استخدام بیش از ۵۰۰ قرقبان در کشور

مرکز اصفهان ؛ رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور امروز در بازدید از چند طرح جنگل کاری در کاشان با اشاره به کمبود قرقبان سازمان جنگلها و مراتع کشور گفت: مجوز استخدام ۵۴۴ قرقبان در این سازمان صادر شده و به زودی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام و در سال جاری جذب می شوند.
خلیل آقایی افزود: هم اکنون کمبود نیروی قرقبان با بهره گیری از سیاست حفاظت مشارکتی که با همکاری بهره برداران منابع طبیعی در حال انجام است، جبران می شود.
به گفته وی تاکنون ۲۰ میلیون هکتار از اراضی منابع ملی به صورت مشارکتی برای حفاظت به بهره برداران واگذار شده است.
معاون وزیر جهاد کشاوزی در ادامه گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی ها امسال به سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور اختصاص یافت.
آقایی افزود: این میزان بودجه برای بیابان زدایی زدایی ۳۰ هزار هکتار و اجرای طرح های حفظ خاک، افزایش پوشش گیاهی و استفاده بهینه از منابع آب، خاک، جلوگیری از ریزگردها، تلطیف هوا، فرسایش خاک و تامین اکسیژن و حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع کشور هزینه خواهد شد.
وی اضافه کرد: در قالب طرح مدیریت جامع آبخیزداری در کشور همزمان احیای مکانیکی، بیو مکانیکی و بیولوژی در عرصه های منابع طبیعی با هدف حفظ پوشش خاک، جلوگیری از هدر رفت آب و بهره گیری از سیلاب ها اجرا می شود.
رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور با اشاره به اینکه ممیزی و کاداست اراضی ملی با اولویت جنگل های کشور در سال ۹۷ است گفت: کاداست و ثبت مالکیت با توجه به وجود اختلاف نظر بین کارشناسان و تعیین میزان وسعت دقیق تمام جنگل ها از جمله هیرکان، زاگرس و جنوب، مشخص می شود.
وی با بیان اینکه ۳۰ میلیون هکتار از اراضی مرتعی کشور سال گذشته کاداست و ممیزی شد افزود: امسال ممیزی جنگل ها در اولویت و دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار و تجهیزات به مدت دو سال انجام و مالکیت دولت در این اراضی تثبیت و سند تک برگی صادر می شود.
آقایی با اشاره به کاهش برداشت های غیرقانونی از عرصه های منابع طبیعی کشور در سال گذشته گفت: با توجه به سیاست افزایش حفاظت مشترک با بهره گیری از بهره برداران منابع طبیعی ۶ تا ۸ درصد تجاوزات و تخلفات به این عرصه ها در سال ۹۶ نسبت به ۹۵ کاهش یافت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها