استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز سال ۹۶ (اعلام نتایج)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز

خبر ۴ تیر ۹۶ – نتایج استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز

کاربران گرامی برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز روی لینک زیر کلیک نمایید

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۱ خرداد ۹۶ – بکارگیری ۷۸ روانشناس در طرح تحول نظام سلامت در فارس

خبرگزاری ایسنا : مدیرگروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه حدود ۱۲.۶ درصد مردم از افسردگی رنج می‌برند، از به کارگیری ۷۸ روانشناس در طرح تحول نظام سلامت در فارس، خبر داد.
به گزارش دریافتی ایسنا، دکتر علی باصری سه‌شنبه ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: سال‌ها است تصور می‌کنیم همین بی‌حوصلگی‌های هر روز، خوشحال نبودن و لذت نبردن از زندگی برای همه اتفاق می‌افتد، اما به نظر می‌رسد باید وضعیت را جدی گرفت و درباره افسردگی با هم حرف بزنیم.
او ادامه داد: اگر احساس غمگینی و نداشتن علاقه به انجام اموری که فرد پیش از این به راحتی انجام می‌داده، بیش از دو هفته طول بکشد و در عملکرد روزانه او اختلال ایجاد کند، باید به بیماری افسردگی شک کنیم.
مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزود: کاهش سطح انرژی، کاهش یا افزایش اشتها، کاهش یا افزایش میزان خواب، احساس اضطراب و بی قراری، تحریک پذیری و زود از کوره در رفتن، کاهش توان تمرکز، کاهش قدرت تصمیم گیری، احساس بی ارزشی یا پوچی و احساس ناامیدی، احساس گناه و افکار خودکشی و آسیب به خود، از علائم افسردگی است.
باصری با بیان اینکه افسردگی ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و  نشانه ضعف نیست، توصیه کرد: در صورت احساس افسردگی، با فردی که به او اعتماد دارید درباره احساسات خودتان حرف بزنید، بیشتر افراد پس از حرف زدن با فردی که به احساسات آنها توجه می‌کند، احساس بهتری پیدا خواهند داشت.
وی اضافه کرد: دنبال درمان افسردگی خود باشید، مراجعه به پزشک یا روانشناس، گام نخست شروع درمان است؛ تلاش کنید به سمت انجام کارهایی بروید که در گذشته آنها را دوست داشتید.
مدیرگروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین خطاب به افرادی که ممکن است افسردگی داشته‌ باشند گفت: ارتباطات اجتماعی خودتان را قطع نکنید، با دوستان و اعضای خانواده در تماس و ارتباط باشید، سعی کنید بپذیرید که دچار افسردگی شده‌اید، بهتر است انتظار از خودتان را کاهش دهید، اینکه در زمان افسردگی بازده شما به خوبی گذشته نباشد امری طبیعی تلقی می‌شود.
باصری، ادامه داد: سعی کنید روزانه نیم ساعت به طور منظم ورزش کنید، حتی اگر یک پیاده روی کوتاه باشد، سعی کنید به الگوی غذا خوردن و خواب شبانه روزی خود نظم بدهید، مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و داروهای غیر مجاز، افسردگی را تشدید می کنند، از مصرف آنها بپرهیزید.
او افزود: در صورتی که دچار افکار خودکشی و یا آسیب به خود شوید به پزشک یا روانشناس مراجعه کنید، تلاش کنید نسبت به فکرهای منفی و مخرب که در ذهن تان می چرخند، آگاه باشید و آنها را با فکرهای مثبت و مشوق جایگزین کنید، برای هر پیشرفتی که در این زمینه حاصل می کنید، خودتان را تشویق کنید.
مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه، گفت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، ۷۸ روانشناس با مدرک کارشناسی ارشد بالینی در مراکز جامع خدمات سلامت استان، برای ارایه خدمات سلامت روان به عموم مردم به کار گرفته شده‌اند و امیدواریم با این تحول بزرگ به زودی شاهد ارتقای سلامت روان جامعه باشیم.


خبر ۹ تیر ۹۵ –  فراخوان جذب هیأت علمی آموزشی در دانشکده پرستاری و مامایی شیراز

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس: دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) دانشگاه علوم پزشکی شیراز از میان واجدین شرایط با مدرک دکترای پرستاری جهت همکاری به صورت هیأت علمی آموزشی ضریب کا یا قراردادی در تمام گرایشها (ترجیحاً داخلی- جراحی) دعوت به عمل می آورد.

متقاضیان محترم، تقاضای کتبی خود را به همراه شرح فعالیت های آموزشی و پژوهشی به آدرس اینترنتی ذیل ایمیل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت دانشگاه علوم پزشکی فارس اینجا کلیک کنید

آدرس ایمیل: [email protected]

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها