استخدام در برخی از شهرداری‌های استان بوشهر بر اساس نوع مدرک تحصیلی و دانشگاه

بوشهر، مهرداد ستوده ظهر امروز در نشست با روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر به مناسبت روز شورا اظهار داشت: برای ارتقاء میزان اطلاعات اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگزاری دوره‌های آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: این دوره‌ها ضمن این که سبب می‌شود میزان اطلاعات افراد از قوانین را بهبود ببخشید می‌تواند سبب تصریح در تصویب لوایح و طرح‌ها در شورا و کمیسیون تطبیق مصوبات فرمانداری‌ها شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: شوراها و شهرداری‌ها بر اساس دستورالعمل وزارت کشور از استخدام نیرو به اشکال مختلف منع شده و مجوزی برای استخدام ندارند.

ستوده ادامه داد: البته در برخی از شهرداری‌های استان بوشهر نیازمند به کارگیری نیروی انسانی تحصیل‌کرده هستیم که رایزنی با وزارت کشور در این زمینه را آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بر اساس وعده مسئولان وزارت کشور به زودی مجوزهای موردی برای استخدام‌های محدود در سطح برخی از شهرداری‌های استان بوشهر داده می‌شود که تابع یک شرایطی خاص از جمله مدارک تحصیلی مشخص از یک‌سری دانشگاه‌ها است و از هر دانشگاهی نیز این مدارک قبول نمی‌شود.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: هرچند قانون‌گذار به دلیل شرایط نظارتی اعضاء شورای شهر بر کارکرد شهرداران، یک‌سری قوانین را وضع کرده است اما این بدان معنا نیست که در عزل و نصب شهرداران دخالت داشته باشند.

ستوده عنوان کرد: مردم افرادی را به عنوان منتخب خود برای رسیدگی به امور شهرها و روستاها به شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین کرده‌اند و نیاز است که افراد منتخب نیز به عنوان وکلای مردم وارد فضای تشنج و درگیری با همدیگر نشوند و صرفا به دنبال وظایف تعریف شده در شوراها برای رفع مشکلات در دو حوزه شهر و روستا تلاش کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها