استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه (اسامی قبول شدگان آزمون)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

خبر ۱۲ دی ۹۷ – اسامی قبول شدگان آزمون شرکتی پرستاری مورخ ۹۷/۰۷/۲۷

بدینوسیله لیست اسامی قبول شدگان آزمون شرکتی پرستاری مورخ ۹۷/۰۷/۲۷ جهت اطلاع به شرح زیر اعلام می گردد

بدیهی است مراحل بعدی تکمیل پرونده گزینش متعاقبا اعلام خواهد شد.

 برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ دی ۹۷ – اطلاعیه قبولین مرحله اول از محل آزمون شرکتی مورخ ۲۷/۰۷/۹۷ رشته فوریت های پزشکی

با عرض سلام و ضمن آرزوی موفقیت ، بدینوسیله به اطلاع قبولین مرحله اول از محل آزمون شرکتی مورخ ۹۷/۰۷/۲۷ رشته فوریت های پزشکی می رساند

، که به منظور سنجش BMI و تست آمادگی جسمانی داوطلبان میبایست براساس جدول زمانبندی ذیل از روزدوشنبه ۹۷/۱۰/۱۰ لغایت روزچهارشنبه ۹۷/۱۰/۱۲ از ساعت ۸ صبح

در سالن ورزشی شهید بهشتی واقع در میدان شهدا ابتدای باغ رضوان مجتمع ورزشی شهید بهشتی حضور بهم رسانند ، بدیهی است

در صورت عدم مراجعه هریک از داوطلبین براساس جدول زمانبندی ، از مراحل بعدی حذف و از نفر بعدی به جایگزینی آنان استفاده خواهد شد.

برای دانلود لیست بصورت فایل اکسل اینجا کلیک نمایید


دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در نظر دارد به منظور انجام پاره ای از امور در حوزه بهداشت و درمان نسبت به شناسایی و معرفی نیرو جهت بکارگیری بصورت قرارداد برنامه طرح پزشک خانواده و شرکتی بر اساس مفاد قرارداد منعقده با شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد، طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون مصوب هیات امناء از طریق برگزاری آزمون تخصصی و گزینش با شرایط مندرج در آگهی اقدام نماید.
لازم به ذکر است آگهی های منتشر شده در گروه های شغلی مختلف دسته بندی شده اند، به عنوان مثال رشته شغلی پرستار در دو گروه بهداشت و درمان با شرایط متفاوت وجود دارد لذا داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که در گروه شغلی مد نظر خود ثبت نام نمایند.

 

اصلاحیه شماره ۱

به اطلاع داوطلبین محترم شرکت کننده در آزمون نیروی شرکتی می رساند درشرایط احراز رشته شغلی مراقبین سلامت (زن و مرد ) رشته تحصیلی کارشناس ارشد اپیدمیولوژی اضافه گردیده است.

و همچنین در شرایط احراز کارشناس تغذیه رشته های تحصیلی کارشناس تغذیه ورزشی ،فیزیولوژی تغذیه و صنایع غذایی اضافه گردیده است .

لازم به توضیح میباشد اولویت در بکارگیری رشته شغلی کارشناس تغذیه با رشته های تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در علوم تغذیه و یا کارشناسی ارشد علوم بهداشتی در تغذیه با پایه کارشناس علوم تغذیه و کارشناس تغذیه ورزشی و فیزیولوژی تغذیه می باشد.

دریافت آگهی آزمون گروه پزشک خانواده

دریافت آگهی آزمون گروه بهداشت

دریافت آگهی آزمون گروه پرستاری

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها