استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان سال ۹۶ (استخدام جدید)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

خبر ۴ بهمن ۹۶ – دعوت به همکاری رشته شغلی پرتوشناسی

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان جهت تاًمین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس مصوبات شماره ۱۵۳مورخ ۱۷/۱۱/۱۳۹۵ هیات رئیسه محترم دانشکده ، از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری مصابحه تخصصی و با احراز صلاحیت های عمومی و بر اساس قانون تسری گزینش معلمان و کارمندان آموزش پرورش به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی مصوب ۹/۲/۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی تحت پوشش شرکت پیمانکاری برای خدمت در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان (صرفا شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان )به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید


خبر ۵ آذر ۹۶ – اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی مورخ ۲۴/۸/۱۳۹۶ در رشته شغلی کتابدار(جدید) 

برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید.


خبر ۵ آذر ۹۶ – قابل توجه متقاضیان اشتغال در شبکه بهداشت و درمان خرمشهر (جدید)

آن دسته از متقاضیان اشتغال به کار در شبکه بهداشت و درمان خرمشهر که تا تاریخ ۲۹/۸/۱۳۹۶ در سامانه درخواست شغل دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ثبت نام الکترونیکی نموده اند و دارای کد رهگیری دریافت شده از سامانه مذکور می باشند لازم است با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل از روز سه شنبه مورخ ۷/۹/۱۳۹۶ لغایت پنجشنبه مورخ ۹/۹/۱۳۹۶ از ساعت ۱۱ لغایت ۱۶ به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان واقع در آبادان، کوی ذوالفقاری، ابتدای ۳۰ متری، طبقه دوم ـ واحد استخدام اداره منابع انسانی مراجعه نمایند.
شایان ذکر است مدارک صرفا از واجدین شرایط بومی شهرستان خرمشهر تحویل گرفته می شود و در حال حاضر دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در تمامی رشته های تحصیلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده مدارک مورد نیاز حهت تشکیل پرونده اینجا کلیک کنید


خبر ۲۷ آبان ۹۶ – اطلاعیه مصاحبه از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های کاردانی ۱۳۹۶

کاربران گرامی برای دریافت اطلاعیه شماره ۲ پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت اینجا کلیک نمایید.


خبر ۲۵ آبان ۹۶ – شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای شما، به اطلاع میرسانیم ، شرایط استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۶ اعلام شد.

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می باشد
زمان برگزاری آزمون : کلیه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه ۹۶/۱۰/۰۱ می باشد
تبصره : زمان برگزاری آزمون برای رشته‌های شغلی پزشک متخصص شامل کد رشته‌های شغلی (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده صفحه آگهی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ آبان ۹۶ – اطلاعیه قابل توجه شرکت کنندگان آگهی دعوت به همکاری رشته شغلی بهدار و کتابدار

شرکت کنندگان محترم دعوت به همکاری رشته شغلی بهدار برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنند.
شرکت کنندگان محترم دعوت به همکاری رشته شغلی کتابدار برای اطلاع از مصاحبه تخصصی اینجا کلیک کنند.


خبر ۹ آبان ۹۶ – اصلاحیه قابل توجه داوطلبان دعوت به همکاری تامین نیروی انسانی در رشته شغلی بهدار(کمک پرستار)

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون تخصصی کتبی و مصاحبه تخصصی علمی در رشته شغلی بهدار می باشند می رساند شرایط اختصاصی اشتغال به شرح ذیل اصلاح می گردد:

داشتن حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر سن ۳۵ سال جهت دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه به همراه گواهینامه یکساله دوره کمک پرستاری می باشد.
احتساب شرایط سنی بر حسب تاریخ تولد تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام الکترونیکی (۶/۸/۱۳۹۶) می باشد.
شایان ذکر می باشد مهلت ثبت نام الکترونیکی تا روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۸/۱۳۹۶ می باشد.


خبر ۲۶ مهر ۹۶ – اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز سال۹۶-۹۷

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام»برای کاربران شرکت کننده به آگاهی می رساند ؛ انجام مصاحبه ازپذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت شهرستانهای آبادان و شادگان همزمان و بر اساس زمانبندی زیر انجام میپذیرد.

برای مشاهده زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید


خبر ۲۶ مهر ۹۶ – آگهی دعوت به همکاری تامین نیروی انسانی(کمک پرستار/کتابدار)

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود تحت پوشش شرکت پیمانکاری برای خدمت در بیمارستانهای تابعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان دعوت به همکاری مینماید.


خبر ۱ دی ۹۵ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان جهت تامین نیروی انسانی بهورز براساس تبصره ۶ماده ۳۴ آیین نامه اداری استخدامی کارمندان غیر هیات علمی، برگزار می کند

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان جهت تأمین نیروی انسانی بهورز براساس تبصره ۶ ماده ۳۴ آیین نامه اداری و استخدامی کارمندان غیر هیات علمی و مجوز شماره ۷۳۵۹ /۲۰۹/د مورخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۴ معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی (از محل مجوز های شماره ۳۸۶۷۰  مورخ ۱۸/۳/۱۳۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ) و قوانین و مقررات جاری ، ، تعداد سـه نفر از افراد واجد شرایط (تکمیل ظرفیت آزمون ۱۷/۰۲/۹۵ ) را از طریق برگزاری امتحان عمومی ، اختصاصی و انجام مصاحبه از پذیرفتگان مرحله اول و با احراز صلاحیت های عمومی و بر اساس قانون تسری گزینش معلمان و کارمندان آموزش و پرورش به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی مصوب ۹/۲/۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی به صورت پیمانی صرفا جهت خدمت خانه بهداشت های مندرج در صفحه ۸ آگهی به شرح زیر جذب می نماید :

داوطلبان گرامی : با عنایت به اینکه کلیه مراحل ثبت نام و دریافت کارت صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی صورت می گیرد و پس از ثبت نام هیچگونه تغییری امکان پذیر نمی باشد. لذا توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام،ضوابط و مقررات آگهی به دقت مطالعه گردد.

۱ـ شرایط عمومی استخدام بهورز
۱/۱ـ اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲/۱ـ تابعیت نظام جمهوری اسالمی ایران
۳/۱ـ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
-معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که براساس اعلام کمیسیون پزشکی موسسه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد
۴/۱ـ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر روانگردان
۵/۱ـ نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
۶/۱ـ داشتن سالمت جسمانی ،روانی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری هـا
در روستاهای تحت پوشش (به تایید پزشک معتمد شهرستان یا حسب مورد، با تایید کمیسیون پزشکی موسسه)
۷/۱ـ نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی
۸/۱ـ داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی،ثابت،پیمانی و یا قراردادی ،بازنشسته و یا بازخرید خدمت سایر دستگاههای دولتی باشند.
۹/۱ـ التزام به قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران
۱۰/۱ـ نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشکده

۲ ـ شرایط اختصاصی استخدام بهورز
۱/۲ ـ حداقل سن برای دارندگان مدرک دیپلم ۱۶ و حداکثر ۲۶ و حداقل سن برای دارندگان مدرک فوق دیپلم ۱۸ و حداکثر ۲۸ سال تمام می باشد. تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد.
تبصره ۱ : موارد ذی به شرط ارائه تائیدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد . در هر صورت سن داوطلب دارای مدرک تحصیلی دیپلم با در نظر گرفتن موارد زیر نباید از ۲۸ سال و سن داوطلب دارای مدرک فوق دیپلم نباید از ۳۰ سال تجاوز نماید:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باط ) از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷ ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین  مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باط .
ب) افراد خانواده مع شهداء ، آزادگان ، مفقود الاثر ها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شام : همسر ، پدر ، مادر ، خواهر و برادر تا میزان پنج سال .
ج) آزادگان ، فرزندان شهدا ، فرزندان جانباز ۲۵ %و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند .
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه و موسسات و شرکتهای دولتی ، بانک ها و شرکتهای تحت پوشل آنها ، شرکتهای بیمه ، شهرداری ها و موسسات  و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است ، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشل آنها که از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند حداکثر به میزان پنج سال .
د) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان خدمت مذکور
ه) مدت خدمت انجام شده دوره ضرورت آقایان براساس کارت پایان خدمت
۲/۲- کلیه داوطلبان می باید بومی روستاهای محل مورد تقاضای استخدام باشند
– کپی و اصل دفترچه بیمه روستایی
– فرم تاییدیه شورای روستا و مرکز بهداشت
۳/۲ـ دانشجویان حائز شرایط در آزمون در صورت احراز قبولی مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافـت هر گونه مدرک دانشگاهی قبل از شروع کلاسهای بهورزی می باشد.

۳ ـ نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز
ثبت نام به صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دانشکده به نشانی azmoon.abadanums.ac.ir از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۸/۰۹/۱۳۹۵
لغایت ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۳۹۵ انجام می گردد.
۱/۳ ـ مدارک مورد نیاز ثبت نام (الکترونیکی)
داوطلبان قبول شده در مرحله اول موظف أستند مدارک ذیل را پس از اعلام نتایج که از طریق سایت دانشکده به آدرس abadanums.ac.ir اعلام می گردد ،
به همراه اصل مدارک به محل تعیین شده حضوراً ارائه و رسید دریافت نمایند . دانشکده موظف است کلیه مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نماید .
تبصره : نظر به اینکه مدارک داوطلبان پس از برگزاری امتحان عمومی و تخصصی بررسی می گردد، صدورکارت و شرکت در آزمون به منزله تایید مدارک نبوده و پس از برگزاری آزمون در چارچوب ضوابط و مقررات و شرایط مندرج در آگهی منتشره ، مدارک داوطلبین مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
۲/۳ـ مدارک ثبت نام مقدماتی
الف) تکمیل برگ ثبت نام درخواست شغل ( با دقت تکمیل گردد) به همراه اسکن یک قطعه عکس ۴* ۳ متناسب با توضیحات سایت اینترنتی دانشکده صورت می پذیرد .
ب) پرینت فرم تاییدیه شورای روستا و مرکز بهداشت که پس از تاییدیه در زمان ثبت نام با بقیه مدارک باید اسکن شود
ج) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ( ۱۶۰/۰۰۰ ریال)(معادل شانزده هزار تومان) به شماره حسداب ۲۱۷۸۳۷۲۳۸۷۰۰۷ بانک ملی مرکزی شهرستان آبادان به نام حساب درآمدهای غیرعملیاتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان بعنوان حق شرکت در آزمون استخدامی
تبصره: ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شهدا از پرداخت مبلغ یاد شده معاف می باشند.

داوطلبان قبول شده در مرحله اول آزمون موظف أستند مدارک ذی را ظرف مدت پنج روز کاری پس از اعالم نتایج به أمراه اص مددارک حضدوراً بده دانشدکده تحوید
نمایند:
-اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی
-اصل به همراه تصویر کارت ملی( دو طرف کارت )
-اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه
-اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (دو طرف کارت)
-فرم تاییدیه شورای روستا و مرکز بهداشت
-اصل به همراهتصویر مدارک دال بر بومی بودن (براساس بند ۲/۲ و ۷/۸ مندرج در صفحه ۳ و ۷آگهی)
-اصل به همراه تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
-اصل فرم واریزی
تبصره
متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند تا تاریخ تعیین شده از سوی دانشکده نسبت به ثبت نام اینترنتی(الکترونیکی) به آدرس اینترنتی اهلام شده اقدام نمایند .
۳/۳ ـ به ثبت نام ناقص و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

۴ ـ زمان و محل انجام مصاحبه
پذیرفته شدگان مرحله اول جهت اطلاع از زمان و محل مصاحبه می بایست به سایت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان به نشانی الکترونیکی abadanums.ac.ir مراجعه نمایند .

۵ـ تذکرات
۱/۵ ـ ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی ، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهد بود .
۲/۵ـ از کل مجوز تخصیص یافته ، سی ( ۳۰ ) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای اشتغال ایثارگران اختصاص می یابد ، بیست و پنج( ۲۵ ) درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل  و فرزندان و همسر شهداء ، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج ( ۲۵ % ) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت ، معرفی شده از سوی بنیاد شهدا و امور ایثارگران استان اختصاص می یابد .و پنج درصد(۵ %) سهمیه اشتغالی باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ مداه حضور داوطلبانه در جبهه های و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵ ) %و آزادگان زیر یک (۱ ) سال و خواهران  و برادران شهداء اختصاص می یابد . در مواردی که نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی(شدرایط احراز مندرج در آگهی) الزامی است .
۳/۵ـ انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد .
۴/۵ ـ اشتغال مازاد بر ۳۰ %سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت .
۵/۵ ـ جانبازان و خانواده محترم شهداء در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
۶/۵ ـ معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی از سه (۳ ) درصد قانونی مربوطه برخوردار خواهد بود .
۷/۵ ـ تمامی باقیمانده سهمیه مذکور به داوطلبان بومی در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابند .
بومی به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد :
الف ) مح تولد متقاضی با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای اشتغال یکی باشد
ب) حداق دو مقطع تحصیلی متقاضی از مقاطع تحصیلی ) ابتدایی ، راأنمایی و یا متوسطه ( را در مح جغرافیایی مح تقاضا برای اشتغال طی کرده باشد.
ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها در مقاطع ابتدائی ،راهنمائی ویا متوسطه با محل مورد تقاضای اشتغال یکی باشد منوط به اینکه محل خدمت پدر در محلجغرافیائی تحصیل فرزند تعیین شده باشد.

تبصره ۲ :بومی استان به فردی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط مندرج در ذیل باشد:
الف) محل تولد متقاضی در یکی از شهرستان های استان خوزستان باشد
ب) حداقل دو مقطع تحصیلی متقاضی از مقاطع تحصیلی( ابتدایی ، راهنمایی و یا متوسطه) را در یکی از شهرستان های استان خوزستان طی کرده باشد.
ج) فرزندان پرسن نیروهای مسلح که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها در مقاطع ابتدائی ،راهنمائی و یا متوسطه در یکی از شهرستان های استان خوزستان باشد منوط به اینکه محل خدمت پدر در محل جغرافیائی تحصیل فرزند تعیین شده باشد.
۸/۵ ـ به مدارک ارسالی دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز شغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۹/۵ ـ مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خوهد بود . و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، مصاحبه و جذب محرز شود.
داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد . حتی در صورت صدور قرارداد از سوی شرکت پیمانکاری ، قرارداد مذکور لغو و بالاثر می گردد .
۱۰/۵ ـ اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در امتحان( حداکثر ۲ ماه پس از اعالم نتیجه) از سوی دانشکده الزامی است .
۱۱/۵ـ نتایج مصاحبه مذکور به تعداد ۵/۱ برابر ظرفیت مورد نیاز در رشته شغلی اعلام شده متعاقباً از طریق سایت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان به نشانی (الکترونیکی) abadanums.ac.ir به اطلاع عموم خواهد رسید .
۱۲/۵ـ انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از طی مراح گزینش صورت خواهد گرفت.
تبصره ـ داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در مهلت تعیین شده قبولی فرد کن لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد.
۱۳/۵ـ پذیرفته شدگان موظفند حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام نتیجه نهایی پذیرش به دانشکده مراجعه نمایند درصورت عدم مراجعه ظرف مدت مقدر یا انصراف آنان دانشکده می تواند نسبت به اشتغال ذخیره اقدام نمایند.
۱۴/۵ـ پذیرفته شدگان نهایی ،متعهد می شوند در محل مورد تقاضا خدمت نمایند در غیر اینصورت قرارداد آنان لغو و از وجود افراد ذخیره بجایگزینی آنان وفق مقررات استفاده می شود.
۱۵/۵ـ داوطلبان پس از قبولی در مصاحبه تخصصی و تایید هسته گزینش توسط دانشکده جهت بکارگیری به شرکت پیمانکاری مربوطه معرفی می گردند
۱۶/۵ـ با توجه به این که مالک ثبت نام از متقاضیان اشتغال تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را بعمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
۱۷/۵ـ. داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود.

جدول مشاغل مورد نیاز آزمون استخدام پیمانی بهورز
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان۱۳۹۵
(آذر ماه ۹۵)

ردیف عنوان پست سازمانی خانه بهداشت مرکز بهداشتی درمانی شهرستان جنسیت و تعداد شرایط رشته شغلی بهورز
۱ بهورز مرد جبارعبدالامام مرکز بهداشتی درمانی روستایی مینوشهر (امام علی(ع) ) خرمشهر ۱مرد دارندگان  مدرک دیپلم کامل متوسطهـ بهورز زن : دارندگان مدرک فوق دیپلم در رشته های بهداشت عمومی (صرفا گرایش بهداشت خانواده)، مامایی ـ

بهورز مرد:

دارندگان مدرک فوق دیپلم در رشته های بهداشت عمومی (صرفا گرایش مبارزه با بیماریها)، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای

۲ بهورز زن نهر رحمه مرکز بهداشتی درمانی روستایی آبشار شادگان ۱ زن
۳ بهورز زن قطرانی مرکز بهداشتی درمانی روستایی علوان ۱ زن

 برای مشاهده آگهی در سایت دانشکده علوم پزشکی آبادان اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 


خبر ۱۲ اردیبهشت ۹۵ – استخدام ۱۵۱ نیروی جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان

خبرگزاری مهر : رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از استخدام ۱۵۱ نیروی جدید  در سطح این دانشکده خبر داد.
علیرضا آموزنده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس مجوز وزارت بهداشت زمینه جذب و استخدام ۱۵۱ نیروی جدید (اعم از کاردان و کارشناس رشته های درمانی) در این دانشکده مهیا شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: نیروهای جذب شده در بخشهای ویژه (پی. آی. سی. یو، ان. آی. سی. یو، آی. سی. یو) ، زایمان، فوریتهای پزشکی ۱۱۵ و جایگزین پرستاران بازنشسته به کار گرفته می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم پزشکی آبادان با تحت پوشش داشتن شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان به بیش از ۷۰۰ هزار نفر خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهد.


 آکهی دعوت به همکاری در پـایـگاههای اورژانـس ۱۱۵ و آزمایشگاه کنترل کیفی

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس نامه شماره ۷۲۵۸/۲۰۹/د مورخ ۰۸/۰۴/۱۳۹۴ معاون محترم  توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و قوانین و مقررات جاری ، تعداد  سی و هفت نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی عمومی و مصاحبه تخصصی و  با احراز صلاحیت های عمومی و براساس قانون تسری گزینش معلمان و کارمندان آموزش و پرورش به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی مصوب ۹/۲/۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی  تحت پوشش شرکت پیمانکاری برای خدمت در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان و واحدهای  تابعه به شرح زیر  دعوت به همکاری می نماید:

 

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید


 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها