استخدام جهاد دانشگاهی در سال ۱۴۰۰ (آخرین اخبار)

استخدام جهاد دانشگاهی

 

خبر ۲ آذر ۱۴۰۰ – آموزش ۱۰۶۷ سرباز در طرح “سرباز مهارت” جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش ۱۰۶۷ سرباز در قالب طرح ملی «سرباز مهارت» در آبان ماه امسال در استان خبر داد.

مجتبی ابراهیمی، اظهار کرد: در قالب طرح سرباز مهارت تعداد ۱۰۶۷ سرباز نیروهای مسلح استان (ارتش و نیروی انتظامی ) دوره‌های مهارت‌های عمومی کارآفرینی، اشتغال و مهارت‌های زندگی را به همت جهاددانشگاهی استان در مهر ماه فرا گرفتند.
به گزارش ایسنا، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: فاز سوم این طرح از اردیبهشت ۱۴۰۰در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع این طرح در سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از پنج هزار سرباز از دوره‌های طرح سرباز مهارت بهره مند شده‌اند، یادآور شد: این طرح تا پایان سال جاری با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان در حال اجرا است.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۴ مهر ۱۴۰۰ – جذب نیروی امریه در جهاددانشگاهی استان مرکزی

 جهاددانشگاهی استان مرکزی از میان فارغ‌ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته حقوق نیروی امریه می‌ پذیرد.

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ این واحد در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی متخصص خود، از میان دانش‌ آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته حقوق دانشگاه های دولتی امریه سربازی جذب کند.
متقاضیان باید بومی استان مرکزی بوده و تاریخ اعزام آنها آبان ماه سال۱۴۰۰ باشد.
واجدین شرایط می‌توانندمستندات لازم شامل گواهی مدرک تحصیلی و سوابق علمی و اجرایی خود را تا ۱۵ مهرماه جاری به پست الکترونیکی به نشانی([email protected]) ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره‌ ۳۴۱۷۲۰۲۸ تماس حاصل کنند

منبع : بازارکار


خبر ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ – دعوت به همکاری در مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

بانک میکروارگانیسم‌های مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران از میان فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد دعوت به همکاری می‌نماید.

 

لینک آگهی


خبر ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ – فراخوان همکاری در پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی

پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی به صورت تمام وقت، پاره وقت و یا امریه سربازی دعوت به همکاری می‌نماید.

به گزارش ایسنا، پژوهشکده علوم پایه کاربردی از تمام فارغ‌التحصیلان خلاق و شایسته رشته‌های نانوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژی، نانوشیمی، نانومواد و افرادی که دارای رزومه و سابقه در زمینه تولید محصولات نانو هستند، به صورت تمام وقت، پاره وقت و یا امریه سربازی دعوت به همکاری می‌نماید.

افرادی که ایده و محصولات کاربردی نانویی با بازار مصرف مشخص دارند و یا در زمینه استفاده از فناوری نانو در صنعت و پاکسازی آلودگی‌های زیست محیطی فعال هستند، در اولویت قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم پایه کاربردی، مهلت ارسال رزومه تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده است. علاقمندان می‌توانند رزومه خود را با موضوع “جذب فناور نانو” به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۲۳ مرداد  ۱۴۰۰ –   اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام نتایج آزمون داخلی

مازندران دارندگان گواهینامه پایان دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کمک پرستاری، بهیاری و کمک بهیاری که مدارک‌شان را از مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان مازندران اخذ کرده‌اند، از سوی ستاد کرونا شهرستان بابل با پرداخت حق الزحمه به کارگیری می‌شوند.

ستاد کرونا شهرستان بابل با همکاری جهاددانشگاهی مازندران در نظر دارد از میان دارندگان گواهینامه پایان دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کمک پرستاری، بهیاری و کمک بهیاری که مدارک‌شان را از مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان مازندران اخذ کرده‌اند، از سوی ستاد کرونا شهرستان بابل با پرداخت حق الزحمه بکارگیری کند.

لذا مقتضی است علاقه‌مندان جهت همکاری با این ستاد، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۴ مردادماه سال جاری با مراجعه به مرکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی بابل به آدرس؛ بابل، خیابان مدرس، چهار راه شهربانی، بن‌بست نیایش ۲ مراجعه یا از طریق تماس با شماره ۰۱۱۳۲۲۹۵۳۹۸ با این مرکز آمادگی خود را اعلام کنند.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۱۷ مرداد  ۱۴۰۰ –   اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام نتایج آزمون داخلی

داوطلبان گرامی؛ ضمن آرزوی توفیق، به استحضار می‌رساند : کارنامه داوطلبان ارجمند از عصر روز شنبه ۱۶ مرداد در پروفایل کاربری در سامانه hrtc.ir بارگزاری می‌شود. داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری و در بخش اعلام نتایج، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.

آن دسته از داوطلبان که در بخش نتیجه آزمون عبارت «با توجه به نمره مکتسبه، شما جهت بررسی مدارک به کارگروه بررسی مدارک استان معرفی می گردید» درج گردیده است، موفق به کسب نمره قبولی شده و جهت طی سایر مراحل اداری به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.
زمان و مکان حضور داوطلبان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام خواهد شد.
ضمنا توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل جلب می نماییم :
الف : داوطلبانی که کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش «بازیابی کد رهگیری» در صفحه اول سامانه و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کد رهگیری خود را از طریق شماره تلفنی همراه که در زمان ثبت نام ارائه نموده‌اند، دریافت نمایند.
ب : از داوطلبان گرامی خواهشمند است از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به وزارت آموزش و پرورش و ادارات تابعه استانی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، ستاد معاونت آموزش و واحدهای تابعه در سراسر کشور، خودداری نموده و چنانچه نسبت به نمره مکتسبه اعتراض دارند، از طریق پروفایل کاربری خود و در بخش «درخواست‌ها» اعتراض خود را ثبت نمایند.

در پایان تاکید می شود؛ به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و وضعیت حاد شهر تهران، به هیچ وجه امکان پذیرش حضوری داوطلبان مقدور نبوده و تمام مراجعات حضوری بدون نتیجه خواهد بود

منبع : جهاد دانشگاهی


خبر ۹ مرداد  ۱۴۰۰ –   آموزش ۱۱۳۵ سرباز در مرحله سوم طرح “سرباز ماهر” توسط جهاددانشگاهی یزد

دکتر افروزیان معاون آموزشی سازمان با اشاره به همکاری های آموزشی جهاددانشگاهی با اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: در سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیر ماه سال جاری تعداد ۱۱۳۵ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مرحله سوم طرح «سرباز ماهر» توسط مرکز آموزش های تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی یزد تحت آموزش قرار گرفت.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید

 


خبر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ –   دعوت به همکاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برای تکمیل نیروی فنی خود به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می کند.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ –   استخدام مرکز خدمات تخصصی روانشناسی به روان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

مرکز خدمات تخصصی روانشناسی به روان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به منظور تکمیل کادر تخصصی خود به دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته روانشناسی (کلیه گرایش ها) و مشاوره جهت ارائه خدمات تخصصی نیازمند است.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۲۷ بهمن  ۹۹ –   اتصال ۲۶۰۷ نفر به بازار کار توسط جهاددانشگاهی کردستان

کردستان مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان کردستان از اتصال ۲ هزار ۶۰۷ نفر به بازارکار در طرح ملی مشاغل خانگی خبرداد.

سیروان صیدی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه طرح توسعه ملی مشاغل خانگی راهی برای کاهش بیکاری در جامعه است، اظهار کرد: در سال گذشته ۹ استان به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور معرفی شدند که استان کردستان نیز در جمع این استان ها قرار داشت.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۲۵ آذر ۹۹ –  ایجاد اشتغال برای ۲۶۰۰ نفر از سوی جهاددانشگاهی کردستان

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از ایجاد دو هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی جدید در راستای اجرای طرح مشاغل خانگی در استان خبر داد.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۱۷ شهریور ۹۹ –  جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی

سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی نیروهای متخصص به صورت تمام وقت، نیمه‌وقت و امریه جذب می‌کند.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۱۸ فروردین ۹۹ –  جذب سرباز امریه در جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با صدور فراخوان اعلام کرد: در رشته‌های روانشناسی، پرستاری، ژنتیک، بیوتکنولوژی، برنامه ریزی منطقه‌ای، شهرسازی، GIS، علوم اجتماعی، مدیریت صنعتی، مهندسی صنایع، علوم اقتصادی، مکانیک، برق(قدرت)، عمران(سازه)، فناوری اطلاعات(سیستم‌های چند رسانه) و فناوری اطلاعات(تجارت الکترونیک) سرباز امریه جذب می‌کند.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۳ اسفند ۹۸ –  جهاد دانشگاهی استان بوشهر امریه می‌پذیرد

بوشهر جهاد دانشگاهی واحد بوشهر از میان فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد نیروی امریه می پذیرد.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۴ آبان ۹۸ – جذب سرباز امریه در جهاددانشگاهی استان مرکزی

جهاد دانشگاهی استان مرکزی از میان مشمولان خدمت مقدس سربازی افراد واجد شرایط را برای فعالیت در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در قالب سرباز امریه جذب می کند.

مشاهده کامل آگهی کلیک کنید


خبر ۱۱ تیر ۹۸ – استخدام نیرو در جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد از استخدام نیرو در این واحد خبرداد.

سید محمد قائم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر گفت: جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به یک نفر نیروی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیتوشیمی نیاز دارد.

وی اظهارکرد: بنابراین متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه، ۱۱ تیرماه ۹۸ با در دست داشتن مدارک شخصی، تحصیلی و شغلی به جهاددانشگاهی واحد استان واقع در یاسوج، بلوار بویراحمد نبش کاشانی ۵ مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۳۶۴۱۲ تماس حاصل نمایند.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۸- جذب ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل توانمند می‌شوند که در این زمینه قراردادی با اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منعقد شد.

لینک مشاهده کامل آگهی


خبر ۸ اردیبهشت ۹۸- فراخوان جذب نیرو در جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیروی انسانی متخصص جذب می کند.

لینک مشاهده کامل آگهی


خبر ۱۹ فروردین ۹۸- جذب نیروی امریه در جهاد دانشگاهی

به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز، تعداد محدودی از متقاضیان مرد جهت گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی در جهاد دانشگاهی پذیرش می شوند. بر این اساس برای درخواست امریه سربازی با توجه به موارد زیر نسبت به وارد کردن اطلاعات در این بخش اقدام فرمایید.

لینک مشاهده کامل آگهی


خبر ۲۶ دی ۹۷ – استخدام مدرس در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طرح مهارت‌‌آموزی سربازان وظیفه با محوریت جهاد دانشگاهی استان بوشهر اجرا می‌شود.

لینک مشاهده کامل آگهی


خبر ۲۶ دی ۹۷ – استخدام مدرس در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از بین دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرس و علاقمند جهت برگزاری دوره های فرهنگی ، هنری ،علمی و ورزشی جذب می کند.

لینک مشاهده کامل آگهی


خبر ۱۵ آذر ۹۷ – برگزاری آزمون استخدامی کارکنان دولت در جهاد دانشگاهی لامرد

رئیس جهاد دانشگاهی لامردگفت: برگزاری ششمین آزمون استخدامی کارکنان دولت، توسط جهاد دانشگاهی برای اولین بار در شهرستان لامرد انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مهدی علی‌پور بعداز ظهرامروز در دیدار با امام جمعه موقت لامرد به ارائه گزارش عملکرد، معرفی جهاد دانشگاهی و ظرفیت‌های این نهاد در حوزه‌های آموزشی و فرهنگی و اشتغال پرداخت و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۵۹ به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره)، زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و رسالت این نهاد بر اساس آنچه در اساسنامه‌اش آمده فعالیت‌های فرهنگی و تحقیقاتی به‌منظور اسلامی شدن دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی را به‌عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی-خدماتی کشور معرفی کرده است، گفت: علاوه بر این انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی هم بر عهده این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز جهاد دانشگاهی لامرد، در سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و آموزش‌های تخصصی و عمومی را ویژه شهروندان در دستور کار خود قرارداد.

رئیس جهاد دانشگاهی لامرد با اشاره به اینکه تاکنون توسط این مرکز دانش‌آموختگان زیادی به جامعه تحویل داده‌شده که شاهد اشتغال آن‌ها در عرصه خدمت، صنعت و دانشگاه هستیم، گفت: با توجه به کوتاه‌مدت و فشرده بودن دوره‌ها، زمان کمتری نسبت به یادگیری و استفاده از دوره‌ها به طول می‌انجامد و بهره‌وری بیشتری دارد.

علی‌پور کیفیت و تخصص در آموزش را یکی از مراتب مهم مراکز جهاد دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی این ظرفیت را دارد که کل شهرستان و منطقه جنوب استان و حتی کشور را تحت پوشش قرار بدهد و می‌تواند فراگیران بیشتری را جذب کند.

وی اضافه کرد: تمام اساتید این مرکز از مدرسان خبره و مجرب شهرستان بوده و جهت بهره‌مندی عموم و فراگیر شدن این دوره‌ها تخفیفاتی به خانواده شهدا، ایثارگران، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشجویان و طلاب ارائه می‌شود.

علی‌پور با اشاره به اینکه حمایت از جهاد دانشگاهی باعث پیشرفت شهرستان می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری ششمین آزمون استخدامی کارکنان دولت، توسط جهاد دانشگاهی برای اولین بار در شهرستان لامرد انجام می‌شود.

امام جمعه موقت لامرد نیز دراین دیدار ضمن استقبال از خدمات صورت گرفته جهاد دانشگاهی اظهارداشت: آموزش دادن در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار کار مفید و ارزشمندی است و اثرات بی‌شماری در مسائل اجتماعی و فرهنگی به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی افزود: جهاد دانشگاهی از اول انقلاب تا به امروز خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده و روزبه‌روز در حال پیشرفت و ترقی جهت آبادی این مرزوبوم است.

وی ضمن تشویق کارکنان و مسوولان نسبت به انجام امورات مردم اظهار داشت: هر کار و عملی که موجب خرسندی و رضایت مردم است را در دستور کار قرار بدهید و بنده نیز حمایت می‌کنم.

منبع : خبرگزاری فارس


خبر ۱۹ آبان ۹۷ – همکاری سازمان تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی با وزارت کار برای طرح مشاغل خانگی

نشست بررسی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با حضور دکتر «بیجندی»، معاون رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی در سالن رشد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، «مهندس رضا ثقفی» رئیس جهاد دانشگاهی گلستان در ابتدای این نشست با اشاره به فعالیت‌های سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی، گفت: این سازمان با همکاری وزارت کار در ۸ استان کشور طرحی در خصوص مشاغل خانگی را با موفقیت انجام داده است.
وی اظهار امیدواری کرد که با بررسی راهکارهای اجرایی این طرح، بتوانیم آن را در استان عملیاتی کنیم.
در ادامه، دکتر «محمدهادی معیری» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت: از دو سه سال گذشته کار تدوین سند دانشگاه کارآفرین و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم را آغاز کردیم. هدف از این کار توانمندسازی دانشجویان است تا پس از فارغ التحصیلی، توانایی ایجاد اشتغال و کارآفرینی را داشته باشند.
وی تصریح کرد: در کشور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی زیادی داریم که زمینه استخدام آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی، آموزشی و پژوهشی فراهم نیست، از این‌رو باید از ظرفیت‌های ارزشمند مانند مشاغل خانگی استفاده کنیم.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: در این راستا به سازمانی برای معرفی، هدایت و پشتیبانی الگوها نیاز داریم، امیدواریم بتوانیم از ظرفیت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی در استان در این‌باره استفاده کنیم.
این نشست امروز با حضور رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان و مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه کسب و کار به همت جهاد دانشگاهی واحد گلستان در گرگان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا


خبر ۲۲ مهر ۹۷ – استخدام جهاد دانشگاهی استان فارس

جهاد دانشگاهی استان فارس جهت تکمیل کادر اداری، تخصصی خود از فارغ التحصیلان واجد شرایط و دارای سابقه علمی و عملی در رشته های ذیل دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی مدرک تحصیلی نوع همکاری تعداد مورد نیاز
۱ ژنتیک پزشکی و مولکولی کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی ۲ نفر
۲ روانشناسی (بالینی) کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی ۲ نفر
۳ جامعه شناسی کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی ۲ نفر
۴ حسابداری – حداقل ۵ سال سابقه مفید کارشناسی ارشد اداری ۱ نفر

آدرس: شیراز، بلوار کریم خان، جنب دانشکده پزشکی، حوزه ریاست جهاد دانشکده استان فارس
تلفن تماس: ۳۲۳۵۲۲۱۹ (داخلی ۱۰۹)


خبر ۱ مرداد ۹۷ – جذب امریه سربازی در جهاد دانشگاهی استان تهران

مرکز اطلاع رسانی بازارکار جهاددانشگاهی در نظر دارد از بین فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی کامپیوتر ساکن استان تهران به صورت امریه سربازی جهت خدمت در این مرکز واقع در تهران دعوت به همکاری نماید.

ردیف شغل مورد نظر تخصص و توانایی استان محل خدمت
 ۱  فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی کامپیوتر  فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و بالاتر از دانشگاه های دولتی با معدل بالای ۱۷ افراد دارای سابقه کار (بویژه در جهاددانشگاهی) در اولویت قرار دارند. متقاضیان نباید به هیچ عنوان سابقه خدمت قبلی سربازی در هیچ یک از یگان های نظامی و انتظامی را داشته باشند  تهران

علاقمندان می توانند حداکثر تا ۱۵ روز پس از درج آگهی در ساعت اداری به آدرس: تهران، نرسیده به پل کالج، خیابان خارک، بعد از تقاطع شهریار، پلاک ۲۶ مراجعه و یا با تلفن ۶۶۷۴۷۷۴۷ داخلی ۱۳۲ تماس حاصل فرمایند.


خبر ۲۷ تیر ۹۷ – جذب امریه سربازی در مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی

مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین دانش آموختگان کارشناسی ارشد واجد شرایط به‌ صورت امریه خدمت سربازی دعوت بعمل می آورد.

به گزارش خبرنگار بازارکار، متقاضیان می توانند رزومه کامل خود را به آدرس [email protected] ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۴۱۰۱۸۰ تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری فارس


خبر ۲ تیر ۹۷ – حمایت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از مشاغل خانگی

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: جهاد دانشگاهی با بهره گیری از نیروهای توانمند از فعالان این بخش حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، ولی عاقلی روز پنجشنبه در جلسه استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیان کرد: متقاضیان مشاغل خانگی جهت بهره مندی از این حمایت ها می توانند با توجه به رشته های اولویت ‌دار در سایت www.inhb.ir ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: مجسمه سازی، پوشاک، انیمیشن، پرورش گل و گیاه، مترجمی زبان‌های خارجه، ویراستار، خشک کردن میوه، بسته بندی میوه، کسب و کارهای الکترونیکی، کیف دوزی، چرم دوزی، تولید عسل، گل های کریستالی و تولید نرم افزار از جمله رشته های اولویت دار در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.
وی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در زمینه مشاغل خانگی نیز گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استان و همسایگی با سه کشور آذربایجان، ترکیه و عراق، صاحبان مشاغل خانگی باید تولیدات خود را با استانداردهای بازارهای داخلی و بین الملی تطبیق دهند.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای حمایت از کالاهای ایرانی، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با ورود متعهدانه و متخصصانه به این عرصه علاوه بر گام برداشتن در راستای منویات رهبری، سعی در حمایت از کالای ایرانی و معرفی تولید ایرانی به عنوان برند قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی دارد.
وی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در توسعه مشاغل خانگی، گفت: در اجرای این طرح باید از تمام ظرفیت های بخش خصوص و دولتی بهره برد.

منبع: خبرگزاری مهر


۲۸ بهمن ۹۶ – جذب سرباز امریه در جهاد دانشگاهی استان فارس

جهاد دانشگاهی فارس جهت تکمیل کادر پژوهشی و آموزشی خود در شیراز از میان مشمولین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم سیاسی و IT تعداد محدودی را برای گذراندن خدمت وظیفه سربازی می پذیرد.

آدرس: شیراز، خیابان کریم خان زند، جنب دانشکده پزشکی، حوزه مدیریت جهاد دانشگاهی فارس، اتاق ۱۰۷

تلفن: ۳۲۳۳۵۰۱۰ (داخلی ۱۰۶)


خبر ۱۸ دی ماه ۹۶ – فراخوان جذب پژوهشگر در جهاددانشگاهی استان مرکزی

جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای تکمیل کادر پژوهشگری خود در گروه پژوهشی اقتصاد توسعه، با صدور فراخوانی نسبت به جذب پژوهشگر اقدام کرده است.
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، در فراخوان اعلام شده توسط این نهاد، از متقاضیان دعوت شده است که رونوشتی از صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت (ویژه آقایان) و مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به همراه رزومه کامل (سوابق کاری به همراه مستندات) تا پایان وقت اداری ۱/۱۱/۹۶ به امور اداری جهاددانشگاهی استان مرکزی به آدرس اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر، ساختمان جهاددانشگاهی ارسال کنند.
رشته های تحصیلی قابل قبول در این فراخوان “علوم اقتصادی – تمامی گرایش ها” عنوان شده و دارا بودن مهارت استفاده از متون تخصصی به زبان انگلیسی و مهارت استفاده از نرم‌افزارهای مربوطه مورد تاکید قرار گرفته است.
گفتنی است؛ مقطع تحصیلی مورد نیاز در این فراخوان کارشناسی ارشد و دکترا (در دانشگاه های دولتی) و داشتن سابقه فعالیت پژوهشی از شرایط پذیرش عنوان شده است. همچنین در این فراخوان حداکثر سن متقاضیان کارشناسی ارشد ۳۰ سال و دکتری ۳۵ سال و حداقل معدل تحصیلی ۱۶ عنوان شده است


خبر ۱۶ دی ماه ۹۶ – جهاد دانشگاهی استان فارس جهت تکمیل کادر درمانی از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

 

ردیف عنوان شغلی تعداد
۱ متخصص پاتولوژی ۱ نفر
۲ متخصص رادیولوژی ۱ نفر
۳ دکترای علوم آزمایشگاهی ۱ نفر
۴ مشاور ژنتیک ۳ نفر
۵ کارشناس پرستاری ۳ نفر
آدرس: شیراز، میدان امام حسین (ع)، دانشکده پزشکی، حوزه ریاست جهاد دانشگاهی استان فارس
تلفن: ۳۲۳۳۵۰۱۰ (داخلی ۱۰۶)

اطلاعات تماس

  • نشانی: شیراز، میدان امام حسین (ع)، دانشکده پزشکی، حوزه ریاست جهاد دانشگاهی استان فارس

۱۳ دی ۹۶- ایجاد ۲۰ هزار شغل از طریق توسعه اشتغال خانگی توسط جهاد دانشگاهی

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه اقتصاد و اشتغال یکی از مشکلات مردم بوده که در این روزها مطرح‌شده است، اعلام کرد: توسعه اشتغال خانگی در ۸ استان توسط جهاد دانشگاهی صورت می‌گیرد و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده ۲۰ هزار شغل توسط این حرکت در کشور ایجاد خواهد شد.
به گزارش بازارکار احمد شریفی زاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی واحد قزوین که در سالن مهندس بهشتی برگزار شد، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی واحد قزوین مجموعه نو پایی است که با تأخیر به مجموعه جهاد دانشگاهی کشور اضافه شد.
وی افزود: جهاد دانشگاهی از سال ۵۹ شکل گرفت، تأکید حضرت امام خمینی(ره) بر این نکته که دانشگاه ها باید تأثیرگذار باشند منجر به انقلاب فرهنگی شد که به تبعیت آن حرکت دانشجویی شکل گرفت و جهاد دانشگاهی با نگرش انقلاب خواهی دانشجویان شکل گرفت.
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور یادآور شد: جهاد دانشگاهی در دهه های مختلف خدمات ویژه ای ارائه کرده است، در انقلاب فرهنگی از امکانات دانشگاه استفاده و به جامعه خدمات ارائه کرد.
وی افزود: این نهاد نیروهایی تربیت کرد که در حال حاضر به عنوان اساتید در دانشگاه ها تدریس می کنند، جوانان جهاد معتقد هستند که مشکلات کشور را حل می کنند.
شریفی زاده خاطرنشان کرد: همچنین در دوران در دفاع مقدس از امکانات دانشگاه ها در جبهه استفاده می کردیم و علاوه بر حضور در جبهه سوله ای برای تهیه خمپاره و موشک تأسیس کرده بودیم.
جهاد دانشگاهی در مرزهای دانش قرارگرفته است
وی تأکید کرد: بعد از دفاع مقدس هم حضور جدی داشتیم و فعالیت های مختلف پژوهشی و فناوری در جهت نیاز کشور انجام شد، هم اکنون جهاد دانشگاهی در مرزهای دانش قرارگرفته است.
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور یادآور شد: جهاد دانشگاهی نهادی پیشرو بوده که مطابق با نیازهای کشور فعالیت داشته است، همچنین فرصت سازی یکی از ویژگی های جهاد است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷ هزار نفر در کشور در مجموعه جهاد دانشگاهی فعال هستند و خدمات ارزنده ای ارائه می دهند.
شریفی زاده تأکید کرد: جهاد دانشگاهی قزوین نیز می تواند در حوزه رویان و صنعت وارد شود و این مهم حمایت همه جانبه مسئولان استانی را می طلبد.
وی افزود: ما در جهاد دانشگاهی کشور ۳ پژوهشگاه و ۲۰ پژوهشکده و ۲۳ مرکز فناوری و همچنین ۴۵ مرکز فعال علمی کاربردی داریم.
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور یادآور شد: انتظار داریم استان قزوین نیز به تراز بالایی برسد چراکه این ظرفیت در استان وجود دارد و نیاز به حمایت استانی دارد.
وی افزود: فرصت در اختیار مجموعه است و مجموعه جهاد قزوین از نیروهای جوان تشکیل شده است که همه آن ها به دنبال خدمت هستند.
شریفی زاده تصریح کرد: جهاد دانشگاهی مجموعه ای است که در جهت اهداف انقلاب فعالیت می کند و هدف آن خدمت رسانی به مردم است، رویان و بسیاری از حرکت های انجام شده نشان از توان جهاد دانشگاهی دارد که امیدواریم این نهاد در استان قزوین بیشتر موردحمایت قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مردم که در این روزها مطرح شده است بحث اقتصاد و اشتغال است، جهاد دانشگاهی از ابتدا در جهت ایجاد اشتغال فعال بوده است. در همین راستا توسعه اشتغال خانگی در ۸ استان توسط جهاد صورت می گیرد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در آینده ۲۰ هزار شغل توسط این حرکت در کشور ایجاد می شود.
وی بیان کرد: اشتغال روستایی که مورد تأکید رهبری است نیز یکی دیگر از برنامه های آینده است که توسط جهاد دانشگاهی اجرا می شود.
شریفی زاده تأکید کرد: اشتغال فارغ التحصیلان نیز موضوع مهمی است، جهاد ارتباط خوبی با دانشگاه ها دارد و جریان دانشجویی ایده های خوبی دارند در همین راستا نیز گام هایی برمی دارد .
وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی واحد قزوین چند کار ملی انجام داده است که شاخص ترین آن در حوزه زبان انگلیسی و ایجاد کتاب بومی است که کار باارزش و مؤثری از جنبه فرهنگی و آموزشی است که به عنوان کتاب مرجع در حوزه فرهنگی استفاده می شود.

منبع : بازار کار


استخدام جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای تکمیل کادر خود از نیروهای ماهر ، ترجیحا آقا و ساکن اصفهان در زمینه زیر دعوت به همکاری می نماید

  • برنامه نویس php
  • برنامه نویس css
  • سامانه مودل
  • جوملا
  • طراحی وب سایت
  • طراحی و گرافیک

کاربران گرامی رزومه خود را به آدرس زیر ارسال نمایند

آدرس ایمیل:[email protected]

۷ اسفند ۹۵ – استخدام گروه پژوهشی متالورژی جهاددانشگاهی صنعتی شریف

گروه پژوهشی متالورژی جهاددانشگاهی صنعتی شریف از یک نفر نیروی کارشناسی ارشد (مرد) در رشته مهندسی متالورژی به صورت پاره وقت دعوت به همکاری می نماید.
متقاضیان محترم می توانند رزومه های خود را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱۲/۲۰ به آدرس ایمیل زیر  ارسال نمایند.

آدرس: تهران – خیابان آزادی- ضلع شما غربی دانشگاه شریف- خیابان شهید قاسمی- سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف- گروه پژوهشی متالورژی
آدرس ایمیل:[email protected]

 

۲۴ آبان ۹۵ – استخدام پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاد دانشگاهی

 

پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی جهت تکمیل کادر هیات علمی پژوهشی خود از فارغ التحصیلان با شرایط دکترای تخصصی (phd ) علوم و صنایع غذایی، گرایش تکنولوژی مواد غذایی دعوت به همکاری می نماید.
دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای متقاضیان آقا الزامی است.
متقاضیان واجد شرایط می توانند حداکثر تا ۱۰ روز پس از انتشار اگهی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و خلاصه از سوابق علمی و پژوهشی خود را به آدرس الکترونیکی [email protected] و یا به آدرس پستی زیر ارسال نمایند.
آدرس : مشهد، میدان آزادی، پردیس دانشگاه، سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی، طبقه  اول، گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی موادغذایی
صندوق پستی: ۱۳۷۶-۹۱۷۷۵
کدپستی: ۹۱۷۷۹۴۹۳۶۷


۸ آبان ۹۵ – لزوم استفاده از ظرفیت حوزه فرهنگی در اقتصاد کشور

خبرگزاری فارس : معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به ظرفیت حوزه فرهنگ گفت: باید از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در تولید ثروت ملی و اقتصاد کشور استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید پورعلی جمعه‌شب در حاشیه اختتامیه نخستین استارت‌آپ ایرانی « اکسیر» که در باشگاه علمی فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه زنجان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اجرای این برنامه به عنوان نخستین رویداد تجربی جهاد دانشگاهی زنجان، راضی‌کننده بوده است.
وی با بیان اینکه در این رویداد سعی بر استفاده از تجربه‌های نهادهای مختلف در کشور شده است، اضافه کرد: همه دست‌اندرکاران و شرکت کنندگان در این رویداد از «منتورهای» خوبی در طرح‌ها و مطالعات خود استفاده کردند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه ظرفیت دولت در جذب فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان محدود است، در این رابطه تصریح کرد: دولت در حال حاضر عزم جدی برای جدا کردن نفت از اقتصاد خود دارد، چرا که اقتصاد نفتی مبتنی بر تحولات بیرون از کشور است.
پورعلی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور نیاز به اتکا و اعتماد به سرمایه‌های داخل کشور است و مهم‌ترین سرمایه داخل کشور نیز سرمایه انسانی ایده‌پرداز است.
وی با اشاره به اینکه باید خود باوری و اعتماد در پیدا کردن ایده‌های خلاقانه و مدل‌های کسب و کار که متکی به فن‌آوری نوین است هم از دیگر راه‌های پیشبرد اقتصاد مقاومتی قرار گیرد، ابراز کرد: باید دانشجویان را با برگزاری برنامه‌هایی چون رویداد اکسیر به سوی خود باوری اعتماد و انجام کارگروهی هدایت کرد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه نهادهای فرهنگی نباید در عرصه اقتصادی کشور غایب باشند، گفت: نباید اجازه داد حوزه فرهنگ کشور یک حوزه هزینه‌بر و کمک بگیر مستمر تعریف شود.
پورعلی ادامه داد: حوزه فرهنگ با اتکا به صنایع فرهنگی که در کشور ظرفیت‌ها و قابلیت‌های وسیعی دارد و باید در تولید ثروت ملی و اقتصاد کشور ایفای نقش کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه می‌توان برای صنایع فرهنگی فرهنگی اولویت‌هایی را در نظر گرفت، افزود: در فرهنگ ما ظرفیت‌ها و توانایی‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند برای جهان و افراد گردشگر جذابیت داشته باشد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با تاکید بر اینکه جوانان مستعدی را در حوزه‌های علوم انسانی تربیت کرده‌ایم، اظهار کرد: می‌توان با اتکا به این جوانان و ایده‌پردازی‌ها در کنار این مهم، رونق بخشی صنایع فرهنگی در کشور را رقم زد.
پورعلی در پایان سخنان خود با بیان اینکه این رویداد می‌تواند در دانشگاه‌های دیگر کشور نیز اجرا شود، اظهار کرد: باید عزمی شکل گرفته و مدیریت و مسؤولیت برگزاری این رویدادها به جهاد دانشگاهی سپرده شود که هم با دانشجویان، با اساتید و هم با کارآفرینان رابطه خوبی دارد.

 


۱۴ شهریور ۹۵ – اشتغال ۷۳ درصد فارغ‌التحصیلان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

خبرگزاری ایسنا : رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با اشاره به شروع ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اظهار کرد: ۷۳ درصد فارغ‌التحصیلان موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شاغل هستند.
دکتر عبدالرضا مجدالدین در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با بیش از ۴۰ مرکز در سراسر کشور از قوی‌ترین موسسات آموزش عالی علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است، افزود: از سال ۱۳۷۷تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از مراکزآموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در مورد رشته‌هایی که در این موسسه ارائه می‌شود، توضیح داد: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در گروه‌های “صنعت”، “مدیریت و خدمات”، “فرهنگ و هنر” و “کشاورزی” با بیش از ۶۲ رشته کاردانی حرفه‌ای و فنی و ۵۹ رشته کارشناسی حرفه ای و مهندسی از جمله  رشته‌های مختلف IT  عمران ، معماری ، تربیت مربی مهدکودک و پیش‌دبستانی ، مراقبت از سالمندان ، مربی قرآن ، امور فرهنگی، روابط عمومی، خبرنگاری، مترجمی زبان، گیاهان دارویی، گیاهان پزشکی، گیاهان گلخانه‌ای و غیره دانشجو پذیرش می‌کند و بطورکلی تمرکز رشته‌هایی که در مراکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود روی مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای و ورورد فارغ‌التحصیلان به بازار کار است.
وی در مورد آمار فارغ‌التحصیلان موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی که وارد بازار کار شده‌اند، گفت: تحقیقات میدانی که در زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی صورت گرفته نشان می‌دهد که ۷۳ درصد فارغ‌التحصیلان این موسسه شاغل هستند و از این تعداد ۱۸ درصد در مقاطع بالاتر مانند مشغول به تحصیل بوده و پنج درصد آنها در حال گذراندن خدمت نظام وظیفه و سایر افراد در دستگاه ها یا به صورت خویش‌فرما مشغول به کار هستند. همچنین فقط ۱۲ درصد از افراد قبل از اینکه وارد این مراکز شوند شاغل بوده‌اند و سایر آنها پس از تحصیل وارد بازار کار شده‌اند.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در مورد ظرفیت پذیرش دانشجو درمراکز این موسسه توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده پذیرش دانشجو در این مراکز در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ ، ۱۰ درصد کاهش یافت. به عبارت دیگر در سال ۹۳ حدود ۲۱ هزار نفر و در سال ۹۴ حدود ۱۹ هزار نفرکه ۱۰ درصد کل پذیرش دانشگاه بود  درمراکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی جذب شدند و با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی امسال یک نوبتی شده است، احتمالاً  امسال ۱۰ تا ۱۲ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی جذب شوند.
دکتر مجدالدین در ادامه با اشاره به توسعه کیفیت و تجهیز زیرساخت‌های مورد نیاز مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی توضیح داد: از سال ۹۳ ، ۱۲ پروژه عمرانی برای ساخت فضای ملکی با بیش از ۴۵ هزار مترمربع در دست اجرا بود که در سال ۹۳ و ۹۴ ، ۷ پروژه آن به بهره‌برداری رسید و در سال ۹۵ ، ۵ پروژه دیگر از جمله مراکز “تهران۴” ، “سنندج” ، “شهرکرد” ، “گرگان” و “همدان” به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین بودجه عمرانی وتجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشگاه در سال‌های ۹۳ تا ۹۵، ۵۰ میلیارد تومان بود که ۵۰ درصد آن از محل وام موسسه به مراکز و مابقی از کمک های دفتر مرکزی و واحد ها  هزینه شد.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در ادامه در مورد مدرسین واعضای هیات علمی این مراکز نیز اظهار کرد: در حال حاضر حدود سه هزار مدرس به صورت پاره‌وقت و ۳۰۰ نفر از اعضای هیات علمی جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها به صورت مدرس تمام وقت با مراکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی همکاری دارند.
دکتر مجدالدین در مورد اقدامات فرهنگی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیز گفت: برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی، اردوهای ایران مرز پرگهر، برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان، برگزاری اردوهای زیارتی عرفه از قم تا جمکران، طرح ضیافت اندیشه همکاران در مشهد مقدس ، خط سرخ شیدایی (گرامی داشت اربعین حسینی) و غیره از جمله اقدامات فرهنگی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است. همچنین مشارکت دانشجویان در کلیه برنامه های فرهنگی مذهبی و مسابقات دانشجویی دانشگاه که از طریق مراکز و واحد های استانی دانشگاه جامع برگزار می‌شود  .
وی در پایان با اشاره به رتبه‌بندی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیز گفت: هر سال مراکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی براساس شاخص‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مدیریتی  ارزیابی و ۱۰ مرکز برتر معرفی می‌شوند. همچنین مراکزی که در رتبه‌های پایین‌تر قرار گرفته شناسایی شده و برای ارتقای سطح کیفیت آنها تلاش می‌شود.


 

۲۹ تیر ۹۵ – استخدام سازمان جهاد دانشگاهی در آذربایجان شرقی

استخدام سازمان جهاد دانشگاهی در آذربایجان شرقی در تخصص های ذیل دعوت به همکاری می نماید

  • فوق لیسانس مدیریت صنعتی (مقطع لیسانس مهندسی برق)
  • فوق لیسانس برق گرایش برق
  • فوق لیسانس ژنتیک انسانی (مقطع کارشناسی علوم آزمایشگاهی)
  • فوق لیسانس ایمنولوژی بالینی (مقطع کارشناسی علوم آزمایشگاهی)

لازم به ذکر است متقاصیان باید در خواست همکاری و رزمه خود را تا تاریخ ۳۰ تیر ماه به آدرس زیر ارسال نمایند

 


۱۰ تیر ۹۵ – جذب هیئت علمی در جهاد دانشگاهی هرمزگان

جهاد دانشگاهی هرمزگان جهت تکمیل کادر علمی خود به صورت امریه و هیئت علمی اقدام به پذیرش محققان و متخصصان در رشته های مدیریت و مهندس صنایع در مقاطع ارشد و دکترا می نماید.
لذا علاقمندان نسبت به ارسال رزومه علمی خود به آدرس پست الکترونیکی زیر اقدام نمایند

آدرس ایمیل: [email protected]

 

۲۲ خرداد ۹۵ – استخدام مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین

مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین ازمیان افراد با سابقه حداقل ۳ سال چرخکاری صنعتی ، با شرایط شغلی مناسب استخدام می کند.متقاضیان واجد شرایط می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات لازم حداکثر تا تاریخ ۲۷ / ۳ / ۹۵ به آدرس : خ نوروزیان ، بلوار پرستار ف روبروی سازمان زندان ها ، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مراجعه نموده یا با شماره تماس ۲ – ۳۳۶۶۰۶۶۰ تماس حاصل نمایند .

 

۱۸ خرداد ۹۵ – استخدام جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت

جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت  جهت انجام پروژه های خود از یک نفر آقا با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید

تخصص مورد نیاز مدرک تعداد نفرات (مرد)
توانایی نقشه خوانی و ویرانگ تابلوهای برق و ابزاردقیق و توانایی عمومی کار با تجهیزات جوشکاری و برشکاری فوق دیپلم ۱

فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر دولتی و ساکن استان تهران در الویت جذب هستند

علاقمندان تقاضای خود را به همراه با سوابق شغلی مرتبط حداکثر از تاریخ درج آگهی به مدت ۱۰ روز به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایندا

آدرس ایمیل:ed[email protected]

 

۵ خرداد ۹۵ – ۵ شرکت دانش‌بنیان توسط جهاد دانشگاهی لرستان راه‌اندازی می‌شود 

خبرگزاری مهر: خرم آباد – رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از راه اندازی پنج شرکت دانش بنیان توسط این نهاد در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی نادر دهقان صبح چهارشنبه در چهل و دومین گردهمایی معاونین آموزشی جهاد دانشگاهی در سالن اجتماعات استانداری لرستان اظار داشت: برنامه های ویژه ای برای تقویت زبرساختهای پژوهش و فناوری در جهاد دانشگاهی و استان لرستان در دست اجراست که در این زمینه با تلاشهای صورت گرفته ۳۸ شرکت دانش بنیان و هسته فناور در مرکز رشد جهاددانشگاهی فعالیت دارند.
وی افزود: بر این اساس تا پایان خرداد ماه سال ۹۶ نیز ۵ شرکت دانش بنیان دیگر از طریق جهاد دانشگاهی به استان تحویل داده می شود.
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: ایجاد اولین فن بازار منطقه ای وابسته به جهاد دانشگاهی نیز از مهمترین اقداماتی بوده که در کنار توسعه کمی و عمرانی در جهاد دانشگاهی در دستور کار بوده است.
دهقان ادامه داد: در زمینه ظرفیت های استان از جمله سنگ برای کاهش مشکلاتی از قبیل رفع خام فروشی نیز کارگاه های تراش سنگ و … ایجاد شده و مرکز بهینه سازی مصرف انرژی نیز در جهاد دانشگاهی راه اندازی شده است.
وی به همکاری ها و اقدامات مشترک صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای راه اندازی مرکز درمان ناباروی و رویان در استان اشاره کرد و افزود: از آنجا که لرستان جز ۵ استانی است که وزارت بهداشت باید در این حوزه با آن همکاری و کمک داشته باشد، مجوزهای لازم برای ایجاد مرکز درمانی و پژوهشی ناباروری و رویان در استان کسب شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان خاطر نشان کرد: مجتمع علمی و تحقیقاتی گیاهان دارویی، مرکز آموزشی کوهدشت، تکمیل ساختمان ستادی جهاد دانشگاهی، برگزاری همایش تشکل های زیست محیطی و ایجاد مرکز درمان ناباروری و رویان از مهمترین برنامه هایی است که باید سال جاری توسط جهاد دانشگاهی اجرایی شود.
دهقان در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت تبدیل پژوهش به ثروت در دانشگاه ها، موسسات و … اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده ۳۳ درصد بودجه پژوهش و فناوری اختصاص یافته است.
وی به فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: در ۳۰ ماه گذشته روزانه ۲ متر مربع به فضای جهاد اضافه شده و در حال حاضر نیز هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای آموزشی ایجاد شده و در حال تحویل است.
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: اگر همکاری های لازم برای اختصاص زمین و ایجاد مجتمع تحقیقات و فناوری نیز صورت بگیرد ، روزانه ۱۵ متر فضای فیزیکی توسط جهاد دانشگاهی تحویل داده می شود.


 

۲۵ اردیبهشت ۹۵ – استخدام سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

 

سازمان جهاد دانشگاهی واحد استان آذربایجان شرقی  جهت تکمیل کادر خود استخدام می نماید:

  •     متخصص پزشکی اجتماعی: امکان جذب نیرو بصورت طرح نیروی انسانی مقدور می باشد.
  •     متخصص طب کار: امکان جذب نیرو بصورت طرح نیروی انسانی مقدور می باشد.
  •     کارشناس پرستاری: افراد دارای سابقه فعالیت در IVF در اولویت خواهند بود
  •     کارشناس ماماییارسال رزومه و درخواست همکاری تا تاریخ ۹۵/۲/۳۱ به یکی از آدرس های ذیل:
آدرس: بلوار ۲۹ بهمن، دانشگاه تبریز، جهاد دانشگاهی

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها