استخدام جمعیت هلال احمر ۱۴۰۰ (اخبار جدید)

استخدام جمعیت هلال احمر

استخدام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر اینجا کلیک کنید

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

 
خبر ۱ دی ۱۴۰۰- رسیدگی به وضعیت استخدام امدادگران در هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه به وضعیت امدادگران هلال‌احمر آگاه است، گفت: یک تیم برای بررسی و رفع مشکلات معیشتی و وضعیت استخدام امدادگران، تشکیل و رایزنی ها هم انجام شده است، امیدوارم این اقدامات نتیجه‌بخش باشد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید




خبر ۲۳ آذ ۱۴۰۰ – رسیدگی به وضعیت استخدام امدادگران در هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌ احمر از تشکیل یک تیم ویژه برای بررسی وضعیت استخدام و معیشت امدادگران دارای درجه ایثار در این جمعیت خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰- نجاتگران با درجه ایثار هلال احمر استخدام رسمی می شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نانکلی، سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: هر نجاتگری که موفق به کسب درجه ایثار شود، استخدام جمعیت هلال احمر می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۷ اسفند ۹۹ – مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر در هلال احمر گرفته شده است

 مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر چارت هلال احمر ۱۰ هزار پست دارد که ۵۰۰۰ پست آن خالی است و مجوز تبدیل وضعیت ۷۰۰ نفر از امدادگران دارای وضعیت ایثار گرفته شد و همچنین مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر گرفته شده و مرحله اجرایی آن در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۱ اسفند ۹۹ – استخدام ۸۰۰ داوطلب هلال احمر تا پایان سال

به گفته رییس جمعیت هلال احمر، ۸۰۰ داوطلب درجه ایثار جمعیت، تا پایان سال به صورت قراردادی اسخدام هلال احمر می‌شوند.

کریم همتی در گفت‌وگو با میزان گفت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر، ۸۰۰ داوطلب زن و مرد با بالاترین درجه داوطلبی یعنی «ایثار» دارد که مقرر شده تمام این افراد به صورت قراردادی، به استخدام جمعیت هلال احمر در آیند.
وی افزود: در حال حاضر قرارداد بیشتر این افراد، منعقد شده و تا پایان سال نیز، این روند به پایان می‌رسد.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری آزمون درجه ایثار ادامه داد: آزمون درجه ایثار، طی دو سال اخیر برگزار نشده بود، اما در حال حاضر این آزمون در حال برگزاری است و تصور می‌کنیم تعداد ۳۰۰ نفر بر تعداد درجه داران ایثار افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: مقرر شده است این تعداد نیز در سال‌های بعدی نیز به صورت قراردادی، استخدام جمعیت شوند.

همتی در پاسخ به این سوال که چند داوطلب در هلال احمر مشغول فعالیت هستند، گفت: جمعیت هلال احمر، ۶۰ هزار نفر داوطلب دارد که از این تعداد، حدود ۱۰ هزار نفر فعال هستند.

وی افزود: از این ده هزار نفر، یعنی حدود ۱۰ درصد، امسال تقریبا هزار نفر تبدیل وضعیت می‌شوند.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: قطعا ما نیازمند نیرو‌های بیشتری هستیم که انشالله در سال‌های بعد، تامین خواهند شد.


خبر ۲۱ دی ۹۹ – تشریح جزییات استخدام نجاتگران با درجه ایثار در هلال‌احمر

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، کریم همتی ضمن تشکر از اداره کل روابط عمومی که اخبار مربوط به این جمعیت را به صورت مستمر منعکس کرده و نقاط ابهام را از بین می‌برد، گفت: چند سالی است که در جمعیت هلال احمر آزمون استخدامی نداشتیم ، بنابراین تلاش کردیم تا بخشی از ۱۰ هزار عضو هلال احمر را که به صورت فعال با جمعیت هلال احمر همکاری دارند، جذب کنیم تا با تبدیل وضعیت، معیشت آن ها را با افزایش مبلغ در احکامشان ارتقا دهیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۰ دی ۹۹ – استخدام و تبدیل وضعیت نجاتگران هلال احمر

به گفته رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، نجاتگرانی که درجه را دریافت کرده اند، پس از طی مراحل گزینشی،به صورت قراردادی کارمند جمعیت می شوند.

وی افزود: در حال حاضر ۸۰۰ نجاتگر در هلال احمر به درجه ایثار رسیده اند و این افراد سال هاست که در پایگاه‌های امداد و نجات سراسر کشور مشغول خدمترسانی هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۵ آذر ۹۹ – تشریح جزئیات برگزاری آزمون استخدامی هلال احمر

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر، توضیحاتی را درباره جزئیات برگزاری آزمون استخدامی هلال احمر ارائه داد.

مهراب شریفی سده، درباره استخدام نیروهای مورد نیاز جمعیت، گفت: در حال اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری آزمون استخدامی از مراجع ذی‌صلاح هستیم و رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر پیگیر برگزاری این آزمون در اسرع وقت، هستند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۱۸ آبان ۹۹ – سهمیه استخدام ۲۰۰ عضو جوان هلال احمر اخذ شد

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در استخدامی جدید جمعیت هلال احمر، اعضای جوانان از سهمیه ۲۰۰ نفری برخوردارند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۲ دی ۹۷ – نحوه استخدام جوانان و انتصابات مدیران در هلال‌احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نحوه استخدام جوانان و انتصابات مدیران در هلال‌احمر استان را تشریح کرد و گفت: ۵۵ درصد چارت سازمانی هلال احمر استان خالی است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۴ دی ۹۷ – داوطلبان جمعیت هلال احمر باید در اولویت ردیف استخدامی باشند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بسیاری از امدادگران، جوانی خود را پای این سازمان گذاشته اند و به همین دلیل در بحث استخدامی ها باید داوطلبان در اولویت جذب قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر, محمدباقر محمدی عصر دوشنبه در همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان کردستان, اظهارداشت: در حال حاضر از نظر وضعیت نیروی انسانی در این استان با کمبود مواجه هستیم و ۶۰ درصد چارت سازمانی ما خالی است.

وی افزود: همچنین در بحث امکانات و تجهیزات و خودروهای امداد و نجات نیز در مضیقه قرار داریم, اما علیرغم تمام این کاستی ها در مواقع لزوم و بحرانی, جمعیت هلال احمر کردستان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کردستان ادامه داد: کردستان دارای هشت هزار و ۸۰ کیلومتر محور مواصلاتی و ۳۸ گردنه صعب العبور و برفگیر است که همواره با مخاطرات زیادی مواجه شده و با توجه به اینکه استانی حادثه خیز هستیم نیاز است هم از نظر نیروی انسانی و هم تجهیزات تقویت شویم.

محمدی یادآور شد: همچنین کردستان از وجود یک اردوگاه استانی بی بهره است و با توجه به قول دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور انتظار داریم در اینده نزدیک این مشکل نیز مرتفع شود.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از امدادگران ما جوانی خود را پای این سازمان گذاشته اند انتظار داریم در استخدام ها از ورود افراد خارج از بدنه هلال احمر جلوگیری شود و داوطلبان در اولویت قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۲۲ آذر ۹۷ – هلال احمر نیروهای با ۳ سال سابقه را استخدام می کند

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: در طراحی جدید استخدامی این جمعیت؛ امداد گران، نجات گران، جوانان و داوطلبانی که دارای سابقه کار بیش از سه سال هستند بکارگیری می شوند.

به گزارش ایرنا، بهرام غیبی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: همه استخدام های جمعیت هلال احمر فقط از میان گروههای هدف یادشده خواهد بود، زیرا ورود بسیاری از افراد به این نهاد غیر دولتی از مرحله داوطلبی آغاز می شود.
به گفته این مسئول، با توجه به احصای افراد واجد شرایط استخدامی، بخش بزرگی از مشکلات این جمعیت برطرف می شود.
وی اظهار داشت: امسال برای آموزش کارکنان این جمعیت بجز آموزش های دائمی، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که آموزش ها در ۶ منطقه و برخی آموززش ها نیز در استان ها به فراخور رشته ها برگزار می شود.
وی اضافه کرد: داروخانه های هلال احمر به عنوان واحدهای خودگردان جمعیت محسوب می شوند که در قالب کمیته توسعه مدیریت دارویی به ریاست مدیر عامل هلال احمر هر استان مدیریت می شود.
غیبی افزود: چون نیازهای دارویی هر استان متفاوت بوده، مسایل مورد نظر در این کمیته ها بررسی و سیاستگذاری ها انجام می شود و در این میان متولی امر داروخانه ها در کشور وزارت بهداشت، درمان و اموزش است و جمعیت هلال احمر یار ی گر این وزارتخانه است.
وی یادآوری کرد: این جمعیت در دوران دفاع مقدس و در مواقع تحریم به عنوان یک نهاد غیر دولتی و خارج از سیستم دولتی داروها را می تواند به کشور وارد کند.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز مبالغ زیادی را به تدارکات این نهاد تخصیص داده اند تا مشکل دارویی مردم برطرف و از طرفی کمک حال وزارت بهداشت در رفع داروهای فوریتی باشد.
وی وی اظهار داشت: طی سال های گذشته حوادث متعددی در کشور به وقوع پیوست که در این میان آمادگی داوطلبان وجوانان جمعیت هلال احمر برای امر خدمت رسانی باید آمادگی کافی های را داشته باشند.

**افتتاح ۴۰ طرح هلال احمر در دهه فجر امسال
وی اضافه کرد: همچنین همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ طرح بزرگ هلال احمر در کشور افتتاح می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: از مجموع طرح های یاد شده با توجه به سیاست جمعیت هلال احمر کشور ۳۱ مرکز جامع توانبخشی این نهاد در دهه فجر امسال افتتاح می شود.
وی اظهار داشت: این اقدام با هدف کمک به محرومان، افراد کم توان و ناتوان انجام می گیرد که برای برخورداری از خدمات مورد نیاز متولی خاصی ندارند.
به گفته این مسئول با افتتاح این طرح ها، معلولان، جانبازان از خدمات مورد نیاز این مراکز بهره مند خواهند شد و این در حالی است که هفته گذشته نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز بیمارستان خیریه جمعیت به عنوان مرکزی برای ۳۱ مرکز توانبخشی و پشتیبانی ها بهره برداری شد.

** کانکس ها تا پنج سال آینده به پایگاه تبدیل می شوند
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: هدف این جمعیت بر این است که در هیچ استانی پایگاه کانکسی نباشد و طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پنج سال آینده همه کانکس های موجود به پایگاه امداد و نجات تبدیل می شود.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در حوادث گذشته نقش تاثیر گذاری را در جامعه به ویژه زلزله کرمانشاه ایفا و مردم تمام قد از این جمعیت حمایت کردند.
این مسئول ادامه داد: جمعیت هلال احمر کشور حدود ۶۵۰ میلیارد ریال کمک های مردمی را در زلزله کرمانشاه دریافت و بصورت شفاف این مبالغ را به ۳۰ هزار خانوار کرمانشاهی طبق اعلام بنیاد مشکن انقلاب اسلامی پس از شناسایی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.
وی اظهار داشت: افراد شاخص و شناخته شده نیز به عنوان داوطلب برای کمک های مردمی حضور داشتند اما به دلیل عدم سازماندهی و بدون هماهنگی با این جمعیت کارهایی در این حوزه را انجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا


خبر ۱۲ آذر ۹۷ – خبر برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال آینده

معاون جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تهیه برنامه مدون برای ساماندهی مجوز استخدام در این جمعیت، گفت: آزمون مربوط به استخدام‌های جدید سال آینده برگزار خواهد شد.
بهرام غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با حکم بازنشستگی و استخدام نیروهای جدید در جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: در اواخر آبان ماه سال جاری پایان کار مدیران و کارمندان بازنشسته این جمعیت اعلام شد و افراد جدید به تدریج جایگزین آنها می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی مجوز برای استخدام در حال انجام است گفت: برنامه مدونی در این زمینه تهیه و با توجه به بررسی ورودی و خروجی‌ها برنامه‌ریزی استخدامی صورت می‌گیرد و تا ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی استخدامی توسط رئیس جمعیت اعلام خواهد شد.
معاون منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه احتمال زیاد آزمون استخدامی جدیدی در سال آینده خواهیم داشت،‌گفت: اولویت استخدام با امدادگران و داوطلبانی بوده که با این جمعیت همکاری داشته‌اند.
غیبی با اشاره به اینکه این افراد حقوق ماهانه نداشته و تنها حق ایاب و ذهاب ماموریت خود را دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال تلاش کردیم که به بهانه‌های مختلف دریافتی این افراد را ۲ تا ۳ برابر کنیم و با هماهنگی‌های انجام گرفته کارمندان و پرسنل جمعیت هلال‌احمر که حقوق زیر ۳ میلیون تومان داشته باشند برنامه‌های رفاهی جهت حمایت از آنها پیش‌بینی شده است.

منبع : خبرگزاری فارس


 خبر ۱۶ مهر ۹۷ – اختصاص استخدامی‌های هلال‌احمر لرستان به حوزه جوانان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: بخشی از استخدامی‌های جمعیت هلال‌احمر را به حوزه جوانان و افرادی که در این حوزه به فعالیت‌های بشردوستانه می‌پردازند اختصاص می‌دهیم.
به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی شورای استانی جوانان و دانشجویی و در جمع دبیران کانونهای طلاب و مسولان امور جوانان شعب اظهار کرد: حوزه جوانان لرستان طی دو سال گذشته توانسته است اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی را در سطح استان انجام دهد.
وی افزود: هم اکنون جوانان ما در استان توانستند از سایر حوزه ها پیشی بگیرند و اقدامات مهم و اثربخشی را از خود به جای بگذارند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه رضایتمندی کامل از عملکرد حوزه معاونت جوانان استان وجود دارد، بیان کرد: عملکرد شما جوانان باعث شده است که جمعیت هلال احمر استان در بسیاری از حوزه ها و شاخص ها در جایگاه بسیار مطلوبی قرار بگیرد که این زحمات شما بر کسی پوشیده نیست.
رضایی افزود: باید در ادامه کار به دنبال رقابت بین کانون ها و ایجاد رفاقت در آنها باشیم تا با این کار بتوانیم اهداف خودمان را تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: در بحث تجهیز کانون های دانشجویی و حتی جوانان باید اهتمام بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه تنگناهای مالی کار ما را با اختلال روبرو کرده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: آنچه را که در چارچوب برنامه های جمعیت هلال احمر وجود دارد می توانیم روی آن برنامه ریزی کنیم و با بهترین شکل به اجرا در بیاوریم.
ضایی تصریح کرد: در جلسات متعددی که در تهران داشته‌ایم همواره به دنبال انتقال دغدغه های جوانان هستیم و از این رو تلاش داریم بتوانیم بخشی از استخدامی های جمعیت هلال احمر را به حوزه جوانان و افرادی که در این حوزه به فعالیت های بشردوستانه می پردازند اختصاص دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر


زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر

 روابط عمومی جمعیت هلال احمر درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی این نهاد مردمی که در سال گذشته برگزار شد، توضیح داد.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، براساس آمار موجود نتایج قبول شدگان در تمامی کد رشته‌ها (بجز در برخی کد رشته‌های امداد و نجات بدلیل حضور نجاتگران قبول شده در طرح‌های زمستانی و نوروزی و تعویق زمان آزمون عملی) مشخص شده است و بعد از پایان مصاحبه‌های باقیمانده اعلام خواهد شد.
آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال گذشته در حالی برگزار شد که طبق آمار ۱۱ هزار نفر داوطلب شرکت در این آزمون بودند که از این تعداد براساس بررسی مدارک و پرونده‌های افراد ثبت نام کرده، ۵ هزار و ۲۰۰ نفر حائز شرایط شرکت در آزمون شناخته شدند.
بنابراین گزارش، با وجود غیبت یک هزار نفر، ۴ هزار و ۲۰۰ نفر  شرکت در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر حضور یافتند که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ نفر با امتیازات و نمرات بالاتر به مرحله دوم راه یافتند.


خبر ۱۶ بهمن ۹۵: جزئیات مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر (منبع: خبرگزاری تسنیم)

مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر با برگزاری مصاحبه توانمندی‌های علمی و عملی پذیرفته شدگان در مرحله اول، از هفته آینده آغاز می‌شود.
به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، حسن ابوالقاسم گرجی – معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با صدور بخشنامه ای، از نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصی مرحله اول آزمون استخدامی هلال احمر خبر داد.
ابوالقاسم گرجی با اشاره به نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصی مرحله اول آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر براساس بررسی‌های انجام شده در استان و تایید مدیرعامل هلال احمر هر استان، اظهار کرد: در مرحله دوم و با انجام آزمون علمی و عملی، توانایی‌های پذیرفته شدگان مورد محاسبه، سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد تا پس از تعیین امتیاز این مرحله و تجمیع آن با نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی، نفرات اول در مرحله نهایی در هر شغل-محل با لحاظ سهمیه ایثارگران به هسته مرکزی گزینش معرفی شوند.
وی با تاکید بر اینکه عدم حضور داوطلب در این مرحله به منزله غیبت و انصراف از آزمون تلقی شده و حقی برای اعتراضات بعدی متقاضیان در این خصوص وجود ندارد، افزود: پیش بینی‌های لازم جهت وقوع حوادث احتمالی برای داوطلبان در این مرحله صورت گرفته و در بخشنامه درج شده است.
متن بخشنامه مرحله مصاحبه و آزمون توانمندی‌های علمی و عملی که شامل جدول زمانبندی برگزاری مصاحبه، آدرس محل های برگزاری مصاحبه و مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه تخصصی، می شود را ببینید.


خبر ۱۱ آبان ۹۵:اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام هلال احمر در ۴ استان باقیمانده

خبر ۹ آبان ۹۵: اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی جمعیت در ۲۷ استان اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی جمعیت در ۲۷ استان

 


اعلام نتایج آزمون استخدامی هلال احمر ۲۰ استان تا آخر هفته

نسیم آنلاین: معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از اعلام نتایج آزمون استخدامی این نهاد در برخی استان ها تا آخر هفته خبر داد.

لینک ادامه خبر


خبر ۲۸ شهریور ۹۵: اخذ تعهد ۱۰ ساله از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی هلال احمر (منبع: نسیم آنلاین)

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال‌احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین» با اعلام شرایطی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی هلال احمر از اخذ تعهد ۱۰ ساله ازآنها برای خدمت در این جمعیت خبر داد.

ابوالقاسم گرجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور ۲۵ الی ۳۰ روز پس از برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر نتایج این آزمون اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس طی ۱۰ روز آینده نتایج آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر به‌طور رسمی اعلام خواهد شد و ما سعی کرده‌ایم ۳ برابر ظرفیت‌های موجود افراد را به واحدهای قبول‌شده معرفی نماییم.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال‌احمر افزود: توانایی‌های جسمانی و آموزشی یکی از مؤلفه‌های اصلی برای قبولی نهایی در آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر است به این معنا که امکان دارد، فردی در آزمون سنجش قبول‌شده باشد اما نتواند حدنصاب نمره لازم در آزمون‌های جسمانی را برای خدمت در حوزه امداد و نجات کسب نماید.

گرجی در پایان با اشاره به اخذ تعهد ۱۰ساله از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر در خاتمه خاطرنشان کرد: از مستخدمین جدید هلال‌احمر برای خدمت در منطقه پذیرفته‌شده تعهد ۱۰ساله اخذ می‌شود و این افراد برای مدت ۱۰ سال حق نقل‌وانتقال به مناطق دیگر را نخواهند داشت.


خبر ۳۰ مرداد ۹۵ – اعلام نتایج آزمون استخدامی هلال‌احمر در شهریورماه

خبرگزاری ایسنا: آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر ساعت ۹ صبح امروز با شرکت ۵ هزار داوطلب واجد شرایط در ۹ منطقه در سراسر کشور و با نظارت یک نماینده از سازمان سنجش، ۲ نماینده از حراست و ستاد هلال‌احمر به همراه مدیرعامل و نماینده حراست استان‌ها برگزار شد.
به گزارش ایسنا، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی این آزمون در دانشگاه امیرکبیر با اعلام اینکه آزمون استخدامی هلال‌احمر در کمال صحت و سلامت در ۹ منطقه کشوری برگزار شده است، گفت: نتایج نهایی آزمون در شهریور ماه  اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی هلال‌احمر ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده و در ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسیده است، افزود: پس از بررسی نتایج، با توجه به نوع رشته، ۲ تا ۳ برابر ظرفیت از میان برگزیدگان پذیرش می‌شوند تا در آزمون عملی و مصاحبه شرکت کنند و در نهایت ۷۵۰ داوطلب از میان واجدین شرایط و کسانی که مصاحبه و آزمون عملی را گذرانده‌اند، انتخاب خواهند شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر،آزمون استخدامی هلال‌احمر در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، کرمان، فارس، کرمانشاه، خوزستان و مازندران به صورت سراسری برگزار شده و بر این اساس داوطلبان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در حوزه‌های آزمون استان آذربایجان شرقی، داوطلبان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در حوزه‌های آزمون استان اصفهان، داوطلبان تهران، سمنان،البرز، قزوین،مرکزی، زنجان و قم در حوزه‌های آزمون استان تهران، داوطلبان خراسانات رضوی، شمالی و جنوبی در حوزه‌های آزمون خراسان رضوی، داوطلبان  سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در حوزه‌های آزمون کرمان، داوطلبان  فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های آزمون استان فارس، داوطلبان کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان در حوزه‌های آزمون استان کرمانشاه، داوطلبان خوزستان و لرستان در حوزه‌های آزمون استان خوزستان و داوطلبان مازندران، گلستان و گیلان نیز در حوزه‌های آزمون استان مازندران در این آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند.


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال ۱۳۹۵
ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال ۱۳۹۵ ثبت‌نام نموده‌اند، نظر این داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می­دارد:

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برای دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آرشیو استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰۵)

  1. ستاره گفت:

    سلام پس کی این ده روز دیگه میرسه ونتایج رو اعلام میکنید ؟به حساب ما که۶۳روزداره از ازمون میگذره،به حساب شماچطور؟؟؟؟؟؟؟

  2. ستاره گفت:

    سلام پس کی این ده روز دیگه میرسه ونتایج ازمون رو اعلام میکنید؟به حساب ماکه۶۳روز داره از ازمون میگذره.به حساب شما چطور؟؟؟؟؟؟؟

  3. Faezeh گفت:

    ممنون میشم اگ جواب بدین

  4. Faezeh گفت:

    باسلام وخسته نباشید استخدام برای خانم هایی ک سناشون پایینه هم هست مثلا۷۸؟همسرم هم کارمنده حلال احمره همدان

  5. مهر گفت:

    سلام
    با عرض سلام و تاسف فراوان چرا با وجود اینکه شرایط رشته و نجاتگری گذاشته بودن اما به راحتی افرادی که حتی مدرک مقدماتی هم نداشتن تایید شدن و در آزمون شرکت کردن خدا به ماها رحم کنه بعد ۱۲ سال همکاری اینطور جوابمونو میدین.

  6. شاهین گفت:

    با سلام و خسته نباشید ، عرضی داشتم خدمتتان ، چرا بعد از اینکه و قت ثبت نام جهت استخدام میگذرد و یا چند روز مانده به اتمام آن خبرها را برای ما می فرستید ، علت این سیاست شما چیست؟ چرا محض اعلام و صدور اطلاعیه آن را برای ما نمی فرستید؟ با تشکر

  7. آتوسا مهربان گفت:

    خیلی مطلب خوبی بود ممنونم

  8. امدادگر گفت:

    باسلام لطفاً از فعالان امدادگران هم استخدام شود. کسانی که شرایط استخدام ندارند اما فعال و چندین سال است که در هلال احمر فعالیت میکنند.

  9. Seyed hashem گفت:

    سلام خوب هستید من فوق دیپلم تربیت بدنی دارم وهیج سابقه ای درهلال احمرندارم فرزندجانبازهستم آیامیتونم ثبت نام کنم؟

  10. مجتبی گفت:

    سلام ببخشید منابع این ازمون ها چ کتاب هایی هستن؟

  11. حمید گفت:

    سلام به نظر فعلا هیچ کار دولتی وجود نداره

  12. مسعود فدایی گفت:

    با سلام اینجانب مسعود فدایی کارمند باز نشسته هلال احمر آزاده و جانباز۲۵% بعد از بازنشستگی با توجه به قانون حمایت از آزادگان وجانبازان طبق ماده ۴۸ دوبارنامه از بنیاد شهید گرفتم ودرخواست جایگزینی فرزندم راداشتم اما هردوبار گفته شد که باید طی آزمون این کار را انجام شود حال که آزمون برگزار میشود دختران در آن شرکت داده نمیشوند پس این قانون برای چیست لطفا مسوولین پاسخ دهند

  13. مسعود فدایی گفت:

    با سلام اینجانب مسعود فدایی کارمند باز نشسته هلال احمر آزاده جانباز ۲۵% بعد از بازنشستگی با توجه به قانون حمایت از آزادگان وجانبازان طبق ماده ۴۸ دوبارنامه از بنیاد شهید گرفتم ودرخواست جایگزینی فرزندم راداشتم اما هردوبار گفته شد که باید طی آزمون این کار انجام شود حال که آزمون برگزار میشود دختران در آن شرکت داده نمیشوند پس این قانون برای چیست لطفا مسوولین پاسخ دهند

    • ج گفت:

      جناب اقای فدایی این سایت که دولتی نیست که پاسخ بدهد.با سازمانت مستقیم صحبت کن.ای بابا تو چقدر صادقی

  14. Ghasedak گفت:

    سلام به همه همراهان سایت استخدام
    درباره این استخدامی هلال احمر براتون توضیح بدم
    شماهایی که هیچ وقت تو هلال احمر نبودید و دارید از بی عدالتی رشته ها میگید اگر جای ماها که بالای ۱۲ سال سابقه فعالیت رایگان تو هلال احمر داریم و رشته هامون رو اعلام نیاز نکرده چی می گفتید؟
    هلال احمر یه ارگانیه که به تخصص خیلی نیاز داره
    پس لطفا اگر میخوایید یه زمانی تو آزمون استخدامی شرکت کنید اول برید هلال احمر دوره و تخصص ببینید بعد بیایید درباره استخدام شدن صحبت کنید.
    این نکته رو هم عرض کنم که فعالیت داشتن در هلال احمر و عضو شدن برای همه سنین هست
    پس از همین فردا که شنبه ست اقدام کنید

  15. رضا گفت:

    من دیپلم دارم فرزند جانباز هستم . میتونم ثبت نام کنم

  16. EHSAN گفت:

    واقعا مسخره هست.بقیه مردم پس چی ؟

  17. حامد گفت:

    سلام خواهشا دقت کنید به متن استخدامشون.
    نوشته به اطلاع کلیه داوطلبان فعال.امدادگران.فرزندان بازنشسته.
    خواهشا هزینه پرداخت نکنید.
    اینا همش الکیه

  18. محمود گفت:

    من لیسانس مددکاری دارم و مربی رزمی هستم و خدمتم رفتم و سرباز نمونه ارتش شدم و بیست و شش سالمه میتونم استخدام بشم

  19. الهام محمودی گفت:

    با سلام وخسته مباشید خانم ها هم میتوانند در این آزمون شرکت کنند ممنون از راهنمایی شما

  20. رضا گفت:

    سلام
    من ۳۱ سال دارم با مدرک کارشناسی و۵ سال سابقه کار ،سابقه کار من درحلال احمرنیست میتونم ثبت نام کنم.

  21. رضا گفت:

    سلام
    من ۳۱ سال دارم۵ سابقه کار دارم اما درحلال احمر فعالیت نداشتم میتونم ثبت نام کنم.

  22. بیکار گفت:

    من با کلی امید کد رهگیری گرفتم بعد فهمیدم زیر شاخه رشته منو نمی خواد، از لحاظ مالی هم خیلی تحت فشارم، کی کد منو می خواد؟

  23. بیکار گفت:

    یعنی چی که استان مرکزی فقط مرد میگیره؟ پس کی دست از این کاراشون بر میدارن؟

  24. رضا گفت:

    سلام. چرا همه رشته های مدیریت هست غیر از مدیریت صنعتی? فقط این یه دونه اضافه بود.

  25. رضا گفت:

    سلام رشته مدیریت صنعتی جز رشته های استخدام میباشد یا نه?

  26. یاسی گفت:

    سلام ببخشید من مدرک کمک پرستاری دارم نمیتونم شرکت کنم توی استخدامی چرا اخه؟

  27. رها گفت:

    سلام دوستان این استخدامی مختص داوطلبان هلال احمره یعنی هم باید هلال احمری باشید و هم رشتتونو بخواد متاسفانه رشته ی منو نمیخواد جالب اینجاست زیر شاخه ی شغلی آی تی مهندس فناوری اطلاعات نمیخوان واقعا جای تاسف داره

  28. سارا_ گفت:

    سلام دوستان من هر کار می کنم نمی تونم کارت بخرم شما هم اینطورید؟چکار کنم؟!

  29. محمدکریم گفت:

    سلام من بمدت ۶ساله که در پایگاه هلال احمر بعنوان راننده فعالیت میکنم وشرایط استخدامی را ندارم زن و سه فرزند دارم مدرک دیپلم دارم .امثال من که تو سازمان زحمت کشیدن و واجد شرایط استخدامی جمعیت نیستن تکلیفشون چیه؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها