استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه جهت تامین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کرمانشاه ، در نظر دارد به استناد مجوز استخدام شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۳ مقام محترم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی(مانده مجوز آزمون استخدامی ۶/۴/۱۳۹۳ تعدادی از افراد واجد الشرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت شرکتی و حجمی(شرکتهای ثبت شده مجاز) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در فایل های ذیل بکارگیری نماید.

علاقمندان می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۷بهمن ماه نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

۱٫ شرایط عمومی استخدام
۱/۱ – تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
۲/۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران).
۴/۱– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۵/۱– عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۶/۱– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شود.
۷/۱- نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی.
۸/۱- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
۹/۱– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۲٫ شرایط اختصاصی استخدام
۱/۲ – داشتن حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی و کارشناسی ،۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد تا تاریخ انتشار آگهی.
تبصره – موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شامل: همسر، پدر، مادر، خواهر، و برادر تا میزان ۵ سال.
ج) آزادگان،فرزندان شاهد،جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
د) مدت خدمت سربازی
هـ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق.
۲/۲ – مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند. مشمولینی که در حین گذراندن خدمت پزشکان و پیراپزشکان هستند یا هنوز شروع ننموده اند حق شرکت ندارند.

۳٫ نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز:

داوطلبان می توانند با تکمیل فرم درخواست شغل و ارسال آن به آدرس پستی کرمانشاه بلوار شهید بهشتی ساختمان شماره یک مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی واحد امور قراردادها نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند

۱/۳– مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی:

– تکمیل برگ درخواست شغل (با دقت و کامل تکمیل گردد)
– رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۶۰۰۰۰ (شصت هزار ریال) به شماره حساب ۲۱۷۸۴۲۳۷۰۵۰۰۸ دانشگاه نزد بانک ملی ایران بنام درآمدهای غیربهداشتی و درمانی دانشگاه(قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی)به عنوان حق شرکت در امتحان عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام(ایثارگران ۵۰ درصد را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند)
– سه قطعه عکس ۴*۳،
– تصویر آخرین مدرک تحصیلی
– تصویر کارت ملی
– تصویر تمام صفحات شناسنامه
– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)
– تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن
– تصویر مدارک دال بر ایثارگری، معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط.

تبصره: مدرک تحصیلی و گواهی انجام خدمات قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

۴٫ نحوه ثبت نام مقدماتی و مهلت ثبت نام:

۱/۴ – متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۳ تا تاریخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۳ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
۲/۴ – به ثبت نام ناقص و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

۵- تذکرات :
۱/۵ – ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
۲/۵ – ازکل مجوز استخدام تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای استخدام ایثارگران اختصاص می یابد، ۲۵ درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان ۲۵ درصد و بالاترو فرزندان وهمسران آزادگان بالای یکسال اسارت معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اختصاص می یابد و پنج درصد سهمیه استخدامی باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسران و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵% و آزادگان زیر یکسال و خواهران و برادران شهدا اختصاص می یابد. در مواردیکه نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی (شرایط احراز مندرج در آگهی استخدام) الزامی است.
۳/۵– انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند ، انجام خواهد شد.
۴/۵ – پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۵/۵ – جانبازان و خانواده محترم شهدا درصورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
۶/۵– معلولین عادی بشرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب نمره به ترتیب نمره فضلی از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
۷/۵ – تمامی باقیمانده سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی استخدام به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابد.
۸/۵- کسانی که در آزمون استخدامی مورخ ۰۶/۰۴/۱۳۹۳ پذیرفته شده اند حق شرکت ندارند.
۹/۵- مواد امتحانی در مصاحبه صرفا دروس تخصصی می باشد.
۱۰/۵- بومی به افرادی اطلاق می گردد که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند .

الف)محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در محل جغرافیایی مورد تقاضا طی کرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتیکه محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) با محل مورد تقاضا یکی باشد نیز بومی تلقی می شود.
۱۱/۵ – بومی استان به افرادی اطلاق می گردد که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند
الف) محل تولد وی یکی از شهرستانهای استان به غیر از محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد.
ب ) دو مقطع تحصیلی از سه مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در یکی از شهرستانهای استان به غیر از محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا گذرانده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و یا متوسطه در یکی از شهرستانهای استان به غیر از محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا گذرانده باشد.
۱۲/۵ – به مدارک ارسالی دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۳/۵ – مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. حتی در صورت انعقاد قراردادکار معین، قرارداد مزبور لغو و بلااثر می گردد.
۱۴/۵– اخذ تائیدیه مدارک تحصیلی متقاضیان استخدام درصورت پذیرفته شدن در امتحان (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) از سوی دانشگاه الزامی است.
۱۵/۵- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از طی مراحل استخدام صورت خواهد گرفت.
۱۶/۵ – پذیرفته شدگان نهایی متعهد می شوند در محل مورد تقاضا خدمت نمایند در غیر اینصورت قرارداد آنان لغو و از وجود افراد ذخیره وفق مقررات استفاده می شود.
۱۷/۵– هرگونه اطلاع رسانی درخصوص جذب بکارگیری از طریق سایت اینترنتی دانشگاه به نشانی http://www.kums.ac.ir، خواهند بود.
۱۸/۵ – با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد ، لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را بعمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
۱۹/۵- تاریخ برگزاری مصاحبه متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

لینک متن آگهی و فرم استخدام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها