استخدام تصدی امر قضا سال ۱۴۰۰ (اطلاعیه جدید)

استخدام تصدی امر قضا ۱۴۰۰

 

خبر ۲۵ دی ۱۴۰۰- مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، نظربه درخواست های مکرر داوطلبان مبنی بر امکان مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ و حسب هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان سنجش‌ آموزش کشور مقرر گردید به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۱۴۰۰/۱۰/۰۵ لغایت ۱۴۰۰/۱۰/۱۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، فرصت مجددی ایجاد شود تا بتوانند از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ لغایت ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

بنابراین ضرورت دارد متقاضیان، در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود با توجه به حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی، فرایند ثبت نام را هرچه سریعتر به اتمام رسانند و از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی خودداری کنند.

زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ است.


خبر ۲ خرداد ۱۴۰۰ – فرایند تشکیل پرونده گزینش قضایی داوطلبان تصدی امر قضا

فرایند تشکیل پرونده گزینش قضایی داوطلبان تصدی امر قضا که مراحل مصاحبه علمی و سنجش شخصیت را با موفقیت سپری نمودند، اعلام شد.

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، داوطلبان تصدی امر قضا که مراحل مصاحبه علمی و سنجش شخصیت را با موفقیت سپری نمودند و از طریق پیامک به منظور تشکیل پرونده به گزینش دعوت شده‌اند، می‌بایست جهــــت انجام فرایند ثبت نام و تشکیل پرونده گزینش از طریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir به سربرگ ادارات تابعه معاونت منابع انسانی، قسمت امور گزینش قضایی و اداری قسمت گزینش قضات غیر روحانی مراجعه نموده و مراحل مندرج را ملاحظه نمایند.

به منظور تشکیل پرونده گزینشی ضروری است داوطلبان آخرین نسخه فرم های مورد نیاز را از سایت دانلود کنند.

مراحل ثبت‌نام در گزینش غیرحضوری است که سیر مراحل آن به اطلاع داوطلبان رسانده خواهد شد.

 

داوطلبان جهت انجام فرایند گزینش، قبل از شروع ثبت نام و تکمیل فرم‌های گزینش به مطالب مندرج توجه نمایند تا مراحل گزینش با سهولت و در فضایی عادلانه‌تر انجام شود.

داوطلبان گرامی جهت رفع هرگونه شبهه و سوال درخصوص سیر مراحل گزینش با امور گزینش قوه قضاییه تماس حاصل فرمایید.

 

خبر ۱۶ بهمن ۹۹ – اعلام زمان برگزاری آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۹۹

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان در آزمون مرحله اول (تستی) جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۹ می‌رساند، بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۹ در روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور بصورت متمرکز در استان تهران برگزار می شود.

جزییات زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مذکور متعاقبا از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.


خبر ۸ بهمن ۹۹ – نحوه تشکیل پرونده گزینش قضایی داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

فرایند نحوه تشکیل پرونده گزینش قضایی داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام شد.

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح که مراحل مصاحبه علمی و سنجش شخصیت را با موفقیت سپری نمودند و از طریق پیامک به منظور تشکیل پرونده به گزینش دعوت شده‌اند، می‌بایست جهــــت انجام فرایند ثبت نام و تشکیل پرونده گزینش از طریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir به سربرگ ادارات تابعه معاونت منابع انسانی، قسمت امور گزینش قضایی و اداری قسمت گزینش قضات غیر روحانی مراجعه نموده و مراحل مندرج را ملاحظه نمایند.

مراحل ثبت‌نام در گزینش غیرحضوری است که سیر مراحل آن به اطلاع داوطلبان رسانده خواهد شد.

داوطلبان جهت انجام فرایند گزینش، قبل از شروع ثبت نام و تکمیل فرم‌های گزینش به مطالب مندرج توجه نمایند تا مراحل گزینش با سهولت و در فضایی عادلانه‌تر انجام شود.

داوطلبان لازم است، جهت تسریع در روند مراحل پرونده گزینشی تا پایان مراحل گزینش همواره شماره پرونده خود را به همراه داشته باشید.

داوطلبان گرامی جهت رفع هرگونه شبهه و سوال درخصوص سیرمراحل گزینش با امور گزینش قوه قضاییه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت ارتباط با کارشناسان گزینش:

۰۲۱-۸۸۱۹۹۵۰۵

۰۲۱-۸۸۱۹۹۵۲۶


اعلام نتایج آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

نتایج آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۳۹۸ می‌رساند، سازمان قضایی نیروهای مسلح از طریق ارسال پیامک نسبت به اعلام نتایج آزمون مذکور اقدام کرد.

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون سنجش شخصیت، از طریق ارسال پیامک جهت انجام فرایند ثبت نام و تشکیل پرونده گزینشی معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است، داوطلبان در صورت هرگونه اعتراض به نتایج آزمون، می‌توانند اعتراض مکتوب خود را با ذکر ” اعتراض به نتیجه آزمون سنجش شخصیت در سازمان قضایی نیروهای مسلح ” حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۱/۱۵ از طریق فکس به شماره ۸۲۹۰۲۵۵۰-۰۲۱ ارسال نمایند.


خبر ۵ بهمن ۹۹ – جزییات مراحل آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۹۹

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ که مراحل علمی را با موفقیت گذرانده و وارد مرحله سنجش شخصیت شده‌اند می‌ر‌ساند، فرایند آزمون سنجش شخصیت شامل دو مرحله می‌باشد که در مرحله اول از داوطلبان آزمون تستی به عمل خواهد آمد و در مرحله دوم مصاحبه حضوری انجام خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش زمان و تاریخ آزمون تستی، از طریق پیامک و زمان و تاریخ مرحله مصاحبه حضوری از طریق تماس تلفنی اطلاع داده خواهد شد، لذا داوطلبان شماره همراهی را اعلام نمایند که غالباً در دسترس‌شان‌ است.

هزینه شرکت در جلسه مبلغ یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان می‌باشد که به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه علمی_کاربردی شهید قدوسی قوه قضاییه به آدرس www.ghodousi.ir انجام خواهد پذیرفت. (مندرج در اطلاعیه مربوط به راهنمای پرداخت اینترنتی(

ملاحظات:

_ عدم حضور غیر موجه در جلسات مربوط به هر یک از مراحل آزمون تستی و مصاحبه حضوری، به منزله انصراف است و تعویق یا تجدید زمان مصاحبه امکان پذیر نیست.

_ وجه پرداختی در هیچ صورتی ولو انصراف از شرکت در مراحل آزمون شخصیت مسترد نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه به شرح مندرج می‌باشد:

۱. فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی داوطلبان (جهت دانلود فرم به لینک اداره سنجش شخصیت، قسمت فرم‌ها مراجعه نمایید.(

۲. اصل شناسنامه و تصویر صفحه اول آن (درصورت داشتن توضیحات؛ تصاویر تمام صفحات آن.(

۳. اصل و تصویر کارت ملی.

۴. پرینت پرداخت الکترونیکی (مبلغ یکصد هزارتومان.(

۵. یک قطعه عکس ۴*۳ (پرسنلی جدید)

۶. تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا ریز نمرات

* تمامی مدارک فوق باید در برگه‌های سایز A۴ تهیه شده باشد.

زمان اعلام نتیجه مرحله آزمون شخصیت به صورت پیامکی اعلام می‌شود. خواهشمند است از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری در این خصوص خودداری نمایید.

محل مصاحبه:

تهران- تقاطع خیابان سمیه و خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه (معاونت منابع انسانی) – طبقه هشتم-اداره سنجش شخصیت- (کدپستی ۱۵۹۹۶۵۳۳۱۶(

شماره تماس جهت پیگیری (در ساعات اداری): ۸۸۱۹۹۵۱۷_۰۲۱

لینک مستقیم سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه:

https://qazahrm.eadl.ir/

کافی است با کلیک بر روی گزینه ادارات تابعه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، منوی اداره سنجش شخصیت را مشاهده نموده و از طریق جهت نمای راهنما وارد منوی اطلاعیه‌ها (اطلاعیه سنجش شخصیت، مراحل آزمون سنجش شخصیت و نحوه پرداخت هزینه شرکت در مصاحبه روانشناسی) و فرم‌ها (مشخصات کلی دواطلب) شده و از مندرجات آن مطلع شوید.


خبر ۱۳ دی ۹۹ – جزییات مراحل آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی منصب قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان تصدی منصب قضاء در سازمان قضایی نیروهای مسلح که مراحل علمی را با موفقیت گذرانده و وارد مرحله سنجش شخصیت شده‌اند می‌ر‌ساند، فرایند آزمون سنجش شخصیت شامل دو مرحله می‌باشد که در مرحله اول از داوطلبان آزمون تستی به عمل آمد و در مرحله دوم مصاحبه حضوری انجام خواهد گرفت.

هزینه شرکت در جلسه مبلغ یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان می‌باشد که به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه علمی_کاربردی شهید قدوسی قوه قضاییه به آدرس www.ghodousi.ir انجام خواهد پذیرفت. (مندرج در اطلاعیه مربوط به راهنمای پرداخت اینترنتی)

ملاحظات:

_ عدم حضور غیر موجه در جلسات مربوط به هر یک از مراحل آزمون تستی و مصاحبه حضوری، به منزله انصراف است و تعویق یا تجدید زمان مصاحبه امکان پذیر نیست.

_ وجه پرداختی در هیچ صورتی ولو انصراف از شرکت در مراحل آزمون شخصیت مسترد نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه به شرح مندرج می‌باشد:

۱. فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی داوطلبان (جهت دانلود فرم به لینک اداره سنجش شخصیت، قسمت فرم‌ها مراجعه نمایید.)

۲. اصل شناسنامه و تصویر صفحه اول آن (درصورت داشتن توضیحات؛ تصاویر تمام صفحات آن.)

۳. اصل و تصویر کارت ملی.

۴. پرینت پرداخت الکترونیکی (مبلغ یکصد هزارتومان)

۵. یک قطعه عکس ۴*۳ (پرسنلی جدید)

۶. تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا ریز نمرات

* تمامی مدارک فوق باید در برگه‌های سایز ۴ Aتهیه شده باشد.

نتایج سنجش شخصیت پس از پایان تمامی مصاحبه‌ها به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارسال خواهد شد. خواهشمند است از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری در این خصوص خودداری نمایید.

محل مصاحبه:

تهران- تقاطع خیابان سمیه و خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه (معاونت منابع انسانی) – طبقه هشتم-اداره سنجش شخصیت- (کدپستی ۱۵۹۹۶۵۳۳۱۶)

کافی است با کلیک بر روی گزینه ادارات تابعه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، منوی اداره سنجش شخصیت را مشاهده نموده و از طریق جهت نمای راهنما وارد منوی اطلاعیه‌ها (اطلاعیه سنجش شخصیت، مراحل آزمون سنجش شخصیت و نحوه پرداخت هزینه شرکت در مصاحبه روانشناسی) و فرم‌ها (مشخصات کلی دواطلب) شده و از مندرجات آن مطلع شوید.


خبر ۱۶ آذر ۹۹ – فرایند اعلام نتایج مصاحبه علمی داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

فرایند اعلام نتایج مصاحبه علمی داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان شرکت‌کننده در مصاحبه علمی داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۳۹۸ می‌رساند، جهت اطلاع و مشاهده نتایج مصاحبه علمی مذکور به سامانه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح ( به آدرس jazb۹.qazahrm.ir ) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است، فرایند اعلام نتایج مصاحبه علمی به تدریج تا پایان هفته جاری از طریق سامانه مذکور تکمیل می شود.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه علمی؛ این دسته از داوطلبان حسب برنامه زمانی که به ایشان از طریق پیامک ابلاغ خواهد شد در آزمون شخصیت که به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود شرکت خواهند نمود.


خبر ۴ آذر ۹۹ – جزییات آزمون تشریحی جذب عمومی منصب قضا سال ۹۹

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۹ می‌رساند، داوطلبان پذیرفته شده در مرحله آزمون تستی اعم از دانشگاهی و حوزوی، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی، زمان برگزاری آزمون تشریحی با تاخیر همراه است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

در صورت اعلام هرگونه تصمیم جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، جزئیات متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌گردد.

شایان ذکر است، بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون تستی جذب عمومی منصب قضا سال ۱۳۹۹ تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.


خبر ۲ آذر ۹۹ – زمان اعلام نتایج آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۹ می‌رساند، بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون مذکور تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند در موعد مقرر برای مشاهده کارنامه خود به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.


خبر ۱۴ آبان ۹۹ – فرایند اعلام نتایج مصاحبه علمی جذب اختصاصی قضاوت سال ۹۹

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه علمی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹ می‌رساند، جهت اطلاع و مشاهده نتایج مصاحبه علمی مذکور به سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۹۹ ( به آدرس: http://jazb۱۰.qazahrm.ir ) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است، نتایج مصاحبه ۱۰ روز پس از انجام مصاحبه علمی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده است.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه علمی؛ این دسته از داوطلبان حسب برنامه زمانی که به ایشان ابلاغ خواهد شد در آزمون شخصیت که به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود شرکت خواهند نمود

لینک مشاهده نتایج


خبر ۲۹ مهر ۹۹- دریافت کارت آزمون تصدی منصب قضا سال ۹۹

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ مهر ماه ۹۹ – به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۳۹۹ می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۰۸/۰۲ در ۲۲ مرکز استان به شرح جدول شماره ۱ برگزار می‌شود.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ متقاضیان‌ از روز سه­ شنبه ۲۹/۰۷/۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت­ نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی استچنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ ، ۶، ۷، ۸،  ۹، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ (شامل نام ­خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، مذهب،سهمیه ایثارگران، رشته تحصیلی، تاریخ فارغ ­التحصیلی، آخرین مقطع تحصیلی، وضعیت تحصیلات تکمیلی و معدل) مندرج درکارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۰۲/۰۸/۹۹ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بند ۵ (جنس) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون و اطلاعات لازم درخصوص دفترچه‌های سوال از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه ۰۱/۸۰/۹۹ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می­گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ می‌باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهرستان درجدول شماره ۲ مشخص گردیده است.

د‍ -یادآوری مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) می‌باشد.

۳- در ورودی حوزه ­های امتحانی آزمون رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) صبح بسته خواهد شد. لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند .ضمناً هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه­دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

هـ – دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی 

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۷:۰۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

۶- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۷- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۸- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

۹- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۱۰- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۱۱– هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۲- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۳- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۴- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

۱۵- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

و – تکمیل فرم خوداظهاری:

– تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۳۰ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری،اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محفوظ است.

ز – نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ ۹۹/۰۸/۰۱ با  مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ۲ همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

هـ – راههای ارتباط و ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه می‌نماید که متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه ۹۹/۰۸/۰۱ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی‌ ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ ‌الی‌ ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول شماره ۱ – شهرستانهای محل برگزاری آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۳۹۹

استان نام شهرستان محل برگزاری آزمون استان محل اقامت
آذربایجان شرقی(۱۰) تبریز(۱۰۱۲) کلیه متقاضیان استان آذربایجان شرقی(۱۰)
آذربایجان غربی(۱۱) ارومیه(۱۱۰۴) کلیه متقاضیان استان آذربایجان غربی(۱۱)
اردبیل(۱۲) اردبیل(۱۲۰۲) کلیه متقاضیان استان اردبیل(۱۲)
اصفهان(۱۳) اصفهان(۱۳۱۰) کلیه متقاضیان استانهای اصفهان(۱۳)، چهارمحال و بختیاری(۱۷) و یزد(۳۹)
البرز(۴۰) کرج(۴۰۰۸) کلیه متقاضیان استانهای البرز(۴۰)
بوشهر(۱۵) بوشهر(۱۵۰۲) کلیه متقاضیان استان بوشهر(۱۵)
تهران(۱۶) تهران(۱۶۰۷) کلیه متقاضیان استانهای تهران(۱۶) و سمنان(۲۳)
خراسان رضوی(۱۹) مشهد(۱۹۶۰) کلیه متقاضیان استانهای خراسان رضوی،(۱۹) خراسان شمالی(۲۰) و خراسان جنوبی (۱۸)
خوزستان(۲۱) اهواز(۲۱۱۲) کلیه متقاضیان استان خوزستان(۲۱)
سیستان و بلوچستان(۲۴) زاهدان(۲۴۱۸) کلیه متقاضیان استان سیستان و بلوچستان(۲۴)
فارس(۲۵) شیراز(۲۵۳۶) کلیه متقاضیان استان فارس(۲۵)
قزوین(۲۶) قزوین(۲۶۱۹) کلیه متقاضیان استانهای قزوین(۲۶) و زنجان(۲۲)
قم(۲۷) قم(۲۷۰۴) کلیه متقاضیان استانهای قم(۲۷) و مرکزی (۳۶)
کرمان(۲۹) کرمان(۲۹۴۰) کلیه متقاضیان استان کرمان (۲۹)
کرمانشاه(۳۰) کرمانشاه(۳۰۲۴) کلیه متقاضیان استانهای کرمانشاه(۳۰) ، ایلام(۱۴) و کردستان(۲۸)
کهکیلویه و بویراحمد (۳۱) یاسوج/بویراحمد/ (۳۱۰۳) کلیه متقاضیان استان کهکیلویه و بویراحمد (۳۱)
گیلان(۳۳) رشت(۳۳۱۳) کلیه متقاضیان استان گیلان(۳۳)
گلستان(۳۲) گرگان(۳۲۱۷) کلیه متقاضیان استان گلستان(۳۲)
لرستان(۳۴) خرم آباد(۳۴۱۳) کلیه متقاضیان استان لرستان (۳۴)
مازندران(۳۵) ساری(۳۵۲۷) کلیه متقاضیان استان مازندران(۳۵)
همدان(۳۸) همدان(۳۸۲۳) کلیه متقاضیان استان همدان(۳۸)
هرمزگان(۳۷) بندرعباس۳۷۰۹) کلیه متقاضیان استان هرمزگان(۳۷)

 

جدول شماره ۲ – نام شهرستان و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون براساس استان محل اقامت متقاضیان

نام استــان نام شهرستـان محل رفع نقــص‌کارت نشانی باجـــه های رفع نقــــص
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریز: انتهای کوی منظریه – دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی- ساختمان ۱۱
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل : خیابان دانشگاه ، دانشگاه محقق اردبیلی ، پردیس غربی دانشگاه-ورودی شماره ۳
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان : میدان آزادی، خیابان دانشگاه، دانشگاه اصفهان، درب شمالی دانشگاه ، ساختمان ستاد آزمونها
البرز کرج        دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کرج: انتهای رجایی شهر-بلوار شهید موذن-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج-ساختمان اداری –طبقه دوم
بوشهر بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر: بهمنی – خیابان شهید ماهینی
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره (برادران و خواهران) تهران : میدان فردوسی ، به سمت انقلاب ، کوچه شاهرود
خراسان رضوی مشهد دانشگاه خیام مشهد مشهد : بزرگراه امام علی(ع)-بلوار شهید رفیعی-رفیعی ۱۷
خوزستان اهواز مجتمع اموزش عالی جهاد دانشگاهی -خوزستان اهـواز: جاده گلستان – بلوار پردیس – مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
سیستان وبلوچستان زاهدان موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی هاتف زاهدان زاهدان : انتهای بلوار بزرگمهر- بعد از تقاطع جمهوری- موسسه آموزش عالی هاتف زاهدان
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین اموزشکده فنی وحرفه ای پسران قزوین (شهیدبابایی) قزوین : خیابان شهید بابایی – آموزشکده فنی شهید بابایی
قم قم دانشگاه قم قم : بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس ، دانشگاه قم ، جنب درب ورودی دانشگاه
کرمان کرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان: بلوار جمهوری اسلامی – دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنرکرمان
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه : طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی ، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره ‌آموزش
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج (بویراحمد) دانشگاه یاسوج یاسوج : میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان گرگان : خیابان شهید دکتر بهشتی
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت : بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان
لرستان خرم‌آباد دانشگاه لرستان خرم آباد : کیلومتر۵ جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری(طبرستان)، دانشکده فنی امام محمد باقر(ع)
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس : آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان همدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان همدان : شهرک شهید مدنی-بلوار امام خمینی-بلوار پرفسور موسیوند-مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی واحد همدان

 

 


خبر ۳۱ شهریور ۹۹ – اعلام زمان مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، زمان مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

مصاحبه علمی‌شفاهی داوطلبان دانشگاهی جذب اختصاصی از آبان ماه آغاز می‌گردد.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.
مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱- اصل و تصویر کارت ملی
۲- اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳- اصل و تصویر مدارک تحصیلی

۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل (ویژه مقطع کارشناسی ارشد که هنوز موفق به دفاع از پایان نامه نشده‌اند)

۵. گواهی لازم از کانون وکلاء دادگستری یا مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه قضائیه برای وکلا و نفرات برتر آزمون‌های وکالت
تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و ارائه شوند.

تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.

نشانی محل‌ مصاحبه:
الف- تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم

ب- قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف

مواد امتحانی مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی:

– بخش حقوقی: حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی

– بخش جزایی: حقوق جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی و آیین دادرسی کیفری

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مراحل آزمون شخصیت راه می‌یابند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند ضمن رعایت نکات بهداشتی، به همراه داشتن ماسک در روز مصاحبه علمی الزامی می باشد


خبر ۲۲ شهریور ۹۹ – اعلام نتایج مصاحبه علمی جذب تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم (استان‌های جنوب شرق کشور) سال ۹۸

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در مصاحبه علمی جذب تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور سال ۱۳۹۸ می‌رساند، جهت اطلاع و مشاهده نتایج مصاحبه مذکور به سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور (کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است، داوطلبان در صورت قبولی در مرحله اخیر به مراحل آزمون شخصیت و گزینش راه می‌یابند.


خبر ۱۵ شهریور ۹۹ – مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۹۹

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، حسب هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان سنجش‌ آموزش کشور مقرر گردید به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۹۹/۰۵/۱۲ لغایت ۹۹/۰۵/۲۳) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، فرصت مجددی ایجاد شود تا بتوانند از تاریخ ۹۹/۰۶/۱۶ لغایت ۹۹/۰۶/۱۹ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت مجدد در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون (اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۵/۱۲) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام مجدد اقدام ننمایند. صرفاً در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ مندرج، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

 


خبر ۲ شهریور ۹۹: مهلت مجدد ثبت‌نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۹۹ (منبع: پایگاه اطلاع رسانی منابع انسانی قوه قضاییه)

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ نشده‌اند، فرصتی فراهم گردید تا بتوانند از تاریخ ۹۹/۰۶/۱۵ لغایت ۹۹/۰۶/۱۷ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

بر این اساس این دسته از متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت‌نام در مهلت مقرر اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام مجدد اقدام ننمایند.


خبر ۲۹ مرداد ۹۹: اعلام زمان مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۹۹ (منبع: پایگاه اطلاع رسانی منابع انسانی قوه قضاییه)

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، زمان و مکان مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱- اصل و تصویر کارت ملی
۲- اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳- اصل و تصویر مدارک تحصیلی (سطح ۲ و بالاتر)

۴- داوطلبانی که با شرایط اتمام کتبی و شفاهی پایه ۱۰ ثبت نام کرده اند باید گواهی اتمام کتبی و شفاهی پایه ۱۰ از مرکز مدیریت حوزه های علمیه ارائه نمایند.
تذکر ۱: داشتن مدرک سطح ۲ برای تمامی داوطلبان حوزوی دارای شرایط ۸ گانه الزامی می باشد و ارائه مدرک سطح۳ یا ۴ برای داوطلبان حائز شرایط بند ۵ و ۶ کفایت نمی کند.

تذکر ۲: همه مدارک می‌بایست در قطع A4 تهیه و ارائه شوند.
تذکر ۳: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.

نشانی محل‌ مصاحبه:
قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف

مواد امتحانی مصاحبه علمی:
آقایان:
– فقه شامل مکاسب بخش بیع (از اول کتاب البیع تا اول خیارات)
– اصول فقه شامل کفایه الاصول جلد یک: از ابتدای کتاب تا پایان المقصد الخامس

بانوان:
– فقه شامل ۱۵ کتاب از شرح لمعه: قضاء، شهادت، متاجر، دین، رهن، ضمان، صلح، اجاره، وکالت، شفعه، وصایا، نکاح، حدود، قصاص و دیات
– اصول فقه شامل الحلقه الثانیه شهید صدر

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مراحل آزمون شخصیت راه می‌یابند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند ضمن رعایت نکات بهداشتی، به همراه داشتن ماسک و دستکش در روز مصاحبه علمی الزامی می باشد.


 خبر ۱۶ مرداد ۹۹: آزمون قضاوت ایثارگران جداگانه برگزار نمی‌شود (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون قضاوت برای ایثارگراندر سال جاری به صورت جداگانه نمی‌شود.
به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه بشرح زیر است:
“بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، با توجه به عدم برگزاری آزمون ایثارگران بصورت جداگانه در سال جاری، داوطلبان ایثارگر نیز در صورت دارا بودن شرایط می‌بایست در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹ شرکت نمایند.”


خبر ۱ اردیبهشت ۹۹ – اعلام زمان مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال۱۳۹۸ ؛ ویژه دانشگاهیان ساکن استان تهران و البرز

زمان مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان ساکن استان تهران و البرز اعلام شد.
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، زمان مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان ساکن استان تهران و البرز اعلام شد.

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان مذکور از دوم اردیبهشت ماه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ آغاز می‌گردد.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:

۱. اصل و تصویر کارت ملی

۲. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن

۳. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)

۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل

۵. تصویر کارنامه تستی و تشریحی

۶. تاییدیه معتبر ایثارگری برای ایثارگران (مخصوص پذیرفته‌شدگان در سهمیه ایثارگران)

تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.

تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
نشانی محل مصاحبه:

* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی عبارتند از: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری.

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مراحل آزمون شخصیت راه می‌یابند.

شایان ذکر است در خصوص اعلام زمان مصاحبه علمی دیگر استان‌ها با توجه به تداوم وضعیت فاصله گذاری اجتماعی در سطح کشور،تا قرار گرفتن در وضعیت سفید متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند ضمن رعایت نکات بهداشتی، به همراه داشتن ماسک و دستکش در روز مصاحبه علمی الزامی می باشد.


خبر ۲۳ فروردین ۹۹ – لغو مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا تا اطلاع ثانوی

به گزارش ایسنا، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا سال ۱۳۹۸ تا اطلاع ثانوی لغو گردید.
زمان دقیق دعوت مجدد از داوطلبان متعاقباً اعلام می‌گردد.
این معاونت همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: با توجه به تداوم وضعیت فاصله گذاری اجتماعی در سطح کشور، زمان دقیق دعوت به آزمون سنجش شخصیت داوطلبان قضاوت متعاقبا” اعلام خواهد شد.
بخشنامه تمدید ” عدم الزام ثبت اثر انگشت ”
معاون منابع انسانی قوه قضاییه همچنین طی بخشنامه‌ای تمدید ” الزامی نبودن ثبت اثر انگشت ” را ابلاغ کرد.
در بخشنامه ابلاغی از سوی حجت الاسلام والمسلمین علی‌رضا امینی اشاره شده است که به منظور پیشگیری از هرگونه مشکلات احتمالی ناشی از شیوع بیماری‌های واگیردار، تا اطلاع ثانوی ثبت اثر انگشت الزامی نبوده و همکاران محترم می‌توانند از طریق فرایند اصلاح تردد در سامانه راهکار سازمانی ورود و خروج خود را ثبت نمایند.

منبع : خبرگزاری ایسنا


خبر ۱۴ اسفند ۹۸ – لغو مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا تا پایان اسفند ماه

مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا تا پایان اسفند ماه لغو گردید.
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، کلیه مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا سال ۱۳۹۸ در شهرهای تهران و قم تا پایان اسفند ماه لغو گردید.

لازم به ذکر است، زمان دقیق دعوت مجدد از داوطلبان متعاقباً اعلام می‌گردد.


خبر ۶ اسفند ۹۸ – لغو مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا تا پایان هفته

مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا تا پایان هفته لغو گردید.
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، کلیه مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا تا پایان روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ لغو گردید.

لازم به ذکر است، زمان دقیق دعوت مجدد از داوطلبان متعاقباً اعلام می‌گردد.

 


خبر ۵ اسفند ۹۸ – آغاز فرایند مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، فرایند مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان آغاز گردید.

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان از اسفند ماه آغاز می‌گردد.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱. اصل و تصویر کارت ملی
۲. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)
۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
۵. تصویر کارنامه تستی و تشریحی
۶. تاییدیه معتبر ایثارگری برای ایثارگران (مخصوص پذیرفته‌شدگان در سهمیه ایثارگران)
تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
نشانی محل‌های‌ مصاحبه:
* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم
* قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف»

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی عبارتند از: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری.

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مراحل آزمون شخصیت راه می‌یابند.


خبر ۵ اسفند ۹۸ – اعلام زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضا سال ۱۳۹۸؛ ویژه خدمت در مناطق محروم

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، جزییات خدمت در مناطق محروم؛ ویژه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضا سال ۱۳۹۸ اعلام گردید.
محل خدمت در مناطق محروم عبارتند از استان‌های: کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان، کردستان و هرمزگان.

لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان مکلف به سپردن تعهد خدمت ۱۰ ساله در مناطق فوق الذکر به تشخیص قوه قضاییه می‌باشند.

با توجه به نوع پذیرش داوطلبان مذکور که در قالب تکمیل ظرفیت اعلام گردیده است، در صورت عدم تمایل به خدمت در مناطق مزبور به منزله مردود تلقی می‌گردند.

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان از نیمه دوم فروردین ماه سال آینده آغاز می‌گردد.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱. اصل و تصویر کارت ملی
۲. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)
۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
۵. تصویر کارنامه تستی و تشریحی
تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
نشانی محل‌‌ مصاحبه:
* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی عبارتند از: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری.

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مرحله آزمون شخصیت راه می‌یابند.


خبر ۲۶ بهمن ۹۸ – زمان جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند، جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۹ مطابق روال سال‌های گذشته و برابر پیش‌بینی‌ها از خرداد ماه سال آینده بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir قرار خواهد گرفت.


خبر ۱۴ بهمن ۹۸ – جزییات خدمت در مناطق محروم؛ ویژه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضا سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، جزییات خدمت در مناطق محروم؛ ویژه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضا سال ۱۳۹۸ اعلام گردید.

محل خدمت در مناطق محروم عبارتند از استان‌های: کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان، کردستان و هرمزگان.

لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان مکلف به سپردن تعهد خدمت ۱۰ ساله در مناطق فوق الذکر به تشخیص قوه قضاییه می‌باشند.

با توجه به نوع پذیرش داوطلبان مذکور که در قالب تکمیل ظرفیت اعلام گردیده است، در صورت عدم تمایل به خدمت در مناطق مزبور به منزله مردود تلقی می‌گردند.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱. اصل و تصویر کارت ملی
۲. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)
۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
۵. تصویر کارنامه تستی و تشریحی
تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
نشانی محل‌‌ مصاحبه:
* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی عبارتند از: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری.

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مرحله آزمون شخصیت راه می‌یابند.


 

خبر ۸ بهمن ۹۸ – اعلام زمان و مکان مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، زمان و مکان مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان اعلام گردید.

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان هم برابر پیش‌بینی‌ها از اسفندماه آغاز می‌گردد.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱. اصل و تصویر کارت ملی
۲. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)
۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
۵. تصویر کارنامه تستی و تشریحی
۶. تاییدیه معتبر ایثارگری برای ایثارگران (مخصوص پذیرفته‌شدگان در سهمیه ایثارگران)
تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
نشانی محل‌های‌ مصاحبه:
* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم
* قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف»

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی عبارتند از: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری.

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مراحل آزمون شخصیت راه می‌یابند.


خبر ۸ بهمن ۹۸ – اعلام زمان و مکان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور (کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان )

اعلام زمان و مکان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور (کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان )
زمان و مکان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور اعلام شد.
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، زمان و مکان مصاحبه علمی واجدان شرایط جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور (کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ) سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان هم برابر پیش‌بینی‌ها از اسفند ماه آغاز می‌گردد.

زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.

مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱. اصل و تصویر کارت ملی
۲. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۳. تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)
۴. گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
۵. تصویر کارنامه تستی

تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.

نشانی محل‌های‌ مصاحبه:
* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم
* قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف»

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی همان مواد امتحانی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور می باشد.

داوطلبان در صورت قبولی در مرحله مصاحبه علمی به مراحل آزمون شخصیت راه می‌یابند.


خبر ۵ بهمن ۹۸ – اعلام نتایج آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

نتایج آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام شد.
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، نتایج آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۳۹۸ اعلام گردید

شایان ذکر است، از داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول (آزمون تستی)، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

مصاحبه علمی‌شفاهی پذیرفته‌شدگان هم برابر پیش‌بینی‌ها از اسفندماه آغاز می‌گردد.

مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی همان مواد امتحانی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح می باشد به جز درس حقوق اساسی که حذف گردیده است.


خبر ۲ بهمن ۹۸: اعلام نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ ویژه داوطلبان دانشگاهی

ضمن آرزوی موفقیت سایت استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ ویژه داوطلبان دانشگاهی اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

منبع: سایت سازمان سنجش


خبر ۲۸ دی ۹۸ – فرایند اعلام نتایج مصاحبه علمی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در مصاحبه علمی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ می‌رساند، جهت اطلاع و مشاهده نتایج مصاحبه علمی مذکور به سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸( به آدرس: http://jazb۷.qazahrm.ir/ViewResult.aspx ) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مراجعه کنید.
شایان ذکر است، نتایج مصاحبه ۱۰ روز پس از انجام مصاحبه علمی از طریق این سامانه قابل مشاهده است.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه علمی؛ این دسته از داوطلبان حسب برنامه زمانی که به ایشان ابلاغ خواهد شد در آزمون شخصیت که به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود شرکت خواهند نمود.


خبر ۲۵ دی ۹۸ – اعلام زمان نتایج آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور

زمان نتایج آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور اعلام شد.
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، نتایج آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور ظرف ۱۰ روز آینده اعلام می‌گردد.

شایان ذکر است، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی به مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.

منبع : سایت قوه قضاییه


خبر ۱ دی ۹۸ – آغاز فرایند دریافت کارت آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

بدینوسیله به اطلاع می‌ر‌ساند، فرایند دریافت کارت آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح آغاز گردید.

داوطلبان دریافت کارت آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی https://qazahrm.eadl.ir و ورود به سامانه آزمون سازمان قضائی نیروهای مسلح نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مذکور اقدام نمایند.
کارت ورود به جلسه آزمون از امروز مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ و در تهران به صورت تستی برگزار می شود.

ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

شایان ذکر است از داوطلبان پذیرفته شده در آزمون تستی، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.


خبر ۱۲ آذر ۹۸ – تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح می رساند، به منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، فرصتی فراهم شد تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۳ ثبت نام نمایند.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح، در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب اطلاعیه تکمیلی مندرج در این خصوص نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند (ت ۱) اقدام و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۳ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی https://qazahrm.eadl.ir و ورود به سامانه آزمون سازمان قضائی نیروهای مسلح نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی می‌باشد و داوطلبان لازم است از طریق سایت مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می‌باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ و در تهران به صورت تستی برگزار می شود.

از داوطلبان پذیرفته شده در آزمون تستی، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.


خبر ۵ آذر ۹۸ – امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح می‌رساند، در صورتی که موفق به ثبت مشخصات فردی خود نشده‌اند از طریق منوی ثبت نام و ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت منابع انسانی به آدرس https://qazahrm.eadl.ir و ورود به سامانه آزمون سازمان قضائی نیروهای مسلح (به آدرس http://jazb۹.qazahrm.ir/ ) می توانند ضمن مطالعه اطلاعیه تکمیلی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

کانال رسمی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در پیام رسان سروش: sapp.ir/qazahrm
به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح می‌رساند، در صورتی که موفق به ثبت مشخصات فردی خود نشده‌اند از طریق منوی ثبت نام و ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت منابع انسانی به آدرس https://qazahrm.eadl.ir و ورود به سامانه آزمون سازمان قضائی نیروهای مسلح (به آدرس http://jazb۹.qazahrm.ir/ ) می توانند ضمن مطالعه اطلاعیه تکمیلی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.


خبر ۳ آذر ۹۸ – اطلاعیه دریافت کارت و مواد آزمون جذب تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور

متقاضیانی که در مهلت مقرر (پیرو اطلاعیه ” جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور ” ) اقدام به ثبت نام نموده‌اند دعوت به عمل می‌آید تا با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط به شرح ذیل، در آزمون مذکور شرکت نمایند.
داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مذکور می بایست از تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ لغایت ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه و ورود به سامانه آزمون مناطق محروم ویژه جنوب شرق کشور و پرداخت هزینه شرکت در آزمون به مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ (یک میلیون و دویست هزار ) ریال نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.
آزمون علمی(به صورت کتبی تستی) در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۶ برگزار می گردد.
مواد امتحانی آزمون تستی
دانشگاهی:
۱- حقوق مدنی ۲- آیین دادرسی مدنی ۳- حقوق جزای عمومی ۴-حقوق جزای اختصاصی ۵-آیین دادرسی کیفری
حوزوی:
آقایان:
۱- فقه شامل بیع مکاسب
۲- اصول فقه شامل جلد یک کفایه الاصول: از ابتدای کتاب تا پایان المقصد الخامس
بانوان:
۱-فقه شامل ۱۵ کتاب از شرح لمعه: قضاء، شهادت، متاجر، دین، رهن، ضمان، صلح، اجاره، وکالت، شفعه، وصایا، نکاح، حدود، قصاص و دیات
۲-اصول فقه شامل الحلقه الثانیه شهید صدر
آزمون در روز جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ در استان‌های جنوب شرق کشور (سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان) برگزار می‌گردد. ساعت و نشانی محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج خواهدشد.
داوطلبانی که نصاب قبولی در آزمون کتبی تستی را به دست آورده‌اند، متعاقباً به مراحل آزمون شخصیت دعوت می‌شوند.
ثبت نام و شرکت در آزمون به منزله تایید شرایط نیست و شرایط داوطلبان حسب اطلاعیه قبلی در مراحل بعدی بررسی و افراد فاقد شرایط از روال کار خارج خواهند شد.

 

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

منبع: پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه


خبر ۲۸ آبان ۹۸ – تمدید مهلت ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت‌نام داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور- سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، مهلت ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت‌نام داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور سال ۱۳۹۸ تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۳۰ تمدید شد.
حسب اعلام مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، حدود ۶۷۰ نفر از داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور سال ۱۳۹۸ که در شهریور ماه سالجاری نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند، به شرح لیست مندرج در فایل پیوست ضرورت دارد نسبت به ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت نام خود به نشانیdadgostari-kr.ir اقدام نمایند.

لذا ضرورت دارد، داوطلبان براساس لیست اعلامی و در مهلت تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام و در پایان کدرهگیری دریافت نمایند.

بدیهی است بدون داشتن کدرهگیری، دریافت کارت ورود به آزمون ، امکان پذیر نخواهد بود.


خبر ۲۵ آبان ۹۸ – مهلت ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت‌نام داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور- سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور سال ۱۳۹۸ که در شهریور ماه سالجاری نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند می‌رساند، حسب اعلام مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، حدود ۶۷۰ نفر از داوطلبان مذکور به شرح لیست مندرج در فایل پیوست ضرورت دارد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

سامانه ثبت نام از روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰/۰۸/۲۵ لغایت دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۷جهت ویرایش اطلاعات و تکمیل مراحل ثبت نام به نشانیdadgostari-kr.ir باز خواهد شد.

لذا ضرورت دارد، داوطلبان براساس لیست اعلامی و در مهلت تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام و در پایان کدرهگیری دریافت نمایند.

بدیهی است بدون داشتن کدرهگیری، دریافت کارت ورود به آزمون ، امکان پذیر نخواهد بود.


خبر ۶ آبان ۹۸ – دریافت کارت آزمون تشریحی تصدی منصب قضا سال ۹۸ 

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضاء به اطلاع می رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

دریافت کارت


خبر ۴ آبان ۹۸ – اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه درباره تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۳۹۸

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم) آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۸ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۰۸/۱۰ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و دربهای ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن دربهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دو‌‌شنبه ۹۸/۰۸/۰۶ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد، شماره ملی و شماره سریال کارت اعتباری نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج درکارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۹ از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی۱۷:۰۰ با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۵۷ – ۰۲۶ تماس حاصل فرمایند.


خبر ۳۰ مهر ۹۸: اعلام زمان دریافت کارت آزمون تشریحی تصدی منصب قضاء ویژه دانشگاهیان

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان دانشگاهی مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸ می‌رساند، کارت‌ شرکت در‌ آزمون مذکور از روز چهارشنبه ۹۸/۰۸/۰۸ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

منبع: سایت قوه قضائیه


خبر ۲۳ مهر ۹۸ – جزییات مصاحبه علمی پذیرفته‌شدگان حوزوی آزمون تصدی منصب قضا‌ سال ۹۸

جزییات مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی پذیرفته شده در آزمون تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸ و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اعلام شد.
بدینوسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان حوزوی آزمون تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸ می‌رساند، مصاحبه علمی پذیرفته‌شدگان از ابتدای آذرماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و داوطلبان پذیرفته‌شده از طریق تماس تلفنی به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.
مکان مصاحبه علمی به آدرس: قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف می باشد.
زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در ۲ نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.
مواد امتحانی در مرحله مصاحبه علمی همان مواد امتحانی آزمون کتبی می‌باشد.
مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی به شرح ذیل است:
۱. یک قطعه عکس ۴×۳ رنگی جدید
۲. اصل و تصویر کارت ملی
۳. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۴. مدارک تحصیلی (سطح ۲ یا کارشناسی و بالاتر)
۵. پرینت کارنامه آزمون
تذکر ۱: همه مدارک بند ۲ تا ۵ می بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.

ایسنا


خبر ۱۰ مهر – اعلام نتایج آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ (مرحله تستی)

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا‌ سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نتایج آزمون مذکور اعلام شد.

داوطلبان می‌توانند برای مشاهده کارنامه خود به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، پذیرفته شدگان داوطلبان دانشگاهی این مرحله در دهم آبان ماه سال جاری، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و پذیرفته شدگان داوطلبان حوزوی به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

مشاهده نتایج


خبر ۸ مهر ۹۸ – نحوه مشاهده نتایج مصاحبه علمی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی و حوزوی شرکت کننده در مصاحبه علمی جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ می‌رساند، جهت اطلاع و مشاهده نتایج مصاحبه علمی مذکور به سامانه جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸( به آدرس: http://jazb۷.qazahrm.ir ) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است، نتایج مصاحبه ده روز پس از انجام مصاحبه علمی از طریق این سامانه قابل مشاهده است.


خبر ۲۳ شهریور ۹۸ – تمدید مهلت ثبت‌نام داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، با عنایت به تقاضای مکرر متقاضیان مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام داوطلبان تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استان‌های جنوب شرق کشور(کرمان،هرمزگان و سیستان و بلوچستان)، مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۳۱ تمدید شد.

لذا داوطلبان بایستی به صورت اینترنتی و از طریق سایت دادگستری استان کرمان به نشانی dadgostari-kr.ir در خصوص ثبت نام اقدام نمایند.


خبر ۹ شهریور۹۸ – نتایج آزمون قضاوت مهرماه اعلام می‌شود

معاون منابع انسانی قوه قضاییه در حاشیه آزمون قضاوت مطرح کرد/آزمون عمومی قضاوت ۹۸ با حضور ۲۸ هزار شرکت کننده / نتایج آزمون مهرماه اعلام می‌شود
معاون منابع انسانی قوه قضاییه در حاشیه آزمون قضاوت از شرکت بیش از ۲۸ هزار نفر در آزمون تصدی منصب قضاوت ۹۸ خبر داد و بیان کرد: حدود چهار هزار نفر برای مرحله بعد دعوت می‌شوند و زمان اعلام نتیجه مهرماه است.
این آزمون صبح جمعه در ۲۱ مرکز استان در سطح کشور به صورت کتبی و تستی با حضور بیش از ۲۳ هزار داوطلب دانشگاهی و ۵ هزار داوطلب حوزوی برگزار شد.
حدود چهار هزار نفر برای مرحله بعد دعوت می‌شوند و زمان اعلام نتیجه مهرماه ۹۸ و زمان برگزاری آزمون مرحله دوم (تشریحی) روز جمعه ۱۰ آبان ماه ۹۸ است.
علاوه بر رقم فوق، حدود ۳۰۰۰ نفر از واجدین شرایط نیز در آزمون جذب اختصاصی ثبت نام کرده‌اند که مراحل مصاحبه علمی آن‌ها آغاز شده است.


خبر ۳ شهریور ماه ۹۸ – بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی در استانهای کرمان،هرمزگان و سیستان و بلوچستان که متقاضی ثبت نام و شرکت در جذب تصدّی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ می باشند میرساند، ثبت نام منحصراًبه صورت اینترنتی از طریق سایت دادگستری استان کرمان به نشانیdadgostari-kr.ir از روزشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ آغاز و در روزپنجشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ پایان میپذیرد .لذا کلیه داوطلبانی که متقاضی خدمت در مناطق محروم استانهای سیستان و بلوچستان،هرمزگان و کرمان می باشند،ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی جذب و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن آگهی اینجا کلیک کنید


خبر ۲ شهریور ۹۸ – جذب تصدی منصب قضاء ویژه مناطق محروم جنوب شرق کشور آغاز شد

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از آغاز جذب تصدّی منصب قضاء ویژه مناطق محروم استانهای جنوب شرق کشور از امروز دوم شهریور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر اسلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: تمامی داوطلبان دانشگاهی و حوزوی در استانهای کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که متقاضی ثبت نام و شرکت در جذب تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ هستند می توانند برای این منظور اقدام کنند.
وی ادامه داد: ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت دادگستری استان کرمان به نشانی dadgostari-kr.ir از روز شنبه مورخ دوم شهریور ۱۳۹۸ آغاز و در روز پنجشنبه مورخ ۲۱ شهریور پایان می‌گیرد.
وی افزود: تمامی داوطلبانی که متقاضی خدمت در مناطق محروم استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان هستند، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی جذب و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
چندی پیش نیز یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با رییس امور اداری و استخدامی قضات قوه قضاییه، از کرمان به عنوان قطب کارآموزی قضایی در جنوب شرق کشور نام برده بود.


خبر ۱۲ مرداد ۹۸ -جذب سالانه ۸۰۰ قاضی در دستور کار است

معاون رئیس قوه قضائیه در رابطه با چند شیفت کار کردن قضات گفت: شخصاً با اینکه قضات ساعات زیادی کار کنند موافق نیستم چرا که کار قضایی سنگین است و آنها باید با آرامش بیشتری به پرونده‌ها رسیدگی کنند.

مشاهده کامل خبر


خبر ۱۲ تیر ۹۸ – اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در خصوص مهلت مجدد ثبت نام برای متقاضیان شرکت درآزمون تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۴/۰۴ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تصدی منصب قضا در سال ۹۸ می‌رساند که به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۹۸/۰۴/۰۴ لغایت ۹۸/۰۴/۱۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان ثبت نام بتوانند از تاریخ ۹۸/۰۵/۰۱ لغایت ۹۸/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت مجدد در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون (اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۴/۰۴) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


خبر ۴ تیر ۹۸ شروع ثبت نام آزمون (جذب عمومی) ‌تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۸

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه¬شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی:
۱. تابعیت اصلی ایران.
۲. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.
۳. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی یا هواداری از آن‌ها، مگر در صورت احراز توبه.
۴. طهارت مولد
۵. داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کار قضایی
۶. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت تحصیلی یا معافیت از خدمت با لحاظ مقررات ماده واحده قانون گذرانیدن مدت خدمت نظام وظیفه فارغ‌التحصیلان دانشکده علوم قضایی در محاکم قضایی کشور.
۷. نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر.
۸. حسن شهرت، اخلاق و امانتداری.
۹. عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان‌گردان.
۱۰. داشتن حداقل ۲۲ و حداکثر ۴۰ سال تمام در روز ثبت نام.

ب- شرایط اختصاصی:
دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی زیر:
۱. کارشناسی حقوق یا فقه و حقوق یا الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛
۲. کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق در یکی از گرایش ها؛
۳. کارشناسی ارشد پیوسته الهیات، معارف اسلامی و ارشاد با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛
۴. سطح دو حوزوی یا بالاتر

پ- مدارک مورد نیاز:
۱.تکمیل تقاضانامه اینترنتی
۲. پرداخت هزینه ثبت¬نام به مبلغ ۱.۳۵۰.۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار) ریال بصورت الکترونیکی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور
۳. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.
۱-۳- عکس ۴ × ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)
۲-۳- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ ×۲۰۰ باشد.
۴-۳-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۳- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۳- حتی الامکان عکس ، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره۱- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۲- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: باتوجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ت- زمان ثبت نام و برگزاری آزمون:
۱- کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب این اطلاعیه نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند (پ) اقدام و از تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ لغایت ۱۳۹۸/۰۴۱/۱۰ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی می‌باشد و داوطلبان لازم است از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می‌باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.
۲- آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ و به صورت تستی برای تمامی داوطلبان اعم از دانشگاهی و حوزوی برگزار می¬شود.
۳- داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی، روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۰در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود و از داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می¬آید.
۴- کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.
۵- ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

ث- مواد و ضرایب امتحانی

۱. آزمون داوطلبان دانشگاهی:
۱-۱. استعدادشغلی(ضریب۲)
۱-۲. حقوق مدنی (ضریب۳)
۱-۳. حقوق تجارت (ضریب ۲)
۱-۴. آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی (ضریب ۲)
۱-۵. آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری (ضریب ۲)
۱-۶. حقوق جزای عمومی (ضریب۳)
۱-۷. حقوق جزای اختصاصی (ضریب ۲)

۲. آزمون داوطلبان حوزوی:
آقایان:
– فقه شامل بیع مکاسب (ضریب ۱)
– اصول فقه شامل جلد یک کفایه الاصول: از ابتدای کتاب تا پایان المقصد الخامس (ضریب ۱)
بانوان:
– فقه شامل ۱۵ کتاب از شرح لمعه: قضاء، شهادت، متاجر، دین، رهن، ضمان، صلح، اجاره، وکالت، شفعه، وصایا، نکاح، حدود، قصاص و دیات (ضریب ۱)
– اصول فقه شامل الحلقه الثانیه شهید صدر (ضریب ۱)
ملاحظات:
۱. با عنایت به نیازمندی دادگستری¬های سراسر کشور، پذیرش بانوان در این نوبت جذب عمومی با محدودیت¬هایی مواجه است. بر این اساس دادگستری¬های استان¬های خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، فارس و چهارمحال و بختیاری فاقد ظرفیت پذیرش برای بانوان هستند. همچنین دادگستری¬های مراکز استان¬های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و همدان مشمول این محدودیت هستند. سایر شهرستان¬های استان¬های اخیر و استان¬هایی که نام آنها ذکر نشده، منعی برای پذیرش بانوان ندارند.
۲. ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسوولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.
۳. با توجه به عدم برگزاری آزمون ایثارگران بصورت جداگانه در سال جاری، داوطلبان ایثارگر نیز در صورت دارا بودن شرایط می-بایست در این آزمون شرکت نمایند.

لینک ثبت نام

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. افسانه معصومی گفت:

    سلام من مدرک کارشناسی از حوزه علمیه الزهرا(س)دارم دوره عمومی گذراندم آیا میتوانم در این استخدامی جذب اختصاصی شرکت کنم؟

  2. مهر گفت:

    سلام برای مصاحبه علمی آیا قبل از عید هم تماس گرفته شده؟ از چه زمانی شروع به تماس گرفتن کردند؟
    لطفا پاسخ بدید

  3. behrooz گفت:

    باسلام خسته نباشین ببخشید کلیه رشته های دانشگاهی می توانند ثبت نام کنند لطفا جوابا به gmailبفرستید

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها