استخدام بیش از ۳۴ هزار فارغ‌التحصیل در سال ۹۵

«محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درخصوص افزایش قیمت حامل های انرژی در سال ۹۵ گفت: اگرچه ظرفیت قانونی برای افزایش قیمت برخی حامل های انرژی وجود دارد اما دولت تصمیم به افزایش بهای حامل های انرژی برای سال آینده ندارد.

به گزارش ایرنا، وی یکشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی درخصوص بودجه کل کشور در سال ۹۵ و اینکه این بودجه تا چه حد ضد رکود است، افزود: یکی از مشکلاتی که اقتصاد ما با آن مواجه می باشد رکود و ضرورت سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی است.

نوبخت با اشاره به اینکه مدل های اقتصادسنجی ما، رشد ۵ درصدی را برای سال آینده پیش بینی کرده اند، تصریح کرد: ما برای اینکه بتوانیم به این رشد دست بیابیم، دو محل را برای افزایش رشد اقتصادی در نظر گرفتیم که یک بخش را خود دولت انجام می دهد و بر این اساس ما بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی دولت و شرکت های دولتی انجام می دهیم که از این مبلغ حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان را دولت در طرح های عمرانی سرمایه گذاری می کند و ۱۴۲ هزار میلیارد تومان نیز شرکت های دولتی در طرح های تملک دارایی های سرمایه گذاری یا طرح های عمرانی سرمایه گذاری خواهند کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: متأسفانه در سال های گذشته به دلیل تحریم، ما نمی توانستیم سرمایه گذاری داشته باشیم اما سال آینده این سرمایه گذاری ها انجام خواهند شد ضمن اینکه ما هم اکنون با استقبال فراوانی از سوی شرکت های خارجی مواجه هستیم که اگر منابع این شرکت ها را به منابع خود در داخل کشور اضافه کنیم، سرمایه گذاری های وسیعی در جای جای کشور در سال ۹۵ انجام خواهد شد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه در کنار رشد حداقل ۵ درصدی برای سال آینده ما سیاست کاهش نرخ تورم را نیز دنبال می کنیم، افزود: رشد اقتصادی فقط با سرمایه گذاری مستقیم تأمین نمی شود بلکه بهره وری و دانش بنیانی فعالیت های رشد هم می تواند موثر باشد و به همین جهت ما اعتبارات پروژه های تحقیقاتی را برای سال آینده بیش از ۱۰۰ درصد اضافه کرده ایم.

وی تصریح کرد: ما برای مبارزه با رکود نیاز به رشد داریم و این رشد از دو محل سرمایه گذاری ها و بهره وری می تواند حاصل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه و در تشریح سیاست های مالیاتی سال ۹۵ نیز گفت: درآمدهای مالیاتی ما شامل مالیات های مستقیم، ارزش افزوده و حقوق گمرکی است که در سال جاری این درآمدها در قانون بودجه ۸۸ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که ما این رقم را برای سال ۹۵ حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته ایم.

نوبخت ادامه داد: با توجه به اینکه ما نرخ تورم را حدود ۱۱ درصد و رشد اقتصادی را ۵ درصد در نظر گرفته ایم، افزایش درآمدهای مالیاتی در سال آینده حدود ۱۶ درصد می شود که در کل رقم بالایی نیست.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه پایه مالیاتی در سال آینده گسترش پیدا می کند، افزود: باید تلاش کنیم معافیت های مالیاتی لغو تا به کسبه کمتر فشار وارد شود و آن بخش قابل توجهی که در حال حاضر مالیات نمی دهند برای سال ۹۵ وارد این عرصه شوند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه دولت به هیچ وجه موافق نیست کسانی که در حال حاضر مالیات می دهند، سهم مالیات های آنها بالاتر رود و فشار بیشتری به آنها وارد شود، گفت: در نظر داریم بخش هایی که اکنون به صورت منظم اعم از شرکت های دولتی، غیردولتی واحدهای تولیدی، کسبه و کارمندان که مالیات پرداخت می کنند به هیچ وجه در سال آینده نرخ مالیاتی آنها افزایش پیدا نکند.

وی همچنین درباره لغو معافیت های مالیاتی نیز تصریح کرد: خوشبختانه با اصلاح قانونی که صورت گرفته بسیاری از افراد، دستگاه ها و نهادهایی که تاکنون از پرداخت مالیات مصون بودند باید از این پس طبق برنامه ششم مالیات دهند تا ما بتوانیم امکانات بیشتری در اختیار ملت قرار دهیم.

نوبخت در ادامه درباره بحث اشتغال در سال ۹۵ و اینکه در سال آینده چه تعداد شغل ایجاد خواهد شد نیز گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری ۱۰.۷ درصد است و ان شاالله مشکل بیکاری رفع خواهد شد و پیش بینی ما نیز این است که در سال ۹۵ برای حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کنیم.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: همچنین برای سال آینده ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر را از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی استخدام خواهیم کرد.

وی در ادامه درخصوص موضوع بدهی های دولت و اینکه بخشی از این بدهی ها به نظام بانکی است، گفت: بدهی دولت به بانک ها ۶۴ هزار میلیارد تومان است.

نوبخت همچنین با اشاره به اینکه ۳ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی را از بخش دولتی به بخش غیردولتی واگذار خواهیم کرد، ادامه داد: بخش قابل توجهی از بدهی پیمانکاران را امسال پرداخت خواهیم کرد و ۸ هزار میلیارد تومان اوراق باقی مانده است که به پیمانکاران برای تسویه خواهیم داد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه در سال ۹۵ حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی طراحی شده است، افزود: در سال ۹۴ باید ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی به پایان برسد.

نوبخت همچنین درباره حقوق بازنشستگان و کارمندان در بودجه سال ۹۵ نیز گفت: طبق قانون باید به اندازه تورم حقوق افزایش یابد بنابراین ۱۲ درصد حقوق کارکنان دولت برای سال ۹۵ افزایش می یابد.

وی همچنین با اشاره به وجود نابرابری در پرداخت ها از جبران این نابرابری ها خبر داد و تصریح کرد: در بودجه سال ۹۵ نابرابری و عدم عدالت در پرداخت ها را به چند طریق جبران کرده ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: اکثریت بازنشستگان حقوق ۷۵۰ هزار تا یک و نیم میلیون تومانی را دریافت می کنند که بسیار ناچیز است، لذا متوسط افزایش حقوق آنها را حدود ۲۰ تا ۲۴ درصد دیده ایم که برای ایجاد عدالت، هرقدر که به سمت ۷۵۰ هزار تومان پیش رود این افزایش حقوق بیشتر و هر چقدر به سمت یک و نیم میلیون تومان برود، کمتر می شود.

نوبخت در ادامه با تاکید براینکه برای سال آینده از ۱ میلیون تومان حقوق برای بازنشستگان کمتر نداریم، گفت: متأسفانه در فوق العاده شغلی نابرابری وجود دارد که به بعضی از دستگاه ها داده شده و برای برخی دیگر در نظر گرفته نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اینکه دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این بودجه در راستای کاهش فاصله شغلی اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان زیر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بیش از ۲ برابر تا پایان برنامه افزایش خواهد یافت لذا این اقدام برای سال ۹۵ نیز انجام خواهد شد.

معاون رئیس جمهوری همچنین با بیان این که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به عنوان پاداش بازنشستگی در نظر گرفته شده است، گفت: با این امر پاداش بازنشستگی برخی از همکارانمان را می دهیم لذا هرکسی به هر مقداری در بخش بازنشستگی از ما به عنوان پاداش طلب دارد در سال آینده طلب خود را دریافت خواهد کرد.

نوبخت در ادامه با اشاره به طرح هدفمندی یارانه ها و تاکید بر اینکه یارانه نقدی نیازمندان قطع نخواهد شد، تصریح کرد: بر اساس لایحه بودجه سال ۹۵، حدود ۴۸ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها اختصاص داده شده و یارانه کسانی را که حذف می شوند به طرح تحولات سلامت و تولید و اشتغال اختصاص خواهیم داد.

منبع: ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۶۷)

  1. ابوالفضل گفت:

    سلام . لیسانس عمران دارم تازه فارغ التحصیل شدم یه سال کار کردم ولی بدون بیمه هرجا میرم میگگ حداقر سه سال سابقه کار میخوان اخه من از کجا بیارم وقتی یکی منو به کار نمیگیره بخدا انصاف نیست منم دوستدارم زندگی کنم .

  2. زهرا گفت:

    سلام من هروقت این سابتهای استخدامی رانگاه کردم همیشه میگن ازمونش برگزارشددرصورتی که همیشه نگاه میکنم فوق لیسانس اقتصادمیا اگر هم باشد سابقه کار میخواد

  3. مهدي گفت:

    سلام دوستان
    در ایران برعکس دیگر کشورها اول به پارتی شما نگاه میکنن
    در این چند سال هر جا که برای کار مراجعه کردم اول گفتن معرف شما چه کسی است؟
    اصلا به توانایی مراجعه کننده توجه نمیکنن؟؟؟؟؟؟

  4. احسان گفت:

    با سلام خدمت من مدررک برق دارم سابقه ی تراشکاری جوشکاری برق ساختمان برق صنعتی و……
    در ایران متاسفانه به آدمهایی که فن بالا دارند بها نمیدن من از استخدامی ها نا امید شدم چون باید اون آدمی که میخوان رو خدا براشون بیافرینه.

  5. محمد گفت:

    سلام شما از رشته مدیریت دولتی استخدامی درزاهدان دارید اگر جواب بفرستید ممنونتونم

  6. عباس گفت:

    سلام به همه دوستان لیسانس ریاضی ولیسانس عمران دارم تاحالا استخدامی ها بهم نمیخورده حالا سنم به استخدامی ها نمیخوره توکل به خدا

  7. hoshyar گفت:

    ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ،
    ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ:
    ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﯽﮔﻮﻳﺪ؟!!!

    ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻡ!

    ﺳﻘﻒ ﮔﻔﺖ: ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ
    ﺑﺎﺵ…
    پنکه گفت: خونسرد باش…
    ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻔﺖ: ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮ…
    ﺳﺎﻋﺖ ﮔﻔﺖ: ﻫﺮ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ
    ﺍﺳﺖ…
    ﺁﻳﻴﻨﻪ ﮔﻔﺖ: ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ
    ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺁﻥ ﺑﻴﻨﺪﻳﺶ…
    ﺗﻘﻮﻳﻢ ﮔﻔﺖ: ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺵ…
    ﺩَﺭ ﮔﻔﺖ: ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻫﺪﻑﻫﺎﻳﺖ، ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻫُﻞ ﺑﺪﻩ ﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺰﻥ…
    ﺯﻣﻴﻦ ﮔﻔﺖ: ﺑﺎ ﻓﺮﻭﺗﻨﯽ ﻧﻴﺎﻳﺶ ﻛﻦ…
    ولی خودم گفتم برم سایت استخدامی یه نظری بزارم و بیام..
    خواستم بگم شما تنها نیستید ما هم هستیم..

  8. Sam گفت:

    هرگزگمان مبر که دیگران تو را به آرمانت خواهند رساند،اگه میخواهی کاری انجام بشه خودت انجام بده….
    کار=جوهره ی جوان
    برو کار میکن مگو چیست کار
    که کار سرمایه ی جاودانی است کار….دوستان تسلیت!!!
    چون واژه کار به تاریخ پیوست……

  9. خسته گفت:

    چرا میخواهید دیدگاه بگذاریم مگه اهمیتی هم دارد؟ همه ی فارغ التحصیل های بیکار از بیکاری دارن می پوسند.
    برای استخدامی هاتون هم شرایط سنی می گذارید چرا؟ مگه کار برایشان فراهم بوده و نرفتن.
    با مدرک کارشناسی ارشدانگل شناسی از صبح تا شب پاهام تاول میزنه به دنبال کار شب ناکام و نا امید بر میگردم.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  10. samin گفت:

    سلام به همه،ما دهه شصتی ها که دور از جون شماها،بیچاره شدیم.با مدرک فوق لیسانس نه دولت فکری واسه ماها کرد ونه خودمون دلمون واسه خودمون سوخت که وقتی با لیسانس کار نبود واسه چی دوباره خودمونو علاف کردیم و فوق لیسانس خوندیم.متاسفم برای خودم که تو مملکتمون،تحصیل کرده ها شدن مسخره ی خاص و عام.عمرمونو گذاشتیم واسه درس اونوقت اونایی که نخوندن لا اقل این چند وقته به جای درس پول در آوردن و به یه جایی رسیدن.هم کلاسیای تنبل و درس نخون ما الان باید پز زندگیشونو به ما بدن و بگن ای بابا….درس خوندید اونوقت چی شدید؟…خدا نبخشه باعث و بانی بدبختی های ما رو….

  11. محمد... گفت:

    سلام ۱۸ سال در پیمانکاری ساختمان(ساخت سازه های اسکلت بتنی و فلزی)فعالیت کرده ام و در زمینه های بنایی آجرکاری و سفال کاری – سیمان کاری – جوش کاری – تیرچه ریزی و برق ساختمانی و تاسیسات لوله کشی کار کرده ام و کارت های مهارت آرماتور بندی – بتن ریزی – قالب بندی را هم دارم و لیسانس کارشناسی پیوسته عمران عمران و کاردانی پیوسته معماری هستم آماده کار در هر زمینه ای که باشد هستم لطفا خبرم کنید …… ممنون

  12. بیکار گفت:

    حالمون گرفت ازبس قول دادن و عمل نکردن ماکه بعد از فارغ التحصیلی کاری برامون نیست اگرم باشه با ازمونه که اونم تو یه شهر ۲نفر یا ۱نفر ازون رشته میخوان اخه انصافه حالاکه سنمون میره بالا حداقل شرایط سنی رو درنطر نگیرید توروخدا به فکرما باشید من که یه دخترم باید برم شرکت خصوصی اخه؟اونم خدامیدونه آدماش چجور باشن.اگر به حرفای ما ودرد دلامون توجه نمیکنید مطئنا اه پدرمادرامون دامنگیرتون میشه.

  13. مصطفی گفت:

    سلام.منم به نوبه ی خودم خواهش میکنم به فکر باشین مسعولین به خدا دیگه خسته شدیم از این همه فکر و خیال.همین فکر و خیال و مشکلاتی که ما جوونها داریم باعث میشه خیلی ها به جاهایی کشیده بشه که نباید بشه.منم لیسانس حقوق دارمو بیکار لطفا شرط معدلم بالای ۱۲ بزارین. خواهش میکنم یه کاری بکنین

  14. حسین گفت:

    سلام
    منم مهندس کامپیوترم ، راستی الانم که گفتم مهندس زنم کنارم نشسته بهم خندید چون بیکارم !!!! وطنم پاره تنم…

  15. کاظم گفت:

    دهه شستیها دهه سوخته . جامعه ایرانی هستن کار کجا بود

  16. مسعود گفت:

    با سلام.منم مثله همه دوستان بیکارم.لیسانس حقوق.اگه قرار بود کاری بشه شده بود

  17. انتظاری گفت:

    سلام
    مهندس عمران هستم متاهل و جویای کار التماس دعا

  18. مریم گفت:

    سلام من چی بگم که معدلم ۱۸.۵۵از مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ئولتی شاگرداول بودم الان فروشنده یک مزونم.شوهرم لیسانس عمرانه ۳ساله عقدیم اما……..
    برامون دعاکنید

  19. حسام گفت:

    سلام اقای معاون و … . همه بیکار یبببمممممممممممممممممممم.

  20. امید گفت:

    سلام به همه ی دوستان(اول از هرچیز جناب مسعولان محترم اگه استخدامی هم نیست اشکالی نداره اما توروخدا ازاستخدام بدون ازمون افراد فامیل با معدا۱۲ بپرهیزید وجدان داشته باشید خدا نگاه میکنه و میبینه وسلام) من مهندس مکانیک ساختمان هستم با معدل۱۶.۵ودانشجوی کارشناسی ارشد تبدیل انرژی و بیکارو سرگردان دوست گرامی که فرمودید مسعولین به فکر باشن کدوم فکر اینجا باید بیصدا نشست ودید که بدون ازمن این مسعولان اهالی فامیلو با معدل ۱۲میذارن سرکار که اگه بهش بگی یه نامه بنویس بلد نیست دوستان عزیز ما برای هیچ داریم زحمت میکشیم بهتره به جای درس فامیل مقام دار پیدا کنیم وسلام

  21. معصومه احمدی گفت:

    سلام لطفاشرط معدل را بردارید

  22. عیسی گفت:

    سلام تو روخدا بفکرما جوونای بدبخت دهه شصتی باشیدشر معدل بالا رو برداارید وقتمونوو پولمونو صرف تحصیل کردیم حالاهم باید بیکار بمووونیم؟؟؟اونوقت میگن چرا امار ازدواج پایینه خب شرایط اشتغال رو اسون و راحتتر کنید ک همه اقایون تحصیل کرده برن سر کار تشکیل خونواده بدن….بخدا گناه داریم ماهم ارزو داریم امید داریم تا کی بیکاری و غصه خوردن اخهههه؟؟؟؟؟

  23. حمید گفت:

    سلام لطفا به فکر دهه شصتی ها و گرایش های علوم انسانی باشین

  24. جویای کار گفت:

    سلام
    در خانواده ما در مقاطع مختلف تحصیل کرده ی بیکار داریم ولی متاسفانه گویا اشتغال های دولتی فقط شامل بعضی خانواده ها می شود. لطفا نگذارید بیش از این شایسته سالاری در جامعه مون متروک شود. متشکرم

  25. ژينوس گفت:

    باسلام من هم به نوبه ی خودم از مسئولین خواهش میکنم شرط سنی رو ببرن بالا وشرط معدل رو بیارن پایین تا همه بتونن شرکت کنن شما را به جون عزیزانتون قسم میدم این کارو بکنید هم دهه شصتییم وهم پیام نوری گناه داریم به خدا

  26. ستاره گفت:

    سلام
    اگه واقعا به این نوشته ها اهمیت داده میشود لطفا شرط سنی رو بالای ۳۲ سال در نظر بگیرین و یا سابقه بیمه رو مثل سالهای قبل از شرط سنی کم کنید. خواهشا دهه ی شصتی ها رو هم در نظر بگیرید.
    با تشکر

  27. جویای کار گفت:

    سلام خواهشا شرط معدل رو پایینتر بذارید

  28. جویای کار گفت:

    سلام خواهشا شرط معدل رو بالای ۱۲ بذارین

  29. سینا گفت:

    به امید روزی که همه تجصیل کرده ها برن سره کار و شرمنده خونواده هاشون نشن. من بیست و شش سالم تموم شد و لیسانس بیکارم. به امید اون روز.

  30. حجت گفت:

    با سلام
    آیا مسئولان این دیدگاها را می خونن.
    من لیسانس کامپیوتر هستم سنم هم ۳۰ سال و ۳ سال هم بیکارم .
    دستگاهها خیلی نیاز به نیرو دارن تا جایی که من می دانم معدنها ، فولاد، ساز مان زندانها و… چرا دولت مجوز نمی ده تا نیرو بگیرن .

  31. ناهید گفت:

    سلام
    خواهشا این شرایط سنی رو برداید. ما دهه شصتیا چه گناهی کردیم.این همه زحمت کشیدیم درس خوندیم آخرشم هیچی به هیچی

  32. مهدي گفت:

    ما چهار جوان بیکار وجویار کار هستیم همش می گفتند بخونید تودانشگاه دولتی قبول بشین قبول شدیم حالا هم فارغ التحصیل هستیم وحتی تا به امروز موفق به شغلی نشدیم وپول جیبی خود را از والدین با شرمندگی دریافت می کنیم خوش بحال کسی که درس نخونده ولی برای خودش شغلی دارد ما از اول دانشگاه خوندیم تا آخر ولی چیزی به جز مدرک خشک وخالی عایدمان نشد ودر اخر خدا آخر عاقبت همه را به خیر کند …

  33. الناز و خلیل گفت:

    منو همسرم هر دو لیسانس حقوق هستیم هر دومون بیکاریم دیگه بیکاری به هر دومون فشار اوورده هر چقدر جویای کار شدیم موفق نشدیم ما جوونا گناهمون چی بوده که گرفتار این همه مشقت شدیم شدیم نسل سوخته تورو خدا خواهشا شرایط سنی رو بردارین و ظرفیتهارو بیشتر کنید و راحت تر نیرو جذب کنید بزار زندگی برای جوونایی که پیوند زناشویی شون رو آغاز کردن راحت باشه به خدا فسم با این همه گرونی نداشتن خونه و مخارج زندگی و….. منو همسرم نمیدونیم چیکار کنیم تا الان هم خیلی سختیهارو به جون خریدیم ولی دیگه صبرمون لبریز شده خواهشا مسوولین یه فکری برای بیکاری ما جوونا داشته باشن

  34. عبدالوهاب تمسکنی گفت:

    سلام خدا کنه دیگه شرایط سخت نگذارن برای متقاضیان استخدام مثل شرط معدل و بگذارنند از معدل ۱۲به بالا تا همه بتونند ثبت نام کنند در ازمون استخدامی و شرایط دیگه هم مثل سابقه کار و بومی بودن رو خدا کنه حذف کنند .خسته شدم از این همه نگرانی و استرس ای خدا خودت به داد ما برس

  35. نسرین گفت:

    سلام من کارشناس شیمی هستم سال ۹۱ فارغ التحصیل شدم همش کارای بیهوده رفتم دیگ خسته شدم خداکنه کار پیدا شه

  36. منیژه گفت:

    با سلام امیداوارم همه دهه شصتیا برن سرکار ،بچه ها منتظر استخدامی واز این جور حرفا نباشید برید دنبال کارافرینی همشون سرکاریه من دفه پیش قبول شدم مصاحبم رفتم همه شرایطشم داشتم ولی اخرش مردود زدن …من دیگه بیزار شدم .سنمونم داره میره بالا بعد از جند سال فارغ التحصیلی شغلی گیرمون نیومده از این به بعدشم گیر نمیاد خود دولت مردامون انگار تو جریان نیستن که ما داره میره سنمون میره بالا برا همین بیخیالن اصلا برای هیچ کدومشون مهم نیست چون اونا دارن حقوقشونو سر وقت میگیرن زنو بچشونم تو رفاه هستن همین …

  37. زهرا گفت:

    لطفاسن استخدامی را زیادکنید.
    دهه۵۰هستم فوق لیسانس وبیکار

  38. ارشد اقتصاد کشاورزی گفت:

    با سلام. اول از همه خدایاااا به حرمت امام حی وحاضرمون حضرت ولیعصر (عج) واراحنا فداه خودت گره مشکلات این مملکت ومردم رنجکشیده ما را که فقط به خاطر کلمه اسلام این همه تحت فشار ابر قدرت های جهانی قرار میگیره گره مشکلات را بگشا و نور امید و ایمان ونشاط در دل جونهای ما بینداز.
    دوم اینکه بنده ارشد اقتصاااااد کششششاورزی هستم تو رو خدا این رشته را هم تو استخدامیهاتون هم قرار بدین. چه گناهی کردیم که این همه سختی کشیدیم واسه این رشته.بخدا قسم با گوشت وپوستمون برا این رشته سختی کشیدیم اگه بگم سختتر از رشته ریاضیست اغراق نکردم.ولی دریغ از اینکه موقع استخدام نه ما را برای گرایش کشاورزی میپذیرن ونه گرایش اقتصاد.خواااهشا میکنم مسئولین به این رشته دقت داشته باشن.البته ما واقعا گرایشمون اقتصاد هست اما….موقع استخدام انگار….یا حق.خ محمدی از یاسوج.

  39. مصطفی گفت:

    اگه مثل ازمون های قبلیه ماکه نمیخوایم

  40. سعید گفت:

    بابا واسه بیکارا یه کاری کنید دارن ازدست میرن به خدا

  41. مصطفی گفت:

    دوستان به امید استخدامی نباشید به دنبال کار آفرینی باشید

  42. fereshte samadi گفت:

    خواهشا رشته های علوم پایه رو هم در نظر بگیرید

  43. سحر گفت:

    خواهش میکنم شرایط سنی رو بردارید اصلا.چرا باید شرط سنی بذارید ما که یه عمر درس خوندیم چندین ساله جویای کاریم اما پیدا نکردیم حالا بعضی جاها هم که میتونیم شرط سنی نمیذاره ما دهه شصتی ها چه گناهی داریم که از همه جا باید ضربه بخوریم؟

    • محمد گفت:

      سلام من هم موافقم باید شرایط سنی بردارند هیچ کجا دنیا شرایط سنی وجود ندارد اخه وقتی که فارغ التحصیل میشی مسقیم که سرکار نمیفرستند خداقل ۲یا۵ سال تو میکشه سن که بالا رفت دیگه خدا خودش خیر کنه

  44. محمد گفت:

    با سلام تورو خدا دلتون به حال نسل سوخته نیز بسوزه من سال ٨٨ فارغ التحصیل شدم والآنم سی سالمه خواهشأ شرایط سنی را بالای سی سال بکنید ما هم از این فرصت استفاده بکنیم.. توکل بر خدا

  45. سمیه گفت:

    لطفاشرایط سنیشو کمتراز۳۰سال نزارین

  46. حمید رضا صفی خانی گفت:

    استخدام هم حتما شرایت سنی داره،ما که حدودا پنج سال هست که فارغ التحصیل شدیم و هنوز جویای کاریم موقعه استخدامتون می گید سنتون زیاد (نسل سوخته دهه شصتی)

  47. متین گفت:

    همشو به رشته هایی غیر علوم پایه میدن شکی نیست. از این وعده ها زیاد بوده

    • گوگولی گفت:

      بخاطر اینکه کشور علمی نیست کل پروژه هارو تحلیل و آنالیزش رو کشور های پیشرفته انجام میدن فقط ما تقلید میکنیم

  48. سپیده گفت:

    پیشگیری بهتر از درمان است

  49. سپیده گفت:

    خواهشا به کلیه گرایش های بهداشتی توجه کنید ناسلامتی پیگیری بهتر از درمان است اما متاسفانه بهداشتیان بیکار گروه درمان همیشه سرشارند.

  50. محمد گفت:

    سلام
    خواهشا این سهمیه اگه اگه حقیقت داره بصورت عادلانه بین استان ها و ادارات و رشته های مختلف تقسیم بشه

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها