استخدام بیمارستان بهار و امام حسین (ع)

ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت بیمارستان بهار و امام حسین (ع)

شرکت خدماتی ، فنی مهندسی ،  راه و ساختمان تلاشگران تاش در نظر دارد جهت تکمیل ظرفیت نیروهای خود و در راستای اجرای  قرارداد فی مابین  دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موضوع ” امور نظافت عمومی” با تعداد معدودی از افراد واجد شرایط ( مرد – زن) از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و آمادگی جسمانی، بدون هرگونه تعهد استخدام با شرایط ذیل قرارداد منعقد نماید.

الف)اهم شرح وظایف و  مسئولیت های متقاضیان 

۱-انجام نظافت عمومی به موقع و مستمر فضاهای فیزیکی( سطوح ، کف ، دیوارها ، درب ها ، پنجره ها و شیشه ها…).

۲- نظافت مطلوب و به موقع اتاق ها، راهروها، محوطه بیمارستان و… .

۳-گردگیری منظم و مستمر وسایل و تجهیزات با رعایت نکات بهداشتی و  ایمنی.

۴- نظافت ملزومات شامل تخت ،میز ، صندلی ، کامپیوتر ، تلفن و …با مواد ضدعفونی.

۵-آماده سازی و توزیع به موقع طبق برنامه زمان بندی شده چای، صبحانه بیماران، پرسنل و حمل آنها به محل مورد نظر.

۶- جمع آوری و تخلیه به موقع سطل های زباله و حمل آن ها به محل مورد نظر.

۷- نظافت و شست و شوی به موقع و مستمر سرویس های بهداشتی و مکان های مشابه

۸- تأمین نیازهای بهداشتی اولیه بیماران و معلولین از جمله حمام دادن ، تعویض البسه، تغییر وضعیت، نظافت بیمار،

نقل و انتقال بیمار به برانکارد و صندلی چرخ دار، تعویض به موقع ملحفه و… .

-۹- شست و شوی وسایل جراحی و پانسمان. دادن لگن و لوله به بیماران و نظافت و ضد عفونی کردن آن ها

۱۰- تخلیه ترشحات بیمار و کلیه کیسه ها و ظرف های نیاز به تخلیه و همچنین نظافت و ضدعفونی آنها مانند: کیسه های ادراری – شیشه های مکش  و…

۱۱- آماده سازی  و انتقال اجساد به سردخانه برابر استانداردهای بیمارستانی و طبق موازین شرعی.

۱۲- پوشیدن لباس فرم دارای آرم شرکت و انجام  هرگونه امور محوله ارجاعی از طرف مسئولین مربوطه

ب– شرایط عمومی متقاضیان انجام دهنده خدمات فوق الذکر

۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران )

۳- عدم اعتیاد به هرگونه دخانیات : مواد مخدر، الکل ، مواد روان گردان و …

۴- نداشتن سوء پیشینه  و سابقه محکومیت جزایی موثر

۵- داشتن سلامت کامل جسمانی، روحی و روانی و نیز توانایی لازم برای انجام کلیه شرح وظایف فوق الذکر و محوله

۶- شرایط سنی آقایان: حداقل ۲۲ و حداکثر ۳۲ سال تمام ( تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸) ضمنا آقایان صرفا می بایستی متاهل باشند و تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ در یکی از دفاتر رسمی عقد نامه ازدواج خود را به ثبت رسانیده باشند.

۷-شرایط سنی خانم ها: حداقل ۲۲سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام (تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸).

۸- افرادی که حداقل ۶ ماه سابقه بیمه در امور خدمات بیمارستانی را دارا باشند حداکثر ۲سال به سقف سنی آنها اضافه می گردد

۹- فقط افرادی مجاز به ثبت نام خواهند بود که بومی شهرستان های شاهرود و میامی باشند.

شرایط بومی

الف: شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان های شاهرود و میامی یکی باشد.

ب: همسر و فرزندان کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی و یا بازنشستگی آنان با شهرستان های شاهرود و میامی یکی باشد.

ج: داوطلب حداقل ۴ سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان های شاهرود و میامی طی کرده باشد.

د: داوطلب پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل دارای چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان های شاهرود و میامی داشته باشد و مراتب نیز به تایید اداره بیمه مربوطه رسیده باشد.

۹- متقاضیان می بایست دارای مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه باشند: شایان ذکر است  به کار گیری افرادی که دارای  مدارک تحصیلی پایین تر باشند امکان پذیر نمی باشد و شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال افرادی که دارای سطح تحصیلات بالاتر می باشند را عهده دار نبوده و نخواهد بود و کلیه تعهدات و پرداختهای متقاضیان صرفاً بر مبنای مدرک دیپلم خواهد بود.

ج) نحوه به کارگیری متقاضیان

۱- ابتدا کلیه متقاضیان موظف به ثبت نام در سایت شرکت خدماتی فنی مهندسی راه و ساختمان تلاشگران تاش به آدرس اینترنتی WWW.TTASH.IR  بوده (از روز شنبه مورخه ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ لغایت ساعت  ۲۴ روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ) و موظفند نسبت به تکمیل فرم درخواست همکاری با شرکت اقدام و همراه با کلیه مدارک لازم از طریق سایت اعلام شده به صورت اینترنتی بارگزاری نمایند. بدیهی است شرکت کنندگانی که مستندات قانونی خود را به هر دلیل در سایت درج ننموده یا بطور ناقص بارگزاری نمایند حق شرکت در آزمون کتبی نخواهند داشت. همچنین شرکت، هیچ گونه ثبت نام حضوری تحت هر عنوان و هر شرایط نداشته و نخواهد داشت. 

۲- متقاضیان موظف می باشند که کارت ورود به جلسه خود را پس از پایان ثبت نام در سامانه پرینت نموده و آن را به همراه اصل شناسنامه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند.

۳- آزمون کتبی شامل، اطلاعات عمومی و هوش خواهد بود و  از متقاضیان واجد شرایط که تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی خود را با موفقیت انجام داده اند دعوت به عمل می آید.

تبصره: زمان و مکان آزمون متعاقباً از طریق سایت شرکت به اطلاع کلیه متقاضیان خواهد رسید.

۴- براساس نیاز ارائه خدمات، از افرادی که موفق به کسب بالاترین امتیاز شوند جهت مصاحبه و آزمون آمادگی جسمانی در سایت شرکت دعوت به عمل خواهد آمد.

۵- افرادی که در مصاحبه و آزمون آمادگی جسمانی ( قد مناسب، وزن مناسب، BMI، ارزیابی مهارت های محوله، میزان توان فیزیکی و میزان آمادگی جسمانی و سلامت روحی و روانی لازم و…) حائز بالاترین امتیاز گردند با توجه به نیاز به ارائه خدمات به ترتیب اولویت به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی معرفی خواهند شد و به کارگیری آنان نیزمنوط به تایید صلاحیت توسط هسته مذکور خواهد بود.

۶-اجازه شرکت متقاضیان در آزمون و صدور کارت ورود به آزمون بر مبنای خود اظهاری آن ها بوده و مسئولیت صحت و سقم آنها با متقاضیان می باشد همچنین ارزیابی کلیه مدارک و مستندات ارائه شده در روز مصاحبه و آزمون آمادگی جسمانی صورت خواهد گرفت.

تبصره: در هر مرحله از آزمون یا پس از به کارگیری مشخص گردد که متقاضی فاقد شرایط مندرج فوق الذکر می باشد با وی بلافاصله تسویه حساب می گردد و متقاضی حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نماید.

۷- به کارگیری افراد توسط این شرکت صرفا در قالب قرارداد خواهد بود و هیچ گونه تعهد استخدامی برای شرکت و دانشگاه نخواهد داشت و شرکت در پایان مدت قرارداد با دانشگاه با کلیه متقاضیان تسویه حساب می نماید. ضمنا ادامه خدمت افراد در طی مدت قرارداد صرفا تا زمانی میسر خواهد بود که اولاً دانشگاه قرارداد خود را با شرکت ملقی ننموده و ثانیاً شرکت و دانشگاه از خدمات متقاضی رضایت داشته باشند. لذا در صورت هرگونه عدم رضایت از نحوه ارائه خدمت متقاضیان، در هرشرایط و در هر زمان بلافاصله با افراد تسویه حساب خواهد شد و متقاضی حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.

۸-متقاضیان واجد شرایط موظفند ابتدا مبلغ دویست هزار ریال (۲۰۰.۰۰۰ ریال) را به حساب جاری شماره ۴۸۲۴۰۱۵۰۳۱ بانک ملت در وجه شرکت تلاشگران تاش واریز نموده و فیش آن را به صورت اینترنتی هنگام ثبت نام در سایت شرکت بارگزاری نمایند.

۹-اعلام نتایج و اسامی پذیرفته شدگان متعاقبا از طریق سایت شرکت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. شایان ذکر است آگاهی از نتایج و هرگونه اخذ اطلاعات تنها از طریق سایت شرکت امکانپذیر می باشند.

جهت ورود به ثبت نام از طریق لینک ذیل اقدام نمایید:

ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها