سایت استخدام با طراحی و امکانات جدید

سلام دوستان و همراهان همیشگی وب سایت : http://www.estekhtam.com

من نیما هستم مدیر کل سایت و برای اولین بار است که افتخار دارم برای شما مطلبی بنویسم.

همان طور که قول داده بودیم سایت استخدام با طراحی و امکانات بهتر به روز شد.

این سایت اولین سایت تخصصی استخدامی در کشور است و پر بازدید ترین آنهاست. خوشحالیم که در این مرحله از زندگی شما در کنارتان هستیم.

افتخار می کنیم که طی سالیان گذشته هزاران نفر مانند شما  از طریق این سایت اقدام به یافتن کار نموده اند و امیدواریم تک تک شما خیلی زود کار مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

سایت استخدام برای ما و شما فقط یک سایت خبری نیست. بلکه محلی برای باهم بودن و کمک کردن به یکدیگر است. برخی دوستان مدت ها است که در کنار سایت هستند و حتی بعد از یافتن شغل هم همراه ما بودند. از تک تک شما تشکر می کنم و برای همه شما آروزی بهترین بودن را دارم.

مدتی پیش در همین صفحه نظرات شما را برای بهتر شدن سایت جمع آوری کردیم. تک تک نظرات خوانده شد و به مرور در سایت پیاده سازی می شود. در اولین مرحله بخش نظرات که نقطه اتصال ما به شما است بهبود پیدا کرد و باز هم این روند ادامه خواهد داشت. طراحی و رنگ بندی سایت به روز شد و مطابق آخرین استانداردهای طراحی و گرافیک وب دنیا تغییر پیدا کرد. در همه مراحل تغییرات راحتی کار شما با سایت را در نظر می گیریم و به نظرات تک تک شما اهمیت می دهیم.

باز هم تغییرات و بهبود سایت ادامه خواهد داشت. علاوه بر ظاهر و امکانات سایت، تغییراتی جهت بهبود دسته بندی و خود خبرها نیز در دست انجام است.

لذا از شما درخواست می کنم باز هم همراه ما باشید و نظرات خود را در مورد طراحی و امکانات جدید سایت بیان کنید و پیشنهادات دیگر خود را با ما در میان بگذارید.

بهترین باشید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها