استخدام دانشگاه علمی کاربردی در سال ۹۶

استخدام دانشگاه علمی کاربردی در سال ۹۵

 

۴ مرداد ۹۶ – نتایج آزمون تعیین صلاحیت تدریس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

خبرگزاری فارس : نتایج آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۳۹۶ به شکل کارنامه منتشر شد.
به گزارش بازارکار به نقل خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای بیان داشت: با عنایت به برگزاری آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال ۱۳۹۶، پیرو اطلاعیه‌­های مورخ ۲۹ خرداد ۹۶، ۴ تیرماه ۹۶ و یکم مرداد ۹۶ به اطلاع داوطلبان می‌رساند نتایج تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی‌‌کاربردی سال ۱۳۹۶در قالب کارنامه برای کلیه شرکت کنندگان و همچنین برای داوطلبان مجاز به شرکت در مرحله مصاحبه اعلام می‌شود.
همچنین در این اطلاعیه تصریح شد: لازم به ذکر است داوطلبانی که اسامی آنان در این مرحله با عنوان مجاز به شرکت در مرحله مصاحبه مشخص شده است می‌بایست برای اطلاع از زمان مصاحبه و مراحل بعدی، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و یا پایگاه اطلاع‌رسانی واحد استان تهران مراجعه نمایند. لازم به توضیح است بازه زمانی انجام مصاحبه از کلیه معرفی‌شدگان از تاریخ ۶شهریور ۹۶ تا۹شهریور ۹۶ خواهد بود


۱ مرداد ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی – کاربردی سال ۱۳۹۶

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی – کاربردی در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۵/۶ در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۵/۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند بر اساس توضیحات ذیل کارت اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌باشند می‌توانند در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۵/۵ از ساعت۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی۱۸:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس ۴×۳ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران- خیابان انقلاب- میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)- بن بست شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.


۴ تیر ۹۶ – اطلاعیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص اضافه شدن برخی از رشته ها و گرایش های جدید به جدول رشته‌های مورد تقاضا و همچنین تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی – کاربردی سال ۱۳۹۶

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۳/۲۹ و ضمن قبولی طاعات و عبادات شما روزه داران عزیز و تبریک عید سعید فطر، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی – کاربردی سال ۱۳۹۶می‌رساند، با عنایت به درخواست مکرر متقاضیان ثبت‌نام و مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مبنی بر اضافه نمودن برخی از رشته‌ها تحصیلی و گرایش های جدید در آزمون مذکور، لذا رشته های تحصیلی مورد تقاضا برای تدریس به شرح جدول ذیل اصلاح می‌گردد. ضمناً به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۶/۴/۴) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که تا روز یکشنبه مورخ ۹۶/۴/۱۱ بتوانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند؛
لذا کلیهمتقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیقاطلاعیه ثبت‌نام وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزشکشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. هم‌چنین داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با در نظر گرفتن توضیحات ذیل در صورت علاقه‌مندی می‌توانند تا تاریخ فوق با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
تذکرمهم: شرکت در این آزمون و ثبت نام تکمیلی و قبولی در آن هیچگونه تعهد استخدامی و یا جذب را برای این دانشگاه نخواهد داشت. لذا افرادی که حدنصاب لازم را در آزمون کتبی کسب نمایند، برای مراحل انجام مصاحبه و بررسی مدارک به تعداد مورد نیاز واجدین شرایط معرفی می‌شوند. این افراد با درخواست مراکز تحت پوشش دانشگاه جامع علمی-کاربردی می‌توانند به صورت حق‌التدریس، تدریس نمایند.

ضمناً یادآورمی شود که تاریخ برگزاری آزمون فوق در روز جمعه مورخ ۹۶/۵/۶ منحصراً در شهر تهران می‌باشد.


۲۵ اردیبشهت ۹۶ – امکان تحصیل حین خدمت مشمولان در دانشگاه علمی کاربردی

خبرگزاری ایسنا : رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از امکان تحصیل حین خدمت مشمولان سربازی در این دانشگاه خبر داد و گفت: مذاکراتی با مسئولان ذیربط برای تحصیل حین خدمت سربازان در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده و این موضوع در دست پیگیری است.
به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین امید در نشست رؤسای مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه علیرغم ظرفیت‌های خوبی که در زمینه کشاورزی، گردشگری و صنایع دارد، همچنان یکی از استانهای با نرخ بالای بیکاری است اما باتوجه به پتانسیل کشاورزی در استان کرمانشاه دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌تواند در راه رفع مشکل بیکاری استان قدم‌های موثری بردارد.
وی در ادامه تأکید کرد: با توجه به نام گذاری سال ۹۶ با عنوان سال اقتصاد مقاومتی،‌ اشتغال و تولید  از سوی مقام معظم رهبری امسال سال دانشگاه جامع علمی کاربردی است و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز تدوین بسته اجرایی آموزش‌های مهارتی برعهده این دانشگاه گذاشته شده است.
دکتر امید با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰ درصد ظرفیت دانشگاه‌های مهارتی کشور مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است، اظهار داشت: تربیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو هدف برنامه ششم توسعه در سال ۱۴۰۰ است و این دانشجویان باید در زمینه‌های فنی، تخصصی و کارگاهی مهارت لازم را پیدا کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب و حمایت از رشته‌های مهارتی بنابر نیاز منطقه و استان را نزدیک شدن به هدف و رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد و گفت: مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی ماموریت گرا هستند و دانش آموختگان این دانشگاه باید خلاق باشند.
دکتر امید از مذاکره این دانشگاه با سازمان صدا و سیما و نهادهای فرهنگی برای فرهنگ‌سازی در زمینه مهارت‌آموزی خبرداد و افزود: با عمل کردن به مأموریت‌های دانشگاه می‌توان به جامعه نشان داد نحوه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی بسیار مناسب است.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تسهیلات ارزی در قانون بودجه سال ۹۶ کشور به دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد و تأکید کرد: پس از تصویب آییننامههای مربوط، مراکز آموزش علمی کاربردی می‌توانند برای تجهیز خود از این تسهیلات ملی بهره‌مند شوند.
دکتر امید با اشاره به اصلاح سامانه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی از پذیرش دانشجو در شهریورماه هر سال نیز گفت: مذاکراتی با مسئولان ذی‌ربط برای تحصیل سربازان حین خدمت صورت گرفته است.
وی در ادامه اجرای تک‌پودمان‌ها را روش مناسبی برای آموزش‌های کوتاه‌مدت و ضمن خدمت عنوان کرد و گفت: مذاکره با سازمان اداری و استخدامی کشور در زمینه اجرای تک‌پودمان‌های آموزشی  صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر امید در پایان با اشاره به مذاکره با نماینده وزیر علوم کشور عراق، کرمانشاه را مقصد مناسبی برای دانشجویان عراقی و اقلیم کردستان عراق اعلام کرد و افزود: ظرفیت‌های استانی، جذب مدرسان خبره،‌ کارآمد و اجرای صحیح واحدهای عملی همچون دروس کاربینی و کارورزی در این دانشگاه وجود دارد.


اریبهشت ۹۶ – فراخوان جدید جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی در شهریور ماه

خبرگزاری مهر : رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از فراخوان جدید جذب مدرس در شهریورماه سال جاری خبرداد.
محمدحسین امید در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جذب مدرسان در دانشگاه علمی و کاربردی گفت: فراخوان جدید جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی  کاربردی امسال در شهریور ماه اعلام می شود.
وی با بیان اینکه جذب مدرسان جدید براساس اولویت های علمی و شایستگی خواهد بود، افزود: برای نخستین بار در سال گذشته، جذب مدرسین دانشگاه جامع علمی  کاربردی را با فراخوان انجام دادیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی افزود: برای این فراخون حدود ۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده و در ۳۱ استان کشور توزیع شدند، این در حالی بود که در گذشته چنین چیزی نبود.
امید ادامه داد: هیات هایی وابسته به هیات جذب وزارت علوم، تشکیل شدند و پرونده علمی این ۴۰ هزار نفر را تک به تک بررسی می کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: مربیان قبلی که دارای کد هستند نیز درحال حاضر فعالند، ولی، تمامی آنها باید یک بار دیگر در این پروسه جدید ارزیابی شوند.
وی افزود: آنهایی که بتوانند معیارهای کیفی جدید دانشگاه جامع علمی  کابردی را پاس کنند، می مانند و کدشان تمدید می شود به این افراد «آی دی» های مدت دار ارائه می شود تا بتوانند در این مرکز علمی تدریس کنند و هر چند وقت یک بار با شرکت در دوره های بازآموزی نیز باید خود را به روز کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی تاکید کرد: مربی هایی که نتوانند در دوره های بازآموزی شرکت کرده و نمره مناسب را کسب کنند، از دور خارج خواهند شد.


۲۳ فررودین ۹۶ – پذیرش ۹ هزار مدرس جدید در دانشگاه علمی‌کاربردی تا مهر ماه

خبرگزاری ایسنا : رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در فراخوان مدرسین دانشگاه، حدود ۴۰ هزار نفر متقاضی تدریس در مراکز دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که تا مهرماه امسال نزدیک به ۹ هزار نفر آنها پس از ارزیابی‌های عمومی و تخصصی برای تدریس در مراکز علمی کاربردی این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.
به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین امید در نشست هیات رئیسه دانشگاه با موسسات علمی کاربردی گفت: باتوجه به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری وظیفه دانشگاه مضاعف شده است.
وی با اشاره به اینکه در اولین جلسه هیات دولت به موضوع شعار سال پرداخته شده است، افزود: ما برای ایفای نقش اساسی در تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین اعلام آمادگی کرده‌ایم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه، امسال اولین سال اجرای برنامه بشمار می‌رود که باید در این سال نزدیک به ۲۰ درصد از کل دانشجویان کشور در رشته‌های مهارتی تحصیل کنند و در پایان این برنامه این رقم به ۳۰ درصد افزایش یابد.
دکتر امید با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه باید جمعیت دانشجویان مهارتی کشور در سال جاری به بیش از ۸۵۰ هزار دانشجو برسد، اضافه کرد: اکنون با وجود حدود ۲۰۰ هزار نفر دانشجوی مهارتی در سایر زیر نظام‌ها و نزدیک به ۴۵۰ هزار دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مجموع حدود ۶۵۰ هزار دانشجوی مهارتی در کشور داریم که بر این اساس در سال اول برنامه حدود ۲۵ درصد از برنامه عقب هستیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ان‌شاءالله با حفظ کیفیت، برای تحقق اهداف کمی برنامه ششم توسعه، ظرفیت پذیرش دانشجو در مراکز باکیفیت افزایش می‌یابد.
دکتر امید با اشاره به لزوم تربیت نیروی کارآفرین در دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: در این راستا به مراکز علمی کاربردی دانشگاه که توانایی ایجاد مرکز رشد و شرکت‌های فناور برای فعالیت دانشجویان را دارند، تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص داده می‌شود.
وی اضافه کرد: درحالی که برای ایجاد هر شغل در کشور مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان لازم است، در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد این میزان حدود ۵۰ میلیون تومان است.
دکتر امید با اشاره به اینکه هرم جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی طی ۱۰ سال گذشته تعادل خود را از دست داده است، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که تعداد دانشجویان کاردانی این دانشگاه را افزایش داده و جمعیت دانشجویان کارشناسی را محدودتر کنیم، بگونه‌ای که نسبت ۷۰ درصد کاردانی و ۳۰ درصد کارشناسی رعایت شود.
وی تاکید کرد: ضرورتی ندارد تا به ازای هر رشته کاردانی برای دوره‌های کارشناسی نیز رشته ایجاد شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: با مجوزهای اخذ شده از شورای مرکزی و هیات امنای دانشگاه، تعدادی از مراکز وابسته به دانشگاه بر اساس دستورالعمل مربوط واگذار خواهند شد.
دکتر امید با اشاره به وجود هزار و ۷۰ مرکز علمی کاربردی، گفت: از این تعداد بیش از ۱۰۰ مرکز غیرفعال هستند که در اولین جلسه شورای نظارت در مورد ادامه فعالیت آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی اظهار کرد: برخی از مراکز این دانشگاه کمتر از ۱۰۰ دانشجو دارند که این میزان دانشجو دارای صرفه اقتصادی نیست و این‌گونه مراکز بدلیل زیان‌دهی نمی‌توانند کیفیت لازم را داشته باشند. بنابراین به این مراکز توصیه می‌کنیم تا با یکدیگر ادغام شوند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برنامه دیگر این دانشگاه اصلاح نسبت‌های مقاطع و بخش‌ها است که در پذیرش مهرماه نسبت‌های جدید اعلام می‌شود.
دکتر امید بازنگری مدرسان و حذف مدرسان فاقد شرایط را یکی دیگر از اقدمات دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جدید عنوان کرد و افزود: طی فراخوانی که در سال گذشته اعلام شد، حدود ۴۰ هزار نفر متقاضی تدریس در این دانشگاه بودند که تا مهرماه امسال حدود ۹ هزار از آنها بر اساس بررسی‌های عمومی و علمی که توسط هیات‌های جذب صورت می‌گیرد، برای تدریس در مراکز علمی کاربردی پذیرفته می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مدرسان فعلی دانشگاه نیز مورد ارزیابی مجدد قرار می‌گیرند و در مورد تدریس افرادی که دارای شرایط لازم نباشند، تجدیدنظر صورت می‌گیرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: پذیرش مدرسان باکیفیت را در دستور کار قرار داده‌ایم که در صورت نیاز سالانه دو مرحله انجام خواهد شد.
دکتر امید عنوان کرد: ارتقای سامانه‌های دانشگاه و استقرار کامل دولت الکترونیک نیز از دیگر برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی بشمار می‌رود که برای این امر سامانه‌سپاری در حال انجام است و سامانه‌های دانشگاه نیز در حال ارتقاء است.
وی گفت: با مصوبه هیات امنای دانشگاه، واحد استان تهران به دو بخش غرب و شرق تقسیم می‌شود و هدف از این تصمیم نیز افزایش سطح نظارت بر تعداد زیاد مراکز علمی کاربردی استان تهران است.


استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان

استخدام مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان

استخدام مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان البرز

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان شمالی

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین

استخدام و جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان رضوی

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها