استخدام دانشگاه علوم پزشکی فارس

خبر ۲۳ بهمن ماه ۹۶ – مرکز بهداشت شهرستان شیراز (شهدای گمنام) دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نظر دارد یکنفر نیروی بهداشت محیط (کاردان یا کارشناس) از طریق آزمون کتبی و مصاحبه بصورت قراردادی در قالب برنامه پزشک خانواده روستایی در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دشت ارژن و چهل چشمه جذب نمایند.

شرایط و مدارک مورد نیاز:

۱- داشتن حداقل ۲۰ سال سن و حداکثر ۳۵ سال تمام سن تا تاریخ انتشار آگهی
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف) داوطلبان جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) که به طور داوطلب خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل
ب) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، (بر داشت ا یران ا ستخدام) همسر و فرزندان یک سال و بالای  یک سال اسارت و رزمندگان (با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ج) برادر و خواهر شهداء ، همسر و فرزند جانبازان زیر بیست و پنچ درصد (۲۵%)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال.
د) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
ر) سوابق کاری مرتبط با رشته مورد نیاز به شرط ارائه برگه تسویه حساب و حکم صفرکارگزینی محل اشتغال، قبل از تاریخ انتشار آگهی
۲-در صورتی که داوطلب بومی در آزمون شرکت نماید ،الویت به فرد بومی اختصاص می یابد و از افراد غیر بومی در صورتی استفاده می گردد که بومی داوطلب در آزمون شرکت ننماید. تبصره:
بومی بودن به ترتیب اولویت: محل متقاضی نیرو ، روستاهای اطراف ، شهرستان مذکور
اصل مدارک دال بر بومی و ساکن بودن درمحل های مذکور به همراه تصویر آن (تاییدیه شورای اسلامی محل زندگی وداشتن پرونده خانواردر مراکز بهداشتی محل زندگی و سامانه سیب و غیره)
ضمنا” در صورت پذیرش درطی مدت قرارداد به هیچ عنوان امکان جابجایی نمی باشد.
۳- گذراندن طرح مرتیط با رشته بهداشت محیط
– عدم اشتغال درزیرمجموعه های دانشگاه  در زمان ثبت نام
-عدم اشتغال به تحصیل درزمان ثبت نام (درصورتیکه مشخص شود داوطلب درحال تحصیل باشد پذیرش ایشان در هر زمان کن لم یکن می گردد).
-عدم اشتغال به تحصیل از زمان شروع بکار (درصورتیکه مشخص شود داوطلب درحال تحصیل می باشد پذیرش ایشان در هر زمان کن لم یکن می گردد).
– در صورت دانشجو بودن وپذیرش در آزمون الزاما” گواهی انصراف از ادامه تحصیل و فرم تسویه حساب ازدانشگاه مربوطه ارائه گردد.
مدارک:
– کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
– دوقطعه عکس ۲×۴ پشت نویس شده
– پوشه و گیره
– گواهی پایان طرح
منابع آزمون:
۱ – قانون اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی.
۳- آیین نامه اجرایی اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی.
۲- دستورالعمل اجرایی ، بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع نگهداری ، حمل و نقل، فروش مواد خوردنی و آشامیدنی.
۴- دستورالعمل اجرایی به تخلفات بهداشتی مراکز تهیه ، تولید ، توزیع ، نگهداری ، حمل و نقل ، فروش مواد خوردنی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی.
تاریخ و محل امتحان بعدا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
لذا متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام  و تحویل مدارک از تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ لغایت پایان وقت اداری روز ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ به واحدستاد توسعه شبکه و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت شهرستان شیراز (شهدای گمنام) مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها