استخدام دانشگاه دولتی بجنورد سال ۹۸ (استخدام جدید)

استخدام دانشگاه دولتی بجنورد

 

خبر ۱۵ مرداد ۹۸ – اطلاعیه آزمون به‌کارگیری عضو قراردادی دانشگاه بجنورد

پیرو برگزاری آزمون کتبی مورخ ۲۰/۰۴/۱۳۹۸ به‌کارگیری عضو قراردادی، بدین‌وسیله اسامی افراد قبول شده در آزمون کتبی، به شرح جدول ذیل اعلام می­گردد.

داوطلبانی که به نتیجه امتیاز کسب شده در آزمون کتبی معترض هستند، می­توانند از تاریخ ۱۲/۰۵/۹۸ الی ۱۸/۰۵/۹۸ نسبت به ثبت اعتراض خود در سامانه به آدرس ubreg۹۶.ir اقدام نمایند.

نکات قابل توجه:

۱) زمان و مکان مصاحبه تخصصی و عمومی به صورت تلفنی و پیامکی به دعوت شدگان اعلام خواهد شد.

پس از اعلام زمان و مکان مصاحبه تخصصی و عمومی، دعوت شدگان باید حداقل ۱۵ دقیقه قبل از زمان اعلام شده در محل حضور یابند. عدم حضور به منزله انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نمی­شود.

۳) دعوت شدگان باید در روز مصاحبه، سوابق کاری (رزومه) خود را همراه داشته باشند.

سوالات مصاحبه تخصصی در حوزه مسایل شغلی متقاضی، سوابق کاری، اجرایی، تخصصی و …می­باشد.
با توجه به اینکه اعلام نتیجه بر اساس خود اظهاری داوطلبان (در بخش اطلاعات هویتی، مدرک و رشته تحصیلی) صورت گرفته است، پس از بررسی و تطبیق آن با شرایط مندرج در آگهی بکارگیری نیرو، چنانچه فردی شرایط مندرج در آگهی بکارگیری را نداشته باشد، از ادامه مراحل بعدی حذف خواهد شد.
ملاک پذیرش نهایی کسب حداقل ۵۰ درصد از مجموع امتیازات آزمون کتبی، آزمون روانشناختی و مصاحبه عمومی و تخصصی است.

 برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ تیر ۹۸ – دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه بجنورد

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون‌ ‌استخدام دانشگاه بجنورد به اطلاع می رسانیم، لینک دریافت کارت آزمون استخدامی فعال گردید.

لینک دریافت کارت


خبر ۲۶ خرداد ۹۸ – استخدام دانشگاه بجنورد

دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیات امنای دانشگاه¬ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد یک نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و مصاحبه تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد بکارگیری نماید. (برای اطلاع از رشته ها اینجا را کلیک کنید) ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بجنورد به نشانی www.ub.ac.ir از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ادامه دارد. کلیه متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

نکته ۱ : عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی بکار گرفته می شود.

نکته ۲ : این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه به نشانی www.ub.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ در دانشگاه بجنورد واقع در خراسان شمالی- شهرستان بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفراین برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشگاه بجنورد به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل آزمون روانشناختی،مصاحبه عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

لینک ثبت نام


خبر ۱۶ اسفند ماه ۹۷ – دانشگاه بجنورد باستناد تبصره «۴» ماده «۴» آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، در قالب قرارداد همکاری از طریق مصاحبه تخصصی، نیازمند دریافت خدمات تخصصی به شرح پیوست شماره یک می­باشد. متقاضیان بومی که تمایل دارند در قالب این نوع قرارداد با دانشگاه همکاری نمایند، می­توانند در صورت دارا بودن شرایط احراز فعالیت مورد نظر (پیوست شماره ۱) فرم درخواست همکاری (پیوست شماره ۲) را تکمیل نموده و از تاریخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۷ لغایت ۲۲/۱۲/۱۳۹۷ از طریق پست پیشتاز (به آدرس: بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفرین- دانشگاه بجنورد) ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه مرکزی، مستقر در دانشگاه بجنورد، سازمان مرکزی، طبقه همکف، اداره دبیرخانه تحویل نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال:

  1. فرم تکمیل شده درخواست همکاری (پیوست شماره «۲»)
  2. رونوشت گواهی­نامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد
  3. رزومه کاری حداکثر در ۳ صفحه. خواهشمند است از ارسال مدارک جانبی اضافی خودداری فرمائید.

نکات مهم:

  • حداقل معدل کل متقاضیان باید در مقطع کارشناسی ۱۵ و در مقطع کارشناسی ارشد ۱۶ باشد.
  • دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
  • ارائه تصویر گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و رزومه کاری به پیوست درخواست همکاری الزامی می­باشد.
  • تاریخ و مکان مصاحبه پس از بررسی مدارک ارسالی به متقاضیان واجد شرایط از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
  • منابع مصاحبه تخصصی در راستای تجربه فردی و فعالیت مورد نظر خواهد بود.
  • این نوع همکاری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه نخواهد داشت و همکاری تنها به صورت موقت خواهد بود.
  • به درخواستهایی که پس از مهلت مقرر ارسال شده یا تحویل می­گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • به درخواستهایی که بدون رزومه کاری ارائه گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • متقاضی باید بومی استان خراسان شمالی باشد.
  • افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، بومی تلقی می­گردند:

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی وپیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل یا بازنشسته)که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) رابه صورت متوالی  یا متناوب درشهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه درشهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری را داشته باشند( پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)

تبصره: مبنای استان یا شهرستان برای تعیین بومی بودن ،تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می­باشد

فرم درخواست شغل

عناوین فعالیت های مورد نیاز


خبر ۸ دی ۹۷ – استخدام دانشگاه بجنورد

دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد ۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و مصاحبه تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد بکارگیری نماید. (برای اطلاع از رشته ها اینجا را کلیک کنید) ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بجنورد به نشانی www.ub.ac.ir از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ادامه دارد. کلیه متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

نکته ۱ : عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی بکار گرفته می شود.

نکته ۲ : این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه به نشانی www.ub.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ در دانشگاه بجنورد واقع در خراسان شمالی- شهرستان بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفراین برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشگاه بجنورد به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل آزمون روانشناختی،مصاحبه عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

لینک ثبت نام

(برای اطلاع از رشته ها اینجا را کلیک کنید)


خبر ۱ آبان ۹۷ – آگهی تامین نیرو تحت عنوان قرارداد همکاری

بدینوسیله به اطلاع می­رساند:

 دانشگاه بجنورد باستناد تبصره «۲» ماده «۴» آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، در قالب قرارداد همکاری از طریق مصاحبه تخصصی، نیازمند دریافت خدمات تخصصی به شرح پیوست شماره یک می­باشد. متقاضیان بومی که تمایل دارند در قالب این نوع قرارداد با دانشگاه همکاری نمایند، می­توانند در صورت دارا بودن شرایط احراز فعالیت مورد نظر (پیوست شماره ۱) فرم درخواست همکاری (پیوست شماره ۲) را تکمیل نموده و از تاریخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۷ لغایت ۰۷/۰۸/۱۳۹۷ از طریق پست پیشتاز (به آدرس: بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفرین- دانشگاه بجنورد) ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه مرکزی، مستقر در دانشگاه بجنورد، سازمان مرکزی، طبقه همکف، اداره دبیرخانه تحویل نمایند.

متن آگهی

پیوست یک

پیوست دو


خبر ۱۶ مرداد ۹۷ -اعلام نتایج جذب عضو قراردادی دانشگاه بجنورد

پیرو آگهی جذب عضو قراردادی دانشگاه بجنورد و برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، عمومی و روان شناختی، بدینوسیله اسامی نفرات انتخاب شده در هر رشته شغلی به شرح فایل پیوست اعلام میگردد .ضروری است اسامی اعلام شده جهت تکمیل مدارک وانجام امور اداری به دانشگاه بجنورد- سازمان ۹۷/۵/۲۸ با لحاظ نکات ذیل در تاریخ یک شنبه مرکزی- امور کارگزینی مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ خرداد ۹۷ – اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه بجنورد در سال ۹۶

پیرو برگزاری آزمون کتبی مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ بکارگیری عضو قراردادی، بدینوسیله اسامی نفرات برتر پنج برابر ظرفیت هر رشته شغلی به ترتیب حروف الفبا، به شرح فایل پیوست اعلام می گردد. ضروری است اسامی اعلام شده با لحاظ نکات ذیل در ارزیابی روانشناختی و مصاحبه عمومی و تخصصی شرکت نمایند.
بر اساس مصوبه هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه:
۱) از افراد راه یافته به مرحله بعد، ارزیابی روانشناختی و مصاحبه عمومی و تخصصی به عمل خواهد آمد. زمان و مکان ارزیابی و مصاحبه به صورت تلفنی و پیامکی به دعوت شدگان اعلام خواهد شد.
۲)پس از اعلام زمان و مکان ارزیابی و مصاحبه، دعوت شدگان باید حداقل ۱۵ دقیقه قبل از زمان اعلام شده در محل حضور یابند. عدم حضور به منزله انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نمی¬شود.
۳) دعوت شدگان باید در روز مصاحبه تخصصی، سوابق کاری (رزومه) خود را همراه داشته باشند.
۴)سوالات مصاحبه تخصصی در حوزه مسایل شغلی متقاضی، سوابق کاری، اجرایی، تخصصی و …. است.
۵)با توجه به اینکه ثبت نام در آزمون بر اساس خود اظهاری داوطلبان (در بخش اطلاعات هویتی، مدرک و رشته تحصیلی) صورت گرفته است، پس از بررسی و تطبیق آن با شرایط مندرج در آگهی بکارگیری، چنانچه فردی شرایط مندرج در آگهی را نداشته باشد، از ادامه مراحل بعدی حذف خواهد شد.
۶)امتیاز نهایی متقاضیان با احتساب نمره کسب شده از آزمون کتبی، ارزیابی و مصاحبه تعیین خواهد شد و پذیرش نهایی منوط به کسب امتیاز قابل قبول از آزمون کتبی، ارزیابی، مصاحبه و طی مراحل گزینش خواهد بود.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ اسفند ۹۶ – توزیع کارت آزمون استخدام دانشگاه دولتی بجنورد

ضمن آرزوی موفقیت سایت«استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی دانشگاه دولتی بجنورد،به اطلاع می رسانیم،لینک دریافت کارت فعال شد.

برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید


خبر ۸ اسفند ۹۶ – اطلاعیه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه بجنورد

به اطلاع کلیه ثبت نام کنندگان محترم در آزمون بکارگیری عضو قراردادی می رساند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت شده، می توانند در تاریخ های هشتم و نهم اسفند ماه ۹۶ نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

برای ویرایش اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ اسفند ۹۶ – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه بجنورد

ضمن آرزوی موفقیت ، بنا به درخواست داوطلبان و با توجه به استقبال زیاد ایشان مهلت ثبت نام تا روز یک شنبه ۶ اسفند ماه ۹۶ تمدید شد.


خبر ۲۳ بهمن ۹۶ – استخدام دانشگاه بجنورد

دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد ۱۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه عمومی و تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد بکارگیری نماید.(برای اطلاع از رشته ها اینجا را کلیک کنید) ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه ثبت نام دانشگاه بجنورد به نشانی: http://ubreg۹۶.ir/ از روز دوشنبه تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ ادامه دارد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

نکته ۱ : عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات بکار گرفته می شود.
نکته ۲ : این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.


خبر ۵ دی ۹۶ – جذب نیرو در دانشگاه بجنورد تحت عنوان قرارداد همکاری

معاون اداری و مالی دانشگاه بجنورد از جذب نیرو در این دانشگاه تحت عنوان قرارداد همکاری خبر داد.

برای مشاهده متن آگهی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده عناوین شغلی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید


در اجرای دستور نوزدهم از اولین نشست هیئت امنای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و استان خراسان شمالی مورخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۰ و دستور بیست و دوم از بیست و چهارمین نشست از دوره سوم هیئت امنای دانشگاه های منطقه شمال شرق کشور مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۳، دانشگاه بجنورد در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد ۸ نفر نیرو را برای رشته های مذکور در این آگهی با شرایط ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی بکارگیری نماید.
نکته ۱: عضو قراردادی فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات بکار گرفته می شود.
نکته ۲: این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه نخواهد داشت.

 

ردیف عنوان شغلی محل جغرافیایی تعداد مورد نیاز مرد زن شرایط احراز
مقطع تحصیلی
کارشناسی
شرایط احراز
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
۱ کارشناس دفتر طرحهای عمرانی بجنورد ۱نفر * مهندسی عمران – عمران

مهندسی شهرسازی

مهندسی معماری

مدیریت پروژه،
مهندسی و مدیریت ساخت
مهندسی صنایع(گرایش مدیریت سیستم و بهره وری)
مهندسی صنایع(گرایش سیستمهای اقتصادی و اجتماعی )
۲ کارشناس آزمایشگاه بجنورد ۱نفر * مهندسی عمران (نقشه برداری)
۳ کارشناسIT بجنورد ۱نفر * کامپیوتر(گرایش نرم افزار

کامپیوتر (گرایش فناوری اطلاعات)

کامپیوتر(گرایش نرم افزار

کامپیوتر (گرایش فناوری اطلاعات)

۴ کارشناس حقوقی بجنورد ۱نفر * * حقوق حقوق (کلیه گرایش ها)
۵ کارشناس مالی بجنورد ۱نفر * حسابداری
۶ کارشناس دانشکده هنر بجنورد ۱نفر * مهندسی معماری

مهندسی شهرسازی

ارتباط تصویری (گرافیک)

صنایع دستی

۷ کارشناس دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی بجنورد ۱نفر * مدیریت صنعتی

مهندسی صنایع

مدیریت صنعتی

مهندسی صنایع – صنایع

مدیریت سیستم و بهره وری

مدیریت سیستم ها

شرایط عمومی :
۱. تابعیت جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت.
۲. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه.
۳. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴. عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵. عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.
۶. نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
۷. عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۸. دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان).
۹. برخورداری از سلامت و توانایی جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر.
۱۰. دارا بودن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام.

شرایط اختصاصی:
۱. بومی استان بودن:
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:
الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در یکی ازشهرستان های استان خراسان شمالی طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه در یکی از شهرستان های استان خراسان شمالی داشته باشند. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاَ توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است)
نکته: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام است.
۲. حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی ۱۳ و در مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ باشد.
مدارک مورد نیاز و نحوه ارسال آن ها:
۱. فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت قانونی دائم (پشت و رو)، گواهی نامه موقت فراغت از تحصیل و یا دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد. (متقاضیانی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت می کنند باید مدرک کارشناسی را نیز ارسال کنند)
۲. فایل اسکن شده عکس. (عکس داوطلب باید ۴*۳، جدید، رنگی و دارای زمینه سفید، واضح، فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد)
۳. فایل اسکن شده فیش واریزی به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب ۲۱۷۸۷۱۱۸۰۴۰۰۶ نزد بانک ملی شعبه مرکزی بجنورد به نام درآمد اختصاصی دانشگاه بجنورد.
۴. مدارک دال بر بومی بودن. (حسب مورد بر اساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای الف، ب، ج و د بند ۱ شرایط اختصاصی)
۵. مدارک دال بر ایثارگری.

تذکرات مهم:
۱. اتمام مراحل ثبت نام منوط به دریافت شماره پرونده و کدرهگیری است. متقاضیان باید در کلیه مراحل شماره پرونده و کدرهگیری را نزد خود نگهداری نمایند.
۲. مهلت ثبت نام از ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۶ لغایت ساعت ۲۴ روز یک شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ می باشد.
۳. هرگونه اطلاع رسانی اعم از زمان و مکان برگزاری آزمون کتبی، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و پذیرفته شدگان نهایی تنها از طریق سایت دانشگاه بجنورد به آدرس www.ub.ac.ir صورت می گیرد.
۴. وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
۵. به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶. متقاضیانی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت می کنند، تنها در صورتی حق شرکت در آزمون کتبی را دارند که مدرک کارشناسی آن ها مطابق با عناوین شغلی اعلام شده باشد.
۷. پس از برگزاری آزمون کتبی، اسامی پنج برابر ظرفیت هر عنوان شغلی که بیش ترین امتیاز را بر اساس نمره آزمون و معدل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کسب کرده اند جهت مصاحبه اعلام خواهد شد.
۸. مواد آزمون کتبی عبارتند از:
الف) زبان انگلیسی در سطح مقطع کارشناسی – ۲۰ سؤال،
ب) زبان و ادبیات فارسی در سطح مقطع کارشناسی – ۲۰ سؤال،
ج) مهارت های هفت گانه کامپیوتر (ICDL) – ۲۰ سؤال،
د) هوش و اطلاعات عمومی – ۲۰ سؤال.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

وبسایت: www.ub.ac.ir

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها