استخدام داوطلبان مرد بصورت پیمانی ۵ ساله در فرماندهی انتظامی تهران

معاونت اجتماعی پلیس پایتخت از استخدام پیمانی ۵ ساله نظامی مردان، از طریق مرکز گزینش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی شهروندان تهرانی نیاز به پرسنل دلسوز، متعهد، متخصص و کارآمد دارد که با نگرش به نوع ماموریت این نیرو، افراد واجد شرایط را از بین جوانان برومند این مرز و بوم در راستای اهداف و وظایف سازمانی به نحو شایسته جذب می نماید.
سرهنگ حسینی، رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفتگویی با خبرنگار معاونت اجتماعی پلیس پایتخت گفت: شرایط عمومی داوطلبان یازده مورد به شرح ذیل می باشد: ۱- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام ۲- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه ۳- تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۴- عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران ۵- عدم عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام ۶- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی ۷- عدم اعتیاد به مواد مخدر ۸- نداشتن سوء پیشینه کیفری ۹- داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر ۱۰- داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر ۱۱- داشتن انگیزه و علاقمندی به خدمت در نیروی انتظامی
وی همچنین ادامه داد: مقطع استخدامی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دو سطح افسری و درجه داری می باشد که داوطلبان برای سطح افسری باید دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا بوده و در سطح درجه داری باید حداقل دارای مدرک دیپلم در کلیه گرایش ها باشند. در همین راستا سرهنگ حسینی، اعلام کرد: برای سطح درجه داری حداقل سن باید ۱۸ سال و حداکثر باید ۲۳ سال باشد و حداقل معدل دیپلم آنها نیز کمتر از ۱۴ نباشد، همچنین حداقل قد داوطلب باید کمتر از ۱۷۰ سانتیمتر نباشد. شرایط استخدام در سطح افسری نیز به شرح زیر است: مدرک کاردانی حداکثر سن ۲۵ سال، کارشناسی ۲۷ سال، کارشناسی ارشد ۲۸ سال، دکترای عمومی ۳۰ سال و دکترای تخصصی ۳۳ می باشد.
در حالی که معدل آنها در دوره کاردانی و کارشناسی باید ۱۳ و دروه کارشناسی ارشد به بالا از شرط معدل معاف می باشند و حداقل قد آنها نیز باید از ۱۷۰ سانتیمتر کمتر باشد. وی در این باره خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر از میان رشته های تحصیلی مصوب ناجا اقدام به گزینش می کند.
نکات مهم استخدامی:
سرهنگ حسینی در این گفتگو با اشاره به این مطلب که داوطلبان باید آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند افزود: گواهینامه رانندگی پایه دوم و داشتن گواهینامه رایانه برای هر دو مقطع افسری و درجه داری الزامی است. حداقل معدل برای خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، نیروهای مسلح و بسیجیان با خداقل یک سال عضویت فعال، ۱۲ می باشد؛ همچنین فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران از تسهیلات سنی پیش بینی شده در قانون برخوردار می باشند.
دارندگان سابقه عضویت فعال بسیج و وابستگان درجه خانواده معظم شهدا و نیروهای مسلح در شرایط مساوی در اولویت خواهند بود و نداشتن مهر غیبت در دفترچه خدمت نظام وظیفه الزامی است. رییس مرکز گزینش و استخدام پلیس پایتخت اظهار داشت: افرادی که دارای معافیت پزشکی هستند برابر قانون، واجد شرایط استخدامی نمی باشند.
وی در خصوص نحوه آزمون، تاریخ و محل برگزاری در زمان ثبت نام گفت: این موارد توسط مدیریت گزینش و استخدام تهران بزرگ اعلام خواهد شد و دوره آموزش پذیرفته شدگان به صورت شبانه روزی بوده و مدت آن تابع مقررات خاص هر مقطع خواهد بود.
گفتنی است، داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت می باشند مدت خدمت سربازی آنها به حداکثر سن افزوده خواهد شد.
رییس مرکز گزینش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تشریح کرد: به منظور بررسی سلامت جسمانی و روانی داوطلبان استخدام در پلیس تهران بزرگ و انتخاب افراد سالم متناسب با ماموریت های محوله، معاینات پزشکی عمومی و تخصصی به شرح زیر از داوطلبان به عمل می آید: الف) معاینات عمومی شامل:
بررسی سوابق پزشکی، ارزیابی دقیق قد و وزن، ارزیابی دقیق علایم جسمی شامل فشار خون، تعداد نبض و …. ب) معاینات تخصصی شامل:
روانپزشکی، آزمایشات پاراکلینیک، گوش و حلق و بینی، رادیوگرافی، قلب، آزمایش تشخیص عدم اعتیاد، چشم پزشکی و بینایی سنجی.
حسینی افزود: به منظور سنجش توانایی های علمی، میزان هوش و استعداد تحصیلی داوطلبان استخدام پلیس تهران بزرگ و انتخاب افراد با قابلیت های متناسب در ماموریت های محوله از کلیه داوطلبان آزمون به عمل می آید.
وی در خصوص چگونگی انجام مسابقه آزمون ورودی گفت: برای مقاطع درجه داری و افسری (فراگیر) در قالب آزمون کتبی به صورت گروهی برگزار می گردد و اعلام زمان و مکان به شرکت کنندگان حداقل ۴۸ ساعت قبل از برگزاری آزمون می باشد و توزیع کارت ورود به جلسه حداکثر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری آزمون اعلام می شود.
در صورت کثرت قبول شدگان آزمون ورودی، حداکثر تا سه برابر سهمیه جذب به ترتیب بالاترین نمره برای طی مراحل بعدی استخدام اعلام خواهد شد.
رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پایان منابع آزمون ورودی مقطع استخدامی افسری و درجه داری را چنین اعلام کرد: افسری: دروس سطح دانشگاهی معارف اسلامی، اطلاعات عمومی، سیاسی و اجتماعی، زبان انگلیسی و آشنایی با رایانه. درجه داری: دروس سطح دیپلم معارف اسلامی، ادبیات فارسی،آشنایی با رایانه، زبان انگلیسی، هوش و استعداد تحصیلی
منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها