استخدام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود براساس مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰  مورخ ۲۰/۳/۱۳۹۳ مقام محترم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و قوانین و مقررات جاری ، تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی و با احراز صلاحیت های عمومی و براساس قانون تسری گزینش معلمان و کارمندان آموزش و پرورش به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی مصوب ۹/۲/۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی  تحت پوشش شرکت پیمانکاری برای خدمت در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان و واحدهای  تابعه  به شرح زیر جذب می نماید:

۱ـ شرایط عمومی :

۱/۱ـ اعتقاد به دین مبین اسلام  یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲/۱ـ تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۳/۱ـ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

۴/۱ـ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر روانگردان

۵/۱ـ نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

۶/۱ـ داشتن سلامت جسمانی ،روانی و توانایی برای انجام کاری که اشتغال می شود.

۷/۱ـ نداشتن منع اشتغال در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

۸/۱ـ داوطلبان اشتغال نباید مستخدم رسمی،ثابت،پیمانی و یا قراردادی سایر دستگاههای دولتی ،بازنشسته و یا بازخرید خدمت باشند.

۹/۱ـ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲ ـ شرایط اختصاصی اشتغال:

۱/۲ ـ شرایط سنی در کلیه مقاطع حذف می گردد.

۲/۲ ـ مشمولین  قانون  خدمت پزشکان و پیراپزشکان الزاماً می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند

۳/۲ـ مدت خدمت سربازی

۳ ـ نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز :

کلیه داوطلبین با در درست داشتن اصل و تصویر مدارک ذیل از تاریخ ۱۱/۱۱/۹۳  لغایت ۲۰/۱۱/۹۳  در روزهای اداری از ساعت ۹ الی ۱۴ شخصاً به آدرس:  آبادان ابتدای کوی ذوالفقاری ساختمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان طبقه دوم مدیریت منابع انسانی اداره استخدام مراجعه نمایند. (کلیه تصاویر در برگ A4 تهیه گردد (دو سری))

ـ پنج قطعه عکس ۴ *۳ (جدید)                                                                                     ـ اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

ـ اصل به همراه تصویر کارت ملی ( دو طرف کارت )                                                               ـ اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه

ـ اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن                                                                    ـ گواهی مثبت ایثارگری

ـ اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم ( دو طرف کارت )          ـ اصل فیش واریزی

     ـ اصل به همراه تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن

ـ  رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۰۰۰/۶۰ ریال (معادل شش هزار تومان)  برای دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاهی و ۰۰۰/۴۰ ریال (معادل چهار هزار تومان)  برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم  به شماره حساب ۲۱۷۸۳۷۲۳۸۷۰۰۷  بانک ملی مرکزی شهرستان آبادان به نام رابط تمرکز درآمدهای معاونت پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان بعنوان حق شرکت در مصاحبه تخصصی .

تبصره: ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ یاد شده معاف می باشند.

۴ ـ زمان و محل انجام مصاحبه  :

اسامی داوطلبین جهت انجام مصاحبه از طریق سایت دانشکده علوم  پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان به نشانی الکترونیکی (http:// hn-abn.ajums.ac.ir  ) به اطلاع عموم خواهد رسید .

۵ـ تذکرات :

۱/۵ ـ ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهدا، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی ، با رعایت قوانین و مقررات مربوط  از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود .

۲/۵ـ از کل مجوز تخصیص یافته ، سی ( ۳۰) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای اشتغال ایثارگران اختصاص می یابد ، بیست و پنج (۲۵) درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرندان و همسر شهداء ، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج ( ۲۵ %) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت ، معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اختصاص می یابد .و پنج درصد( ۵% ) سهمیه اشتغالی باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵% ) و آزادگان زیر یک ( ۱) سال و خواهران و برادران شهداء اختصاص می یابد . در مواردی که نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی ( شرایط احراز مندرج در آگهی) الزامی است .

۳/۵ـ  انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد .

۴/۵ ـ اشتغال مازاد بر ۳۰% سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت .

۵/۵ ـ جانبازان و خانواده محترم شهداء در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۶/۵ ـ معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی از سه (۳) درصد قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود .

۷/۵ ـ تمامی باقیمانده سهمیه مذکور به داوطلبان بومی در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابند .

بومی به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد :

الف ) محل تولد متقاضی  با  محل جغرافیائی مورد تقاضا برای اشتغال یکی باشد

ب)   حداقل دو مقطع تحصیلی متقاضی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی ، راهنمایی و یا متوسطه  ) را در محل جغرافیایی محل تقاضا برای اشتغال طی کرده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح   که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها در مقاطع ابتدائی ،راهنمائی ویا متوسطه با محل مورد تقاضای اشتغال یکی باشد منوط به اینکه محل خدمت پدر  در محل جغرافیائی تحصیل فرزند تعیین شده باشد.

تبصره ۱: در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان اشتغال بومی تکمیل نگردد ،  پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره ابتدا  از بین متقاضیان بومی شهرستانهای تابعه دانشکده (آبادان ،خرمشهر، شادگان، ماهشهر و هندیجان)  و سپس از بین متقاضیان بومی  استان خوزستان در همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد.

تبصره ۲: بومی استان به فردی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط مندرج در ذیل باشد:

الف ) محل تولد متقاضی در یکی از شهرستان های استان خوزستان باشد

ب)   حداقل دو مقطع تحصیلی متقاضی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی ، راهنمایی و یا متوسطه  ) را در یکی از شهرستان های استان خوزستان طی کرده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح   که محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها در مقاطع ابتدائی ،راهنمائی و یا متوسطه در یکی از شهرستان های استان خوزستان باشد منوط به اینکه محل خدمت پدر  در محل جغرافیائی تحصیل فرزند تعیین شده باشد.

۸/۵ ـ به مدارک ارسالی داراندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز شغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۹/۵ ـ مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود . و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد . حتی در صورت صدور قرارداد از سوی شرکت پیمانکاری ، قرارداد مذکور لغو و بلااثر می گردد .

۱۰/۵ ـ اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در امتحان ( حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه ) از سوی دانشکده الزامی است .

۱۱/۵ـ نتایج مصاحبه  مذکور به تعداد ۵/۱ برابر ظرفیت مورد نیاز در رشته شغلی اعلام شده متعاقباً از طریق سایت دانشکده علوم  پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان به نشانی الکترونیکی (http:// hn-abn.ajums.ac.ir  ) به اطلاع عموم خواهد رسید .

۱۲/۵ـ  انتخاب نهایی پذیرفته شدگان  پس از طی مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.

تبصره ـ داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در مهلت تعیین شده قبولی فرد کن لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد.

۱۳/۶ـ  پذیرفته شدگان موظفند حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام نتیجه نهایی پذیرش به دانشکده مراجعه نمایند درصورت عدم مراجعه ظرف مدت مقرر یا انصراف آنان دانشکده می تواند نسبت به اشتغال ذخیره اقدام نمایند.

۱۴/۵ـ پذیرفته شدگان نهایی ،متعهد می شوند در محل مورد تقاضا خدمت نمایند درغیر اینصورت قرارداد آنان لغوو از وجود افرادذخیره بجایگزینی آنان وفق مقررات استفاده می شود.

۱۵/۵ـ داوطلبان پس از  قبولی در مصاحبه تخصصی و تایید هسته گزینش توسط دانشکده جهت بکارگیری به  شرکت پیمانکاری مربوطه معرفی می گردند

۱۶/۵ـ با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان اشتغال تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را بعمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

۱۷/۵ـ. داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی که بیمارستانهای واحدهای تابعه دانشکده در آن مستقر می باشند خواهند بود.

جدول مشاغل گروه  پرستاری مورد نیاز
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان۱۳۹۳

ردیف

عنوان رشته شغلی

جنسیت

شرایط احراز

محل جغرافیایی خدمت و تعداد

زن

مرد

۱

پرستار

*

*

دارای مدرک کارشناسی ارشد  و کارشناسی پرستاری

آبادان (۱۴ نفر)  خرمشهر (۱۵ نفر) شادگان(۸ نفر) ماهشهر (۶ نفر)

۲

کاردان اتاق عمل

*

*

دارای مدرک کاردانی اتاق عمل

آبادان(۲ نفر)  شادگان (۱ نفر)

۳

کارشناس اتاق عمل

*

*

دارای مدرک کارشناسی اتاق عمل

آبادان (۵ نفر)  خرمشهر (۱ نفر) شادگان (۲ نفر)

۴

کاردان هوشبری

*

*

دارای مدرک کاردانی هوشبری

آبادان (۲ نفر) خرمشهر (۱ نفر) شادگان (۲ نفر)

۵

کارشناس هوشبری

*

*

دارای مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی هوشبری

آبادان (۵ نفر) خرمشهر (۱ نفر) شادگان (۲ نفر)

۶

بهیار

*

*

دارای مدرک کاردانی بهداشت عمومی
کاردانی مامایی و  یامدرک دیپلم بهیاری

آبادان (۵ نفر)  شادگان(۴ نفر)  ماهشهر(۲ نفر)

لینک وب سایت استخدام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. سمیه گفت:

    من سه بار آزمون استخدامی شرکت کردم هر سه با ر هم پذیرفته شدم ولی هر بار منو توی گزینش رد کردم وهر بار که علتشو میپرسیدم میگفتن اعتراضی داری برو تهران دیوان عدالت اداری ومیگفتن محرمانه است، خنده داره یعنی خودم هم نباید مشکل خودمو میدونستم، به هر حال من هم دوره کاردانی وهم کارشناسی ناپیوسته ام رو با بالاترین نمره ومعدلها تموم کرده بودم وحسابی هم علاقه مند وفعال بودم اما الان که ده سال از آنموقع میگذره دیگه همه چیزو فراموش کردم وچیزی از پرستاری یادم نمیاد، امیدی هم به ادامه تحصیل ندارم چون دوباره همین اشه وهمین کاسه، به هر حال خدا جای حق نشسته و امیدوارم توی این استخدامی کسی شرایط منو پیدا نکنه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها