استخدام دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه (تمدید مهلت ثبت نام)

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دعوت به همکاری دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شواری برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، در پی تقاضای تمدید مهلت ثبت نام آزمون دعوت به همکاری این دبیرخانه و دفاتر استانی، مهلت ثبت نام این آزمون را به مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۱۰/۰۴/۱۳۹۶ تمدید کرد.

متن اطلاعیه دعوت به  همکاری دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی و دفاتر استانی پس از تصویب تمدید مهلت ثبت نام آزمون به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با استعانت از خداوند متعال و به‌ منظور جذب و گزینش کارشناسان خبره و آشنا به مسائل فرهنگی، آموزشی و مدیریتی و با هدف ارتقاء و توانمندسازی نیروهای انسانی و تقویت بدنه کارشناسی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی و دفاتر استانی، اولین آزمون دعوت به همکاری این دبیرخانه برگزار می‌شود.

داوطلبین می توانند جهت دریافت دفترچه راهنما و تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی تا روز شنبه مورخ ۱۰/۰۴/۱۳۹۶  ، اینجا  را کلیک نمایند.

گفتنی است این آزمون در تاریخ ۲۵تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


برگزاری اولین آزمون دعوت به همکاری متمرکز دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی در سال ۱۳۹۶ در راستای جذب کارشناسان خبره و آشنا به مسائل فرهنگی، آموزشی و مدیریتی و با هدف ارتقاء و توانمندسازی نیروهای انسانی و تقویت بدنه کارشناسی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی و دفاتر استانی، اولین آزمون دعوت به همکاری این دبیرخانه را برگزار می‌‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنما و تکمیل فرم ثبت‌نام الکترونیکی تا روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه به نشانی: «reg.dmsonnat.ir» مراجعه کنند.

آزمون دعوت به همکاری متمرکز دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی در تاریخ ۲۲ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها