استخدام جوانان عسلویه در فازهای پارس جنوبی

فرماندار عسلویه با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان بومی این شهرستان گفت: استخدام جوانان عسلویه در صنایع و فازهای پارس جنوبی در اولویت است.

  از عسلویه، عبدالله نادری بعدازظهر امروز در نشست تقویت مشاغل خانگی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های طرح‌های اشتغال‌زایی مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: اشتغال اصلی‌ترین اولویت دولت است ومشاغل کوچک نقش ویژه‌ای در رونق کسب وکار و تثبیت شغل دارند.

فرماندار عسلویه از پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد کارگاه‌های کوچک خبر داد و بر لزوم نظارت دقیق و پرداخت به کارآفرینان واقعی تاکید کرد تا آثار تورمی به دنبال نداشته باشد و همچنین برای عرضه محصولات به بازار هدف به آنها  کمک کنند.

نادری، روستا محوری و تقویت تولید واشتغال روستائیان را یکی از اولویت‌های دولت دانست و افزود: برای نتیجه بخش بودن فعالیت‌ها باید برای آموزش و نشان دادن نقشه راه همگام با روستائیان حرکت کرد تا بتوان از ظرفیت موجود در روستاها برای ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده شود.

وی به موضوع اشتغال در صنایع پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در استخدام‌های اخیر صورت گرفته به ویژه در فاز ۱۵ و۱۶ پارس جنوبی با توجه به ظرفیت موجود در منطقه سهم‌خوبی به بومیان متقاضی در شهرستان عسلویه اختصاص یافت.

فرماندار عسلویه تاکید کرد: با همکاری مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و نماینده پرتلاش شهرستان عسلویه در مجلس شورای اسلامی که مجدانه و دلسوزانه از ابتدا پیگیر اشتغال جوانان بوده‌اند طرح‌های اشتغال‌زایی و  استخدام جوانان عسلویه در صنایع و فازهای پارس جنوبی در اولویت است.

نادری،  وحدت مردم و مسئولان را برای رقم زدن آینده‌ای پر امید مهم دانست و خواستار همگرایی هر چه بیشتر آنها شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها