استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۲۶ مهر ماه ۹۶ – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه در نظر دارد جهت واحد های تابعه خود، افراد واجد شرایط در رشته مامایی را از طریق فراخوان، شناسائی و با درنظر گرفتن اولویتهای مربوطه و درصورت نیاز بعد از برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی و تأیید صلاحیت عمومی توسط هسته گزینش دانشگاه و همچنین با در نظر گرفتن سایر شرایط، بصورت قرارداد پزشک خانواده دعوت به همکاری نماید. با توجه به اینکه فراخوان منتشره به منزله شناسائی متقاضیان میباشد، بدیهی است ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت به کار گیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید لذا در صورت نیاز بعد از طی مراحل قانونی از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان، دعوت به همکاری صورت می پذیرد. خواهشمند است مفاد فراخوان را بصورت دقیق مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید .

تذکرات :

۱- کلیه سهمیه استخدامی پس از کسر سهمیه ایثارگران، به داوطلبان “بومی شهرستان” درصورت برخورداری از شرایط مندرج در فراخوان و کسب حدنصاب نمره آزمون مصاحبه، به ترتیب نمره فضلی، اختصاص خواهد یافت. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در فراخوان، از بین داوطلبان “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان با اولویت “بومی استان” و سپس داوطلبان “غیر بومی” همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .

۲- دانشگاه میتواند از بین ثبت نام کنندگان در صورت نیاز دعوت به همکاری نماید .

۳- در صورت دعوت به همکاری، نیروهای دعوت شده به هیچ وجه امکان انتقال یا جابجائی ندارند. لذا حتماً در انتخاب محل درخواست دقت لازم را مبذول دارید .

۴- انعقاد قرارداد بصورت موقتی می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تا پایان سالجاری تمدید و در صورت کسب حد نصاب نمره ارزشیابی سالیانه و نیاز واحدها، قرارداد بصورت یکساله تمدید خواهد شد .

۵- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون مصاحبه و … از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند .

ردیف آگهی رشته شغلی محل درخواست تعداد مورد نیاز
مرد / زن / هردو
مدرک تحصیلی شرایط احراز
۷۱ ماما تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مامایی محل درخواست: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نسر – دارا بودن گواهی پایان طرح
۷۲ ماما تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مامایی محل درخواست: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سلطان آباد – دارا بودن گواهی پایان طرح
۷۳ ماما تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مامایی محل درخواست: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جوادیه – دارا بودن گواهی پایان طرح
۷۴ ماما تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مامایی محل درخواست: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رودمعجن – دارا بودن گواهی پایان طرح
۷۵ ماما زاوه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مامایی محل درخواست: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شاهین – دارا بودن گواهی پایان طرح
۷۶ ماما زاوه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مامایی محل درخواست: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ساق – دارا بودن گواهی پایان طرح
۷۷ ماما مه ولات ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مامایی محل درخواست: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دوغ آباد – دارا بودن گواهی پایان طرح

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

۱- شرایط عمومی

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲/۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی م‍ؤثر

۶/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته می شوند (به تشخیص مراجع ذیصلاح پزشکی)

۷/۱- نداشتن منع بکارگیری در دستگاه های دولتی بموجب آرای مراجع قانونی

۸/۱- داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی دانشگاه های علوم پزشکی و یا سایر دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند .

۲- شرایط اختصاصی

۱/۲- داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی مامایی. (ملاک محاسبه سن پایان مهلت ثبت نام می باشد – تاریخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۶)

۲/۲- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مامایی

۳/۲- دارا بودن گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان

۳- نحوه ثبت نام

الف) تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (تقاضانامه ثبت نام) :

ثبت نام متقاضیان فقط از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به آدرس http://employment.thums.ac.ir صورت می پذیرد. لذا متقاضیان محترم می بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

تذکر ۱ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد. لذا امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه ملاک عمل می باشد .

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را بر اساس شرایط ذیل آماده و از طریق سامانه آزمون ارسال نماید :

– عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) .

– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد .

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد .

– عکس خواهران می بایست با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد .

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد .

– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد .

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .

 

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

تذکر ۱ : اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند .

تذکر ۲ (مهم) : در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

ج) ارسال فایل اسکن شده مدارک دال بر ایثارگری (با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت) .

د) ارسال فایل اسکن شده گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان (با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت) .

تذکر ۱ : ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد. لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خوداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد .

تذکر ۲ : متقاضیان شرکت در آزمون مصاحبه باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل جذب نزد خود نگهداری نمایند .

تذکر ۴ : به ثبت نام ناقص و یا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۴- مهلت ثبت نام :

متقاضیان محترم میتوانند از روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۷/۱۳۹۶ لغایت پایان روز جمعه مورخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۶ نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان آزمون مصاحبه، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۵- مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک :

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

با توجه به اینکه در زمان ثبت نام، هیچگونه مدرک و مستنداتی جهت بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت نام از افراد اخذ نمی گردد، لذا داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اعلام خواهد شد، موظفند مدارک ذیل را جهت بررسی ارائه نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل تحویل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد .

· پرینت برگ ثبت نام در فراخوان

· ۴ قطعه عکس ۴*۳ با پشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (۱سری)

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر(در صورت تأهل) (۱سری)

· اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو (۱سری)

· اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (۱سری)

· اصل و تصویر گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان (۱سری)

· اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن (۱سری)

· اصل مدارک دال بر ایثارگری حسب مورد از مراجع ذیربط

· در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد .

تبصره: مدرک تحصیلی از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

زمان اخذ کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون مصاحبه :

زمان اخذ کارت ورود به جلسه آزمون مصاحبه و همچنین زمان و مکان برگزاری آزمون مصاحبه از طریق سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه متعاقباً اعلام خواهد شد .

۶- مواد آزمون مصاحبه عبارتند از :

برای سنجش اطلاعات توانمندیهای تخصصی و معلومات ثبت نام کنندگان، آزمون مصاحبه مرتبط با رشته شغلی صورت خواهد پذیرفت. (فایل منبع آزمون مصاحبه پیوست می باشد)

۷- امتیازات و سهمیه ها

۱/۷- از کل سهمیه فراخوان، سی درصد (۳۰%) آن برابر قوانین و مقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از سی درصد (۳۰%) فوق الذکر، بیست و پنج درصد(۲۵%) آن به جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء،‌همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال سابقه اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و پنج درصد (۵%) سهمیه باقیمانده نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (فقط بسیج سپاه پاسدارن و جهادگران) و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر یکسال اسارت اختصاص می یابد .

۲/۷-انتخاب ایثارگران در حد سهمیه پنج درصد (۵%) به ترتیب نمره فضلی آزمون مصاحبه، از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد .

۳/۷-پذیرش مازاد بر سی درصد (۳۰%) سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت .

تبصره: در صورتی که معرفی ایثارگران تا سی درصد (۳۰%) سهمیه فراخوان تکمیل نگردد، در کلیه عناوین شغلی از بین شرکت کنندگان با سهمیه آزاد پذیرش بعمل خواهد آمد .

۴/۷- پذیرش نیرو پس از کسر سهمیه ایثارگران به “بومی شهرستان” در صورت برخورداری از شرایط مندرج در فراخوان به ترتیب نمره فضلی آزمون مصاحبه اختصاص خواهد یافت. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در فراخوان از بین داوطلبان “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت از بین داوطلبان با اولویت “بومی استان” و سپس “غیر بومی” همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی آزمون مصاحبه صورت می پذیرد .

۵/۷- داوطلب بومی شهرستان به افرادی اطلاق می شود که واجد یکی از شرایط ذیل باشند :

الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب یکی باشد .

تبصره۱ : متولدین شهرستان تربت حیدریه در صورتیکه که شهر محل تولد، تربت حیدریه و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان تربت حیدریه می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش های مرکزی (بالا ولایت ، پایین ولایت)

– جلگه رخ (بالا رخ ، پایین رخ ، میان رخ)

– کدکن

– بایگ

تبصره۲ : متولدین شهرستان زاوه در صورتیکه که شهر محل تولد، دولت آباد و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان زاوه می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد:

– بخش مرکزی (صفائیه)

– بخش سلیمان

تبصره۳ : متولدین شهرستان مه ولات در صورتیکه که شهر محل تولد، فیض آباد و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان مه ولات می باشند انتخاب نمایند ، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش مرکزی

– بخش شادمهر

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب آنان یکی باشد .

ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی، دبیرستان(بجز دوره پیش دانشگاهی)و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب طی کرده باشد .

د) داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب و بکارگیری را داشته باشند (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

تبصره ۱: منظور از پرداخت حق بیمه، صرفاً پرداخت حق بیمه به صندوق های بازنشستگی (در قبال اشتغال) می باشد .

تبصره ۲: درخصوص محل پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی، کارگاهی که حق بیمه پدر، مادر، همسر و یا خود داوطلب از آن پرداخت شده است، ملاک عمل می باشد و شعبه تأمین اجتماعی که حق بیمه در آن پرداخت گردیده، ملاک بومی بودن داوطلب نمی باشد .

تبصره: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، آخرین تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .

سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

۸- تذکرات

۱/۸- دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده و همچنین دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر، مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند .

تبصره: چنانچه هر زمان مشخص گردد فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر یا پایین تر از مقطع اعلام شده در شرایط احراز فراخوان و همچنین دانشجوی در حال تحصیلمی باشد، ادامه همکاری داوطلب مجاز نخواهد بود و از محل ذخیره آزمون مصاحبه نسبت به معرفی جایگزین اقدام خواهد شد .

۲/۸- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، مصاحبه و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در فراخوان است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد حتی در صورت انعقاد قرارداد، قراداد مزبور لغو و بلااثر می گردد .

۳/۸- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل مأخوذه در آزمون مصاحبه رشته شغلی ماما و با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می باشد و در صورتیکه نمره کل دو داوطلب یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در فراخوانباشد، ملاک انتخاب، معدل افراد خواهد بود .

۴/۸- در صورتی که هر یک از شغل محل های اعلامی، فاقد شرکت کننده و متقاضی واجد الشرایط باشد، از بین متقاضیان سایر شغل محل ها پذیرش به عمل خواهد آمد .

۵/۸- اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه به آدرس http://employment.thums.ac.ir اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره پس از اعلام اسامی حداکثر یک هفته فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل جذب به واحد برنامه ریزی، تأمین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه مراجعه نمایند .

۶/۸- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه بموقع، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد .

۷/۸ هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون مصاحبه از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه به صورت همزمان خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد (داوطلبان موظفند جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به آزمون مصاحبه تا زمان برگزاری آزمون مصاحبه، هر روز به سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه مراجعه نمایند) .

۸/۸- باتوجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان، تکمیل فرم درخواست شغل اینترنتی می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود .

۹/۸- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون مصاحبه پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد .

۱۰/۸- ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، محاسبه سن داوطلبین حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام می باشد . (تاریخ ۰۵/۰۸/۱۳۹۶)

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

استخدام دانشگاه های علوم پزشکی

 استخدام وزارت بهداشت سال ۹۵

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. بنیامین گفت:

    نتایج مصاحبه بهداشت محیط راکی اعلام می کنید؟؟؟

  2. علی گفت:

    چرا کسانی که طرحشون رو گذروندن باید بیکار باشن .با وجود متاهل بودن

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها