استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایلام

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ایلام

 

دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تأمین نیروی انسانی در خانه های بهداشت سیروان استخدام می کند.

به گزارش تابناک ایلام؛ “کوروش شیروانی”، معاون شبکه بهداشت و درمان سیروان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تامین نیروی انسانی بهورز مورد نیاز در خانه های بهداشت سیروان، تعداد ۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون استخدام می کند.

وی اظهار کرد: افراد واجد شرایط از طریق امتحان عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی به منظور خدمت در خانه های بهداشت( مناطق روستایی ) استخدام می شوند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سیروان افزود: این افراد در خانه بهداشت روستاهای ورگچ، گوراب، لرینی، اسلامیه، علی آباد، شهرک جمهوری، چشمه پهن چشمه رشید و قنات آباد بکارگیری شده و متقاضیان باید بومی روستاهای مذکور باشند.

شیروانی با بیان اینکه متاقضیان از ۲۶ دی ماه و به مدت ۱۰ روز می توانند ثبت نام کنند، عنوان کرد: متقاضیان ثبت نام جهت دریافت فرم ثبت نام به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام مراجعه و سپس برای تایید وضعیت بومی بودن به خود به خانه بهداشت روستای مربوطه یا مراکز بهداشتی ودرمانی و مرکز بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: پذیرش افراد با مدرک تحصیلی کاردانی در یکی از رشته های بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها و حرفه ای برای بهورز مرد و دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی در رشته بهداشت خانواده و مامایی برای بهورز زن صورت خواهد گرفت.

شیروانی با بیان اینکه سن داوطلب حداقل ۱۸ و حداکثر نباید از ۳۰ سال تجاوز کند، گفت: داوطلبین به منظور کسب اطلاع بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام می توانند از روز شنبه ۲۶ دیماه به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. امیرپرتو گفت:

    اینجانب امیر پرتو فرزند جانباز و آزاده ۱۰ سال اسارت و پدرم بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی میباشدو مدرک خودمم لیسانس برق میباشم ممنون میشم اگه جواب بدین

  2. انيس گفت:

    سلام کارشناس ارشد تربیت بدنی بدرد شما میخوره شرکت کنم؟؟؟
    خواهشا جواب بدین

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها