی قرآنم حفظ هسم

  23. عباس گفت:

    سلام خسته نباشید خواستم ببینم سپاه بیشتر کدوم رشته ها رو استخدام میکنه.وایا رشته ی برق صنعتی رو هم قبول میکنن؟؟؟؟

  24. امیرعلی گفت:

    باسلام به همگی بنده دارای لیسانس شیمی از دانشگاه دولتی هستم دارای بسیجی فعال ومعدل ۱۶.۸۲آیامیتوانم جذب سپاه شوم؟

  25. پویا گفت:

    اگه میشود جواب من رابدهید زود ..خواهش میکنم ..

  26. پویا گفت:

    سلام من دوست دارم بروم به سپاه که رشته ساخت و تولید میخوانم وتا فوق دیپلم میخواهم ادامه بدم و بسیج فعال هم هستم ایا مرا قبول میکنن ….امسال دیپلم میگرم

  27. فاطمه گفت:

    سلام من ۲۱سال سن دارم و دانشجو رشته علوم ازمایشگاه مقطع کارشناسی هستم بسیج فعال هم هستم میتونم با این شرایط میتونم استخدام سپاه شوم لطفا جواب دهید

  28. محمد حسین گفت:

    با سلام – من مدرک کاردانی رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران شرق دارم . معدلم هم ۱۵/۸۷ هستش میخواستم ببینم با توجه به اینکه میگن سپاه از دانشگاه ازاد های مراکز استان نیرو میگیره آیا مدرک من رو هم قبول میکنن. آخه تو مدرکم نوشته واحد تهران شرق (قیامدشت) .
    آیا این قانون در مورد دانشگاه شهرری هم صدق میکنه .
    با تشکر

  29. محمد حسین گفت:

    با سلام – من مدرک کاردانی رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران شرق دارم . معدلم هم ۱۵/۸۷ هستش میخواستم ببینم با توجه به اینکه میگن سپاه از دانشگاه ازاد های مراکز استان نیرو میگیره آیا مدرک من رو هم قبول میکنن. آخه تو مدرکم نوشته واحد تهران شرق (قیامدشت) .
    آیا این قانون در مورد دانشگاه شهرری هم صدق میکنه .
    با تشکر

  30. مهدی گفت:

    سلام.معدل ملاک هست برا لیسانس.ممنون میشم جواب بدین

  31. سیروس گفت:

    سلام دوستان من دکتری در زمینه نرم افزار دارم قدم ۱۸۸ وزنم هم ۹۰ کیلو هست
    تو زمینه های امنیت شبکه پردازش ابری و یه سری کارای دیگه تخصص دارم
    عاشق بیت و نظام هم هستم میخوام ببینم چطور میتونم وارد سپاه بشم اگه جوابم رو بدید ممنون میشم ////

    • حسین گفت:

      سلام شما میتونید بامدرک دکترا که دارید برید مرکز استخدام وگزینش سپاه تو استان خودتون بعد یه سری شرایط ومحاثبه داره باید شرکت کنی به قد و وزن بر اساس این گیر میدن اگه بخوای عملیاتی باشی خوبه اگه کادری باشی بد نیست

    • علی گفت:

      بسیجی داشته باشی به گزینش مراجعه کنید.

  32. علوی گفت:

    سلام
    میخواستم ببینم آیا طلاب هم میتونن وارد نیروی زمینی سپاه شن؟؟؟؟؟
    تو رو خدا جواب بدین;-)

  33. مرتضی گفت:

    من میخواستم بدونم مدرکم کاردانی نرم افزار کامپیوتر سنم ۲۱ سال میخواستم به کشورم خدمت کنم بسیجی هم هستم فعال دارم.کجا باید اقدام کنم و اینکه من را جذب میکنن

    • حسین گفت:

      در هر استانی که هستید برید مرکز گزینش واستخدام
      شرایط رو میگن و باید یه دوره تکمیلی بسیج برید که خواستید برید سپاه گیر ندن با فعال هم قبول میکنن

  34. sajjad گفت:

    سلام من ۲۶ساله لیسانس شیمی و خدنت رو امریه اموزش وپرورش بودم میتونم جذب سپاه بشم ودر چه ارگانی؟

    • خانم گفت:

      باسلام.اول از همه میخواستم بدونم براسپاه خانم هم میگیرین؟
      اگه باشه من ۲۲ سالمه دانشجوی ارشد رشته مهندسی کشاورزی وبسیجی فعال هم هستم وعلاقه خیلی وافری به خدمت در بسیج وسپاه رو دارم تورو خدا جواب بدین؟

  35. هادی گفت:

    بچه ها من فوق لیسانس تربیت بدنی دارم ..کارت پایان خدمت دارم..۸ ساله عضو فعال بسیج مساجد هستم.به نظرتون سپاه منو جذب میکنه

    • حسین گفت:

      آره جذب میکنه فقط برو دنبالش و سعی کن دوره تکمیلی رو بری
      چون پایان خدمت هم داری و فعال هم هستی بر اساس مدرکت در زمینه تربیت بدنی سپاه استخدامت میکنن

  36. رضا گفت:

    باعرض سلام وخداقوت اینجانب درسال ۱۳۷۸ازطرف موسسه تامین اقلام مصرفی بسیجیان باطی مراحل گزینش جذب این موسسه شدم آیامی توان الان جذب سپاه شوم

    • حسین گفت:

      با سابقه کاری که زیر نظر سپاه داشتید شاید بگیره اگه بسیجی باشید چه بهتر اگه مدرک هم داشته باشید چه بهتر

  37. کاظم م. گفت:

    با سلام و عرض خدا قوت حضور محترم برادران ، بنده دارای مدرک لیسانس و با داشتن ۱۲ سال سابقه در زمینه نقشه کشی صنعتی و متال شیت ( ورق کاری ) و حداکثر سن ۳۹ سال آیا می توانم وارد سپاه شوم لطفا راهنمائی کنید . متشکرم

    • حسین گفت:

      فکر کنم تا زیر ۴۰ سال نیرو میگیره و مدرک هم که دارید اگه بسیجی بشید وباشید بهتر میشه فقط برید مرکز گزینش واستخدامی سپاه استانتون اطلاعات بیشتر رو بهتون میدن

  38. شهریار گفت:

    سلام من دیپلم دارم میتونم برم سپاه.

  39. وحید گفت:

    سلام.۲۱سالمه .دارم لیسانس معماری می خونم.و علاقه شدیدی به سپاه قدس دارم.و می خوام عضوء سپاه قدس بشم.و از کشورم دفاع کنم.

  40. سعید گفت:

    با سلام من ۳۰ سالمه و دانشجوی ارشد رشته عمران هستم. میخواستم بدونم از چه طریقی باید وارد سپاه شد و آگهی استخدام سپاه تو سال ۹۴ چه زمانی مشخص میشود. با تشکر

    • حسین گفت:

      سپاه هر سال نیرو میگیره و الان هم داره استخدام میکنه شما سریعتر برو مرکز گزینش واستخدامی استانتون
      ومدرک که داشته باشی وهر چی بالا تر باشه بهتره وبسیجی باشی چه بهتر

  41. ابوذر خسروی گفت:

    سلام من لیسانس معماری دارم چگونه و طی چه مراحلی جذب سپاه شوم لطفا راهنمایی کنید چون علاقه زیادی برای خدمت در سپاه دارم

  42. یوسف گفت:

    سلام.میخواهم برم تو سپاه حالا باید چکار کنم.دانشجوی رشته کامپیوتر هستم.از کی استخدامی شروع میشه.حالا باید چکار کنم؟

    • بیژن گفت:

      سلام رشته خوبی داری برا جذب سپاه به افراد مسوول واحد عضو یابی سپاه محل سکونتت مراجعه بکن معمولا سهمیه اردیبهشت ماه هر سال میاد موفق باشی

      • حسین گفت:

        سلام رشتت که خوبه برا کادر اداری
        هر موقع استخدام میکنن
        شما فقط برو مرکز گزینش سپاه تو استان سکونت
        انشالله استخدام میشی
        موفق وموید باشی

  43. فرهاد گفت:

    باسلام من در سپاه خدمت کردم و علاقه بیش از حد داشتم که وارد سپاه شوم ولی چون تا اول دبیرستان مدرک داشتم نزاشتن ترو خدا راهی نشانم بدید الانم متاهلم ۱ پسر هم دارم نمیتوانم ادامه تحصیل بدهم.متولد ۱۳۷۱ هستم.

    • حسین گفت:

      سلام شرایط الان طوری شده فقط بادیپلم استخدام میکنن
      سلام الان شرایط طوری شده که فقط با دیپلم نیرو میگیرن
      نمیدونم شاید استخداتون بکنن یا نه با اینکه خدمت رفتید اگه بسیجی باشید خوب میشه شما برو پرس وجو کن از مرکز گزینش واستخدام استانتون

  44. ابراهیم گفت:

    با سلام
    من ۲۸ سالمه … دیپلمه … داری پایان خدمت … مشکل جسمی خاصی هم ندارم . شغلم جوشکار صنعتی و بازرس جوشکاری با مدرک بین المللی هستم . دوران سربازی رو در جزیره ابو موسی . نیروی دریایی سپاه و گردان تفنگدار گذروندم . توی دوران خدمت خیلی دوست داشتم به استخدام سپاه در بیام ولی متاسفانه نشد . اگر فکر میکنید هنوز میتونم مفید باشم با جان و دل آماده همکاری هستم …

  45. پاسداراسلام گفت:

    باعرض سلام و ادب.آیا رشته انسانی میتواند از طریق کنکور وارد دانشکده افسری امام حسین ع شود؟؟؟؟؟
    باتشکر

    • حسین گفت:

      باید مدرکتون بالای باشه مثال کارشناسی خونده باشید لیسانس وفوق لیسانس
      بله اگه فوق لیسانس داشته باشید میتونید

  46. amir گفت:

    با سلام
    دانشجوی تربیت بدنی هستم
    متولد ۷۳ دارای کارت پایان خدمت کفالت
    کار با برق کامپیوتر اینترنت جوشکاری وارد هستم
    رشته های ورزشی بدنسازی و پاورلیفتینگ کار میکنم
    قد ۱۹۲ و وزن ۱۰۶
    برای استخدام باید چه کار هایی انجام دهیم؟
    با تشکر

  47. حسین گفت:

    سلام من تقریبا ۵ماه پیش در شهرستان نیشابور مصاحبه استخدامی دادم و قرار بود برای آزمایشات پزشکی خبر بدن ولی نه ب مت بلکه ب هیچ کدوم از دوستام زنگ نزدن لطفا بگید چه مدت طول میکشه ممنون میشم اگه جواب و برام ایمیل بزنین
    من۲۳سالمه خدمت هم رفتم الان دانشجویم

    • حسین گفت:

      سلام معلوم نمیکنه شاید تا ۷ ماه طول بکشه چون بایدهمه چیز رو بررسی کنن
      و سرشون بابت بقیه نیروها شلوغه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها